Mikä logiikka?

Läskitavis

Olen melkoisen lihava nainen,tosin kauniskasvoinen ja mukava. Kannan läskini kauniisti vaikka laihtua todellakin haluaisin. Olen saanut paljon miehiä. Suurin osa näistä on nuorempia. Erään kanssa olimme suhteessa viisi vuotta. Mies halusi perheen ja ainakin periaatteessa pitää hoikemmista naisista minkä toki ymmärrän. Suhteemme loppui kun hän löysi nuoremman naisen jonka kanssa voi tehdä lapsia ym. Itse en ikäni takia enää voi saada lapsia. Mutta mutta...tämä nykyinen tyttöystävä on aika lihava myös...mikä on siis logiikka että ottaa kuitenkin lihavan vaikka pitäisi muka laihoista? Saman olen nähnyt muillakin miehillä; julistetaan miten hoikat miellyttävät mutta sitten mennään naimisiin lihavan kanssa. En ymmärrä.

7

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa lapsia

      Itsehän sanoit, että on nuorempi ja pystyy vielä synnyttämään. Sinä taas et.

      • Hoikahko varattu

        Eikö kysyjä ihmetellyt miksi läski otetaan vaimoksi jos pidetään enemmän hoikista. Niin...samaa minäkin ihmettelen välillä.


    • Mies ehkä koki, että hänenkin pitää mainostaa pitävänsä stereotypiakauneudesta ettei pidetä outona. Hoikasta Vogue-naisesta, vaikka sellainen ei todellisuudessa vastaa hänen naisihannettaan, vaan muodokas leidi.

    • Ehkä se painoasia ei ollut oikea syy siihen miksi suhteenne päättyi ? Tai toisaalta, jos tämä uusi nainen on miehen mielestä muuten niin ihana, että se antaa tuon kauneusvirheen anteeksi ? Aika vaikea tietää toisten aivoituksista loppuviimeksi.

    • Mistä päättelet että hän ylipäätään pitäisi hoikemmista naisista? Mä olen ymmärtänyt että jopa suurempi osa mieheistä pitää vähän pullukoista, mitä nyt katukuvaa katselee ja suomalaisia pareja.

      Jos mies oli jotenkin epävarma, ja hänen piti esittää pitävänsä hoikista, koska luuli, että niin kuuluu sanoa?

    • sas se

      Mistä noista miehistä tietää, ne tekee yhtä ja puhuu toista. Aika moni. Ota niistä nyt sitten selvää mitä ne oikeesti haluaa ja mitä ei.

    • rose18

      luonne.
      minähän itse pidän tukevamman puoleisista ja tuollainen hoikka mies minulle tupsahti.
      pidän miestäni täydellisenä ja itseni koen epävarmaksi..


      minun pitää päästää eroon itseni epävarmuudesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe