Haluaisin olla nainen

tovop

Olisi paljon mukavampaa van passiivisena odotta että joku mies tulis iskemään

Olisi ihanaa meikata, pukeutua seksikkäisiin vaatteisiin ja FuckMe korkkareihin.

Tylsää olla mies, kun ei kuitenkaan ole oikein kunnon miehekäs mies, vaan tämmönen pikkuinen piipittäjä tosimiesten rinnalla, kun kerta synnyin mieheksi, niin olisi sitten saanut olla kunnon oikean kokoinen miehekäs mies, jos on tällaiseksi pieneksi piipittäjämieheksi syntynyt, niin parempi olis ollakin nainen sitten järkiään nainen, kun ei voi olla kunnon tosimies.

Kerran baaritiskillä juttelin kauniihkon naisen kanssa, sitten naisen toiselle puolelle tuli isokokoinen tosimies, ja naisen huomio kiinnittyi häneen, ja hän unohti minut, no, läksin sitten kotiin siitä. Suremaan että miksi synnyinkään mieheksi.

72

2524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Olis niin helppoa kun olis tyhmä. Tyhmä kuin Älyn haamu.

    • Damnation's woman

      En tunnista itseäni sinun kuvailemastasi naisesta. Mulla on kyllä mielestäni seksikkäitäkin vaatteita ja pidän meikkaamisesta, koska se hilaa mielialan hetkessä ylös, vaikka lähellä ei olisi ketään näkemässä lopputulosta. Korkokenkäni eivät sano, "fuck me", ne ovat vain kengät ja pidän niistä, koska antavat kivasti pikkuisen pituutta ja näyttävät hyviltä monen vaatteen kanssa.
      Niin, ja minä en usko tähän asetelmaan, että miehen tehtävä on tehdä aloitteita. Ja aloitteellinen nainen ei ole silti yleinen jakorasia. Sellaisen, joka näin ajattelee, toivoisin pysyvän poissa tieltäni.

    • Joskus minullakin on ollut samoja mielipiteitä, mutta ei se ole loppujen lopuksi kuin kasa paskaa!

      Ajattele jos olisit nainen, että sinua lähestyy vain ne kaikkein rumimmat läskit ja juoppoaakat ukot, olet niiden tasolla!

      Olen itse ujo ollut mies, mutta yksi neuvo minulla on sinulle!

      Ole MIES! ja siitä ylpeä! Ole ylpeä siitä että olet oikeutettu valitsemaan kumppanisi! Älä koskaan häpeä olevasi sinä, vaan ole MIES!

      Jos et tiedä mitä tässä ylpeillä? ETSI SE!

      Arvaa mistä minä ylpeilen? Sukunimestäni! Ja uskon piru vie siihen mistä sukunimeni on kotoisin! Knuutinen -> Knuut Suuri! Olkoon vale tai ei! Minä USKON SIIHEN ja se tuo luottamusta!

      http://en.wikipedia.org/wiki/Cnut_the_Great

      Muista aina olla YLPEÄ itsestäsi!

      T. Knuutinen!

      • 19+3

        Sino Knuutinen on nyt tainnut vähän kännissä avautua liikaa. Oisko anonymiteetti sittenkin vähän parempi vaihtoehto? FB:stäkin löytyi vähän liian helpolla, 48 kaveria ja Lahdesta. Sad.


    • Mies1985

      Minäkin haaveilen välillä siitä että olisin machomies mutta olen ristiriitainen persoona.

    • better as a woman??

      Miksi te miehet aina ajattelette ainoastaan jostain suhdenäkökulmasta asioita? Että olisi kivempaa olla nainen kun on helpompi saada seuraa?? Voin kertoa, ettei tämä naisena oleminenkaan niin helppoa ole. Vaikka en haluaisikaan vaihtaa sukupuolta niin silti joskus olen ajatellut, että olisi paljon helpompaa olla mies. Tiedättekö ollenkaan mitä naiset joutuu kokemaan elämässään? Jatkuvat ulkonäköpaineet, puhumattakaan kuukautisista ja mahdollisesta raskaudesta ja synnytyksestä. Ei ole naisen elämä ruusuilla tanssimista. Miettikääpä joskus niitäkin asioita!

      • Meinaat, että miehillä ei ole ulkonäköpaineita, puhumattakaan massiivisista suorituspaineista?

        Noh, yleensä tässä keskutelussa on aina tämä sama kaava: jos on luuserimies, niin olis helpompi olla kaunis ja muodokas nainen, ja vastaavasti vähemmän viehättävä nainen ajattelee, että olis mukava olla se korkein menestyjämies. Huomaattekos ihmiset yhtään, että aika pieni %-osuus miehistä on sitä näkyvintä menestyjäkastia? Vastaavasti naisistakin vähemmistö on nitä kiiltokuvamalleja. Enkä oikein jaksa uskoa, että edes viimeisen päälle viehättävänä naisena elo on liian helppoa, kun kuitenkin 95% iskemään tulevista miehistä haluaa seksiä, eikä mitään enempää.


      • 66666666666666666666
        enigmatica kirjoitti:

        Meinaat, että miehillä ei ole ulkonäköpaineita, puhumattakaan massiivisista suorituspaineista?

        Noh, yleensä tässä keskutelussa on aina tämä sama kaava: jos on luuserimies, niin olis helpompi olla kaunis ja muodokas nainen, ja vastaavasti vähemmän viehättävä nainen ajattelee, että olis mukava olla se korkein menestyjämies. Huomaattekos ihmiset yhtään, että aika pieni %-osuus miehistä on sitä näkyvintä menestyjäkastia? Vastaavasti naisistakin vähemmistö on nitä kiiltokuvamalleja. Enkä oikein jaksa uskoa, että edes viimeisen päälle viehättävänä naisena elo on liian helppoa, kun kuitenkin 95% iskemään tulevista miehistä haluaa seksiä, eikä mitään enempää.

        Tuossa on paljon perää. Niin sitä vastakkaisena sukupuolena olemista tavataan hahmottaa. Mutta ei tämä sitä poista etteikö estoisen miehen olisi paljon parempi olla nainen, ja siis nimenomaan ajatellen menestymistään p/s-markkinoilla.


    • n---20

      :( kurjaa että sinusta tuntuu tuolta,mutta ala vähän bodaamaan jotta näyttäisit isommalta tai sitten etsi naisia muualta kun baareista.
      Kieltämättä kivaa olla nainen kun saa laittautua ja saa miehiltä melko usein huomiota,mutta ei aina. Ja etsin vakavaa suhdetta jota baarissa etsii vain harva mies,jos kukaan. Pillun perässä ne kaikki siellä on. Se on huono puoli tässä naiseudessa,ettei miehiin oikein voi luottaa.

      • ----

        Voiko naisiin sitten muka luottaa? Rahan perässä ne kaikki ovat.


    • testi meni läpi!

      Tosiaan, ehdotuksia satelee IRC-Galleriassakin...

    • Miten niin epätoivon

      No sama juttu täällä. En haluaisi ollenkaan olla mies, vaikka sellainen olenkin, sillä en tunnista itsessäni miestä. Totta on tuo mistä mainittiin jo, eli heikot ei-niin-menestyneet miehet varmaan luonnollisesti haluaisivat olla naisia, sillä olisihan se helpompaa. Itsekin haluaisin. Olen ujo ja epäsosiaalinen kuin mikä, enkä muistuta käytökseltäni lainkaan miestä. Enkä näytä perinteisen miehekkäältä. Mutta kuitenkin kun olen naisista kiinnostunut enkä miehistä, niin vähän kehnompi juttu. Taitaa olla yksinäisen puoleinen loppuelämä, kun ei naisia kiinnosta eikä miespuolisia ystäviäkään juuri ole.

    • tavis

      No voi... Haaveilette olevanne mielummin naisia? Niitä suomalaisia halveksimianne naisia, jotka on liian kaikkea?

    • No jos minä saisin valita, niin olisin mieluummin mies. Olisin tosin homomies(paitsi jos hormoonitoiminnan muutokset eivät saisi minua kiinnostumaan naisista), joten ulkonäköpaineet eivät ihan kauheasti tipahtaisi. Raiskauksen vaara kuitenkin tippuisi välittömästi, Ihmiset ottaisivat vakavammin minut ja tavoitteeni, aktiivisuuttani ei katsottaisi kieroon, miehet uskoisivat mitä puhun, koirat tottelisivat helpommin(matalampi ääni), ei olisi kuukautisia, ei raskaaksi tulemisen pelkoa, tyylikkäästi pukeutuminen olisi helpompaa, ei paineita ajaa karvoja, ei tarvitsisi pitää paitaa kesällä.

      Miinuksina toki sotkuinen orgasmi ja tietynlaisen väkivallan uhkan lisääntyminen. Toki parisuhdeväkivallan ja raiskauksen uhka tippuu roimasti.

      • Jeepers

      • sfsfgöo

        En ole ikinä ymmärtänyt tuota raiskauksen pelkoa? Harrastatteko te paljonkin kävelylenkkejä öisillä hämäräkujilla?
        Ja mahtaisiko se parisuhdeväkivallan uhka oikeasti laskea jos olisit mies: http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-are-more-violent-says-study-622388.html

        En oikein ymmärrä noita muitakaan pointteja. Itse ainakin otan naisten tavoitteet yhtä vakavasti kuin miestenkin. Ja uskon mitä naiset puhuu jne...
        Mutta miten vain.



      • sfsfgöo kirjoitti:

        En ole ikinä ymmärtänyt tuota raiskauksen pelkoa? Harrastatteko te paljonkin kävelylenkkejä öisillä hämäräkujilla?
        Ja mahtaisiko se parisuhdeväkivallan uhka oikeasti laskea jos olisit mies: http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-are-more-violent-says-study-622388.html

        En oikein ymmärrä noita muitakaan pointteja. Itse ainakin otan naisten tavoitteet yhtä vakavasti kuin miestenkin. Ja uskon mitä naiset puhuu jne...
        Mutta miten vain.

        Raiskatuista suurin osa on naisia. Onko sinulla tilastoa, että ylivoimainen enemmistö raiskauksista tapahtuisi hämärä kujilla? Kyllä minun käsittääkseni enemmistö tapahtuu jonkun samassa seurueessa olevan miespuolisen henkilön toimesta.

        Vakavan(vammoihin tai kuolemaan johtavan) perheväkivallan uhka laskee.

        "En oikein ymmärrä noita muitakaan pointteja. Itse ainakin otan naisten tavoitteet yhtä vakavasti kuin miestenkin. Ja uskon mitä naiset puhuu jne..."

        Hyvä. Puhuin kyllä keskimääräisestä miehestä kärjistäen. Kannattaa lukea aiheesta enemmän itse. Naisia ei oteta yhtä vakavasti kuin miehiä. Johtuu osin samasta syystä kuin miksi koirat tottelevat paremmin miehiä.


      • Eihän mies tarvitse muuta kuin valkoisen paidan, mustat housut ja henkselit.
        Miehen on helpompaa olla tyylikäs, sillä miehisen tyylikkyyden salat ovat yksinkertaisuudessa.


        "Senkin homo! "

        Ihminen minä olenkin ja halaisin kesä helteellä ottaa paidan pois ilman että tissit lepattaisivat tuulessa.


    • .............

      Minä haluaisin olla mieluummin kaunis nainen kuin komea mies, mutta toisaalta mieluummin ruma mies kuin ruma nainen.

    • Parasta miehenä olemisessa on kuitenkin se kun voi kusta seisten, missä tahansa milloin tahansa... siitä edusta en luovu.

      Jokainen mies voi ajatusleikkinä miettiä miltä tuntuisi olla todella vetävä nainen, ja tulla siihen tulokseen että voisi aika ahdistavaa olla monessa tilanteessa kun miehet (hyvinkin isokokoiset) puskisivat päälle ehdotuksineen 24/7... eli ei se pelkästään herkkua varmaan ole.

      • Insert nickname here

        Yhdyn edelliseen kommenttiin; eiköhän kummassakin sukupuolessa ole puolensa ja puolensa. Yksinkertaista ajatella toisen sukupuolen olevan toista parempi tai helpompi elämän kannalta. Ja eiköhän kummassakin sukupuolessa ole vähän erilaisia ihmisiä: on miehekkäitä naisia, on naisellisia miehiä ja niiden vastakohtia – sekä kaikkea siltä väliltä.


    • Blaa blaa blaa

      Taas näitä samoja lapsellisia kiukutteluja.

      "Olen ruma, tyhmä ja ongelmainen, mutta minulle kuuluu kaunis, älykäs ja ongelmaton nainen. Epäreilua! Äiti mutta, kun minä haluan! BYÄÄ BUHUU!"

      • 4w6wrt6ywst6

        Onko vika sittenkin lukijassa kun tuollaisia tylsämielisiä tulkintoja tekee?


    • tylsäpoju

      Kyllä olisin mielummin nainen. Tuskin naisena olisin joutununut kestämään tälläistä paskaa mitä miehenä joudun. Minua on vain kiusattu ja syrjitty lähes koko elämäni eikä minulla ole juuri koskaan ollut kavereita. Tämä kaikki johtuu siitä, että olen ns. nörtti. En ulkonäöllisesti näytä stereotyyppiseltä nörtiltä, enkä ole ylipainoinen, ei silmälaseja,harrastan liikuntaa ja olen lähes 10cm pidempi kuin miehet keskimäärin, pärstäni on ihan tavallisen näköinen muutenkin. En ole tavannut missään ihmisiä jotka olisivat samalla aaltopituudella kanssani. Jos yritän avata ihmiten kanssa keskustelua he joko vain haukkuvat minut tai pitävät minua erittäin tylsänä. Tuskin on mitään mahdollista saada naisia, kun tarjolla on paljon mielenkiintoisempia ja hauskempia miehiä. Naisena tälläistä ongelmaa ei olisi, sillä joku mies seurustelisi kanssani vain sen takia että olisin nainen. Mies ei jättäisi minua vaikka olisin "tylsä" ja passiivinen. Miehenä joudun tastelemaan mahdotonta vastusta vastaan, jota en voi voittaa. Eipä voi mitään, nallekarkit eivät mene tasan todellakaan. Vaihtoehdoiksi jää elämän eläminen yksin, itsemurha (todennäköinen, jos tilanne ei muutu), tai tapahtuu lottovoitto ja löydän naisen.

      • Insert nickname here

        Mutta on myös tylsiä ja syrjittyjä naisia, usko pois... Heillä tuskin on helpompaa kuin vastaavanlaisilla miehillä.


      • erpkjhgf
        Insert nickname here kirjoitti:

        Mutta on myös tylsiä ja syrjittyjä naisia, usko pois... Heillä tuskin on helpompaa kuin vastaavanlaisilla miehillä.

        Ei näille valittajille kelpaa ne tylsät tai syrjityt naiset kuitenkaan vaikka itse ovat sellaisia. Haluavat niitä samoja naisia kuin ps-markkinoilla menestyvät kiinnostavammat miehet.


    • ....................

      Kuule minä olen nainen ja niin kaunis, että ei edes tosimiehet uskalla tulla lähellekään, kaikki vaan hölmistyneenä tuijottaa. Että ei naisillakaan helppoa ole vaikka kuinka hyvältä näyttäisi.

      • hnyuqw

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asut?


      • kyllästynyt.

        Älä nyt viitsi. kyllä joku känninen gigolo varmaan tulee jututtamaan aina silloin tällöin.


      • Toinen...
        kyllästynyt. kirjoitti:

        Älä nyt viitsi. kyllä joku känninen gigolo varmaan tulee jututtamaan aina silloin tällöin.

        Mukavaa kun miehet eivät ota kuuleviin korviinsa jos kaunis nainen kertoo kokemuksistaan... sitä kun kuvitellaan että naisilla ja varsinkin kauniilla sellaisilla on automaattisesti helppoa


    • 12+9

      Olisi paljon mukavampaa van passiivisena odotta että joku mies tulis iskemään

      En usko tuota. Naisia tulee aktiivisesti iskemään vaan ällöttävät limanuljaskat jotka haluu vaan yhden illan panoseuraa. Ja vaikka sattumalta eteen tulis normaalin oloinen mies, ei sen mukaan voi noin vain lähteä kun saa pelätä sitä, että mitä se mies susta ajattelee jos heti oot valmis seksiin. H.uorahan noin helppo nainen on, eikä sellasta kunnollinen mies voi vaimoks edes harkita. Vakavaa suhdetta ei voi baarissa etsiä kun miehet heti ajattelee saavansa seksiä jos baarissa saa naisen kiinnostumaan itsestään ja sitten oot (ironisesti) huora jos et annakaan. Baarista ei vaan voi löytää parisuhdemateriaalia olevia ihmisiä, ne ihmiset pitää löytää jostain muualta joskus muulloin.

      Olisi ihanaa meikata, pukeutua seksikkäisiin vaatteisiin ja FuckMe korkkareihin.

      Todellakin! Naisille on niiiin paljon paremman näköisiä vaatteita ja naisilla on kauniimmat vartalot, joten kyllä me vaan ollaan paremman näköisiä. Mutta kyllä laadukas tumma puku, laadukkaat kengät ja joku ei-ihan-basic valkoinen kauluspaita toimii aina. Hyvin istuvat miestenvaatteet on kalliimpia mutta kyllä joka miehellä pitäis yks hyvä tumma puku olla, todella tyylikkään näköisiä ja ne kestää monen monta vuotta joten ovat sen arvoisia. Ja naisen kauneus on todella lyhytikäistä. Nainen näyttää parhaalta noin 16-25-vuotiaana ja sen jälkeen alkaa alamäki ja lujaa. Miehillä ulkonäkö pysyy samana melkeen 50-vuotiaaksi asti.

      Tylsää olla mies, kun ei kuitenkaan ole oikein kunnon miehekäs mies

      Bodarityypiset "miehekkäät" miehet on todella epäseksikkäitä ja aivottomia pinnallisia k.usipäitä. Jos mies on vähän "rujomman" näkönen niin nainen tietää heti et se suuremmalla todennäköisyydellä ei heti juoksis pettämässä ja että sieltä pään sisältäkin saattais jotain löytyä. Jos ihminen (kumpi sukupuoli tahansa) on kaunis syntymästä hautaan, ei niille yleensä kehity persoonallisuutta kun elämä antaa niille kaiken tosta noin vaan. Normaalimman näköiset joutuu työskennellä elämänsä eteen, siinä samassa kasvaa henkisellä tasolla huimasti. Se on totta, että naiset yleensä haluais harteikkaan, itseään pidemmän miehen, mutta kannattaa muistaa et ne fuck me korkkarit lisää pituutta. Peruslenkkarit jalassa se pituusero ei oo välttämättä niin paha. Eikä se pituus/harteikkuus todellakaan ole mikään suhteen perusedellytys, siihen ei mahdollisuudet kaadu jos muut ominaisuudet on kunnossa.

    • jaska jokunen

      Olisihan se mukava kerrankin lähteä vaikkapa baariin sillä mielellä että jotain saattaisi tapahtua ilman omaa pinnistelyä. Itselläni koko hommaa varjostaa tieto siitä jos haluan päästä edes juttelemaan naisihmisen kanssa, niin joudun jännittämään aivan hullun lailla.

      Se fyysinen jännitys kun kysyy vaikka vapaata paikkaa baarissa, on ihan kamala. Vaikka porukka olisi kuinka humalassa ja itsekin olisin jonkin verran nauttinut, niin ei se jännitys vähene juuri yhtään. Kurkkua puristaa ja pelkään että ääni juuttuu kokonaan kurkkuun ratkaisevalla hetkellä.

      En nyt sano että nainen haluaisin olla, mutta olisihan se hienoa päästä samanlaiseen rooliin vaikka edes yhden illan ajaksi. Tilaisi hyvän oluen ja istuisi pöytään vain odottelemaan. Sitten ei tarvitsisi kuin hymyillä kiinnostavan oloiselle naiselle joka on katsellut minua, ja kohta hän tulisikin juttelemaan. Voin vain kuvitella kuinka positiivinen vaikutus tällä olisi itsetuntoon...

      • yrittäkää nyt uskoa

        "Tilaisi hyvän oluen ja istuisi pöytään vain odottelemaan. Sitten ei tarvitsisi kuin hymyillä kiinnostavan oloiselle naiselle joka on katsellut minua, ja kohta hän tulisikin juttelemaan. Voin vain kuvitella kuinka positiivinen vaikutus tällä olisi itsetuntoon... "

        Sinun pitäisi olla poikkeuksellisen kaunis nainen, jotta noin tapahtuisi. En ymmärrä miksi ei tämän palstan miehille mene jakeluun, ettei naisia todellakaan olla kokoajan iskemässä! Suomalaiset ovat niin ujoja, että jos joku uskaltaa tulla juttelemaan niin hän on mitä suurimmalla tod.näk. vahvassa humalassa. (Ja sen takia seksiin kykenemättömiä...) Iskemään tulevat miehet ovat usein ulkomaalaisia tai sitten 50 viinanhajuisia ukkoja. Itse olen ihan normaali, jopa nätti nainen, eikä KOSKAAN ole käynyt niin että olisin saanut ns. normaalin miehen baarista ilman, että olen oikeesti joutunut tekemään sen eteen töitä itsekin. Siis rohkaistumaan itse menemään juttelemaan. Tai sitten käyn ihan vääränlaisissa paikoissa.

        Ja sitten vielä ihmetellään miksi ulkomaalaiset saa naisia. Totta kai sen takia, että ne on rohkeempia yrittämään.


      • täältä tähän
        yrittäkää nyt uskoa kirjoitti:

        "Tilaisi hyvän oluen ja istuisi pöytään vain odottelemaan. Sitten ei tarvitsisi kuin hymyillä kiinnostavan oloiselle naiselle joka on katsellut minua, ja kohta hän tulisikin juttelemaan. Voin vain kuvitella kuinka positiivinen vaikutus tällä olisi itsetuntoon... "

        Sinun pitäisi olla poikkeuksellisen kaunis nainen, jotta noin tapahtuisi. En ymmärrä miksi ei tämän palstan miehille mene jakeluun, ettei naisia todellakaan olla kokoajan iskemässä! Suomalaiset ovat niin ujoja, että jos joku uskaltaa tulla juttelemaan niin hän on mitä suurimmalla tod.näk. vahvassa humalassa. (Ja sen takia seksiin kykenemättömiä...) Iskemään tulevat miehet ovat usein ulkomaalaisia tai sitten 50 viinanhajuisia ukkoja. Itse olen ihan normaali, jopa nätti nainen, eikä KOSKAAN ole käynyt niin että olisin saanut ns. normaalin miehen baarista ilman, että olen oikeesti joutunut tekemään sen eteen töitä itsekin. Siis rohkaistumaan itse menemään juttelemaan. Tai sitten käyn ihan vääränlaisissa paikoissa.

        Ja sitten vielä ihmetellään miksi ulkomaalaiset saa naisia. Totta kai sen takia, että ne on rohkeempia yrittämään.

        No väitän kyllä että suurimmalle osalle naisista tullaan illan aikana juttelemaan. Ja varmaan joku ihan siedettäväkin mies tulee. Jos siinä nyt täytyy jotain takaisinkin sanoa olematta kokovartalokyrp*, niin en pidä sitä kovin vaativana suorituksena.


      • naisen vastaus
        täältä tähän kirjoitti:

        No väitän kyllä että suurimmalle osalle naisista tullaan illan aikana juttelemaan. Ja varmaan joku ihan siedettäväkin mies tulee. Jos siinä nyt täytyy jotain takaisinkin sanoa olematta kokovartalokyrp*, niin en pidä sitä kovin vaativana suorituksena.

        Oletko nainen vai mies?

        Mun on kyllä pakko väittää tuohon edelleen vastaan.

        En käy baareissa kovinkaan usein, mutta en edes muista milloin joku olisi tullut juttelemaan. Joskus tosiaan ulkomaalaiset/vanhat miehet.

        Olisin todella iloinen, jos joku mukava nuori mies tulisi juttelemaan.


      • Komppaus
        naisen vastaus kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies?

        Mun on kyllä pakko väittää tuohon edelleen vastaan.

        En käy baareissa kovinkaan usein, mutta en edes muista milloin joku olisi tullut juttelemaan. Joskus tosiaan ulkomaalaiset/vanhat miehet.

        Olisin todella iloinen, jos joku mukava nuori mies tulisi juttelemaan.

        Minäkin puollan edellistä.

        En minäkään baareissa usein käy mutta eipä mullekkaan olla tultu jutteleen kuten ei kavereillenikaan joiden kanssa on siellä käynyt jollei lasketa niitä tilanteita kun mies on ohi mennessään vahingossa tönäissyt ja huikannut pahoittelunsa ja jatkanut matkaansa. Ja me ollaan näitä tavallisia pulliaisia, osa kavereistani ovat niitä laihoja tapauksia mitkä pitäisi juuri niitä miehiä mielyttääkkin, mutta ei, ei kukaan mies ole tullut iskemään, ihan ite me niihin ainoisiin törmättiin kun mentiin heitin kanssa samaan pöytään kuluttaan aikaa...


    • nomeee

      itse asiassa nainen poikkeaa miehestä vain menkkojen takia ja sehän se paskin juttu. tai se mikä saattaa naisena ärsyttää. muutenhan me ollaan kaikki aivan samanlaisia.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin olla nainen ja käyttää ihania mekkoja

    • Anonyymi

      "itse asiassa nainen poikkeaa miehestä vain menkkojen takia ja sehän se paskin juttu. tai se mikä saattaa naisena ärsyttää. muutenhan me ollaan kaikki aivan samanlaisia."

      Ei todellakaan olla! En mitenkään suostu tulla samaistetuksi mieheen!
      Olen nainen vaikka en meikkaa enkä ole koskaan meikannut. En käytä korkkareita ja hamettakin todella harvoin, en muista milloin viimeksi.
      En ole myöskään "miesmäinen" mitä se nyt sitten tarkoittaakin, ja luojalle kiitos siitä.

      Aiheesta voi lukea netistä aivotutkijoiden ja neuropsykologien julkaisuja ja tutkimustuloksia ympäri maalimaa. Ero on hyvin tunnettu tosiasia.
      Esim. tunnetutsti naiset ovat kielellisesti lahjakkaampia kuin miehet. Naiset käyttävät molempia aivopuoliskoja yhtä aikaa joten he kykenevät monimutkaisempaan ajatteluun kuin miehet. Ero on puhtaasti biologinen, ja feminiineinkään mies ei ole yhtä feminiinen kuin kukaan nainen, ja maskuliinisinkaan nainen ei yhtä maskuliininen kuin mies.

      Mitä tuohon vanhaan aloitukseen tulee, tyypillistä katkeran miehen valitusta. Onko naisen vika jos hän jo biologiansa perusteella ei ole valmis hyppäämään kenen tahansa kelkkaan kuten mies on? Jos nainen ei ryntää "iskemään" ketä tahansa jolla munat housuista löytyy? Nainen on nainen ja saliittakoon se hänelle.

      Itse en missään tapauksessa epätoivoisena kiertele etsimässä epätoivoisena miestä elämääni. En suinkaan "odottele passiivisena" vaan elän ja nautin elämästä ja jos niin onnekkaasti käy että sellainen mies kohdalle osuu jonka kanssa tuntuu kolahtavan, katsotaan mitä siitä syntyy. Tässäkin asiassa korostuu valtavan suuri ero miesten ja naisten välillä! 99% näistä valittajista on miehiä, ja valtavan iso osa valittaa kun naiset ei hyväksy ketä ja mitä tahansa. En ole kuullut yhdenkään naisen suusta vastaavaa. Eikä tuttava- ystävä- ja työkaveripiiriini kuulu yhtäkään naista joka olisi epätoivoinen eikä pitäisi tietynlaisia kriteereitä siitä kenet kelpuuttaa.
      Miehet tuntuu syöksyvän vain suoraan asiaan kun hameenhelma vain vilahtaa, sama se kuka sitä hametta kantaa.

      • Anonyymi

        Aivojen erot pienessä ihmisryhmässä eivät ole tilastollisesti ratkaisevia. Todisteet osoittavat, että kun analysoitavia henkilöitä on monia, ovat aivojen erot merkityksettömiä.

        Tämä johtuu siitä, että ihmisten aivoissa on erilaisuuksia, sukupuolesta riippumatta.
        Tärkeitä tuloksia saatiin yleensä keinotekoisten laboratoriokontekstien yhteydessä.


        Kun on kyse funktionaalisesta magneettiresonanssikuvauksesta, tarjoavat magneettikuvat vain staattisen kuvan tietystä aivojen tilasta. Tätä voidaan pitää suorana todisteena siitä, että biologiset tekijät tai kulttuuriset prosessit muuttavat aivojen tilaa.


    • Anonyymi

      On todella mahtavaa vetää kyseinen asu, joita minullakin on kaapissa useita ja useita fuckmekorkkareita!

      Juuri eilen hankin uuden mekon ja siihen sopivan kaulakorun alennusmyynnistä ja kyllä oli nousuolo nähdä itsensä se päällä jo pukukopissa. Tuli ihana ja sexy olo koko loppuillaksi. Illalla vielä kotona koittelin peilin edessä sopivien korkkareitten ja laukun kanssa ja hyvältäpä näytti, vaikkei ollut kynnet, meikit eikä hiuksetkaan laitettu.

      Pitäisikö panostaa vaivalla ja rahalla ja sitten vielä päälle heittäytyä jonkun miehen jalkojen juureen palvovana ja antaumusta luvaten? Olen siis mieluummin passiivinen, olenhan nähnyt vaivaa tehdäkseni itseni houkuttelevan näköiseksi.

      Joku arvostava pieni ele, kuten treffikutsu, hymy, pieni kehu ja hellä huomaavaisuus, kiitos. Muuten ei todellakaan irtoa, minä en tee muutenkaan miesten töitä.

      Jos mies haluaa panna "reilua jätkää" niin ihan siitä vaan ja olkoon nainen sitten, en ole lesbo, joten tuskin mitään menetän.

      • Anonyymi

        Joku arvostava pieni ele, kuten treffikutsu, hymy, pieni kehu ja hellä huomaavaisuus, kiitos. Muuten ei todellakaan irtoa""

        No no, etkö tiedä palstan asiantuntijanaiset ovat sitä mieltä ettei naista saa kehua mitenkään, se on ehdoton turn off. Pitää vaan puhua tylsistä asioista, sun asusteita ei saa kehua eikä mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku arvostava pieni ele, kuten treffikutsu, hymy, pieni kehu ja hellä huomaavaisuus, kiitos. Muuten ei todellakaan irtoa""

        No no, etkö tiedä palstan asiantuntijanaiset ovat sitä mieltä ettei naista saa kehua mitenkään, se on ehdoton turn off. Pitää vaan puhua tylsistä asioista, sun asusteita ei saa kehua eikä mitään muutakaan.

        Tottakai saa kehua. Tykkään, kun mies puhuu kivoja ja miksei tuhmiakin.

        Jos tuntuu ja näyttää hyvältä, kerron sen itsekkin, yleensä pusun tai muun pikkukosketuksen keralla..kiehnään kuin kisumisu siinä ja katselen silmiin hymyillen😀💑

        Eiköhän täälä olevat naiset ole kaikki ihan omia persooniaan omine mieltymyksineen ja tapoineen.

        Itse olen varsinainen parisuhdelutka. Ei siitäkään moni mies innostu, kokemusta on rankasta torjunnasta, että pitäisi olla normaali ja ajatella muitakin asioita, kun seksiä esim kaupassakäyntiä ja laskuja ja sukulaissuhteita sun muuta nenänkaivuuta..😆


    • Anonyymi

      Kerronpa sinulle, ettei naisen ikinä koskaan kannata olla passiivinen, vaan erittäinkin aktiivinen. Muuten ei taatusti saa haluamaansa miestä. Jonkun miehen tietysti voi saada, mutta sellainen harvemmin käy kenellekään.

      Jos sinusta olisi ihanaa meikata niin meikkaa ym. Ei siihen tarvitse olla rocktähti. Vähän rohkeutta vain.

      Tuo viimeinen lauseesi "Suremaan että miksi synnyinkään mieheksi." vähän viittaa sukupuoliristiriitaan. Joskin muu kirjoituksesi kertoo vain kamalasta syvästä alemmuuskompleksista. Mitä olet ajatellut tehdä sille? Kaikki miehet eivät ole isokokoisia. Kaikki naiset eivät ole pienikokoisia.

      -Sheena

    • Anonyymi

      Ja jos olisit nainen, niin tajuaisit ettei se men noin. No, sitä odotellessa voi ajatella noin.

    • Ei se nyt niin yksinkertaista ole, että kun oot naissukupuolta niin jopa rientää kosijat passiivisen ympärille kosiskelemaan.

      Monilla miehillä on turhan ruusuiset luulot naisten elämän helppoudesta ja myös näistä kosiskeluista.

      Ihan ite saa ravata aloitteita tekemässä, jos on mielinyt jonkun saada. Osaa ne miehetkin olla passiivisia tai kaaksittaa sitten niitä muita mieluisempia.

      • Toki varmaan vaikuttaa missä asustelee ja kuinka aktiivisesti hilluu missään. Mut jos on kotihiiru tai harrastaa yksinään jotain liikuntaa, kotinurkissa tai pyöräilee, moottoripyöräilee niin eipä ne miespuoliset perään lähde.

        Jossain kuppiloissa taas kun ei viihdy, niin vähemmän törmää mihkään ja kuppiloissakin lähinnä juoppoihin ja kaikkien akkojen helmojen perässä olevia, yök.


    • Palstalla tuota voi harjoitella..😯

    • Anonyymi

      Haluan olla nainen olen väärää sukupuolta, olis kiva jos olis kuukautiset

    • Anonyymi

      Kieltämättä tämä on kuin joulu ja juhannus samassa paketissa

      • Anonyymi

        Olen tuntenut olevan nainen aina,pidän sukkahousuja ja rintaliiviä aina.ne ovat ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuntenut olevan nainen aina,pidän sukkahousuja ja rintaliiviä aina.ne ovat ihania.

        Just just. Entä niitä leggingsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. Entä niitä leggingsejä?

        Kyllä on ihana pitää myös naisten pikkareita,olen laittanut myös naisten hajuvesiä et tuoksuu hyvälle.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin homoilemaan.
      Ainoa ratkaisu puutteeseesi.
      Ei muuta kuin kajalia luomeen ja anusta tarjolle.

      • Anonyymi

        Kyllä anusta on tarjolla kua haluais tulla hoitelemaan.ripsiväriä on ripsissä ja huulipunaa huulilla.


    • Anonyymi

      No löytämisen arvoista miestähän ei löydä passiivisesti odottamalla.

      • Anonyymi

        Silöä minä kyselin et halukkaat saa tulla minut hoitelemaan,olen etsinyt miestä mutta aika kiven takana tuntuu olevan


    • Mulla oli kerran korkkarit, mut nei sanonu "Fuckme"
      Ne sano "I Kill You"

      • Anonyymi

        Mulla ei korkkareita ole ollut pitkään aikaan.minä käytän terveys siteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei korkkareita ole ollut pitkään aikaan.minä käytän terveys siteitä.

        Aha?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Aha?

        Olen rintaliiviä käyttävä tyttöilevä mies käytän myös sukkahousuja ,löytyskö gay miestä tyydyttämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen rintaliiviä käyttävä tyttöilevä mies käytän myös sukkahousuja ,löytyskö gay miestä tyydyttämään.

        Kannattaa mennä vaikka johonki gay-baariin tai deittisovelluksella ettiä, mullei nyt oo sulle sopivaa miestä ehottaa,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kannattaa mennä vaikka johonki gay-baariin tai deittisovelluksella ettiä, mullei nyt oo sulle sopivaa miestä ehottaa,

        Jos löytyis niin laita viestiä tässä on kova miehen puute.eli olen tyttöilevä homo mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos löytyis niin laita viestiä tässä on kova miehen puute.eli olen tyttöilevä homo mies.

        No mikä matchmaker minä oon..?

        https://youtu.be/jlErVEOZ3VM


    • Anonyymi

      Olis se mukava olla edes muutaman minuutin nainen, niin selviäis se mystinen miltä se pimpero tuoksuu, niin ei tarvis sitä arvuutella enää, kun ei naiset kelpuuta, niin ei sekään salaisuus koskaan tule tietoon.

      • Anonyymi

        Minä käytän aina rintaliiviä ja sukkahousuja samoin naisten pikkareita.on se ihanaa kun asentaa tamppoonin pyllyy tai laittaa siteen pöksyyn.minä tykkään olla naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän aina rintaliiviä ja sukkahousuja samoin naisten pikkareita.on se ihanaa kun asentaa tamppoonin pyllyy tai laittaa siteen pöksyyn.minä tykkään olla naisena.

        Ootkos laittanu permanentin, kunnon naisella on aina permanentti ja ruusuntuoksuista tai appelsiinin tuoksuista parfyyyymia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkos laittanu permanentin, kunnon naisella on aina permanentti ja ruusuntuoksuista tai appelsiinin tuoksuista parfyyyymia.

        Ei ole kiharoita mutta kyllä naisen tuoksua kyllä on.enkä meinaa kiharoita ottaa.


    • Anonyymi

      Olisihan se helppoa ja tienaisi helkaristi rahaa myymällä pillua, olisi kyllä elämä helppoa naisena

      • Anonyymi

        Minä olen btm homo minulta saa pyllyä,minä tykkään olla tyttömäinen.


    • Anonyymi

      Eikö se ollu Matti ja Teppo kappale se, haluaisin olla nainen. Ainakin kun lapsena jakelin postia alkoholistien asuntolaan. Niin yhdestä kämpästä kuulu se kappale, kun se levy oli just siihen kohtaan jääny. Siis sillon oli ne levysoittimet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe