Automeikkaamo Kristal Oy Huonot kokemukset

kummallinentoiminta

Kävin kyseisesä paikassa laittamassa myyntiin menossa olevaa kulkupeliä täydellä meikkauksellä eli sisä ja ulko myllytykset jne. Olivat sitten tuon mustan puljun pojat rikkoneet koko auton pinnan kiillotuskoneella nyt sitten saa rapsuttaa päätä että löytyiskö liikkeestämme pimeä nurkka missä asiakkaalle voisi esitellä kiesiä ettei naarmuja näy

29

6240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdhf

      vai oisko he kiillottaneet autoasi sen verran että naarmut tulivat näkyviin?

    • 22222222222222222222
      • jussia3

        Kyllä se BREAK on vaikka on Farmari, Nostan hattua niille työntekijöille siellä kristalissa, koska olen pessyt autoni siellä monesti.
        vein kerran aamusta sen sinne ja hain sen parin tunnin päästä.
        olen tyytyväinen.


      • roppakauppa

        'Suomen kielen' kirjoitetaan erikseen ja pienellä kirjaimella (kun keskellä lausetta). Opettele ensin kirjoittamaan omalla äidinkielelläsi, ennen kuin yrität päteä muiden kustannuksella. Todella säälittävää.


    • rahat pois

      Sen siitä saa, kun vie auton firmaan jossa hommat tehdään kiirellä juostenkusten.

    • te4yrh

      Jos autoa myydään pimeästä nurkasta ilman mahdollisuutta ottaa ulos päivänvaloon, siirryn seuraavaan autoon. Niitähän on nettiautossa 75000.

    • Jaakko40000

      Olen kiilottanut olen pessy, olen kaikki autoon liittyvät työt tehnyt kristallissa ja olen tosi tosi tyytyväinen. Jos halua autoon hyvät jäljet niin pitää myös osaa käyttäytyä todella hyvin niitä kohtaan. Meillä suomalaisilla on huono asenne ulkomaalaisia kohtaan me emme arvosta ulkomaalaisten työtä vaan heitämme sen alas vaikka olisi täydellistä työn jälkeä. KRISTAL ON ERITTÄIN MAHTAVA PESU/MEIKKAAMO LIIKE.

      • Heehuuhaah

        Olisit nyt Jaakko laittanut jonkun Suomalaisen alkuasukkaan edes kirjoittamaan tuon viestin, niin voisi näyttää juttu vähän paremmalta..?


      • mainos o mainos...
        Heehuuhaah kirjoitti:

        Olisit nyt Jaakko laittanut jonkun Suomalaisen alkuasukkaan edes kirjoittamaan tuon viestin, niin voisi näyttää juttu vähän paremmalta..?

        Joo... heh.
        Aika hyvin kirjoitettu "suomeksi", mutta niin se vaan tekstistä oikeasti suomenkieliselle läpi paistaa, että kirjoittajan äidinkieli ei ole suomenkieli.
        Google-kääntäjäkään kun ei suomenkieltä kovin hyvin osaa...

        "Jos halua autoon hyvät jäljet niin pitää myös osaa käyttäytyä..."

        "...emme arvosta ulkomaalaisten työtä vaan heitämme sen alas vaikka olisi täydellistä työn jälkeä."


      • Jukka?

        Kosvosta käsinkö kirjoittelet?


      • roppakauppa
        Heehuuhaah kirjoitti:

        Olisit nyt Jaakko laittanut jonkun Suomalaisen alkuasukkaan edes kirjoittamaan tuon viestin, niin voisi näyttää juttu vähän paremmalta..?

        Jaakko, suomalainen kirjoitetaan pienellä.


      • roppakauppa
        Jukka? kirjoitti:

        Kosvosta käsinkö kirjoittelet?

        Kosvosta... ??? Jätkät hei, opetelkaa ensin itsekin kirjoittamaan oikein.


      • roppakauppa
        mainos o mainos... kirjoitti:

        Joo... heh.
        Aika hyvin kirjoitettu "suomeksi", mutta niin se vaan tekstistä oikeasti suomenkieliselle läpi paistaa, että kirjoittajan äidinkieli ei ole suomenkieli.
        Google-kääntäjäkään kun ei suomenkieltä kovin hyvin osaa...

        "Jos halua autoon hyvät jäljet niin pitää myös osaa käyttäytyä..."

        "...emme arvosta ulkomaalaisten työtä vaan heitämme sen alas vaikka olisi täydellistä työn jälkeä."

        suomen kieli, erikseen


    • jepulispajee

      Hyvä Kristal! Ei aivan ykkösluokkainen mainospuhe mutta hyvä kuitenkin. Toivottavasti asiakkaita riittää!

    • pete20

      Yhden asian osaan sanoa jos ne Kosovolaisten pojat olisi huonoja ei olisi pärjännyt vuodelta 2001 lähtien Hyrylässä, on todella rehellisia ja luotettava henkilökunta Automyynnin puolella!
      Ne myy käytettyjä autoja (huomio ei uusia)ja myös kerto kaikki autojen viat ,ja huollot,lisäksi myös mikä huolto kannatta tehdä autolle ja hinta alenusta sitä huollosta aina .
      Myös otta vastaa enemmään autonvastu mitä kuluttajavirasto pyydä!
      Sinä joka päättät ostamaan vanhan auton pidä mielessä että on käytetty ja vanha ei uusi!
      On hyviä ihmisiä ja ammattilaisia (Koulutettu Suomessa)vaikka on ulkomaalaisia (Kosovolaisia).

      • kin

        Pete on melko harvinainen nimi... siis siellä Kosovossa.

        Ps. Ei "Pete" nyt ihan putkeen mennyt. Siis noin kieliopillisestikaan.


    • Onnellinen Opelisti

      Kävin tänään ostamassa sieltä auton.
      On juuri sitä mitä luvattiin ja tinkaaminenkin onnistui. Tein mielestäni hyvät kaupat.
      Pääjehu on mitä nähtävämmin ulkomaalaistaustainen, mutta mitä sitten.
      Junalla Savosta Keravalle ja ukko oli asemalla vastassa.

      Iso peukku ylöspäin täältä.

    • bmw1

      Kyllä äidin pojat taas itkee huhuh. Vai oli käytetyssä autossa naarmu oho.. Osta prkl uusi hiton itkijä.

    • meikkaa poika ittes

      Eikö niitä s**tanan ehostuksia osaa muka iteki tehä? Hitto mä oon parin autovanhuksen pahimpia elämisenjälkiä joskus nuorempana meikkaillut piiloon, ja niin tuli hyvää jälkeä, että aaaaahhh.
      Jos ei tiennyt, että muovipuskurissa oli ollut reikä, niin ei sitä huomannutkaan, että sitä kulmaa oli fiksattu. Sama oli lokarinkaaren kanssa.
      Ei noist tommosist kannata autoa viiä mihkään pilipalimeikkaamoon. Saa turhaan latoo paalua tiskiin, kun helpommallakin pääsee.
      Se on sitten eri juttu kun pitäis sähkövikaa korjailla. Niitä ei katsi lähteä ite puljaa, jos ei kädet riitä.

    • SuomalaistunutKosovo

      Luin nämä teidän kommentit ja tulin siihen johtopäätökseen, että sinua ei tainnut se auto niin kovasti häiritä kun omistajien taustat.

      kerrompa lyhyesti ajatukseni..

      Itse olen asioinnut monessa automyymälässä ja yritetty hujata monesti valehtelemalla ja kertomatta todelliset viat autosta.
      Mistäköhän se johtuu, että olen ainakin 10 vuotta ostanut säännöllisesti autoni Kristal Oy:stä??? Koska siellä myydään KÄYTETTYJÄ autoa ja kerrotaan aina auton viat ja jos jotain myöhemmin ilmenee he auttavat ja pienellä maksulla korjaavat viat.
      Me ihmiset viedään ne sinne ja myydään niille ei omistajilla ole aikaa alkaa niitä testailla viikko tolkulla.
      Sitä paitsi antaavathan ne mahdollisuuden niitä koeajata.

      PS rasistit. en tarvinnut käyttää google translatea vaikka Kosovolainen olenkin.

      Onneksi hyviä ja asiallisia ihmistä Suomessa riittää ei tommoset muutamat ihmiset tätä maailmaa kaada.

      Business miehillä näyttää pyörivän kun siellä vielä olivat 3 kk sitten kun viimeksi vaihdoin autoni.

    • tepi1111

      pojat pojat sanon ihan suoraan et mulle on aivan sama mistä se mun auton myyjä on kotosin olkoon vaikka tullu suoraan kongon lennolta liikkeeseen mutta tässä oma kohtaisia kokemuksia liikkeestä
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14380282/kristal-oyautomeikkaamo-kristalin-kusemattamat

      "jouduin itse kyseisten jobbareiden kusetuksen kohteeksi, auto lahosi melkein heti liikkestä ajon jälkeen ja kun moneen kertaan he "korjasivat" vikaa, auto oli jokaisen kerran jälkeen enemmän rikki kuin aikaisemmin ja vanha vikakaan ei korjaantunut
      kerran kun hain auton korjauksesta vaihteet eivät enään meinanneet mennä sisään"

    • paskaKristal

      Huom!!!!!! HUOM!!!!!!!!HUOM!!!!!!!!!


      ÄLÄ IKINÄ MEE KRiSTAL OY sta OSTAA AuTOA!!!!!!!!!!

      Täys kusetus yritys!!!!!!


      Eivät kerro autojen vikoja ja myyvät täys romuja pohjasta yms !!!!!


      ÄLÄ EREhDY TÄHÄN FIRMAAn!!!!!!!!!!


      !!!!!!!!!!!!!!!

    • justnäinnnnn

      Ok. hyvä että luin tämänkin. Voi siis välttää ko. puljua.

    • paskaliiketämäkyllä

      kieltämättä myyvät paskaa, omaki auton lahosi viikossa.. mutta joo tinkaaminen onnistuu kyllä, kirjaimellisesti viikossa. itse kiertäisin tämän firman ja kaukaa, mutta joo jos uuden auton haluaa niin autokauppaan hakemaan :)

    • Skavabölepentu

      Kieltämättä voivat myydä paskaa, mutta eikai sitä tarvitse ostaa? Juuri ostin auton "pikku vikoja"
      Mutta vaikuttaa erinomaiselta vehkeeltä!
      Ennen oli kaikki paremmin ja Hyrylän Teboilin pihassa Aulis autoja myymässä!

      • Shitti

        No eikös ne tonnin autot yleensä oo melko vikaisia tuotteita.


    • Anonyymi

      Kosovossa kusetetaan aina, renkaat paistetaan takahuoneessa ja jarrulevyt sorvataan zastavan jämistä.

      t: AutoPjeseLarjeVulkanizier a.k.a Rambo

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi kunnolla kusetettu. Myytiin "toimiva ja hyvä" auto, tosiasiassa sen korjaaminen olisi tullut kalliimmaksi mitä itse auton arvo on. Aivan täyttä kusetusta. Kiertäkää kaukaa nämä huijarit!
      Soitin että vaadin kaupan purkua niin herra puhelimessa alkoi sopertamaan että auto ei ole edes ollut heidän vaan myyty kaverin puolesta:D
      Ei mainittu ostaessa MITÄÄN vikoja, vaan sanottiin että tässä on helvetin hyvä auto ja ei voi miettiä yön yli mitä ensin halusin tehdä, koska huomenna sitä ei enää ole, niin hyvästä autosta kyse :D
      Kuluttajansuojaan otettu yhteyttä ja oikeuteen saakka ollaan valmiita menemään että saadaan nää huijarit vastuuseen.

    • Anonyymi

      Rikollisia kaikki Ibrahim sukupollin sukulaisia ja paistavat myös paskoja pizzoja helsinkis!😎😎😎

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe