Suomalainen vaalea mies on turn-off?

Haaleaa vettä

Onkohan niin että Suomessa suositaan tummaa omaavaa miestä aina vaaleaan verrattuna?

Olen varsin vaalea ja näytän kaiketi ulospäin varsin "harmittomalta" pehmeältä ja empaattiselta. Luonteeltani päällepäin kohteliaisuuteni vuoksi olen myös sellainen.
Sisimmästä olen kuitenkin tahdonvoimainen ja päättäväinen.

Nähtävästi ulkonäköni ulospäin vain ei ole tarpeeksi viehättävä, vetävä ja jännittävä eikä tarpeeksi seksuaalinen. Mielestäni pukeutumiseni on ok ja olen ihan miehen kokoinen kropan ollessa kunnossa.

Ongelma tulee siinä että naiset jotka minusta kiinnostuvat ovat yleensä pehmeän pyöreitä tapauksia ja etsivät itselleen jotain nallekarhua/halinallea. EN kuitenkaan sellainen oikeastaan ole vaikka hellimisestä pidänkin.

Onkohan tässä mitään tehtävissä vai onkohan noita naisia etsittävä ulkomailta kun täällä näyttää että miehen tulee olla täällä tietyn näköinen että herättäisi naisissa värinöitä. Nähtävästi siis pitää olla tosi äijää tai jätkää tai sitten se tummasänkinen komistus.

Noiden naisten ollessa kyseessä jotka voisivat olla tai ovat minusta kiinnostuneita ei ole pelkästään ulkonäkö asia vaan ihan elämäntapoihin liittyvä. En löydä näiden naisten kanssa mitään yhteistä ja he vaikuttavat pitävän minusta siksi koska olen hyvässäkunnossa oleva, lämminhenkinen, mukava ja fiksu mies.

Nähtävästi tuo ei tee sitten kehenkään muuhun naiseen mitään vaikutusta? Seksikäs pintaulkonäkö taitaa määrittää "fiksujenkin" naisten valintakriteerit.

55

3349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensinvaaleasittentum

      On tumma tai vaalea, niin miehekäs ulkonäkö vetoaa.

    • vaalea nainen

      Hiustenvärillä ei ole väliä, mutta yleensä vaalea mies kiinnittää huomioni paremmin kuin tumma mies.

    • mun mielipide

      Tumma ja tulinen, sen olla pitää

    • marilynnnnn

      Itse kyllä pidän vaaleista miehistä,suomalainen mies

      • Tumma Mies

        "Kyllä mä ainakin huomaan heti vaaleat mihet mutta en tummia.. "

        On kyllä tullut huomattua, että eipä kukaan Nainen huomaa. Ap sai sentään joltain Naisilta huomiota mutta itse en ole saanut keltään Naiselta minkäänlaista huomiota. Baarissakin saa koko illan istua ihan rauhassa ilman, että kukaan tulisi edes juttelemaan.

        Sitten jos itse yritän jutella jollekin Naiselle niin kirjaimellisesti juostaan karkuun sanomatta mitään. Kieltämättä olen hämmentynyt tästä tilanteesta, miten on mahdollista ettei edes muutamaa sanaa saa suustaan. Välillä kyllä tuntuu siltä, että olisin syntynyt väärään maahan. Minunhan tässä pitäisi hakea ulkomailta seuraa eikä ap:n.


      • ,-.,.-.,-,.-.-.-
        Tumma Mies kirjoitti:

        "Kyllä mä ainakin huomaan heti vaaleat mihet mutta en tummia.. "

        On kyllä tullut huomattua, että eipä kukaan Nainen huomaa. Ap sai sentään joltain Naisilta huomiota mutta itse en ole saanut keltään Naiselta minkäänlaista huomiota. Baarissakin saa koko illan istua ihan rauhassa ilman, että kukaan tulisi edes juttelemaan.

        Sitten jos itse yritän jutella jollekin Naiselle niin kirjaimellisesti juostaan karkuun sanomatta mitään. Kieltämättä olen hämmentynyt tästä tilanteesta, miten on mahdollista ettei edes muutamaa sanaa saa suustaan. Välillä kyllä tuntuu siltä, että olisin syntynyt väärään maahan. Minunhan tässä pitäisi hakea ulkomailta seuraa eikä ap:n.

        joko olet törmännyt tosi tylyihin yksilöihin tai sitten tavoittelet niitä aivan liian kauniita naisia. menetkö SINÄ koskaan juttelemaan sille baarin nurkassa lymyävälle hieman ylipainoiselle silmälasipäiselle naiselle?

        voisit ehkä vähän (paljon) kohentaa ulkonäköäsi: käy usein salilla ja lenkillä, pyydä parturia keksimään sinulle uusi look, käytä kosteusvoidetta, älä juo itseäsi kaatokänniin baarissa, varmista, että sinulla on oikeat vaatteet ja ettei henki haise, tarjoa naiselle drinkki ja vitsaile.


      • Tumma Mies
        ,-.,.-.,-,.-.-.- kirjoitti:

        joko olet törmännyt tosi tylyihin yksilöihin tai sitten tavoittelet niitä aivan liian kauniita naisia. menetkö SINÄ koskaan juttelemaan sille baarin nurkassa lymyävälle hieman ylipainoiselle silmälasipäiselle naiselle?

        voisit ehkä vähän (paljon) kohentaa ulkonäköäsi: käy usein salilla ja lenkillä, pyydä parturia keksimään sinulle uusi look, käytä kosteusvoidetta, älä juo itseäsi kaatokänniin baarissa, varmista, että sinulla on oikeat vaatteet ja ettei henki haise, tarjoa naiselle drinkki ja vitsaile.

        "voisit ehkä vähän (paljon) kohentaa ulkonäköäsi: käy usein salilla ja lenkillä,"

        Käyn salilla ja pyöräilen päivittäin jotain 10km. Painoakin on 100kg ilman huomattavaa ylimääräistä rasvaa. Pituuttakin on 185cm.

        Omasta mielestäni olen niin hyvässä kunnossa kuin voin vain olla.


    • 2202

      Tulkitsinko oikein tekstiäsi? Sinua siis lähestyvät pehmeät ja pyöreät naiset; joista et ole kiinnostunut? Eli naiset kyllä kiinnostuvat sinusta, mutta sinä etsit jotain muuta?

      Kai naiset aina ymmärtävät, ettei yksikään mies ole läpeensä "nallekarhu" vaan meissä on erilaisia puolia. ? Uskoisin.

      Itse kiinnostun myös ristiverisistä/vaaleista miehistä useimmin. Olen pehmeä nainen, enkä halua nallekarhumiestä :) eli jatkat vain etsimistä.

      • Haaleaa vettä

        Kyllä, minulle tyrkyttävät itseään yleensä äideiksi ja koti-ihmisiksi haluavat pehmeät ja pyöreät naiset.
        Osa kuvittelee että olen jotenkin nallekarhumainen vain sen takia kun osaan olla empaattinen, ymmärtäväinen ja ulospäin vaalea "harmiton" tapaus.

        "Olen pehmeä nainen, enkä halua nallekarhumiestä :) eli jatkat vain etsimistä. "

        Eihän tämä todista muuta kuin sen että sinä pehmeänä et tahdo nallekarhumiestä.

        "Kai naiset aina ymmärtävät, ettei yksikään mies ole läpeensä "nallekarhu" vaan meissä on erilaisia puolia. ? Uskoisin. "

        Niin minäkin kuvittelin ennen. Nykyään uskon että naiset kattovat vain pintaa ja pintakäytöstä jonka perusteella miehen luokittelevat.


    • Tummat miehet

      Itse en ole ikinä tykännyt vaaleista miehistä, koska valitettavan usein heidän ripsensä, kulmakarvansa yms ovat myös vaaleita. Antaa valjun ja aneemisen vaikutelman. Se on minulle turn-off. Ruskeat silmät ja tummat hiukset, siinä mies minun makuuni.

      • Haaleaa vettä

        "Itse en ole ikinä tykännyt vaaleista miehistä, koska valitettavan usein heidän ripsensä, kulmakarvansa yms ovat myös vaaleita. Antaa valjun ja aneemisen vaikutelman. "

        Tästä olen saanut juuri joskus kommenttia.

        Mutta minkäs teet jos te naiset olette noin pinnallisia että mikä antaa valjun ja aneemisen vaikutelman?

        Toisaalta kaltaisistasi naisista jotka luottavat moisiin vaikutelmiin valitessaan kumppania tulee minulle kokonaisuudessaan valju ja aneeminen vaikutelma. ;)


      • .
        Haaleaa vettä kirjoitti:

        "Itse en ole ikinä tykännyt vaaleista miehistä, koska valitettavan usein heidän ripsensä, kulmakarvansa yms ovat myös vaaleita. Antaa valjun ja aneemisen vaikutelman. "

        Tästä olen saanut juuri joskus kommenttia.

        Mutta minkäs teet jos te naiset olette noin pinnallisia että mikä antaa valjun ja aneemisen vaikutelman?

        Toisaalta kaltaisistasi naisista jotka luottavat moisiin vaikutelmiin valitessaan kumppania tulee minulle kokonaisuudessaan valju ja aneeminen vaikutelma. ;)

        "Mutta minkäs teet jos te naiset olette noin pinnallisia että mikä antaa valjun ja aneemisen vaikutelman?"

        No onko se pinnallisuus sitten vain miesten yksinoikeus...? sinulla on oikeus olla kiinnostumatta pehmeän pyöreistä naisista, mutta naisten pitäisi olla kiinnostuneita sinun valjumaisesta olemuksestasi? Siis wtf??


      • Haaleaa vettä
        . kirjoitti:

        "Mutta minkäs teet jos te naiset olette noin pinnallisia että mikä antaa valjun ja aneemisen vaikutelman?"

        No onko se pinnallisuus sitten vain miesten yksinoikeus...? sinulla on oikeus olla kiinnostumatta pehmeän pyöreistä naisista, mutta naisten pitäisi olla kiinnostuneita sinun valjumaisesta olemuksestasi? Siis wtf??

        Pyöreys on naisten oma valinta, minun vaaleuteni ei ole.
        Ei tässä ole kyse oikeuksista eikä siitä että jonkun täytyy olla kiinnostunut jostakin.

        Pehmeän pyöreällä naisella tarkoitin myössä tapauksessa naisen elämäntapoja. Ollaan hyvin lämminhenkisiä ehkäpä, mutta elämä on aika yksitoikkoista, tavallista ja ollaan oikeita koti-ihmisiä. Naispuolisia koalakarhuja siis.

        Ei minua naisen lievä pyöreys haittaa sinällään enkä tee siitä heti päätelmiä naisen luonteesta.

        Siinä ero pinnallisuudessa.

        Eli wtf vain sinulle takaisin.


      • .
        Haaleaa vettä kirjoitti:

        Pyöreys on naisten oma valinta, minun vaaleuteni ei ole.
        Ei tässä ole kyse oikeuksista eikä siitä että jonkun täytyy olla kiinnostunut jostakin.

        Pehmeän pyöreällä naisella tarkoitin myössä tapauksessa naisen elämäntapoja. Ollaan hyvin lämminhenkisiä ehkäpä, mutta elämä on aika yksitoikkoista, tavallista ja ollaan oikeita koti-ihmisiä. Naispuolisia koalakarhuja siis.

        Ei minua naisen lievä pyöreys haittaa sinällään enkä tee siitä heti päätelmiä naisen luonteesta.

        Siinä ero pinnallisuudessa.

        Eli wtf vain sinulle takaisin.

        Pehmeät ja pyöreät elämäntavat, wtf??? ja lol!

        Onhan se vaaleus ja nallekarhumaisuus oma valinta siinä missä pyöreyskin. Värjää hiukset, ripset, kulmakarvat ja itseasiassa kaikki muuin karvotus, hanki värilliset piilolinssit, käytä solariumia, panosta ulkonäköösi ja huolehdi siitä. Niinhän ne naisetkin tekee, paitsi että yleensä ne karvat revitään irti, eikä värjätä.

        Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi?

        Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen. Siis mitä oikein haluat, millainen sen naisen pitäisi olla, ja mitä sinulla on tarjota sellaiselle naiselle, että tämä kiinnostuisi sinusta? Eihän mitkään räväkät HD-pimut nyt mistään slipoveri-toimistohäärääjästä kiinnostu...


      • .
        . kirjoitti:

        Pehmeät ja pyöreät elämäntavat, wtf??? ja lol!

        Onhan se vaaleus ja nallekarhumaisuus oma valinta siinä missä pyöreyskin. Värjää hiukset, ripset, kulmakarvat ja itseasiassa kaikki muuin karvotus, hanki värilliset piilolinssit, käytä solariumia, panosta ulkonäköösi ja huolehdi siitä. Niinhän ne naisetkin tekee, paitsi että yleensä ne karvat revitään irti, eikä värjätä.

        Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi?

        Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen. Siis mitä oikein haluat, millainen sen naisen pitäisi olla, ja mitä sinulla on tarjota sellaiselle naiselle, että tämä kiinnostuisi sinusta? Eihän mitkään räväkät HD-pimut nyt mistään slipoveri-toimistohäärääjästä kiinnostu...

        tarkennetaan nyt vielä, että naiset yleensä repivät sen muun karvoituksen irti, ei siis ripsiä jne.


      • Haaleaa vettä
        . kirjoitti:

        Pehmeät ja pyöreät elämäntavat, wtf??? ja lol!

        Onhan se vaaleus ja nallekarhumaisuus oma valinta siinä missä pyöreyskin. Värjää hiukset, ripset, kulmakarvat ja itseasiassa kaikki muuin karvotus, hanki värilliset piilolinssit, käytä solariumia, panosta ulkonäköösi ja huolehdi siitä. Niinhän ne naisetkin tekee, paitsi että yleensä ne karvat revitään irti, eikä värjätä.

        Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi?

        Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen. Siis mitä oikein haluat, millainen sen naisen pitäisi olla, ja mitä sinulla on tarjota sellaiselle naiselle, että tämä kiinnostuisi sinusta? Eihän mitkään räväkät HD-pimut nyt mistään slipoveri-toimistohäärääjästä kiinnostu...

        Onpas yksinkertaisuutta.

        Eli siis ratkaisusi on se että miehen tulee muuttaa itsensä täysin päinvastaiseksi kuin ulkonäöltään on?

        Sitten vaalea mies todellakaan ei kelpaa.

        Olen muuten aika helvetin kaukana slipoveri-toimistohäärääjästä... :D

        "Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi? "

        Koska olen yrittänyt kaikesta huolimatta tutustua näihin naisiin!!!!

        Olen panostanut omalta osaltani ulkonäkööni ainakin kohtullisesti sekä olen aika helvetin hyvässä kunnossa kropaltani.

        Mutta miksi ihmeessä värjäisin hiukseni, silmäripseni yms. jos saan ulkomaisilta muunmuassa paljon paremman näköisiltä naisilta huomiota kuin Suomessa?

        "Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen."

        En ole tavallista nähnytkään. Lämminhenkinen ehkäpä. Sen takia nämä pyöreän pehmeät kiinnostuvat kun kohtelen heitä kohteliaasti. Ehkä liiankin.

        Kiitos kommenteistasi, vaikuttaa siltä että etelämmät maat kutsuvat.


      • .
        Haaleaa vettä kirjoitti:

        Onpas yksinkertaisuutta.

        Eli siis ratkaisusi on se että miehen tulee muuttaa itsensä täysin päinvastaiseksi kuin ulkonäöltään on?

        Sitten vaalea mies todellakaan ei kelpaa.

        Olen muuten aika helvetin kaukana slipoveri-toimistohäärääjästä... :D

        "Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi? "

        Koska olen yrittänyt kaikesta huolimatta tutustua näihin naisiin!!!!

        Olen panostanut omalta osaltani ulkonäkööni ainakin kohtullisesti sekä olen aika helvetin hyvässä kunnossa kropaltani.

        Mutta miksi ihmeessä värjäisin hiukseni, silmäripseni yms. jos saan ulkomaisilta muunmuassa paljon paremman näköisiltä naisilta huomiota kuin Suomessa?

        "Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen."

        En ole tavallista nähnytkään. Lämminhenkinen ehkäpä. Sen takia nämä pyöreän pehmeät kiinnostuvat kun kohtelen heitä kohteliaasti. Ehkä liiankin.

        Kiitos kommenteistasi, vaikuttaa siltä että etelämmät maat kutsuvat.

        "Eli siis ratkaisusi on se että miehen tulee muuttaa itsensä täysin päinvastaiseksi kuin ulkonäöltään on?"

        No niinhän ne naisetkin tekee: Värjää hiuksia, kihartaa/suoristaa, nyppii kulmakarvat, värjää ripset, repii kaulasta alaspäin kaikki karvat, laittaa poskipunaa, huulipunaa, lakkaa kynnet, käyttää hajusteita, piilolinssejä jne jne.

        Tai mikäli haluat luonnontilassa rehottavan naisen, niin toki ole luonnotilassa itsekkin, muutoin panosta itseesi ja tee itsestäsi haluttavampi, so simple!

        Mutta suosittelen kyllä lämpimästi hakemaan sitä puolisoa etelän maista! Mahdollisilla jälkeläisilläsikin tulee olemaan terveemmät geenit, kun haet vierasta verta tähän sisäsiittoiseen maahan ovat todennäköisesti paremman näköisiä kuin haalean vaaleaa vettä :)
        Vilpittömästi toivotan hyvää matkaa!


      • .,--,..-,,-.,-.,.-
        . kirjoitti:

        "Eli siis ratkaisusi on se että miehen tulee muuttaa itsensä täysin päinvastaiseksi kuin ulkonäöltään on?"

        No niinhän ne naisetkin tekee: Värjää hiuksia, kihartaa/suoristaa, nyppii kulmakarvat, värjää ripset, repii kaulasta alaspäin kaikki karvat, laittaa poskipunaa, huulipunaa, lakkaa kynnet, käyttää hajusteita, piilolinssejä jne jne.

        Tai mikäli haluat luonnontilassa rehottavan naisen, niin toki ole luonnotilassa itsekkin, muutoin panosta itseesi ja tee itsestäsi haluttavampi, so simple!

        Mutta suosittelen kyllä lämpimästi hakemaan sitä puolisoa etelän maista! Mahdollisilla jälkeläisilläsikin tulee olemaan terveemmät geenit, kun haet vierasta verta tähän sisäsiittoiseen maahan ovat todennäköisesti paremman näköisiä kuin haalean vaaleaa vettä :)
        Vilpittömästi toivotan hyvää matkaa!

        olen täysin samaa mieltä!!!

        ei se mikään iso vaiva ole kerran kuussa käydä kampaamosta hakemassa ripsien kestovärjäys ja ehkä hiusten raidoitus samaan pakettiin. suomalaiset naiset nykyään ehostavat itseään enemmän kuin aiemmat sukupolvet, samoin meillä on valinnanvaraa miehistä enemmän kuin edellisillä sukupolvilla. kenenkään ei enää tarvitse tyytyä siihen perusduunari suomalaismieheen, joka kaiken lisäksi olettaa vaimonsa näyttävän hohdokkaalta siinä sivussa.

        katso esim. tukholmalaisia miehiä. he pukeutuvat tyylikkäästi, käyttävät kosteusvoiteita ja kasvonaamioita, kestovärjäävät ripsiä, hiuksia ja kulmakarvoja ja monet myös käyttävät itseruskettavia talvisin. vaikka moni näistä miehistä on machoja he ymmärtävät mitä hyvältä näyttäminen loppujen lopuksi tuo: paremman näköisiä naisia.


      • Anonyymi
        Haaleaa vettä kirjoitti:

        Onpas yksinkertaisuutta.

        Eli siis ratkaisusi on se että miehen tulee muuttaa itsensä täysin päinvastaiseksi kuin ulkonäöltään on?

        Sitten vaalea mies todellakaan ei kelpaa.

        Olen muuten aika helvetin kaukana slipoveri-toimistohäärääjästä... :D

        "Mistä olet tehnyt johtopäätöksen, että tämä naisten koalakarhumaisuus (??) ei ole vain sitä samanlaista pintakäytöstä (??) kuin tämä sinun nallekarhumaisuutesi? "

        Koska olen yrittänyt kaikesta huolimatta tutustua näihin naisiin!!!!

        Olen panostanut omalta osaltani ulkonäkööni ainakin kohtullisesti sekä olen aika helvetin hyvässä kunnossa kropaltani.

        Mutta miksi ihmeessä värjäisin hiukseni, silmäripseni yms. jos saan ulkomaisilta muunmuassa paljon paremman näköisiltä naisilta huomiota kuin Suomessa?

        "Et halua lämminhenkistä, etkä tavallista naista, vaikka itse kuitenkin olet sellainen."

        En ole tavallista nähnytkään. Lämminhenkinen ehkäpä. Sen takia nämä pyöreän pehmeät kiinnostuvat kun kohtelen heitä kohteliaasti. Ehkä liiankin.

        Kiitos kommenteistasi, vaikuttaa siltä että etelämmät maat kutsuvat.

        Minä mietin kanssa tuota värjäys ehdotusta. En suosittelisi. Ole mieluummin vain oma itsesi. N38


    • vähän väliä..

      Itse tummana naisena minua häiritsee vaaleissa miehissä se, että he usein ovat lähes karvattomia. Brunettina omat karvani hyvinkin erottuvat ja ovat vaivaksi jatkuvan poistamisen kanssa, niin koen, että vaalea mies kokee sen turn-offina ja se on itselleni kiusallista... Jos on vähän ristiverinen eli hiukan tummaa kulmissa tai rinnassa, niin se parempi:)
      Kummasta itse paremmin pidät blondista vai brunetista?

      • Haaleaa vettä

        On kyllä nyt aivan täysin karvaton ole, mutta parraton kylläkin. Aivan mahdotonta karvan kasvu ei ole ja tietysti karvani ovat vaaleita joten ne eivät erotu.

        Olen saanut juuri sen käsityksen että pitäisi olla jotain tummaa että miehestä tulee jännittävän ja seksikkään oloinen ehkä sen vastakohdan vuoksi esimerkiksi juuri kulmakarvoissa.

        Minulle on aivan sama onko nainen blondi, brunetti, punapää, mustahiuksinen vai jotain siltä väliltä.

        Useilla naisilla Suomessa taitaa aito hiustenväri olla tuo maantievärinen jota he sitten värjäävät.

        Hankala vain miehenä alkaa värjäämään jos kulmakarvatkin ovat vaaleat jne.


      • tummalletumma

        Itse tummana naisena myös koen vaaleat miehet oudon karvattomiksi. En myöskään pidä jäänsinisistä tai harmaista silmistä, jotenkin ne ovat kylmät. Minulla ei itselläni sen sijaan ole mitään liiallista karvankasvua, päin vastoin, mutta olen huomannut parilla vaalealla naispuolisella tutullani sellaista olevan (mm. ylähuuli)..


    • paraspitääparhaasta

      Vaaleatukkainen suomalainen mies on parasta A 1-luokkaa.

    • rosa-m

      Itse pidän juurikin vaaleista miehistä, en edes vilkaise tummiin.

    • blondille blondi

      Huomioni ja suun loksahtamaan auki saa nimenomaan vaaleat suomalaiset blondit jätkät joilla ehkäpä siniset silmät.. ; )
      Itseni perässä ehkä eniten ulkomaalaisia miehiä, koska olen urheilullinen vaalea hiuksinen kaunotar (näin itseä kehuttuna)

      • Haalea vettä

        Näkyyhän teitä täälläkin joku olevan.

        Ehkä en ole vain sitten tarpeeksi muuten komea...


      • asian vierestä

        Ulkomaalaiset miehet juoksevat minunkin perässäni, koska olen urheilullinen kaunotar jolla pitkät, paksut hiukset. Ei selvästikään ole väristä kiinni se perässäjuoksu vaan jostain muusta ;)


    • vaalean vaimo

      Kuinkahan olisi, oknko sillä völiä jos kemiat sopii yhteen, itse en ole koskaan edes ajatellut asiaa.

      • Haalea vettä

        Niinpä, mutta entä jos en koe mitään kemioita näiden pehmeän pyöreiden naisten kanssa mutta he kokevat kemioita kanssani?

        Sitten joku normaalivartaloinen persoonallinen nainen joka poikkeaa noista edellemainituista taas ei koe kemioita kanssani?

        Olen tulkinnut että kyse on luonteen ja ulkonäön yhdistelmästä. Nähtävästi pitäisi joko olla tummempi tai sitten väkisin vääntää vaihde johonkin "mä oon tosi kova äijä, mennääks panee?" koska naisen on muuten vaikea ymmärtää että tässä ei ole nyt se teddy tai haaleaa vettä lasissa.

        Oliskohan niin että osa teistä naisista ehkä suurikin osa ei ehkei edes tajua mistä ne kemiat syntyy eikä tahdo tutustua mieheen enempää jos heti tulee tuon haalean olo?

        Koska selkeä ero on miten ulkomainen nainen suhtautuu minuun ja suomalainen.


      • .
        Haalea vettä kirjoitti:

        Niinpä, mutta entä jos en koe mitään kemioita näiden pehmeän pyöreiden naisten kanssa mutta he kokevat kemioita kanssani?

        Sitten joku normaalivartaloinen persoonallinen nainen joka poikkeaa noista edellemainituista taas ei koe kemioita kanssani?

        Olen tulkinnut että kyse on luonteen ja ulkonäön yhdistelmästä. Nähtävästi pitäisi joko olla tummempi tai sitten väkisin vääntää vaihde johonkin "mä oon tosi kova äijä, mennääks panee?" koska naisen on muuten vaikea ymmärtää että tässä ei ole nyt se teddy tai haaleaa vettä lasissa.

        Oliskohan niin että osa teistä naisista ehkä suurikin osa ei ehkei edes tajua mistä ne kemiat syntyy eikä tahdo tutustua mieheen enempää jos heti tulee tuon haalean olo?

        Koska selkeä ero on miten ulkomainen nainen suhtautuu minuun ja suomalainen.

        "Oliskohan niin että osa teistä naisista ehkä suurikin osa ei ehkei edes tajua mistä ne kemiat syntyy eikä tahdo tutustua mieheen enempää jos heti tulee tuon haalean olo?"

        No haluatko itse sitten kauhean pitkään yrittää ja yrittää herätellä jotain kiinnostusta niitä pehmeän pyöreitä naisia kohtaan...? Miksi siis naisten pitäisi yrittää jaksaa kiinnostua sinusta, jos heti alkujaankin vaikutat hailukan vailukalta?

        Mistä sinun mielestäsi ne kemiat syntyy?


      • Haalea vettä
        . kirjoitti:

        "Oliskohan niin että osa teistä naisista ehkä suurikin osa ei ehkei edes tajua mistä ne kemiat syntyy eikä tahdo tutustua mieheen enempää jos heti tulee tuon haalean olo?"

        No haluatko itse sitten kauhean pitkään yrittää ja yrittää herätellä jotain kiinnostusta niitä pehmeän pyöreitä naisia kohtaan...? Miksi siis naisten pitäisi yrittää jaksaa kiinnostua sinusta, jos heti alkujaankin vaikutat hailukan vailukalta?

        Mistä sinun mielestäsi ne kemiat syntyy?

        Kemiat voivat syntyä monestakin asiasta ja toisaalta termi "kemiat" on niin monitulkintainen termi että sitä hankala käyttää.

        "No haluatko itse sitten kauhean pitkään yrittää ja yrittää herätellä jotain kiinnostusta niitä pehmeän pyöreitä naisia kohtaan...? "

        Erona on se etten ole pyöreä enkä ole todellakaan aidon oikeasti mikään nallekarhu.

        "Miksi siis naisten pitäisi yrittää jaksaa kiinnostua sinusta, jos heti alkujaankin vaikutat hailukan vailukalta? ""

        Sen takia että muuten olette typerän pinnallisia elukoita.

        Mutta ehkä tyydyn niihin italiaanoihin jotka tykkäävät tällaisesta kuin yritän kiinnostua numerosta 10024240 pyöreän pehmeästä pirjosta tai tavis teijasta joka tahtoo tupperware elämää.


    • tummaakiitos

      Vaaleat miehet ovat liian vaaleita, maitomaisia ja mitäänsanomattomia. Vaaleat kulmakarvat ja silmäripset ovat kamalat, vaaleilla on yleensä ohuemmat hiukset kuin tummilla ja mikään ei ole kamalampaa kuin vaaleat alapää- ja säärikarvat. Siniset silmät näyttävät lisäksi jotenkin jäisiltä ja julmilta ja vaaleilla usein jotenkin "pinkki" iho.

      • Haalea vettä

        Tuon maitomaisen kommentin kohdalla aloin nauramaan. :D


    • tinkalinkaliina

      onko sillä nyt mitään merkitystä, onko mies vaalea vai tumma?
      Kunhan kemiat natsaa, sehän se on se tärkein. Toki suomalaiset pitkät, vaaleat, urheilulliset kaunottaret saattavat ajatella että miehen kulmakarvoilla - alapäänkarvoista puhumattakaan- on merkitystä.... Pinnallista, niin pinnallista!

      Ja sitten mitä tulee hiustenväriin ja luonteeseen. Vaaleakin mies osaa olla tulinen ja vähemmän nallekarhumainen. Ei se heti tee miehestä teddyä jos tykkää olla hellä? Onhan niitä vaaleita renttujakin olemassa....

      • Haalea vettä

        En kaipaa pitkää urheilullista kaunotarta, mutta jonkin sortin liikunnallisuus naisessa olisi plussaa.

        Osaan olla luonteeltani tulta ja tappuraa, mutta en tiedä miten sitä pitäisi sitten ulospäin viestittää koska kaikki kuvittelee nähtävästi että olen joko kylmä kyynikko tai sitten lempeämielinen nallukka jonka juuri pyöreän pehmeät tavallista elämää tahtovat naiset itselleen.

        Yritäppä löytää taiteellinen tai liikunnallinen persoona näillä piirteillä. Suomessa ei tunnu onnistuvan.
        Jostakin ihmeen syystä ulkomailla varsinkin jos nainen itse on tumma vaikuttaa olevan heti enemmän kiinnostusta kuin täällä.

        Koska täällä olet vain yksi tavallinen ukko tai nallekarhu lisää päällepäin, haalea mitätön tapaus.

        Tuntuu myös että muualla "mukavuus" on naisista seksikästä. Suomessa taas pitää esittää jotain äijää tai sitten omaksua se mukavan nallekarhun rooli.

        Minkäs minä ulkoisille geeneilleni mahdan että näytän teddylta ja olen aivan jotain muuta vaikka toki osaan olla hyvinkin helläkin.


      • .
        Haalea vettä kirjoitti:

        En kaipaa pitkää urheilullista kaunotarta, mutta jonkin sortin liikunnallisuus naisessa olisi plussaa.

        Osaan olla luonteeltani tulta ja tappuraa, mutta en tiedä miten sitä pitäisi sitten ulospäin viestittää koska kaikki kuvittelee nähtävästi että olen joko kylmä kyynikko tai sitten lempeämielinen nallukka jonka juuri pyöreän pehmeät tavallista elämää tahtovat naiset itselleen.

        Yritäppä löytää taiteellinen tai liikunnallinen persoona näillä piirteillä. Suomessa ei tunnu onnistuvan.
        Jostakin ihmeen syystä ulkomailla varsinkin jos nainen itse on tumma vaikuttaa olevan heti enemmän kiinnostusta kuin täällä.

        Koska täällä olet vain yksi tavallinen ukko tai nallekarhu lisää päällepäin, haalea mitätön tapaus.

        Tuntuu myös että muualla "mukavuus" on naisista seksikästä. Suomessa taas pitää esittää jotain äijää tai sitten omaksua se mukavan nallekarhun rooli.

        Minkäs minä ulkoisille geeneilleni mahdan että näytän teddylta ja olen aivan jotain muuta vaikka toki osaan olla hyvinkin helläkin.

        Sanot olevasi sisältä tulta ja tappuraa, mutta et tuo sitä mitenkään julki, et ole äiijämäinen äijä, etkä nallekarhu... mikä hitto sinä sitten oikein olet? Tulee nyt vain mieleen joku luuseri, joka haaveilee jostain mitä ei uskalla toteuttaa...
        Et halua esittää äijää... et halua omaksua nallekarhun roolia... niin, niin, mikä on sitten se pohjimmainen "sinä"?

        Ja eksoottisuus on aina plussaa, eli täällä jos/kun olet ihan tavallisen tallukan näköinen, niin sulaudut massaan, ulkomailla olet eksoottinen ilmestys ja herätät huomiota. Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta.


      • Haalea vettä
        . kirjoitti:

        Sanot olevasi sisältä tulta ja tappuraa, mutta et tuo sitä mitenkään julki, et ole äiijämäinen äijä, etkä nallekarhu... mikä hitto sinä sitten oikein olet? Tulee nyt vain mieleen joku luuseri, joka haaveilee jostain mitä ei uskalla toteuttaa...
        Et halua esittää äijää... et halua omaksua nallekarhun roolia... niin, niin, mikä on sitten se pohjimmainen "sinä"?

        Ja eksoottisuus on aina plussaa, eli täällä jos/kun olet ihan tavallisen tallukan näköinen, niin sulaudut massaan, ulkomailla olet eksoottinen ilmestys ja herätät huomiota. Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta.

        Itseasiassa tässä ketjussa jo joku sanoi että ihminen on monitahoinen.
        Kuten minä olen.

        En todellakaan ole se stereotyyppinen nallekarhu jolta ehkä näytän enkä se perus vähän kaljaa ja lätkää äijä jota osa naisista näyttää kaipaavan Suomessa.

        "Ja eksoottisuus on aina plussaa, eli täällä jos/kun olet ihan tavallisen tallukan näköinen, niin sulaudut massaan, ulkomailla olet eksoottinen ilmestys ja herätät huomiota. Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        En usko että kyse on pelkästään siitä.
        Uskon että Suomessa naiset ovat pohjimmiltaan paljon pinnallisempia sekä tahtovat että mies "todistaa" itse ittensä juuri ulospäin jatkuvasti ettei naiselle tule vain miehestä "epävarma" olo.

        Ulkomailla naiset ovat avoimempia, sosiaalisempia sekä itsevarmempia itsestään joten heillä on varaa antaa tilaa miehelle olla mies. Miehen ei tarvitse tällöin esittää jotain, ottaa jotain naisen antamaa roolia että nainen tuntisi itsensä naiseksi.

        Tältä minusta on alkanut tuntua ja tosiasiassa kyse ei ole pelkästään vaalea haaleasta vaan siitä että täällä ollaan varsin nurkkakuntaista porukkaa joka arvioi ihmisiä hyvin pinnallisesti.

        Paitsi tietysi naisia ei saisi arviodia pinnallisesti koska sehän on vain typerää...

        "Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        No ulkomaalaiset naiset erottuvat myös harmaasta pyöreästä massasta täällä.


      • .
        Haalea vettä kirjoitti:

        Itseasiassa tässä ketjussa jo joku sanoi että ihminen on monitahoinen.
        Kuten minä olen.

        En todellakaan ole se stereotyyppinen nallekarhu jolta ehkä näytän enkä se perus vähän kaljaa ja lätkää äijä jota osa naisista näyttää kaipaavan Suomessa.

        "Ja eksoottisuus on aina plussaa, eli täällä jos/kun olet ihan tavallisen tallukan näköinen, niin sulaudut massaan, ulkomailla olet eksoottinen ilmestys ja herätät huomiota. Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        En usko että kyse on pelkästään siitä.
        Uskon että Suomessa naiset ovat pohjimmiltaan paljon pinnallisempia sekä tahtovat että mies "todistaa" itse ittensä juuri ulospäin jatkuvasti ettei naiselle tule vain miehestä "epävarma" olo.

        Ulkomailla naiset ovat avoimempia, sosiaalisempia sekä itsevarmempia itsestään joten heillä on varaa antaa tilaa miehelle olla mies. Miehen ei tarvitse tällöin esittää jotain, ottaa jotain naisen antamaa roolia että nainen tuntisi itsensä naiseksi.

        Tältä minusta on alkanut tuntua ja tosiasiassa kyse ei ole pelkästään vaalea haaleasta vaan siitä että täällä ollaan varsin nurkkakuntaista porukkaa joka arvioi ihmisiä hyvin pinnallisesti.

        Paitsi tietysi naisia ei saisi arviodia pinnallisesti koska sehän on vain typerää...

        "Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        No ulkomaalaiset naiset erottuvat myös harmaasta pyöreästä massasta täällä.

        "Itseasiassa tässä ketjussa jo joku sanoi että ihminen on monitahoinen.
        Kuten minä olen."

        Mutta ne pehmeän pyöreät naiset eivät ole??

        "No ulkomaalaiset naiset erottuvat myös harmaasta pyöreästä massasta täällä."

        Juuri näin, ulkomaalaiset miehet ja naiset erottuvat (yleensä edukseen) täällä suomessa ja suomalaiset miehet ja naiset erottuvat (yleensä edukseen) etelänmaissa. Kuten jo sanoin, eksoottisuus on plussaa parinvalinnassa :)


      • -.,,-.,.-,.-,.-
        Haalea vettä kirjoitti:

        Itseasiassa tässä ketjussa jo joku sanoi että ihminen on monitahoinen.
        Kuten minä olen.

        En todellakaan ole se stereotyyppinen nallekarhu jolta ehkä näytän enkä se perus vähän kaljaa ja lätkää äijä jota osa naisista näyttää kaipaavan Suomessa.

        "Ja eksoottisuus on aina plussaa, eli täällä jos/kun olet ihan tavallisen tallukan näköinen, niin sulaudut massaan, ulkomailla olet eksoottinen ilmestys ja herätät huomiota. Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        En usko että kyse on pelkästään siitä.
        Uskon että Suomessa naiset ovat pohjimmiltaan paljon pinnallisempia sekä tahtovat että mies "todistaa" itse ittensä juuri ulospäin jatkuvasti ettei naiselle tule vain miehestä "epävarma" olo.

        Ulkomailla naiset ovat avoimempia, sosiaalisempia sekä itsevarmempia itsestään joten heillä on varaa antaa tilaa miehelle olla mies. Miehen ei tarvitse tällöin esittää jotain, ottaa jotain naisen antamaa roolia että nainen tuntisi itsensä naiseksi.

        Tältä minusta on alkanut tuntua ja tosiasiassa kyse ei ole pelkästään vaalea haaleasta vaan siitä että täällä ollaan varsin nurkkakuntaista porukkaa joka arvioi ihmisiä hyvin pinnallisesti.

        Paitsi tietysi naisia ei saisi arviodia pinnallisesti koska sehän on vain typerää...

        "Niinhän nuo ulkamaalaiset miehet tekee täällä suomessa kauppansa, kun erottuvat vaaleasta massasta. "

        No ulkomaalaiset naiset erottuvat myös harmaasta pyöreästä massasta täällä.

        ai suomalaiset naiset pinnallisia..

        -ruotsalaiset naiset ovat pinnallisempia, he ovat tottuneet siihen, että miehet ovat tyylikkäitä ja urheilullisia.

        -välimeren maissa vasta miesten ulkoisia olemuksia katsellaan, kun on rantasäät läpi vuoden. siellä pyöreät, koneella päivät pitkään istuvat huonoryhtiset juntit kyllä aika nopeasti poistuvat deittitilastoista.

        -aasiassa naiset (jotka saavat vapaasti valita) todellakin haluavat sen mahdollisimman komean kumppanin. tietenkin raha merkitsee siellä yleensä enemmän, mutta heidän kulttuuriin kuuluu ulkonäöllisen kauneuden arvostaminen paljon vahvemmin kuin suomalaiseen kulttuuriin.

        tunnen paljon ulkkiksia Suomessa ja kyllä, miehen ulkonäkö merkitsee heille paljon.


      • 19
        -.,,-.,.-,.-,.- kirjoitti:

        ai suomalaiset naiset pinnallisia..

        -ruotsalaiset naiset ovat pinnallisempia, he ovat tottuneet siihen, että miehet ovat tyylikkäitä ja urheilullisia.

        -välimeren maissa vasta miesten ulkoisia olemuksia katsellaan, kun on rantasäät läpi vuoden. siellä pyöreät, koneella päivät pitkään istuvat huonoryhtiset juntit kyllä aika nopeasti poistuvat deittitilastoista.

        -aasiassa naiset (jotka saavat vapaasti valita) todellakin haluavat sen mahdollisimman komean kumppanin. tietenkin raha merkitsee siellä yleensä enemmän, mutta heidän kulttuuriin kuuluu ulkonäöllisen kauneuden arvostaminen paljon vahvemmin kuin suomalaiseen kulttuuriin.

        tunnen paljon ulkkiksia Suomessa ja kyllä, miehen ulkonäkö merkitsee heille paljon.

        Olen samaa mieltä siinä, suomalinen nainen on kaikkea muuta kuin "pinnallinen". Suomalaiset naiset puolustelevat sohvalla lötköttävää oluenjuojaa - kehuvat jopa komeaksi! Tätä ei ulkomaalainen nainen kyllä ikipäivänä ymmärtäisi ja tsemppaisi.

        Pojat ja tytöt kasvatetaan eri standardien mukaan, ja pojille sallitaan tyttöjen inhoaminen peruskoulussa. Ihmekös tuo sitten, että aikuisena on niin vaikea olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun on kasvatettu ihan eri arvomaailmoihin.


    • Haaleaa vettä

      Kiitos kommenteista. Sainkin tarvitsemani vastaukset.
      Alan pykätä nettiprofiilia ulkomaalaiseen ja kansainväliseen treffipalveluun.

      • joopa joo

        Juu juu, suoli24 onkin oikea totuuden mekka ja täällä käyvien ihmisten sana on laki. Eli pelkästään täällä tehdyn kyselyn perusteella johon vastasi pari naista, sinä päätit hakea naista ulkomailta. Huh huh..


      • Haaleaa vettä
        joopa joo kirjoitti:

        Juu juu, suoli24 onkin oikea totuuden mekka ja täällä käyvien ihmisten sana on laki. Eli pelkästään täällä tehdyn kyselyn perusteella johon vastasi pari naista, sinä päätit hakea naista ulkomailta. Huh huh..

        Mistä moista päättelit?

        Sanoin että "sainkin tarvitsemani vastaukset".
        Sitten erikseen mainitsin että alan pykätä nettiprofiilia treffipalveluun jossa on naisia ulkomailta.

        Nämä vastaukset täällä oli pisara meressä eivätkä yksinään vaikuta minun päätökseeni.

        Mutta ehkä sinulta jäi huomaamatta aikaisemmat kommentit että aion todennäköisesti hakea ulkomailta seuraa?

        Jos saa niin nettideitissä, baarissa, treffeillä jne. ja ihan tuttavapiiristä kommenttia että näin vaalea mies joka ei ole erityisen komea vaikka osaa käyttäytyä miesmäisesti ole todellakaan mikään naisten suosikki eli sen oikean naisen löytäminen on käytännössä lähes mahdotonta tai joutuu tyytymään johonkin jota itse ei halua niin eikös ole luonnollista suurentaa ympyröitä sinne missä on enemmän naisia ja jotka luonnostaan pitävät rehellisistä, fiksuista, mukavista ja vaalean haaleista miehistä sekä pitävät heitä seksikkäinä jo omina itseään?

        Täällä jo viitattiin kuinka itseä tulisi muuttaa jotta olisi haluttava suorastaan toiseksi ihmiseksi.

        Jännä kun kelpaan tällaisena jossain muualla paitsi täällä peräpohjolassa parmemin. Joten siinne siis.


    • Järjen ääni

      "Täällä jo viitattiin kuinka itseä tulisi muuttaa jotta olisi haluttava suorastaan toiseksi ihmiseksi."

      Niin kysehän ei tainnut olla siitä, ettäkö et olisi haluttava, itsekkin sanoit että naiset sinusta kiinnostuvat, eivät vain juuri ne joista sinä itse olisit kiinnostunut.

      Useimmiten ne ulkomaalaiset (thaimaa yms.) eivät hae seuraa sitä varten, että olisivat niin kokeilunhaluisia ja kaipaisivat eksoottista miestä itselleen, vaan näkevät länsimaalaisessa miehessä turvallisuutta ja tasaisuutta, jota heidän nykyinen elämänsä on vailla. Tätä he nyt tietenkään eivät siinä nettiprofiilissaan kerro.

    • ya_ta

      vaalea mies ei todellakaan ole mikään turnoff, ainakaan minun kohdallani. maailman ihanin näky aamulla on jäänsiniset silmät, vaaleat hiukset ja vieno hymy joka kysyy 'tarvitsetko jotain?' väreet menee nytkin pitkin selkää kun vain ajattelenkin kultaani.. ;)

    • 192cm sinisilmävaale

      Ei se oikeesti ole kiinni mistään väristä jos rinnassa kuohahtaa. kannatais kokeilla ihmiset oikeesti ilman ennakkoluuloja , traumoja, isähahmoa,leffameikattuja jne.

    • vaalea ja vapaa

      Samantapaisia kokemuksia itsellänikin, paitsi ettei kukaan suomalainen nainen minusta kiinnostunut. Olen tyypillisen suomalaisen vaalea, kolmekymppinen, normaalivartaloinen/hoikahko, keskipitkä, koulutettu, savuton, raitis yms. mies.

      Kun työn puolesta tuli kohdalleni tilaisuus muuttaa puoli vuotta sitten Yhdysvaltoihin, tartuin siihen osittain myös nähdäkseni kelpaisinko paremmin ulkomaalaisille naisille. Näköjään kelpaan -- treffiseuraa tuntuu olevan helppo löytää enemmän kuin on aikaa deittailla, kohteliaisuuksia pukeutumisesta, huumorintajusta ja hiuksista kuulee naisilta viikottain enemmän kuin Suomessa asuessa ikinä (ja tyyli on sama kuin oli Suomessa, vaatekaapin sisältö on jopa pienempi) ja poikuuskin meni kivuttomasti täällä. Aksentti tuntuu olevan enemmän etu kuin haitta.

      Suosittelen siis lämpimästi ulkomaille muuttoa.

      • 25

        c´moon,

        suomalaisessa kultturissa ei jaella positiivisia kohteliaisuuksia, vaan yritetään "palauttaa maanpinnalle" kaikki jotka vähänkin näyttävät luulevan itsestään jotakin.

        Kukaan suomalainen mies ei mitään nättiä ja kivaa minullekaan sano! Ei edes seurustelukumppanit! Se on sitä "hyvä perse" tasoista läppää mitä täällä kuulee eli mennään "suoraan asiaan".

        Ulkomaat on asia ihan erikseen näiden kohteliaisuuksien kanssa... Jenkesissä sitä paitsi on ihan erilainen treffailukulttuuri kuin täällä Suomessa. Ei täällä kukaan normaali-ihminen käy treffeillä!

        Eli ei kuule johdu sun tukan väristä tää....


    • tyttö

      Ainakin minun kohdallani on niin, että juuri vaaleat miehet herättävät minussa "värinöitä". :)

    • ...................e

      Joo, eiköhän tällä kyselijällä ole ongelmat jossain ihan muualla kuin siinä värissä.

    • Anonyymi

      Suomalaislapset ovat monesti vaaleita. Ehkä siksi osa ihmisistä kokee blondiaikuiset lapsenomaisiksi ulkonäöltään. Parin valintaan vaikuttaa myös se, ovatko lapsuuden perheenjäsenet olleet tummia vai vaaleita.

    • Anonyymi

      Näytti olevan vanha aloitus mutta en olisi koskaan uskonut ihastuvani vaaleaan mieheen ja vieläpä kaljuuntuvaan.
      Hiuksilla tai ilman kumminkin on söpöliini.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ja moraali kun on kohdillaan niin ei ulkonäkö niin väliä ja suomalaisellahan se on.


    • Anonyymi

      Siis oikeesti? Mitä hemmetin väliä sillä on jos nainen on pyöreä jos teillä on hyvä yhdessä?! Nykyajan miehet ovat liian pinnallisia.

      Itselläni on ollut pyöreänä, mutta hyvännäköisenä naisena ns. Hyvän näköisiä miehiä muiden mielestä aiemmin, nyt pyöreämpi mies ja rakastan häntä koska hän on ihmisenä niin ihana.

      En ole koskaan tarrannut ulkonäöllisiin seikkoihin paitsi joskus nuorena alle 20- vuotiaana.

      En tiedä minkä ikäinen olet, mutta aikuinen ymmärtäisi tämän että ihmisen luonne on tärkein.

    • Anonyymi

      Vanha avaus, joo.

      Ihmisillä, molemmilla sukupuolilla, voi olla omassa mielessään jotakin, mikä on "omaa tyyppiä". Toiset preferoivat luonnostaan tummia, toiset vaaleampia, tai mieltävät ainakin enemmän "omaksi tyypikseen" jostakin selittämättömästä syystä. Onhan sitä miehiäkin, jotka kertovat katselevansa eniten vaaleita, tummia, hyvin tummia, punatukkaisia.

      Mitä se "omaa tyyppiä" nyt lopulta sekään tarkoittaa ja miten tärkeää se loppujen lopuksi on. Monet kyllä sitten haksahtavatkin johonkin muuhun, mitä aikansa luulivat - koska kokonaisuus ja aivan muut, tärkeämmät asiat ratkaisevat.

      Haluaisin keitä hyvänsä nuoria ihmisiä muistuttaa, että jos koko maailman naiset taikka miehet saisivat äänestää ulkoisista ominaisuuksista "tällainen vai tällainen, kumman kaa" - vaikka enemmistö äänestäisi jotakin, se vähemmistö äänestää aivan yhtä tosissaan sitä toista, omaa mieltymystään. Eihän sinunkaan tarvitse löytää kaikkia, yksi riittää.

      Itse btw äänestäisin "omana tyyppinä" mieluiten pitkä, lihaksikas/normaali ruumiinrakenne, vaaleahko (mieluummin kuin tummat silmät ja ruskea tukka, mikä lienee hieman useammin suomalaisten naisten makuun, ainakin mitä olen noteerannut). En tiedä, miksi näin on, mutta näin on. Tämä ei ole estänyt aikoinaan ihastumasta muunlaiseen kokonaisuuteen, niin kuin se ei yleensä estä kai muillakaan ihmisillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe