Taivutus ei pysy.

Zen53

Eli joka kerta kun taivutan ripset ja laitan niihin ripsiväriä, ripset suoristuvat. Ainoa keino on käyttää vedenkestävää ripsiväriä.

Mikä vika normaaleissa ripsareissa on? Olen kokeillut montaa eri merkkiä, mutta aina ripset suoristuu. Onko kokeilemani ripsarit liian "nestemäisiä" vai missä vika? Voisiko joku suositella jotain ripsaria joka olisi koostumukseltaan enempi vahamaista ja kiinteämpää? Toimivatko taivuttavat ripsivärit?

En jaksaisi enää käyttää vedenkestäviä koska puhdistus vie niin paljon aikaa ja muutenkin ripsarivalikoima olisi laajempi.

11

9367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saija

Vedenkestävä ripsari ei ole hyvä jokapäiväiseen käyttöön, ripset siinä todella kärsii.
      The Body Shopissa on sellaista kuin kulma-ja ripsigeeli. Samanlainen kuin ripsiväri, mutta sitä saa värittömänä ja värillisinä. Kun taivutat ripsesi, laita tällä harjalla geeliä ja anna kuivua. Sitten ripsiväri. Ja huom. kun pistät yläripsiin ripsiväriä, laita ensin ripsen nurjalle puolelle, sen jälkeen harjaa normaalisti ripsen etupuolelta alhaalta ylös.

• Zen53

Ensin ripsien nurjalle puolelle? Mutta eikö se entisestään suorista ripsiä?

Kiitos muuten vinkistä :)

• Mimmi
        Zen53 kirjoitti:

Ensin ripsien nurjalle puolelle? Mutta eikö se entisestään suorista ripsiä?

Kiitos muuten vinkistä :)

Ei kun pistät sen jälkeen etupuolelle, samalla voi työntää harjalla niitä takas taaksepäin.

• Celly

Niin laitathan ripsiväriä siis sekä ripsien ylä että alapuolelle? Itse nimittäin alkuaikoina kun aloitin ripsivärin käytön taisin vaan laittaa sitä ripsien alapuolelle. Eihän noi kaikki taivuttavat tai siis ne jotka lupaavat että taivuttavat niin aina taivutakkaan tarpeeksi mutta luulisin että saa olla vähän pidemmät ripset kuin esimerkiksi itselläni että taivutus näkyisi jossain. Ei niillä oikeen (oikeesti) saa taivutettua. Itellänikin on taivutin jossain laatikon pohjalla mutta en oo sitä ees jaksanu vaivautua kokeilemaan:) Aluks ois varmaan ihan hyvä alottaa pitkistä/pidemmistä ripsistä ja alkaa niitä sitten taivuttelemaan ehkä geelin/taivuttimen avulla? Siirrä operaatio vaikka arjen ulkopuolelle, näyttävämpiin silmiin voi panostaa esimerkiksi juhliin, bileisiin jne..

• Zen53

Aika ihme juttu etten ole koskaan kuullutkaan että ripsaria laitettaisiin ripsien "taakse". Pitää kokeilla: :)

Mulla on aika pitkät ripset mutta ne tuppaa olemaan tosi suorat. Taivuttajalla ja vedenkestävällä ripsarilla saa hienoa jälkeä, mutta haluaisin kuitenkin käyttää vesiliukoisia ripsareita.

• Saija
        Zen53 kirjoitti:

Aika ihme juttu etten ole koskaan kuullutkaan että ripsaria laitettaisiin ripsien "taakse". Pitää kokeilla: :)

Mulla on aika pitkät ripset mutta ne tuppaa olemaan tosi suorat. Taivuttajalla ja vedenkestävällä ripsarilla saa hienoa jälkeä, mutta haluaisin kuitenkin käyttää vesiliukoisia ripsareita.

Tietysti. Ei se kivalta näytä kun pistät silmät kiinni ja jos on vielä vaaleat ripset, niin se näyttää tosi törkeeltä. Ripsistäkin tulee paljon runsaamman näköiset ja ne pysyy paremmin taivutettuina.

Eikä siinä taivutuksessa kauaa mene, nips naps. Voithan tietysti taivuttaa myös ripsivärin laiton jälkeenkin jos taivutus ei pysy, varovasti, mutta se ei ole suositeltavaa koska ripset voivat katkeilla.

• Zen53
        Saija kirjoitti:

Tietysti. Ei se kivalta näytä kun pistät silmät kiinni ja jos on vielä vaaleat ripset, niin se näyttää tosi törkeeltä. Ripsistäkin tulee paljon runsaamman näköiset ja ne pysyy paremmin taivutettuina.

Eikä siinä taivutuksessa kauaa mene, nips naps. Voithan tietysti taivuttaa myös ripsivärin laiton jälkeenkin jos taivutus ei pysy, varovasti, mutta se ei ole suositeltavaa koska ripset voivat katkeilla.

Kaikille vinkeistä!

• Tiina

..on vastaus ongelmaasi.
      Käy kosmetologilla hankkimassa ripsipermanentti ja kestoväräjäys, niin et välttämättä edes tarvitse ripsaria!

Voit käyttää mitä tahansa ripsiväriä ripsipermanentin jälkeen, ripset pysyvät taatusti kauniin kaarevina :)

..Ja permanentti kestää ainakin 1kk-2kk..riippuen siitä kuinka pitkät ripsesi ovat, taipuvatko ne helposti vai ovatko ne piikkisuorat ja siitä, kuinka nopeasti ripsesi uusiutuvat.

Itse kävin juuri tänään ottamassa ripsipermanentin, kuten olen viimeisinä muutamina kesinä ottanut. Näin kesäaikaan aivan loistava, kun on rannalla ja käy uimassa :)

• jonna

Juu ja mulla ittelläni on auttanu semmonen että ensin oon taivuttanu ripseni, sitten laittanu pari kerrosta ripsiväriä ja taivuttanu uudestaan. Siinä vaiheessa ei pitäs olla viel mitään vaaraa että ripset katkeilis. sitten vielä lisää ripsaria ni se on siinä (= mulla ittelläni on kanssa tosi pitkät mut vaaleet ja suorat ripset.

• varpunen

ripsiä EI saa taivuttaa värin jälkeen!! ne alkaa katkeilla :/

• Lups
        varpunen kirjoitti:

ripsiä EI saa taivuttaa värin jälkeen!! ne alkaa katkeilla :/

Luin lehdestä tällaisen vinkin:
        "Lämmitä ennen taivuttamista taivuttimien kumiosaa hiustenkuivaajalla, niin taivutustulos on parempi ja ripset pysyvät kauemmin kaarevina."

Itse en ole kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe