Kuka osaa kertoa mitä kaikkea on mahdollsita saada vakuutuksen piikkiin kun autoa pitää korjata tai hinata ja muuta sellaista rahanmenoa. Mulla on Nissan Almera 1,8 ja siinä on vakuutus. Nyt on talvi tulossa ja mitä saa korjattua jos auto ei starttaa tai jos sen mällää johonkin? Mitä vakuutus korvaa?
Vakuutus korvaa?
4
181
Vastaukset
- Riippu ja roikkuu
Mikään vakuutus ei korvaa, jos autoon tulee jokin vika.
Kolaritapauksissa taasen riippuu siitä, miten kattava vakuutus sinulla on.
Jos sinulla on pelkkä liikennevakuutus, niin se ei korvaa edes kolaritapauksissa oman autosi vaurioita, pelkästään vastapuolen. - Ei rahaa itse maksaa
Mun vakuutus in If yhtiössä. Mitä sillä saa korvauksia? Almera on 2001 mallinen
- Ei rahaa itse maksaa
Kuka osaa kertoa?
- Omavastuu
Riippuu vakuutuksesta, jos "tööttää" sen johonkin ja on itse siihen syypää, niin vaunuvahinkovakuutus kattaa omavastuun jälkeen ja seurauksena normaalisti bonusmenetys.
Sijaisautosta saa korvausta jos on keskeytysvakuutus.
Tuulilasin korjaksen tai vaihdon saa kiven iskemän halkeman jälkeen, jos on lasivakuutus -omavastuu.
Äkillisen rikkoutumisen jälkeisen hinauksen saa em. vaunuvahinkovakuutuksesta, jos hinaus ei ala kotiosoitteesta.
Mitään normaalia korjausta et saa vakuutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514