Osaako joku asiaan perehtynyt kertoa mikä vuodenaika olen?
Luonnostaan minulla aivan vaaleat, lähes valkoiset viileät tuhkaan taittavat hiukset, mutta olen värjännyt tukkani jo melkein 8 vuotta mustaksi (tehdäänkö analyysi oman hiusvärin perusteella?).
Ihoni on hyvin kalpea ja keltaiseen taittava joka palaa helposti eikä rusketu lainkaan, pisamia minulla ei ole.
Silmäni ovat tummanvihreät.
Kiitos!
Värianalyysi?
15
183
Vastaukset
- Värianalyysi
En näin äkkiseltään ja näkemättä ihmistä pysty sanomaan,muuta kuin että saatat olla kevät(lämpimät värit) tai kesä(viileät värit).Joo kyllä se analyysi tehdään oman hiusvärin perusteella.Kirjastosta löytyy kaikenlaisia värianalyysikirjoja esim.sen niminen kuin Christel Buscher Värianalyysi ja googlen kautta lisää tietoa,jotain testejä.Toivottavasti tästä oli jotain apua?
- geisha*
Kiitos kaunis vastauksesta, sen perusteella mitä oon netistä lueskellut niin olen kallistunut tuohon kesään, mutta kiitos kirjavinkistä, käyn lainaamassa ko. teoksen. :)
- pätkis & suffeli
Mä ite oon väriltäni pohjoinen toukokuu, mulla on lilat kasvot ja iso takapuoli (jota mun koira aina joskus nuoli... siis ennen ku se kuoli).
Yleensä ihmiset sanoo, et mä oon joteski omaperäinen ja erilainen!?! - Värianalyysi
Nimimerkki pätkis & suffeli olikos tuo fiksu ja asiallinen vastaus?mielestäni ei ole,onneks minä annoin sen fiksun ja asiallisen vastauksen ja toivon mukaan moni muukin.No idiootteja riittää aina joka lähtöön,milloin minkäkinlaista pelleä,että ei se puoleen.
- pätkis & suffeli
Oletko ensimmäistä kertaa näillä Suoli24:n "keskustelu"palstoilla?
- Minttu Marianne
Nimimerkki pätkis & suffeli voit painua niille omille suoli keskustelupalstoille keskuskustelemaan,kun niitä suolijuttuja varten on ihan omat palstat ja foorumit :)
- pätkis & suffeli
Tuollaiset vihapuheet olisi syytä lopettaa välittömästi! Mitähän Tarja Halonenkin tekstistäsi ajattelisi?
Ilmoitin viestistäsi viranomaisille. - Minttu Marianne
pätkis & suffeli kirjoitti:
Tuollaiset vihapuheet olisi syytä lopettaa välittömästi! Mitähän Tarja Halonenkin tekstistäsi ajattelisi?
Ilmoitin viestistäsi viranomaisille.En aio lopettaa,koska en ole mitään vihapuheita sanonut.Teikäläisen olisi syytä lopettaa vihapuheet,vielä kun voi.Eipä kiinnosta minkään Tarja Halosen ajattelemiset,teikäläistä ne pitäisi sen sijaan kiinnostaa.Ilmoitin myöskin viestistäsi viranomaisille,sekä tuonne ylläpidolle voin ilmoittaa myös ja sen teen mielelläni.
- pätkis & suffeli
Minttu Marianne kirjoitti:
En aio lopettaa,koska en ole mitään vihapuheita sanonut.Teikäläisen olisi syytä lopettaa vihapuheet,vielä kun voi.Eipä kiinnosta minkään Tarja Halosen ajattelemiset,teikäläistä ne pitäisi sen sijaan kiinnostaa.Ilmoitin myöskin viestistäsi viranomaisille,sekä tuonne ylläpidolle voin ilmoittaa myös ja sen teen mielelläni.
Menikö pieni herneenpalko nenuun? ;o)
Kerroin uhkailustasi äitille ja tarhatädille. - Minttu Marianne
Menikö pieni herneenpalko nenuun? ;o)
Kerroin uhkailustasi äitille ja tarhatädille.Eipäs mennyt ikävä kyllä :) haluatko saada turpiis pikkuh*ora? joo voihan sä kertoakin äidille se vaan naurais sulle räkänaurun tollaselle pikkupennulle ja tarhatädillekin voit kertoa,vaikka en olekaan enää yli kahteenkymmeneen ollut tarhassa,ei kai se haittaa :) tiedoksi vaan että sua on kans kiva kiusata tommonen bimbo likanheitukka.
- pätkis & suffeli
Minttu Marianne kirjoitti:
Eipäs mennyt ikävä kyllä :) haluatko saada turpiis pikkuh*ora? joo voihan sä kertoakin äidille se vaan naurais sulle räkänaurun tollaselle pikkupennulle ja tarhatädillekin voit kertoa,vaikka en olekaan enää yli kahteenkymmeneen ollut tarhassa,ei kai se haittaa :) tiedoksi vaan että sua on kans kiva kiusata tommonen bimbo likanheitukka.
Enhän mä edes tunne sun mutsias (tai ole puhunut hänestä), joten miksi mä sille menisin vinkumaan!?
...ja toisekseen, kuinka meinasit vetää mua turpiin? On meinaan tullut harrastettua nyrkkeilyä ja potkunyrkkeilyä muutama vuosi... ;o)
Ps. Koskas meinasit aloittaa sen mun kiusaamisen?
- Nugaa
Hih hih hii ja heh heh hee me ollaan Minttu Mariannen kanssa sun pätkis & suffeli kiusaajia hah hah haa
- pätkis & suffeli
Epistä, mä meen kertomaan äitille!
- Nugaa
Epistä, mä meen kertomaan äitille!
Joo menee vaan pikku bimbo kertomaan äidille.Myö Minttu Mariannen kanssa kiusataan sua silti,koska se on ihan oikein sulle :)
- pätkis & suffeli
Nugaa kirjoitti:
Joo menee vaan pikku bimbo kertomaan äidille.Myö Minttu Mariannen kanssa kiusataan sua silti,koska se on ihan oikein sulle :)
Hui, nyt mua alko pelottamaan... saankohan mä edes nukutuksi ens yönä? ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949