Kyllä. Synkät sanoitukset ja s*atanallinen voima musiikissa.
Tyypit ovat itse satanisteja, mutta eivät polta kirkkoja eivätkä
kaatele hautakiviä. Heillä on oma filosofiansa ja he jopa
työllistävät ihmisiä.
Tästä koko Black Metal aate syntyi. Muut ovat perässäkulkijoita
sen suhteen.
Metal Black on s*atanan kova levy. Kuunnelkaapa "Assassin".
Venom - Aito ja oikea Black Metal
2
106
Vastaukset
- Count Bathory
nimikko-biisi on loistava. Eikö tuo Cronoksen "satanismin" kanssa on ollu vähän niin ja näin..vuosien mittaan ? tosin kuka tahansa joka kyseenalaisaa kristinuskoa voi kutsua itsensä satanistiksi, niitä "satanisteiksi" itsenä kutsuvia kun tuntuu olevan vähän kaikenlaisista uskonkunnista
kirkonkoltto oli naurettavaa ja lapsellista touhua...se vaan todisti että se on jonkinlainen auktoriteetti itselle pyromaanille'
mutta joo...nyky-Venom on oiva rokahtavaa black-metallia veivaava orkesteri - /Janne.
Niinhän niitä on, mutta eivät ole periaatteessa satanisteja vaikka luulevatkin niin. Moni haluaisi olla, mutta ei ole :) Jos ei ole aatetta, filosofiaa, eikä tiedä koko asiasta hevonpierua, niin mitä sitä silloin olemaan. Pakanaverkossa pääsee tutustumaan Satanismiin, siellä heitä on.
Joskus tuli luettua Laveyn perusteos, mutta sen jälkeen heräsi ajatus että koko kirja on vain yhden ukon keksimää. Kirjaahan pitää lukea vähän pilke silmäkulmassa, jotta sen idean tajuaa. On silti huvittavaa että jotkut noudattavat sen "käskyjä" kun hra Lavey niin on sanonut.
Tosiasiassa kun Satanismille on olemassa jo ennen Laveytakin juuria.
Tiedän toki, että satanismi ja saatananpalvonta ovat eri asioita, kuten ne nyt näin erotetaan. Satanisti ei palvo persoonallista saatanaa, sillä satanistille Saatana on symboli. Satanisti on itse oma jumalansa jota hän "palvoo".
Perehtyminen itse asiaan ei ole hetken juttu, joten jos vähänkään on samaa aatetta itsessä, niin kirjallisuutta kyllä löytyy. Sitä myötä "kasvaa" satanistiksi. Eihän sellaiseksi synnytä.
Eli pelkkä filosofia joka tulee sitä kannattavassa henkilössä esille kannanottoina ja elävässä elämässä. Ollaan sinut itsen ja aatteen kanssa.
Ei tämän pidä mikään muotijuttu olla vaan tosi satanisti ei itsestään kerro mitään vaan nauttii ja on vaan, sekä elää omaa elämäänsä. Ei tyrkytä oppejaan minnekään, vaan elää ja on sellaisena ihmisenä ja persoonana.
Ei tarvita mitään kaapuja, eikä merkkejä.
Hyvin moni joka pitää itseään tällaisena jämptinä ja ehkä kylmänä persoonana, ei välillä huomaa sitä että ei oikeasti kuitenkaan ole sitä mitä haluaisi olla tai mitä pitää hienona. Nämä eroavaisuudet tulee tosi elämässä vaan esille. Et voi aina olla mitä haluaisit olla. Olet se mikä olet.
Yhteiskuntaa vastaan kapinoiva ihminen, joka tykkää yliluonnollisista asioista, salatieteestä, sekä tuntee raamatun ja kristinuskon, mutta on oppinut inhoamaan sitä jostain syystä, vihaa persoonallista Jumalaa ja pitää sitä epäoikeudenmukaisena.... Ollakseen saatananpalvoja pitää inhota ja vihata uskoa jumalaan ja kyseenalaistaa raamattua.
Silloin halutaan olla yhteiskunnan ulkopuolinen, omaa elämäänsä elävä persoonalliseen s*atanaan uskova henkilö......paha ihminen.
Harvat meistä sopii kumpaankaan ryhmään.
Ja teini ei voi olla saatananpalvoja saati satanistikaan.. oma mielipide. Nuo asiat vaativat ihmiselta elamankokemusta ja tietoa jotta on mahdollista muuttua ihmisena eli ajautua tallaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269