Kertokaapa miehet, mistä erottaa ihastuneen katseen tyyliin "olisipa kiva tutustua tuohon enemmän" ja ihan vaan ulkoisesti kiinnostuneen "aika kuuma mimmi" -katseen?
Itsellä tilanne tämä, että useakin mies katselee, mutta varmasti monet ihan vaan siksi että olen ns. "näyttävä" nainen, pituutta ja sopivasti kurveja löytyy (tosin myös melkosen nauravainen naama :D). Jos olette jostain naisesta kiinnostuneita, menettekö tekemään tuttavuutta ennemmin tai myöhemmin? Jos ihan vaan ulkonäköä zoomailette, niin siinä ei ole mitään kummempaa?
Ei se katsominen minua haittaa, tuli vaan mieleen :) Että hankala erottaa oikeasti kiinnostuneen ihmisen tuijottelu muusta...
mistä katseet erottaa?
6
1034
Vastaukset
- 5weyrk6mkuil
Eipä siitä tuijottelusta vielä voi päätellä mitään.
Varsinkaan tuollaisia eroja joita tossa ekassa lauseessasi mainitset.
Kaikki miehet ois varmaan iloisia jos menisit ehdottamaan jotain, joten en sun tarvi katseita lukea. Luulisin, ettei syvempi kiinnostus synny vain ulkonäön perusteella. Naisia voi toki katsella ihan muuten vaan, tai sitten sillä silmällä (seuranhakumielessä), mutta en tiedä miten tämä näkysi naamasta. Tietty jotain kiinnostusta voi olla, jos toinen alkaa hymyilemään, kun vastaat hänen katseeseensa.
- m i e s
jos ne katsoo enemmän silmiä kuin tissejä ja persettä niin ne on kiinnostuneita muustakin kuin ulkonäöstä.
- khjgufy
Rehellisesti sanottuna en kyllä tiedä mitä eroa noilla kahdella katseella pitäisi olla? Jos katselen naista ihan vaan ulkoisesti kiinnostuneena tyyliin "aika kuuma mimmi", niin se tarkoittaa sitä, että "olisopa kiva tutustua tuohon enemmän"
Eli aina jos selvästi katselen naista, se tarkoittaa että haluaisin tutustua. Olen vain joskus todella kyllästynyt tekemään aloitteita. Olisi kiva jos joskus nainen olisi se joka tulee juttelemaan. Ehkä silloin katselen selvemmin toista silmiin kun haluan oikeasti näyttää että olen kiinnostunut. Siihen toivoisin saavani sellaisen kiinnostuneen katseen takaisin.
Jos nainenkin vaikuttaa kiinnostuneelta, saatan tehdä aloitteen, tai sitten en. Jos en tee aloitetta, se ei tarkoita etten olisi kiinnostunut. On vain ehkä huono päivä. Toivoisin että nainen tekisi sen aloitteen.- ...
Itselle tälleen naisena tuo tuijottelu on aiheuttanut vähän kiusallisia tilanteita (tai itse ainakin pidän sitä vähän nolona vaikka ei siinä mitään noloa tavallaan olekaan)... Kun joku kiinnostavan näköinen mies on katsellut minua ja olen kysäissyt kahville tai mennyt muuten juttelemaan niin olen joko huomannut sormuksen nimettömässä tai kuullut suoraan että olen kihloissa/naimisissa... Saati sitten näillä jotka on varattuja muuten vaan.
Että ei ne pitkät katseet aina tarkoita mitään kummempaa. Harmi. :/ Kai kauneutta voi ihailla ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Jospa mies on vaikka varattu, tai tietää naisen olevan. Entäpä jos ikäero on kovin suuri, tai mies tuntee naisen ja tietää ettei tämä ole samalla aallonpituudella. Mutta tosiaan, en osaa sanoa miten näiden katseiden eron voisi huomata. Minä en muutenkaan kiinnostu ihmisistä kovin syvästi pelkän ulkonäön perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515