D69 ja muut epätoivoiset

Se vanhempi mies

Mikä on, kun ei löydy miestä? Onko todellisuuden taju hävinnyt nettimaailman syövereihin? Onko niin, että kuvittelette olevanne parempia, kuin olette?

Mikä saa teidät luulemaan, että maailma olisi muuttunut? Mikä saa teidät luulemaan, että nelikymppinen nainen on jotenkin haluttavampi kuin viisikymppinen mies? Miksi luulette, ettei viisikymppinen mies kiinnosta teitä?

Onko säälittävämpää kuin nainen, joka sataan kertaan toistaa "minulla ei ole mitään yhteistä viisikymppisen miehen kanssa"? Ei. Mieluummin kysyisin mitä yhteistä ei voisi olla? Luultavimmin asia on toisinpäin. Se onneton ja epätoivoinen nelikymppinen nainen on alkanut näkemään peilistä miten iho vanhenee ja veltostuu, selluliitti hyökkää. Näin ei käy viisikymppiselle miehelle. Viisikymppinen mies todennäköisesti omistaa sen mökin jonne te haluatte. Todennäköisesti sen auton, jolla te haluatte itseänne kuskattavan. Hän tod.näk. tietää monista asioista enemmän kuin te. Hän on paremmin perillä siitä mitä maailmassa tapahtuu, kaiken suhteen.

Viisikymppisen miehen seksihalut sen kuin paranevat, jos nainen on vähänkään haluttava. Minkäänlaista halujen laskua ei näy. Se on yllätys itsellenikin, ja varmaan monille muille. Viisikymppisille naisille ei käy noin.
Ja kun alkuasetelmakin on seksitutkimusten mukaan, että mies haluaa 21 kertaa kuussa ja nainen 9 kertaa.

Se, että nelikymppinen nainen sanoo viisikymppisestä miehestä "ei ole mitään yhteistä", kuulostaa kuin 16v teinityttö sanoisi "toi jätkähän on jo 18v. vanha pieru".

Avioeron jälkeen olen seurustellut huomattavasti itseäni nuorempien naisten
kanssa. Heistä asia on ollut aivan ok. Ei ikäerosta ole edes puhuttu sen enempää. Näin se menee live-elämässä. Ja nyt se oikea löytyi. 12v. nuorempi.

Miksiköhän miehet etsivät nuorempaa naista? Siksi.

33

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • """""""""

Vai niin. miksi sitten kirjoittelet täällä joos kerra se oikea , 12 vuotta nuorempi kerran on jo löytynyt.?

• Se vanhempi mies

Koska joskus itsekin täällä olin. Ja aina nuoremmat naiset kiinnostuivat.
        Oman ikäiseni olivat 90% tätejä. Tai muuten vain pihalla.

• puppuakukkuralla

Täh? Kuinka niin viiskymppisen miehen halut kasvavat, kyllä se on puppua tai ehkä halut kasvavat kun kyvyt laskevat. Minä olen kohta viiskymppinen nainen ja kyllä minä haluan enemmän kuin useimmat tapaamani miehet :)

• Se vanh. mies

Hohhoijaa...

• Se v.m.

Ja jos alan kertomaan hänen 41v. ja minun 53v. elämästä....syksyllä käytiin Ranskan Rivieralla Villefranche-Sur-Merissä ja Pohjois-Italiassa...Comolla...
        Vuokra"kämppä" Villefranche:ssa..Taivas! Kaari-ikkunoista suora näkymä lahdelle, joka täynnä purjeveneitä ja isompia aluksia.. Como on maailman romanttisimpia paikkoja. Suosittelen molempia. Ranskassa välimatkat rivieralla ovat lyhyet ja bussi maksaa euron! Itailiassa oli vuokra-auto.
        Keväällä 4kk ulkomaille. Vuorotteluvapaa. Näin ne kauniit, oikeat, mukavat naiset
        viisikymppistensä kanssa.
        Ja mitä jätänkään kertomatta...

• 5.11.2011
        Se v.m. kirjoitti:

Ja jos alan kertomaan hänen 41v. ja minun 53v. elämästä....syksyllä käytiin Ranskan Rivieralla Villefranche-Sur-Merissä ja Pohjois-Italiassa...Comolla...
        Vuokra"kämppä" Villefranche:ssa..Taivas! Kaari-ikkunoista suora näkymä lahdelle, joka täynnä purjeveneitä ja isompia aluksia.. Como on maailman romanttisimpia paikkoja. Suosittelen molempia. Ranskassa välimatkat rivieralla ovat lyhyet ja bussi maksaa euron! Itailiassa oli vuokra-auto.
        Keväällä 4kk ulkomaille. Vuorotteluvapaa. Näin ne kauniit, oikeat, mukavat naiset

Just, sillälailla. olisit käynyt ennenminkin ärrällä !

• ap.

• hih hih
        Se v.m. kirjoitti:

Ai tarkoitatko että näit ne 60 - 80-vuotiaat naiset 50-vuotiaiden gigoloidensa kanssa? Kaunis, oikea, mukava nainenhan osaa pitää pientä rajaa tässä touhussa eikä sekaannu ihan naurettavan paljon itseään nuorempaan juippiin.

• eiepätoivo x deit...

Pitkään netissä roikkujat alkaa turtua ja kohta kaikki ehdokkaat alkaa muistuttaa
      samanlaisilta urveloilta. Aina vaan löytyy vikoja joka ikisestä.

Halut ne on hiirelläkin, niin miksei sitten viisikymppisillä miehillä/naisillakin,
      joten mitä siitä kättävääntämään.

• ap.
      • D69

Eikä tarvitsekaan tietää. Jokaisella sukupolvella on omat suosikkinsa musiikin suhteen. Ei se sinua tee sen arvokkaammaksi ihmisenä että osaat fanittaa sellaista bändiä joka on vaikuttanut sinun nuoruudessasi - jos siis siitä oli kyse tuon linkkisi suhteen.

Yleensähän ihmiset jämähtävät oman nuoruutensa musiikkiin ja muotiin. Ei se mitään kokeneisuutta ole, se on vain ihmisluonnolle tyypillistä käytöstä.

Juuri siksikään en ole erityisen viehtynyt itseäni vuosikymmenen tai enemmän vanhempiin miehiin, että teillä on kova hinku mitätöidä kaikki se mistä nainen itse pitää ja välittää, ja tuputtaa sitä omaa kamaanne tilalle. Ei sellaisessa ole siitä kyse että haluaisi rakastaa toista, vaan alkaa vaikuttaa kuin vanhempi mies haluaisi muokata nuorempaa naista mieleisekseen kuin joku ihme mestari oppipoikaansa. Ei kovin tasa-arvoinen suhde eikä täysipainoinen liitto minun silmissäni.

Kaikki me naiset emme halua olla päkättäen perässä kulkevia lampaita, johdettavia, johdateltavia ja tossun alla. ;) Mullon ylpiä luonto ja tartten sellaasen miähen jolla on niin munaa että kestää sen ettei pääse päällepäsmäriksi.

• ap.
        D69 kirjoitti:

Eikä tarvitsekaan tietää. Jokaisella sukupolvella on omat suosikkinsa musiikin suhteen. Ei se sinua tee sen arvokkaammaksi ihmisenä että osaat fanittaa sellaista bändiä joka on vaikuttanut sinun nuoruudessasi - jos siis siitä oli kyse tuon linkkisi suhteen.

Yleensähän ihmiset jämähtävät oman nuoruutensa musiikkiin ja muotiin. Ei se mitään kokeneisuutta ole, se on vain ihmisluonnolle tyypillistä käytöstä.

Juuri siksikään en ole erityisen viehtynyt itseäni vuosikymmenen tai enemmän vanhempiin miehiin, että teillä on kova hinku mitätöidä kaikki se mistä nainen itse pitää ja välittää, ja tuputtaa sitä omaa kamaanne tilalle. Ei sellaisessa ole siitä kyse että haluaisi rakastaa toista, vaan alkaa vaikuttaa kuin vanhempi mies haluaisi muokata nuorempaa naista mieleisekseen kuin joku ihme mestari oppipoikaansa. Ei kovin tasa-arvoinen suhde eikä täysipainoinen liitto minun silmissäni.

Kaikki me naiset emme halua olla päkättäen perässä kulkevia lampaita, johdettavia, johdateltavia ja tossun alla. ;) Mullon ylpiä luonto ja tartten sellaasen miähen jolla on niin munaa että kestää sen ettei pääse päällepäsmäriksi.

Huh! Kuulostat juuri sellaiselta, jota kukaan mies ei halua!

Musiikkia löytyy tästä päivästä sinne jonnekin...Et perässä pysy, missään muussakaan.

Ketään en "väännnä" omanlaisekseni, se olisi turhaa ajanhukkaa.

Palataan taas puolen vuoden päästä asiaan.

• D69
        ap. kirjoitti:

Huh! Kuulostat juuri sellaiselta, jota kukaan mies ei halua!

Musiikkia löytyy tästä päivästä sinne jonnekin...Et perässä pysy, missään muussakaan.

Ketään en "väännnä" omanlaisekseni, se olisi turhaa ajanhukkaa.

Palataan taas puolen vuoden päästä asiaan.

Jos sinulle ei edelleenkään se oma vaimosi riitä, niin varmaankin palataan.

Kuuntelen kyllä musiikkia melkolailla laidasta laitaan, mutta en sillä tavalla että pyllähdän polvilleni jonkun vanhemman miehen eteen ja anelen häntä kertomaan mitä minun kuuluu kuunnella ja mitä ei. Eikä tässä ehdi jokaiseen tuikituntemattomaan bändiin tutustua. Jossain Led Zeppelinissä jne. on ihan tarpeeksi kuunneltavaa. Vaikken erityisen musikaalinen ihminen olekaan. Enempi harrastukseni ovat kirjallisuuteen päin kallellaan.

Ja se on muuten jännä juttu, että jos ihminen on persoonallisuutena aika vahva ja ns. luovaa ihmistyyppiä muutenkin, niin hänellä aika usein on taipumuksena päätyä yhteen itseään nuoremman kumppanin kanssa. Esimerkkinä vaikkapa Aira Samulin, tai Katri-Helena, tai Madonna. Eli onnistuu se meiltä naisiltakin tavoitella itseämme nuorempaa kumppaniksi. Ehkä se vaan ON niin että jos ei ole täysin persoonaton, hajuton ja mauton ihminen, niin ei oikein jaksa sitä huimasti vanhemman osapuolen kukkoilua katsella kyllästymättä.

Eli mietipä sitä. Eivät kaikki 40 naiset haluat tuntea oloaan jotenkin söpöksi ja tyttömäiseksi vanhemman miehen kanssa, vaan saattavat olla niin itsetietoisia että siinä vauhdissa ei jaksa mitään setä-asennetta toisen taholta. ;)

Eikä kannata fantasoida että tulen teidän perheeseenne seksileluksi kolmen kimppaan, joten kokeile jotakuta toista, nyt tai puolen vuoden päästä.

• ....................

Johan oli sen verran itserakasta paatosta, että toivottavasti nuorikko näpäyttää. Miehenä, joka on ollut yhdessä niin nuoremman kuin vanhemmankin kanssa, voin sanoa, että pieni ikäero ei ole erottava tekijä. Suhde voi onnistua suuresta ikäerosta huolimatta, mutta ei se nyt mikään plussa ole, jos elämänkokemuksissa on puolen sukupolven mittainen ero. Aloittajan sepustus toki vaikutti sen verran pinnalliselta, että liekö väliäkään.

• ap.

Mikä on pieni ikäero? Eri ihmisten kesken se varmaan on hyvinkin liukuva ero.
        Itsetarkoitus se ei ole, onpahan vain käynyt miten on käynyt kohdallani.
        Luultavammin nelikymppinen nainen ei edes tajua mikä ero on 45-50 miehillä.
        Se ero on hienon hieno.. Ja mitä vanhempi mies, sen kokeneempi ja sen enemmän itsensä tunteva, sen enemmän naiset tunteva mies on kyseessä.
        Jos nyt puhutaan normaalista, kokeneesta miehestä. Ja naisesta.
        Silti..Kukaan ei estä ottamasta sitä nuorempaa...tai ikäistään...Kyse on hyvästä tuuristakin.

• D69

http://omglol.kerrolisaa.com/1/8788.jpg

Mitenkähän sen seikan kanssa lienee että löysit ihanan naisen, jos sinulla on kumminkin aikaa & energiaa jäkättää netissä niille naisille jotka eivät vuosikymmenen ikäeroa parisuhteeseensa kaipaa? Itselläni on sivustaseuraajana ikäviä kokemuksia moisesta, eikä yksi suhde jossa itse olin 10 - 11 v vanhemman miehen kanssa tuonut yhtään mitään hyvää. Joten enempää en noita ikäviä kokemuksia halua, vaikka sinä olisitkin vaimollesi minkälainen kunnansonni hyvänsä. Olkaa onnellisia ja jättäkää meidät epätoivoiset rauhaan. :)

• ap.

Kunnansonni:D Huh!:) Olen vain Elänyt, sonnina, niin kuin moni muukin, elämäänsä Elänyt mies. Ja niihin kuntiin liittyy J-kylä, Hki, L-ranta, Äänekoski,
        jne. Joten olen ansannut Kuntien Sonnin -mitalin vähintään!

Vain avo-sellainen kyseessä. Jos sulla on ollut Yksi, huom! Yksi huono suhde jonkun tietyn ikäisen mulkeron kanssa, se ei oikein vielä riitä tekemään yleistyksiä! Ilmeisesti ei mikään muukaan suhde ole tuonut kovin hyvää?

Kummastella vain voi tuota tiukkaa asennetta, joka ei johda mihinkään, kuten olet huomannut.

Energiaa riittää moneen asiaan, näin viisikymppisenä...

• ap.

Niin siis ulkomailla olemme puolen vuoden päästä..1.3 lähtien muutaman kuukauden. Silloin tuskin jaksan kommentoida, mutta ehkä sen jälkeen, jolloin varmaan olet yhä täällä.
        Hyvää kuitenkin toivon sinullekin!
        Ihmetyttää vain asenteesi...

• D69
        ap. kirjoitti:

Kunnansonni:D Huh!:) Olen vain Elänyt, sonnina, niin kuin moni muukin, elämäänsä Elänyt mies. Ja niihin kuntiin liittyy J-kylä, Hki, L-ranta, Äänekoski,
        jne. Joten olen ansannut Kuntien Sonnin -mitalin vähintään!

Vain avo-sellainen kyseessä. Jos sulla on ollut Yksi, huom! Yksi huono suhde jonkun tietyn ikäisen mulkeron kanssa, se ei oikein vielä riitä tekemään yleistyksiä! Ilmeisesti ei mikään muukaan suhde ole tuonut kovin hyvää?

Kummastella vain voi tuota tiukkaa asennetta, joka ei johda mihinkään, kuten olet huomannut.

Energiaa riittää moneen asiaan, näin viisikymppisenä...

Ainakin näkyy riittävän energiaa ihmetellä täällä miksei kaikkia nelikymppisiä naisia kiinnosta itseään vanhemmat miehet. Eihän sinuakaan kiinnosta itseäsi vanhemmat naiset? Ja jos haukut 40 naisia selluliittisiksi ja rupsahtaneiksi, niin miten kummassa oma kumppanisi on erikoistapaus tuossa ryhmässä, olettaen siis että olette 50 ja tätä 12 v nuorempi? Muutenhan et kai tässä olisikaan laskeutumassa kuolevaisten pariin kertomaan mitä juuri 40 naisten pitää mielestäsi tehdä. Kun nyt olet noin kokenut ja viisas että osaat olla itseäsi selkeästi nuoremman kanssa samalla henkisellä tasolla, niin varmaan osaat kertoa että mikä näistä vanhemmista miehistä minun sitten tulisi ottaa:

Herra A:

heippa! olen mukava,kiltti,luotettava ja romanttinen mies,en tupakoi enkä juo. olisi mukava viedä sua kampaamolle ja kauneushoitoihin ja lomille mökille nauttimaan takka tulesta,puusaunasta ja auringon laskusta järven rannalla,kylpylään rentoutumaan,lappiin,etelän matkoille johon aina saisit 5000e ostosrahan mukaan ja sitten teatteriin,konsertteihin,ulkoilemaan luontoon ja puistoihin ja nauttia romanttisista kynttilä illoista hyvän ruuan keran ja kukkia sinulle ja auttaa sinua arki elämän asioissa jne.???? joko nyt kelpaisi sulle tosissaan asiat ja jos kelpaa niin vastaile puhelin numerosi keran,kiitos???

Herra B:

oletko rehellinen ja luotettava ja hellä ja vapaa ja sinkku ja savuton uskollinen, suomalainen nainen kerro nimi,ikä,pituus,paino,paikakunta,onko kesäpaikka,kesähuvilassa,mikä kupin koko,asutko kerrostalossa vain rivitalossa ja omakotitalossa, miten asut, pidätkö seksiltä ja mikä laisetta, onko sulla ajokortti ja auto mutta autoa ei ole pakko olla, kerro harrastukset,messenger ja Facebook.com mitä tarkoti tällä sanalla ja selvennä se mulle spesiaaleiksi,puhelin, olen 42v n.190cm,n.90kg rehellinen ja luotettava ja hellä ja vapaa ja sinkku ja savuton ja uskollinen, savuton, raitis terve, siisti olen pidän paljon seksiltä, suuseksiltä, sinun aidon ja luomu ja haluaisin maista sinun rintoja ja sinun karvaisia pillun asun yksin ***ssa lukeminen, etsin itselleni ystävän, kaverin, seuralasisen, kihloihin, jatkossa mahd. Avo/avioliitto, vakituinen seksiseura myös, vakituista seuraa, tositarkoituksella seuraa ei maksu seuraa, pidän suuseksiltä ja kun sinä ottaa suihin ja minä pidän sinun rinnoista ja karvaisista piilujasta ja haluaisin tutustuta sinun nais kaveriisi ja nais ystäviin ja nais sisko, nais siskoset, nais tyttäret, nais serkku, kerro sähköposti osioteesi, jos olet kiinnostunut minusta voi soittaa numeron kanssa näkyviin ja sähköpostin kautta ***_57@***, puheli Gsm 046*** mulla on Facebook ja Messenger

(Tuo mies sanoo olevansa 42-vuotias, mutta nimimerkki sähköpostin 57-osio kertoo muuta. Ei kukaan -69 syntynyt 42-vuotias laita s-postiinsa moista numeroa.)

Herra C:

Vaikutat yksinkertaiselta hupakolta koska sanomani ei ole mennyt perille!

Pidä Vittusi ja upota sinne porkkana
        tai Serpentine dildo

(Tämä tyyppi vähän hermostui kun en vastannut hänen useaan yhteydenottoonsa joissa hän kuvaili miten iskee minulle setelipinkan kouraan, kostaa koruja ja seksihepeniä ja taisi olla risteilykin luvassa.)

(jatkuu)

• D69
        D69 kirjoitti:

Ainakin näkyy riittävän energiaa ihmetellä täällä miksei kaikkia nelikymppisiä naisia kiinnosta itseään vanhemmat miehet. Eihän sinuakaan kiinnosta itseäsi vanhemmat naiset? Ja jos haukut 40 naisia selluliittisiksi ja rupsahtaneiksi, niin miten kummassa oma kumppanisi on erikoistapaus tuossa ryhmässä, olettaen siis että olette 50 ja tätä 12 v nuorempi? Muutenhan et kai tässä olisikaan laskeutumassa kuolevaisten pariin kertomaan mitä juuri 40 naisten pitää mielestäsi tehdä. Kun nyt olet noin kokenut ja viisas että osaat olla itseäsi selkeästi nuoremman kanssa samalla henkisellä tasolla, niin varmaan osaat kertoa että mikä näistä vanhemmista miehistä minun sitten tulisi ottaa:

Herra A:

heippa! olen mukava,kiltti,luotettava ja romanttinen mies,en tupakoi enkä juo. olisi mukava viedä sua kampaamolle ja kauneushoitoihin ja lomille mökille nauttimaan takka tulesta,puusaunasta ja auringon laskusta järven rannalla,kylpylään rentoutumaan,lappiin,etelän matkoille johon aina saisit 5000e ostosrahan mukaan ja sitten teatteriin,konsertteihin,ulkoilemaan luontoon ja puistoihin ja nauttia romanttisista kynttilä illoista hyvän ruuan keran ja kukkia sinulle ja auttaa sinua arki elämän asioissa jne.???? joko nyt kelpaisi sulle tosissaan asiat ja jos kelpaa niin vastaile puhelin numerosi keran,kiitos???

Herra B:

oletko rehellinen ja luotettava ja hellä ja vapaa ja sinkku ja savuton uskollinen, suomalainen nainen kerro nimi,ikä,pituus,paino,paikakunta,onko kesäpaikka,kesähuvilassa,mikä kupin koko,asutko kerrostalossa vain rivitalossa ja omakotitalossa, miten asut, pidätkö seksiltä ja mikä laisetta, onko sulla ajokortti ja auto mutta autoa ei ole pakko olla, kerro harrastukset,messenger ja Facebook.com mitä tarkoti tällä sanalla ja selvennä se mulle spesiaaleiksi,puhelin, olen 42v n.190cm,n.90kg rehellinen ja luotettava ja hellä ja vapaa ja sinkku ja savuton ja uskollinen, savuton, raitis terve, siisti olen pidän paljon seksiltä, suuseksiltä, sinun aidon ja luomu ja haluaisin maista sinun rintoja ja sinun karvaisia pillun asun yksin ***ssa lukeminen, etsin itselleni ystävän, kaverin, seuralasisen, kihloihin, jatkossa mahd. Avo/avioliitto, vakituinen seksiseura myös, vakituista seuraa, tositarkoituksella seuraa ei maksu seuraa, pidän suuseksiltä ja kun sinä ottaa suihin ja minä pidän sinun rinnoista ja karvaisista piilujasta ja haluaisin tutustuta sinun nais kaveriisi ja nais ystäviin ja nais sisko, nais siskoset, nais tyttäret, nais serkku, kerro sähköposti osioteesi, jos olet kiinnostunut minusta voi soittaa numeron kanssa näkyviin ja sähköpostin kautta ***_57@***, puheli Gsm 046*** mulla on Facebook ja Messenger

(Tuo mies sanoo olevansa 42-vuotias, mutta nimimerkki sähköpostin 57-osio kertoo muuta. Ei kukaan -69 syntynyt 42-vuotias laita s-postiinsa moista numeroa.)

Herra C:

Vaikutat yksinkertaiselta hupakolta koska sanomani ei ole mennyt perille!

Pidä Vittusi ja upota sinne porkkana
        tai Serpentine dildo

(Tämä tyyppi vähän hermostui kun en vastannut hänen useaan yhteydenottoonsa joissa hän kuvaili miten iskee minulle setelipinkan kouraan, kostaa koruja ja seksihepeniä ja taisi olla risteilykin luvassa.)

(jatkuu)

Tällaisia ne 50 ja 60 miesten vastaukset deittipalveluissa ovat aika usein. Oletat jostain syystä että tarjolla oleva miesaines on laadukasta ja on minussa pahakin vika kun en moisesta aineksesta perusta, mutta jos tosiaan väität että minulla on yhteistä em. herrojen kanssa niin otan sen henk.koht. loukkauksena. En myöskään ymmärrä minkä takia minun pitäisi ryhtyä väen vängällä HUORAKSI eli tulla ostetuksi, oli se palkkio seksipalveluksistani sitten mökki, auto tai etelänmatka; tai muuta roinaa tai silkkaa setelirahaa. Miehet joiden pitää pröystäillä omaisuudellaan ovat varmaan jotenkin vajavaisia etteivät muuten naisille kelpaa. Olen aika vaatimaton ja vähään tyytyvä sikäli että ei minua tarvitse lennättää ympäri maapalloa ja pukea kultaan ja kimallukseen; edelleenkin alleviivaan että ryhdyn kumppaniksi vain jos rakastan miestä ja tunnen olevani samalla aallonpituudella hänen kanssaan.

On noita huonoja suhteita nähty useampikin. Pappani oli vaimoaan huomattavasti (20 v?) vanhempi ja lannisti vaimonsa henkisesti täysin. Lapset tottakai hakattiin remmillä jokaiikka sekopäisiksi. Isäni oli äitiäni 10 v vanhempi ja joi vuosi vuodelta enemmän kunnes lopulta sai nirrin itseltään myrkyillään. Omasta suhteestani yli 10 v vanhempaan mieheen en tässä ala avautumaan, mutta hänellä oli kaikenlaisia ongelmia joissa en kyennyt parikymppisenä auttamaan ja se siitä. Sen koommin en ole reilusti vanhempaa seuraa kaivannut.

Kerran erehdyin 46-vuotiaan kanssa sänkyyn. Oli yksi surkeimpia seksikokemuksia mitä on ollut tähän mennessä, joten enköhän jatkossakin pidä sen ylärajan siinä 45 v kohdalla ainakin nyt toistaiseksi kun olen itse 42-vuotias. Muuten en ole kauhean kiinnostunut siitä että onko mies joku pukki, mutta koska sekä 30 että 40 jotta 50 miehet pääasiassa etsivät vain seksiseuraa, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi ottaa sieltä vanhimmasta päästä vastaan? Et ottaisi itsekään jos voit valita 40 tai 50 tai 60 naisen?

Varmaankin olen vielä puolenkin vuoden päästä täällä, mutta en ole edelleenkään sinun tai kaltaistesti ulottuvilla vaikka tulisin miten epätoivoiseksi hyvänsä. Jos olet itse hoikka, hyväkuntoinen jne. niin ei se sitä tarkoita että kaikki muutkin 50 miehet ovat, tai että te olisitte henkisesti kypsiä. Jos jatkuvasti haluaa tekemisiin nimenomaan itseään 10 v nuorempien kanssa, kai se jostakin jotain kertoo. En minäkään väitä olevani erityisen kypsä ikäisekseni ja tottakai joku 30 mies olisi ihan kiva, koska olen nuorempiin päin kallellani minäkin, mutta yritän nyt kumminkin olla järkevä ja tyytyä ikäisiini. Joita tosin tässä iässä ei ole kovin tarjolla, koska monilla on pienet lapset ja eivät ole parisuhteistaan tietenkään eroamassa. Olisi varmaan pitänyt katsella varamies valmiiksi jo siinä vaiheessa kun olin vielä varattu. Mutta sitähän aina keskittyy siihen jota rakastaa.

Eikä rakkaudella siunatun tarvitse ilkkua muille netissä.

• NelikymmpinenMies
        D69 kirjoitti:

Tällaisia ne 50 ja 60 miesten vastaukset deittipalveluissa ovat aika usein. Oletat jostain syystä että tarjolla oleva miesaines on laadukasta ja on minussa pahakin vika kun en moisesta aineksesta perusta, mutta jos tosiaan väität että minulla on yhteistä em. herrojen kanssa niin otan sen henk.koht. loukkauksena. En myöskään ymmärrä minkä takia minun pitäisi ryhtyä väen vängällä HUORAKSI eli tulla ostetuksi, oli se palkkio seksipalveluksistani sitten mökki, auto tai etelänmatka; tai muuta roinaa tai silkkaa setelirahaa. Miehet joiden pitää pröystäillä omaisuudellaan ovat varmaan jotenkin vajavaisia etteivät muuten naisille kelpaa. Olen aika vaatimaton ja vähään tyytyvä sikäli että ei minua tarvitse lennättää ympäri maapalloa ja pukea kultaan ja kimallukseen; edelleenkin alleviivaan että ryhdyn kumppaniksi vain jos rakastan miestä ja tunnen olevani samalla aallonpituudella hänen kanssaan.

On noita huonoja suhteita nähty useampikin. Pappani oli vaimoaan huomattavasti (20 v?) vanhempi ja lannisti vaimonsa henkisesti täysin. Lapset tottakai hakattiin remmillä jokaiikka sekopäisiksi. Isäni oli äitiäni 10 v vanhempi ja joi vuosi vuodelta enemmän kunnes lopulta sai nirrin itseltään myrkyillään. Omasta suhteestani yli 10 v vanhempaan mieheen en tässä ala avautumaan, mutta hänellä oli kaikenlaisia ongelmia joissa en kyennyt parikymppisenä auttamaan ja se siitä. Sen koommin en ole reilusti vanhempaa seuraa kaivannut.

Kerran erehdyin 46-vuotiaan kanssa sänkyyn. Oli yksi surkeimpia seksikokemuksia mitä on ollut tähän mennessä, joten enköhän jatkossakin pidä sen ylärajan siinä 45 v kohdalla ainakin nyt toistaiseksi kun olen itse 42-vuotias. Muuten en ole kauhean kiinnostunut siitä että onko mies joku pukki, mutta koska sekä 30 että 40 jotta 50 miehet pääasiassa etsivät vain seksiseuraa, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi ottaa sieltä vanhimmasta päästä vastaan? Et ottaisi itsekään jos voit valita 40 tai 50 tai 60 naisen?

Varmaankin olen vielä puolenkin vuoden päästä täällä, mutta en ole edelleenkään sinun tai kaltaistesti ulottuvilla vaikka tulisin miten epätoivoiseksi hyvänsä. Jos olet itse hoikka, hyväkuntoinen jne. niin ei se sitä tarkoita että kaikki muutkin 50 miehet ovat, tai että te olisitte henkisesti kypsiä. Jos jatkuvasti haluaa tekemisiin nimenomaan itseään 10 v nuorempien kanssa, kai se jostakin jotain kertoo. En minäkään väitä olevani erityisen kypsä ikäisekseni ja tottakai joku 30 mies olisi ihan kiva, koska olen nuorempiin päin kallellani minäkin, mutta yritän nyt kumminkin olla järkevä ja tyytyä ikäisiini. Joita tosin tässä iässä ei ole kovin tarjolla, koska monilla on pienet lapset ja eivät ole parisuhteistaan tietenkään eroamassa. Olisi varmaan pitänyt katsella varamies valmiiksi jo siinä vaiheessa kun olin vielä varattu. Mutta sitähän aina keskittyy siihen jota rakastaa.

Eikä rakkaudella siunatun tarvitse ilkkua muille netissä.

Hieno asenne, ei todellakaan kannata alistua elämään muiden ehdoilla. Uskon sinun löytävän vielä sen hyvän parisuhteen ja vaikkei sitä löytyisikään, niin uskon sinun nauttivan kuitenkin elämästä enemmän kuin tuo ap., joka tuskin ikinä oikeasti sitä kumppaniaan itselle löytää.. ellei sitten Thaimaasta ole hakenut.

• D69
        NelikymmpinenMies kirjoitti:

Hieno asenne, ei todellakaan kannata alistua elämään muiden ehdoilla. Uskon sinun löytävän vielä sen hyvän parisuhteen ja vaikkei sitä löytyisikään, niin uskon sinun nauttivan kuitenkin elämästä enemmän kuin tuo ap., joka tuskin ikinä oikeasti sitä kumppaniaan itselle löytää.. ellei sitten Thaimaasta ole hakenut.

Kiitos.

En tosiaan käsitä että jos on kerta onnellinen, niin mihin kummaan enää tarvitse sellaista ekstraa että pitää saada olla vahingoniloinen niille joilla ei sillä hetkellä sitä samaa onnea ole. Tai alkaa painostamaan väkisin läpi omaa mieltymystään muidenkin ihmisten mieltymykseksi.

Todellakin olen viihtynyt parhaiten ikäisteni miesten seurassa. Eikä minua oikeasti kiinnosta edes sekään että onko nyt varmasti joku ihme takuumuna, kunhan ihmisenä on kiinnostava ja mukava tyyppi. Itselläni ei ole kauheasti valinnanvaraa siinä mistä tämmöisiä etsiä, joten ei se mikään ihme että yksin on. Mutta nuorempanakaan ei ollut helppoa löytää ketään, kun en silloinkaan harrastanut baareja enkä humppalavoja. Minkäs sitä perusluonteelleen mahtaa.

Jos joskus löydän mieleiseni miehen, oli sitten 30-vuotias tai 50-vuotias tai jotain siltä (mieluiten) väliltä, niin tulen tänne sitten onnellani leuhkimaan... mutta vain jotta voin kertoa muille että paistaa se onni risukasaankin, eli valaakseni toisiin toivoa ja luottamusta siihen että voi se onni potkia pidemmänkin ajan päästä. Enkä sunkaan potkimaan muita päihin että hähhää eipäs teillä ole tämmöistä. xD

• voiryökäle

Minuapa ei hetkauta puupennin vertaa minkä ikäisen-näköisen ja kokokoisen kera
      kukin huitelee. Miksipä ylipäänsä porukat hyppii kattoon toisten mieltymyksistä.

Ois kamalaa, jos pitäs ottaa toisten naiskentelut kontolleen.
      Ai niin, meinas unohtua. Minäkin kipaisen pohjoisamerikassa. Tämä on hyvin
      tärkeää kaikkien muitten kuiteskin tietää, siis hyvin hyvin tärkeää.

• kysymys?

Nelikymppiset naiset etsivät hyvin usein oman ikäistä miestä. Mitä pahaa siinä on, ettei kymmenen vuotta ja ylikin vanhempi mies kelpaa? Eihän sullekaan kelpaa itsesi ikäinen nainen. Mitäs vikaa heistä löydät?

• mjummmeli

kysymys? = viisas!!!
      Minäkin ajattelin juuri noin, kun jämähdin taas lukemaan tätäkin ketjua.

Itsellä ihan hirveitä kokemuksia noista yli viisikymppisistä miehistä, vaikka en ollut kymmentä vuotta nuorempi! Oman ikäisen kanssa oli heti samalla aaltopituudella. Enkä kaipaa elämääni mtn vuorotteluvapaita tai Ranskaa jne - meillä on ihana arki kaikkine karikkoineen...

• sam.ik. par.

Huomattava ikä-ero tuo paineita jalkoväliin ja pelkoa p*seeseen, että toinen
      vaihtaa hetkellä millä hyvänsä nuorenpaan vuosikertaan.

• tietotoimisto.

Jos miehelle ei ole vielä impotenssia iskenyt, ongelmana voikin olla se että hän saa ennenaikaisen ejakulaation, koska pitää itseään huomattavasti nuorempaa naista kiihottavana.

Jos ikäero on toisinpäin, miehen lienee helpompaa olla tarpeeksi kestävä naiselle, ja nainen joka voi tuntea voimakasta kiihotusta siitä että mies on hel-ve-tin hyvännäköinen saa itse nopeammin orgasmin. Täten eri sukupuolet lähentyvät toisiaan seksin kestossa ja määrässä.

• Nainen vm. 71

Nauran makiasti ja ääneen tälle provolle.

• häähtääh

Hälläväliä onko provo, vai ei, mutta herättääpä taas keskustelua, eikun
        väkätystä mikä on parasta kellekkin. Ihan kun sen pitäs hiertää kenenkään
        napaa. Eihän tämä lopu koskaan, sillä ukot haluu nuorta ja akat saa
        sitten sellaista omasta mielestään tullen mennen, suit sait sukkelaan.

• åpoiuytrewqasdfgh

Naurat "makiasti", niinpä minäkin, mutta noille sun plussillesi ???????????

• oqjgkljg

Voi, ottiko noin lujille :D

• hauhaukku

"Epätoivoiset", joopa joo. Kun itse sattuu saamaan verkkoonsa nuorenman
      naisen, (mikäli näin edes on), niin sitten onkin varaa vittuilla muille.

Kaikki ei ole tehty samasta puusta, elikkä kukin tykkää, mistä tykkää.
      Näitä neuvonantajia täällä riittää ja aina heidän ajatukset on niitä oikeita.
      Muut on sitten sieltä, minne ei aurinko paista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4592
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3533
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3414
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3350
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2930
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2680
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2360
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2351
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2165
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe