Ukkomiehet

toteamus!!

Olen ihmetellyt tyttäreni kanssa sitä, että miksi kaikki tai melkein kaikki ukkomiehet ovat todella mitättömän näköisiä, ja tuntemani sinkut todella pitkiä, komeita, fiksuja käytökseltään, usein ujoja eivätkä voisi kuvitellakaan käyttävänsä naista hyväkseen, vaan viihtyvät sinkkuina ja jos suomalaiset naiset olisivat kunnollisia, ei siis heti sänkypuuhissa ja toisten jämiä, niin luultavasti tai ehkä avioituisivat.
Tyttäreni mies on kyllä komea ja fiksu mies, mutta tämä minun huomioni ukkomiehistä noin yleensä on karu eli ovat lyhyitä, lihavia, amiksia, kammottava käytös, pleijereitä, vaikka suhteessa, usein punakoita ja vaaleita ja finninaamaisia tai muuten mitäänsanomattoman näköisiä.
Eli näin ajattelen ja ihmettelen, mistä johtuu ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että naiset ottaa jonkun paskan päälleen ähisemään ja fiksut miehet eivät sellaista tee, vaan heille rakastuminen ja seurusteluvaihe on todella tärkeä vaihe ennen avioliittoa.
Toisekseen nykynaiset ovat niin läpipuhkinussittuja, että ei ne kelpaa enää
fiksuille ja komeille miehille. Jos ei ole elovenaa, on paljon fiksumpaa ja parempi elää sinkkuna.
Terveisin pokaalimamma

11

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiwopfji

Vähän turhan läpinäkyvästi miehen kirjoittama. Tuomitsen viestin heti poistettavaksi.

• Pokaaaali!

Olen sataprosenttisesti nainen eli eikö POKAALIMAMMA sano jo sen.
        Olen ennenkin tänne kirjoitellut ja nyt joskus tyttäreni, joka on naimisissa fiksun miehen kanssa ja lisäksi komean ja poikani sveitsiläisen naisen kanssa naimisissa ja nuorin seurustelee, niin ihmettelemme sitä, että mikä on mennyt
        nykynaisiin, kun heti vaan pitää sekstailla eikä ole minkäänlaista tunne-elämää.
        Ei se rakkaussuhde, jonka pitäisi kestää läpi elämän sillä muodostu, että
        hypätään sänkyyn ja taas seuraava ja sitä seuraava.
        Kyllä sitä miehissäkin on samanlaisia pukkeja. On täysin turha kuvitella, että sellainen mies koskaan löytää onneaan, kun on pelkkä seksi ja humpsuttelu mielessä. Syteen menee.
        Taitaa olla se tarhakasvatus syynä, ei siinä tunne-elämä kehity, kun kukaan ei välitä ja omanarvontunne jää kehittymättä. Siinä sitten seuraus eli vanhempanne ovat myös syyllisiä.
        Olen ehdottomasti Nina Mikkosen kannalla, että kotihoito on ainoa oikea hoitotapa, ei tarhaus.

• Yleinen Päällikkö
        Pokaaaali! kirjoitti:

Olen sataprosenttisesti nainen eli eikö POKAALIMAMMA sano jo sen.
        Olen ennenkin tänne kirjoitellut ja nyt joskus tyttäreni, joka on naimisissa fiksun miehen kanssa ja lisäksi komean ja poikani sveitsiläisen naisen kanssa naimisissa ja nuorin seurustelee, niin ihmettelemme sitä, että mikä on mennyt
        nykynaisiin, kun heti vaan pitää sekstailla eikä ole minkäänlaista tunne-elämää.
        Ei se rakkaussuhde, jonka pitäisi kestää läpi elämän sillä muodostu, että
        hypätään sänkyyn ja taas seuraava ja sitä seuraava.
        Kyllä sitä miehissäkin on samanlaisia pukkeja. On täysin turha kuvitella, että sellainen mies koskaan löytää onneaan, kun on pelkkä seksi ja humpsuttelu mielessä. Syteen menee.
        Taitaa olla se tarhakasvatus syynä, ei siinä tunne-elämä kehity, kun kukaan ei välitä ja omanarvontunne jää kehittymättä. Siinä sitten seuraus eli vanhempanne ovat myös syyllisiä.
        Olen ehdottomasti Nina Mikkosen kannalla, että kotihoito on ainoa oikea hoitotapa, ei tarhaus.

Käyttääkö nainen sanontoja "paska päälle ähisemään" ja läpipuhkinussittu? Epäilen vahvasti, kuomaseni.

• POKAALIMAMMA YES
        Yleinen Päällikkö kirjoitti:

Käyttääkö nainen sanontoja "paska päälle ähisemään" ja läpipuhkinussittu? Epäilen vahvasti, kuomaseni.

Kuitenkin harva mies poikii eli koska olen saanut eli synnyttänyt kolme lasta, niin luulisin sentään olevani nainen.
        Palstalla on yleisinä sanontoina puhkinussittu ja se, että nainen antaa jonkun roikaleen ähkiä päällään.
        Siis palstan sanastoa.
        Lisäksi sanoisin, että olen itse hoitanut lapseni, enkä ole niitä työntänyt mihinkään tarhaan, jossa rahasta hoidetaan, jos hoidetaan.
        Henkilökohtaista hellyyttä ja rakkautta ei siellä voi saada, joten vedin yhteenvedon siitä, että tarhaus on pilannut koko ikäluokan Suomessa, muualla maailmassahan sentään tunnetaan lapsista vastuu ja niitä rakastetaan, joten ei tule sellaisia
        lumppukasoja ja pukkeja, mitä nykyisin on "ähkimässä".

• Tainnu
        POKAALIMAMMA YES kirjoitti:

Kuitenkin harva mies poikii eli koska olen saanut eli synnyttänyt kolme lasta, niin luulisin sentään olevani nainen.
        Palstalla on yleisinä sanontoina puhkinussittu ja se, että nainen antaa jonkun roikaleen ähkiä päällään.
        Siis palstan sanastoa.
        Lisäksi sanoisin, että olen itse hoitanut lapseni, enkä ole niitä työntänyt mihinkään tarhaan, jossa rahasta hoidetaan, jos hoidetaan.
        Henkilökohtaista hellyyttä ja rakkautta ei siellä voi saada, joten vedin yhteenvedon siitä, että tarhaus on pilannut koko ikäluokan Suomessa, muualla maailmassahan sentään tunnetaan lapsista vastuu ja niitä rakastetaan, joten ei tule sellaisia
        lumppukasoja ja pukkeja, mitä nykyisin on "ähkimässä".

Atm ottaa muutaman kupin liikaa. Että menes helvettiin siitä.

• Akateeminen!!!!
        Tainnu kirjoitti:

Atm ottaa muutaman kupin liikaa. Että menes helvettiin siitä.

Olen akateeminen nainen ja luulen, että olet siellä helvetissä ihan itse.
        Lisäksi olen raitis.
        On monta ammattia enkä tarvitse kuppia.
        Säälin sinua ja pilale mennyttä elämääsi.

• Arvollinen mies

Hyvä Pokaalimamma, sinulla on arvot kohdallaan, jos maassamme olis enemmän kaltaisiasi naisia, niin asiat tässä maassa olisivat huomattavasti
      paremmin.

Tämän maa alkaa kohta olemaan yhtä suurta BB-taloa, jossa raakalaismaisuus ja irstaus ja rietastelu kukkivat.

Itse haen ehdottomasti naiseni ulkomailta, ei tarvitse kovin kauas matkustaa, kun saa naisen, joka on siveä yhden miehen nainen, lämmin pullantuoksuinen kodin hengetär, joka auliisti palvelee minua, kun tulen kmotiin raskaan työpäivän jälkeen.

• Jos tämä ei ollut taas provo, niin sanoisin että pääkaupunkiseudulla sinkkumaisterinaiset kelpuuttavat yleensä suunnilleen noin 10% kaikista miehistä, eli vain ne parhaat. Akateeminen koulutus miehellä on must, mutta eivät ne vaatimukset siihen lopu, vaan tuosta vasta alkavat. Pitää myös olla komea, ja tienata paljon rahaa. Aika kaukana nämä ovat kuvaamistasi naisista, eivät he ole missään tekemisissä amisten kanssa. Siitäkin huolimatta että nainen voi olla aika tavallisen näköinen.

• joo6666666666666

Kyllä tuossa jutussasi ihan oikeasti on paljon perää. Näin ne ilmeisesti monikin sinkkumies kokee nämä naisjutut.
      On kuitenkin huomattava että sinkkuinakin on myös vähemmän vetävän näköisiä ja myös lyhyitäkin miehiä.

• Keväällä taas

Jännästi nuo sinun hoitojaksosi vain pitenevät ja hyvin vähiin jää se aika, jonka ehdit tänne suoltaa pöhköjä haaveitasi. Kolmen päivän kuluttua olet taas ruma muisto vain ja seuraavan kerran vapaalla jalalla hiirenkorvien aikaan.

• mistäs sinä

tiedät mitä "kultapojut" puuhailee mammojen ja pappojen selän takana? Monilla on pelkkiä seksisuhteita..... Tuskinpa pelkkinä kuoropoikina elää vailla mitään seksielämää. Fiksut ei rynni alttarille ensimmäisen kanssa, joka eteen sattuu. Yksin on hyvä elää ja monet tahtoo opiskella/käydä töissä kunnolla ennen perheen perustamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe