Suhteemme kolmas osapuoli - naapuri!

tanssi_tai_kuole

Nyt on aivan järkyttävän pakko purkaa tätä päänupin sisältöä jonnekin, joten miksi en purkaisi sitä tänne, jos joku osaisi sanoa pamauttaa aiheeseen jotain järkevää kommenttia, sillä en vaivaudu kuitenkaan mihinkään pään aukomisiin kommentoimaan.

Meillä ei ole mieheni kanssa hyvinkään paljoa yhteistä aikaa joko töiden, tai (lähinnä miehen) harrastusten takia, ja senkin vähäisen ajan mitä olemme yhtä aikaa kotona, sotkee naapuri!

Naapurissa asuu mieheni kaveri, josta on alkanut olla jopa riesaa. Hän laittelee viestiä ja soittelee miehelleni useita kertoja päivässä, viikonloppuisinkin jo kahdeksan aikaan aamulla pyytäen käymään kahvilla tai pelaamassa tmv. kun me vielä olemme työviikon jälkeen nukkumassa! Välillä mieheni jättää vastaamatta hänen viesteihinsä/soittoihinsa, tai ainakin jättää vastaamatta sillä hetkellä, mistäs minä tiedän kuinka kiivaana puhelinlinjat laulaa kun en ole itse kotona.

Minulla on mieheni kanssa yhteinen vapaa-aika ihan minimissään, emme tee juurikaan mitään yhdessä, ja jos kerrankin satumme olemaan yhtä aikaa kotona ja haluaisin viettää aikaa mieheni kanssa ihan vaikka vähään tyytyneenä olemalla yhtä aikaa kotona, samassa huoneessa, niin eiköhän miehellä kohta puhelin soi!

Olen asiasta hänelle puhunut, että tällainen "kotirauhanhäirintä" alkaa minua pikku hiljaa tökkiä, että emmekö me saa olla nykyisin hetkeäkään rauhassa. No mitäs mies tähän? Eipä juurikaan mitään. Hän ei ilmeisesti näe tässä ongelmaa, mutta minäpä näen. Ei minunkaan tyttökaverini viestittele ja soittele useita kertoja päivässä vonkaamalla minua kahville tai käymään tai lenkille tai mitään. Ja jos vonkaisivat, osaisin kyllä itse sanoa että notkun nyt mieheni seurassa, kiitos vaan, ja he ymmärtävät kyllä.

Joskus itsekseni kun hampaitani kiristelen eli hakkaan päätä seinään ja halkaisen hiuksiani ja revin pelihousujani mietin itkunauruhuudon kera että piilohomojako he ovat.

Miksi meitä on parisuhteessamme kolme? En halua menettää vähäistä yhteistä vapaa aikaa mieheni kanssa jollekin naapurin urpolle, joka ei osaa hetkeäkään olla yksin! Pitääkö tässä kääriä hihat ja käydä vetämässä sitä tyyppiä tauluun?! AAARGHHH!

76

5825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angrybird

      Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu, minulla on vastaava ongelma.. nimittäin naapurin pariskunta.

      Tämä pariskunta vaivaa miestäni päivittäin, monta kertaa päivässä. Ei minua haittaa jos silloin tällöin naapuriaan auttaa. Mutta kun monta kertaa päivässä vaivataan milloin mistäkin.. niin liika on liikaa.

      Asumme mieheni kanssa pienessä pihapiirissä, olemme molemmat työssä käyviä ihmisiä. Meilläkin on oma kahdenkeskinen aika minimissään ja omia asioita talouteen ym. pitäisi hoitaa.

      Nämä naapurit vaivaavat miestäni tämmöisillä asioilla kuten: Käytä meitä kaupassa, kelassa, lääkärissä, korjaa meidän tietokone, lataa meille elokuva jne. Ja tässä vain muutama esimerkki.
      Tarkennetaan että tällä pariskunnalla on oma auto, lähin kauppa sijaitsee parin minuutin kävelymatkan päässä.
      Kuten siellä niin myös täälläkin puhelinsoitot alkavat jo aikaisin aamulla viikonloppusin. Jos mieheni ei vastaa puhelimeen, ei mene paljoa aikaa kun oma puhelimeni alkaa vuorostaan soimaan tai tulee tekstiviesti jossa minua pyydetään miestäni ottamaan heihin mahdollisimman nopeasti yhteyttä, että on tärkeää asiaa. Tämä asia on kaupassa käynti tms.
      Tiedän että he vaivaavat miestäni myös tämän töissä ollessaan, sillä olen saanut muutaman kerran itse vastaavanlaisen tekstiviestin kun olen töissä ollut.

      Jos olemme mieheni kanssa kylässä jollain meidän perheenjäsenellä tai ystävän luona, silloinkin tulee soitto näiltä naapureilta, pyydetään et sitten kun tuutte takas kotia käytä meitä... milloin mitäkin. He ovat keskeyttäneet monet perhejuhlat ym. vaikka he tietävät että meillä on omia menoja.
      TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!

      Myös meillä, asiasta riidellään mieheni kanssa. Hän ei näe asiassa mitään vikaa. Aina kun otan asian puheeksi, minut haukutaan itsekkääksi. Itse koen nämä naapurit liian tungettelevina ja tuntuu kuin parisuhteessani olisi kahden sijasta neljä. Mieheni on kiltti ja avulias mies, mutta koen että tämä naapuri pariskunta käyttää mieheni kiltteyttä häikäilemättä hyväkseen. Tämä pariskunta yrittää järjestellä meidän vähäisen vapaa-aikamme heidän asiottensa hoitamiseen. On ollut jo lähellä etten ole mennyt naama punaisena huutamaan näille naapureille mutta toistaiseksi olen pitäny tunteeni kurissa vaikka tätä on jatkunut kohta 2 vuotta. Eikä näistä 2 vuodesta ole ollut päivääkään milloin nämä naapurit eivät olisi soittaneet saatika vaivanneet.

      Olen pistänyt asuntohakemuksen vireille mieheni kanssa, ihan vaan päästäkseni eroon tästä pariskunnasta. Tosin mieheni ei koe että olisi tarvetta muuttaa... Toivon vaan että saisimme asunnon mahdollisimman äkkiä, mikä on näillä seuduilla todella kiven alla saada, siihen asti kai joudun purra huulta yhteen.

      • Eisaaollakiltti

        Käske miestäsi sanomaan, että ei kännissä saa ajaa autoa, olen ottanut jo näin vapaa päivän kunniaksi heti aamusti puolison kanssa muutaman paukun.

        Näin meillä ainakin rauhoittui, kun kyllästyin siihen, että käytkö hakemassa kaupasta tupakkia ja olutta. Jos olimme reissussa, niin venytimme koti matkamme sen verran myöhäiseksi, että kaupat olivat jo kiinni.

        alussa se oli kivaa istua naapuri miesten kanssa päivää pihalla, mutta raja se tuli minulla jossain vaiheessa.
        Sitten muutimme pois.


      • hoh hoijaa jaa

        Miten noin hulluja ihmisiä voi olla (kaksi ekaa kommenttia) ?? Itse en sietäisi päivääkään tuollaisia naapureita. Olisin jo aikapäivää sitten sanonut heille että haistakaa paska.

        Olen erittäin valikoiva ystävieni suhteen. Silti heitä on runsaasti mutta tuollaisa hulluja en kyllä ystäväkseni haluaisi.


      • Miehiin pettynyt

        Ei siinä auta muu kuin ero miehestä joka ei nää mitään ongelmaa näissä asioissa, itselläni oli vastaavanlainen tyyppi kokoajan puhelimessa kavereiden kanssa,otin ja läksin nyt ihmettelen miksi ihmeessä en lähtenyt heti kun asia alkoi ÄRSYTTÄÄ!!!


      • mk

        Pitää laitta hintalappu auttamiselle ja itse en auta kuin määrättyjä naapureuitä mutta kerran kaksi vuodessa ja itse miehnä sanoisin äkkiä miten asian laista on ja helpommalla pääsette kun sanotte ettei käy ja jos miehesi ei pysty niin otappa naisena asia hommakseen läjäytät täysilaidallisen naapurin miehelle että enää ei käy toisen hyväksi käyttö ja hommaa itse joku muu apulainen ja lopuksi että paunu hevon kuuseen niin loppuu avun pyynnöt että silleen. Nämä toisen hyvksikayttäjät eivät lopeta ennne kuin niille sanoo ihan suoraan ja jos ottavat herneen nenään että sillen. Sanoppa naapurin miehelle että oletko homo kun et naista oleitsellesi saanut vain muuten saamaton luuseri niin loppuu siiihen paikkaan hyväksikäyttö.


      • tittidii..sasada
        hoh hoijaa jaa kirjoitti:

        Miten noin hulluja ihmisiä voi olla (kaksi ekaa kommenttia) ?? Itse en sietäisi päivääkään tuollaisia naapureita. Olisin jo aikapäivää sitten sanonut heille että haistakaa paska.

        Olen erittäin valikoiva ystävieni suhteen. Silti heitä on runsaasti mutta tuollaisa hulluja en kyllä ystäväkseni haluaisi.

        Tarinahan ei kerro, minkä ikäisiä nämä avunpyytäjät ovat. Vanhusten ei ole aina helppoa lähteä yksin liikkeelle ja on ymmärrettävää, että he kaipaavat myös ehkä vain seuraa. Oli miten oli, asia olisi hyvä selvittää tämän naapurin kanssa ja sanoa, missä rajoissa ja kuinka usein haluaa heitä auttaa. Selittää, että aika ei riitä tässä mitassa heitä auttamaan.

        Alkuperäiselle kirjoittajalle.. Jos mies ei ala uskoa, että asiassa on ongelmaa, mikset mene puhumaan naapurille ystävällisesti? Jos tämäkään ei auta, että olet puhunut molempien kanssa (ehkä jopa yhtä aikaa?) ja kyse on tarpeeksi suuresta asiasta, jätä mies. Tai hanki asunto muusta kaupungista teille, jos omasta on asunnot kiven alla..


      • egt45
        hoh hoijaa jaa kirjoitti:

        Miten noin hulluja ihmisiä voi olla (kaksi ekaa kommenttia) ?? Itse en sietäisi päivääkään tuollaisia naapureita. Olisin jo aikapäivää sitten sanonut heille että haistakaa paska.

        Olen erittäin valikoiva ystävieni suhteen. Silti heitä on runsaasti mutta tuollaisa hulluja en kyllä ystäväkseni haluaisi.

        Noi kaksi ekaa on sitten keksittyjä juttuja. Ajatelkaa ihmiset, ajatelkaa. Hyviä novellinalkuja epätoivoiselle, ei muuta.


      • mk

        Ei ne asunnot kiven allao le vaan ostatte sen asunnon niin pääsette heti pois niiltä köyhien nurkilta ja sitten uudessa asunnossa ette tutustu naapureihin muutak un tervehtimällä. Mene ihan oikeasti sanomaan kunnolla naapureille että jos eilopu niin nostat syytteen kitirauhan rikkomisesta niin kyllä loppuu lyhyeen yhteydenotot ja miehesi on aikanössö. Itsellä yksi kaveri joskus pyyteli autokyytiä liian ysein niin kekeis n etten voi ajaa kun olen 4 olutta ottanut ja mienne vuoden jälkeen sanoin etten mitää ollut ottanut vaan aika naiseni kanssa oli päljon terkeämpää kun jokun kaverin kyyditseminen.


      • AlfMelmac

        Äijäsi on todella löysä lahopää. Minä lähtisin lätkimään, jos toinen ei ymmärrä mikä on tarpeeksi ja mikä ei. Pistäisin mieheni vuodeksi asumaan pariskunnan luokse....


      • 19

        Nimim. angrybird. Päätit sitten repäistä ja kopioit aloittajan idean ja tekstin itsellesi muunnettuna. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!


      • Mmiess
        Miehiin pettynyt kirjoitti:

        Ei siinä auta muu kuin ero miehestä joka ei nää mitään ongelmaa näissä asioissa, itselläni oli vastaavanlainen tyyppi kokoajan puhelimessa kavereiden kanssa,otin ja läksin nyt ihmettelen miksi ihmeessä en lähtenyt heti kun asia alkoi ÄRSYTTÄÄ!!!

        No kai miehelläki kavereita saa olla kiisus sentää, ja jos ei yksiksee haluu jäädä menis miehensä kanssa kattoo hänen kaveriaan. Itse en miehenä kyl jäis kattelee jos muija jäkättää siitä, että mulla on sosiaali elämää huushollin ulkopuolellakin.


      • Realisti313131
        egt45 kirjoitti:

        Noi kaksi ekaa on sitten keksittyjä juttuja. Ajatelkaa ihmiset, ajatelkaa. Hyviä novellinalkuja epätoivoiselle, ei muuta.

        Ihan uskottavia juttu nuo ovat. Itse olen tavannut elämäni aikana useampia tuollaisia naapureita/kavereita, vaikka en edes kovin vanha vielä olekaan. Joillekin vaan on epäselvää mikä määrä "ystävyyttä" naapureille/kavereille sopii.


      • sakirakur

        Missäpäin te asutte? Voisitteko käyttää minuakin kaupassa samalla? Pliiiispliis!


    • että häh

      Hyvin vuodatettu mutta mikä on se ongelma????

      Mulle soittelee kaiken maailman puhelin kauppiaat joskus useita puheluita päivässä ja jopa ollessani vaimoni seurassa mutta mitä sitten.....

      Kuinka puhelimen soiminen vie teidän yhteistä aikaa?

    • angrybird

      Varmaankin se että kiltti mieheni suostuu heidän kaikkiin typeriin palveluksiin... ajeluttelee, käyttää kaupassa jne. Vaikka pariskunnalla on itsellä auto ja ei minkäänlaisia estoja hoitaa itse asiansa...

      • ai joo

        Ehkäpä sitten sinulta puuttuu se Mies.


      • Miitoo...

        Siis minkä ikäisiä nämä pompottajat ovat? Ikäihmisiä vai jotain sosiaalitapauksia. Eihän tollasta muut voi tehdä.


    • Tuttu juttu

      Tästä on tehty kokonainen dokumenttielokuva: Rosemaryn painajainen. Suosittelen.

    • näin on

      Kannattaisiko sanoa suoraan sille naapurille että kiitos nyt riittää ja sen jälkeen täysin ignoorata kyseinen henkilö? Oma vikanne jos ette saa suutanne auki.

    • nååpuri

      atteleppas jos niillä on suhde.

    • tellanova

      No homojahan he ovat ihan selvästi ! Tunnen oireet noin kävi mun x- miehellekkin ja mikä sieltä takaa löytyikään!! kysäseppä varsin etttä onko hän parempi vuoteessa kun sinä !! siitä se selviää ja saat vaputesi !

      • gangbang*

        Jospa siellä onkin kolmen kimppa yhden pysähdyksen taktiikalla. Ne soittelut ja tekstarit on vain esileikkiä.


    • winkeää

      Hei!

      Sinuna ottaisin asian uudelleen puheeksi miehen kanssa. Itse ongelma ei poistu sillä, että muutatte muualle, asian YDIN tulee kohdata.

      Sanoit että miehesi on kiltti ja kunnollinen. Tunnollisuudentarvetta tyydytetään yleensä olemalla kilttejä niille, jotka vaativat kohtuuttomasti ja loputtomiin avustusta. Samalla kaikista läheisimmät ja rakkaimmat ihmiset kärsivät, koska jäävät paitsioon huomiossa.

      Teet mielestäni palveluksen puolisollesi, jos repäiset miehesi pois tuosta miellyttämiskierteestä. Vaadit rohkeasti aikaa yhdessäolollenne. Ei ole mitään järkeä sitoutua toiseen ja elää parisuhteessa, jos panostus suhteeseen on nolla. Läheinen suhde tarvitsee yhteistä aikaa, stressittömyyttä, kommunikointia, olemista. Tottakai on tärkeää myös auttaa suhteen ulkopuolisia henkilöitä ja pitää yllä muitakin ihmissuhteita, mutta nämä eivät saisi lytätä ja jyrätä parisuhdetta ja kotirauhaa.

      Jos et halua olla nöyristelevä, kaikkeen sopeutuvainen ja sisimmässäsi onneton, sinun täytyy rohkeasti nostaa hieman meteliä omistakin tunteistasi. Sinä olisit valmis viettämään miehen kanssa yhteistä aikaa, tekemään jotain molemmille mieluisaa, etkä vain hyödyntämään hänen kyyditystaitojaan. Sinun kanssasi hän on halunnut yhteen. Saatte kyllä varmasti aikuisina ihmisinä vedettyä omat rajanne suhteessa naapureihin, kunhan vain yhdessä sitä haluatte ja siihen pyritte.

      • Reviiri

        Presis juuri noin. Perhe on oma reviirinsä jota on suojeltava kaikelta.
        Kukaan ei siis saa pyrkiä reviiriä rikkomaan. Usein jopa sukulaiset
        yrittää tulla perheen reviirille. Se ei suotavaa.
        Avioliitto on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.


      • Reviiri
        Reviiri kirjoitti:

        Presis juuri noin. Perhe on oma reviirinsä jota on suojeltava kaikelta.
        Kukaan ei siis saa pyrkiä reviiriä rikkomaan. Usein jopa sukulaiset
        yrittää tulla perheen reviirille. Se ei suotavaa.
        Avioliitto on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

        Lisään että tietty kotirauha kuuluu asiaan.
        Sitten se sukulaisten puuttuminen asioihin jotka ovat parin omia asioita.
        On hyvä olla ystäviä mutta ei toista sen takia voi alistaa ettei tule
        huomatuksi omana itsenään ja toiveitaan kuunnella.
        Perhe tulisi olla se tärkein ja puoliso.


    • Valentino

      Onko se naapuri mies. Oletko varma ettei miehesi ole huomannut olevansa erillainen. Tuntuu oudolta aamuiset kahvikutsut. Jos taas naapurisi on nainen ja kutsuu aamukahville ,niin herää jo.

    • fvedwgbedf

      Säälittävä suomi24:n rustaama provo, jälleen kerran. Kirjoitustyylikin sen paljastaa. Hankkikaa nörtit elämä!

      • heh.

        Älä viitsi pelle, kyllä sut jo tunnetaan.


      • vitun idiootti
        heh. kirjoitti:

        Älä viitsi pelle, kyllä sut jo tunnetaan.

        Keneksi sinä luulet tuon kirjoittanutta?


      • :DDD
        vitun idiootti kirjoitti:

        Keneksi sinä luulet tuon kirjoittanutta?

        Minä harrastan tätä palstaa ja ihmisten huijaamista täällä palstalla.


    • thank god we have internet.

      itselläni ei suuria parisuhdeongelmia voi tullakaan, kun voin tulla internettiin kysymään elämääni kuulumattomilta ihmisiltä neuvoa (plus se suurin osa trolleja.)

      sun ei varmaan pidä puhuu ainakaan osapuolien kanssa, se tuskin auttaa yhtään mitään. teet viel pari kyselyy perää nii eiköhän koht joku jeesus tuu kertoo sulle mikä on se iisein tie.

      • suomalaisille on omaista tuo tuppisuumaisuus. kun ollaan face to face, ei mtn, mut arvaa vaa ku kokoonnutaa tyttöporukalla pöydänääreen, nii johan sitä kerrottavaa löytyy.
        itelkää ei oikeen asiat toimi, mut en valita siitä, koska tiedän tasan tarkkaan, että ei ne siitä suoristu jos en asialle mtn tee:D kaikki pitäs saada suoraa kätee. :D go suomi go.


    • kateellinenko ?

      ......saattaapa olla jotain säpinää miesten välillä, miten sen saisi selville ?? No kohta he tunnustaa.....

    • eeki pelimies

      Ei muuta kuin 3some käyntiin, anna naapurille ja isänällesi kimpassa...
      Sen jälkeen kaikki on tyytyväisiä, uusitte tämän viikottain kerran pari...


      Pelimies eeki

    • trendikästä

      Miehesi ja se naapuri on ihania homoja.

    • dsadsa

      Miksi parisuhteen on mentävä aina ystävien edelle?

      Parisuhteet ovat yliarvostettuja sanon minä. Varsinkin naiset tuppaavat aina olemaan sellasia, että kun mies löydetään eletään vain miehelle ja kavereita voi nähdä eron tullessa tai joskus jos on tylsää.

    • gyllä gäy

      kyllä hyö ovat silikkoja homoja ,tuo miehes ja noapurin henppa

    • mikä idea??

      YP nosti saman aiheen ylös, joka oli jo aiemmin syksyllä ylhäällä.

    • Vastaus kysymykseesi

      Voi, voi kun toista ihmistä ei voi omistaa ei millään edes puolisoa tahi muutakaan tuon pitäisi jokaisen ymmärtää!
      Kaikki on vain lainaa tuonkin ymmärtämiseen menee elinikä joka ei riitä edes kaikille? Mitä rakkaudesta sanotaan ennen kuin tuo niin makea ja suloinen on kiitänyt ohitsesi saavuttamattomiin toisen syliin...

    • kevatnurmi

      nosta kissa pöydälle kun seuraavan kerran pyydetään ,sano heidän aikana ,ei tarvi tulla pyytään palveluksia ,tämä mies on minun ja haluan olla hänen kanssa kotona ,pärjäät kyllä kun sanot

    • Avioliitto

      Ei voi omistaa mutta rehellinen oltava onhan kyse avioliitosta.
      Avioliittolaki antaa tietyt oikeudet ja velvollisuudet.
      Silloin kuuluu tukea toisiaan ja yhdessä perheen eteen toimittava.
      Miksi muuten menis naimisiinkaan ellei toinen kiinnosta.
      Ero paras sitten ellei voi sietää toisiaan enää.
      Avioliittokin siis on vapaaehtoista ei vankila kummallekaan.

    • Yksinäinen Susi...

      Meillä sama juttu, työ ja vapaa ajan suhteen... Itse menen töihin n. 17.30, emäntä tulee töistä n. 15.00... Viikonloppu on korkeintaan yhteistä aikaa, jollei iske sunnuntai vaihto, eli ajan Turku-Helsinki runkolinjaa täysperällä... Pikkasen on suhde "lässähtänyt", johtuen vähäisestä yhteisestä ajasta, tiedä häntä, onko kysymys pelkästään siitä... AP:n postaukseen... Oisko mahdolista, että miehesi on "ylisosiaalinen" yksilö, joka ei osaa sanoa ei ???.... Itse torppaan noi päälle käyvät kaverit välittömästi ... Paha antaa neuvoja, kun omakin suhde on "kuralla"... Toi, kääriä hihat ja vetää tyyppiä tauluun, ei ehkä ole vastaus ongelmaasi... Ongelma on miehesi, joka ei ota sinua huomioon, vaan hengailee mieluummin naapurin kanssa. Ilmeisesti olet jo nostanut kissan pöydälle... Nyt ei auta, muu kuin ilmoittaa kylmästi, että valkkaa naapuri, tai minut !!!
      PS. Mä oon huono neuvomaan, kun en itsekkään osaa hoitaa omia ongelmia, mut jos tästä jotain apua on, niin hyvä niin.......

      • mk

        Onhan teilla 2h aikaa päivässä vaikka harratsaa seksiä ja niin edelleen niin sitten on kiva mennä töihin pussit ythjana ja nämä aisat ovat vain järjestely asioita.


    • vaihtoehto esiin

      Järjestä miehesi kanssa yhteinen kylä tai kauppareissu yhteiselle vapaa-ajalle ja katso siinä syyt jos yhteinen meno ei onnistu,vaan tyssää miehesi laatimaan vaihtoehtoon,jos naapuri olisi ensisijainen.Silloin tiedät kumpi on lähempänä hänen sydäntään.

    • Kylmät kädet

      Tätä se lenkkisauna teettää!

    • Puolison ymmärräys

      Nuorempana sitä tuli hengailtua lähistöllä asuvien kavereiden kanssa, sen sijaan että olisin viettänyt aikaa puolison kanssa. Myöhemmin on kaduttanut oma kyvyttömyys nähdä asiaa puolison näkökannalta.

      Puhelimen voi opetella sulkemaan, kun halutaan olla rauhassa. Tämä vaatii nimenomaan asian tärkeyden ymmärtämistä kumppanilta.

      Tuttavapiirissä yksi mies avautui puolisonsa soittelevalle naistuttavalle, että voisi soitella vähemmän. Siitä ei hyvää seurannut vaikka täysin asiasta sanoikin...

    • Miesmies+naismies

      Jos ongelmanne johtuu tästä:

      Aivojen hypotalamus, määrittää kuinka seksuaalinen joku on.

      Kaikkein isoin se on miesmiehellä eli heteromiehellä jolla on miehen aivot miehen vartalossa.

      Heteromiehiä heikompi hypotalamus on homomiehillä siis naismiehillä, joilla on naisen aivot miehen ruumiissa.

      Kaikkein heikoin ja pienin hypotalamus on naisnaisella, siis naisellisella naisella jolla on naisen aivot naisen ruumiissa.

      Tämä ongelma johtaa usein (hetero) miesmiehillä
      seksiin (homo) naismiesten kanssa:
      "Mulla on tällänen ongelma. Mä tarvitsen seksiä paljon enemmän kuin naiseni. Musta tuntuu, että nainen haluaa epänormaalin vähän seksiä n. 1 tai 2 kertaa kuukaudessa. Itselleni tuo on oikeastaan minimien minimi per viikko. Sanoisin omaksi tahdikseni n. 3-5 kertaa viikossa."

      Koska tämän miehen nainen ihmettelee:
      "Miksi en enää halua seksiä? Olen 23-vuotias nainen ja seurustellut noin kaksi vuotta avomieheni kanssa. Meille on tullut ongelma seksistä. Noin puoli vuotta sitten aloin huomata, että seksi ei kiinnosta minua enää edes ajatuksissa. Mieheni taas on erittäin aktiivinen, ja siksi meillä on kireät välit. Olen miettinyt syytä tähän kaikkeen, mutta en keksi mitään järkevää selitystä, miksi seksi ei kiinnosta minua. Mieheni yrittää aina lähestyä minua hellästija toivoen, että sattuisin kinnostumaan seksistä, mutta aina joudun kieltäytymään, ja se sattuu meitä molempia. Joskus suostun seksiin, vaikka minua ei kiinnostaisi, koska elän toiveessa, että se tuntuisi ihanalta ja herättäisi haluni “henkiin”. Mutta ei, niin ei!"

      Eli pariskunnan ongelma johtuu aivojen erilaisuudesta. Heteromiesmies on YLIseksuaalinen (ainakin naisen näkökulmasta), kun taas nainen on ALIseksuaalinen. Seksuaalinen halukkuus ei siis kohtaa.

      Avuksi ongelmaan tulevat naismiehet eli homot, jotka haluavat seksiä enemmän kuin naiset yleensä ja koska naismiehillä on naisen aivot, homot kiihottuvat miehistä kuten normaalit naisetkin (ainakin silloin kerran kuussa kun ovulaation aikana haluavat seksiä, paitsi jos syövät e-pillereitä jolloin ne ei halua seksiä koskaan, koska niiden elimistö kuvittelee olevansa jo raskaana niin mitä järkeä olisi enää harjoittaa seksiä?)

      Yliseksuaaliset heteromiehet haluavat niin paljon seksiä, että jolleivät saa sitä naisnaiseltaan, heille kelpaa naismieskin. Koska samaltahan se miehestä tuntuu kuka sitä sen mun.aa im.ee. Jopa py.llyyn pano tuntuu heteromiehestä samalta olisi se sitten naisen tai miehen p-reikä.

      Eli jos ette "anna" miesmiehellenne, niin saattaa olla että hän on pakotettu vaihtamaan teidät naismieheen?

    • Dr. Phil :-)

      Ei varmaan ihan helppoa, mutta mitäpä jos juttelisit tämän naapurin kanssa asialinjalla tästä asiasta mitä tunnet ja koittaisitte löytää jotkin "pelisäännöt" asiaan.

    • jassoo..näitä

      Minun naapurini on iltalehdistäkin tuttu entinen murhamies. Repikää siitä. Onneksi hän ei pyydä mitään tupakanhakureissuja.
      En viitsi sanoa, kuka.

      • egdgsgdsgdgsdgs

        tuskinpa ketään edes kiinnostais.


    • Valkotakki

      Vaikuttaa siltä että miehesi on piilohomo.

    • tyu687o

      voi se olla vaan niin että kaverin kanssa on vaan paljon hauskempaa(jos unohdetaan seksi)kaverilta ei ikinä tule sanallisia munapotkuja niinkuin naisilta.ei lauseita mitkä alkaa sanoilla "olisit edes sen verran mies..." "siinäkö meinaat koko päivän makaa....""kyllä sun kuule täytyyy...."Miehet joutuu maksamaan hirveen hinnan seksistä.

      • ei-sohvaperuna

        ""Miehet joutuu maksamaan hirveen hinnan seksistä. " jne.

        Ei mulla ole tuollaisia ongelmia. Ja mun "eukkoni" on ihan seksihullu, se haluaa paljon enemmän kuin minä.


    • lättyyn niin on kaksi vastassasi. eli oleppa viikko poissa kotoa niin johan helpottaa! jos ei asiat muutu niin ole kk poissa. mulla taannoin sama juttu. siinä naisystävälläni oli siskot!!!!!!!!!!!!!! ja ei yht.aikaa... että joulunpyhiksi lentokoneeseen ja etelän lämpöön.

    • jeejee932793749w3

      Naiset haluavat monasti itsekkäästi varastaa miehen kaiken vapaa-ajan. Mutta naisen joogaharrastukset ja järjestötoiminta, ne eivät toki ole yhteisestä ajasta pois.

    • fdsdfds

      hmm.. en tiiä onko tullu mieleen sulla semmonen että ottasit asian puheeksi miehesi kanssa?

    • ...tai miestä ei vaan kiinnosta olla kotona, kivempaa käydä vaikka naapureita auttamassa kuin pyöriä kotona vaimon naamaa kattelemassa, onhan noita tuollaisiakin miehiä olemassa.
      Parisuhde ei toimi?
      Ei sitä varmaan kannata heti miestänsä homoksi leimata?

    • Vaihtoehtoisesti?

      Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi on bi.
      Todennäköisesti naapurinne on rakastunut mieheesi eikä näinollen jätä häntä rauhaan ja samoin taitaa olla käynyt miehellesikin. Hänellä on ehkä voimakkaita tunteita naapurianne kohtaan, eikä hän osaa näinollen tehdä päätöksiä suuntaan eikä toiseen.
      Olisi hyvä nostaa kissa pöydälle ja keskustella asiasta vakavasti.
      Voitko itse hyväksyä sen, jos hän vaika on bi.

      • naurava mies

        Minusta vaikuttaa että mies on umpi homo joka yrittää vain saada lapsen alkuperäisen kirjoittajan kanssa. No vitsi vitsi :D


    • Testing-testing

      Vuokraa alkuperäinen Spartacus- elokuva ja pyydä pojat katsomaan sitä yhdessä.

      Mikäli miehesi kireät nahkahousut jalassa kyselee missä sen hiuspinnit ovat ja alkaa esim syöttämään pähkinöitä sormillaan naapurin kesämekkoon sonnustautuneelle terolle suoraan suuhun ja kutsuu häntä pupuksi niin voit vahvasti epäillä hänen seksuaalista suuntautumistaan.

      Homopetterit eivät nimittäin voi vastustaa Spartacuksen aiheuttamaa outoa värinää haaruksissaan ja peräpyhätöissään!

      Sitten ei muuta kuin etsimään uutta miestä joka ei ajele lilalla Citroen C2:lla

    • rantojen mies

      Joko miehesi on urpo tai hän ei kestä seuraasi kuin juuri tämän verran mitä hän "kerkiää" olemaan kanssasi. Kyllä puhelimet saa irti seinästä tai äänettömälle jos miehesi niin haluaisi/osaisi/viitsisi.
      Osittain miehen reaktiot voivat johtua sinusta itsestäsikin kun saatat vaikka olla hänen mielestään rasittava, takertuva, agreessiivinen tai määräilevä päällepäsmäri. Eli mies tarvii aika paljon omaa aikaansa :)
      Vaikutat sen oloiselle naiselle joka kohta vaatii mieheltään valinan kaveri tai minä.

    • Profffa

      Rouva! Sä olet vaan omistushaluinen ja mustasukkanen miehestäsi. Ajattele, että kun miehesi on onnellinen ja hyvätuulinen, niin se heijastuu sinuunlin. Kun miehesi on vireä, sosiaalinen, niin hän myös pysyy hoikkanakin, eikä makaa vain soffalla, piereskele ja kittaa keskaria. Pömppömaha alkaisi kasvamaan ku mikään ei kiinnosta. Kakkostyypin diabetes ja rasvamaksa kolkuttaisi ovelle. Olisko se sinun mieleen? Ole kiitollinen, että miehelläsi on avioliiton ulkopuolinen ystävä. Keksi itsellesi omia harrastuksia, niin et tarvitse koko ajan kytätä miehesi tekemiä. Tee myös itsetutkiskelua, että oletko työssäsi tressaantunut ja purat pahan olosi mieheesi. Kaikelle kun pitää löytyä syntipukki. Nämä syntipukki asiat kulkee myös geeneissä. Mahdollisesti toinen vanhempasi on haukkunu koko ajan jotakin vävyä??? Sinä miellät pimeässä mielessäsi naapurin miehen sukuun tulleeksi vävyksi? Anna vaan miehesi kaveerata kaikkien kanssa!!! Terveisin Professori.

    • jos näin

      Jos ei sanomisesta kerran ole ollut apua, eikä tilanne ole se, että naapuri tunkisi teille vaan kutsuu luokseen, joten sinulla ei oikein ole tilaisuuttakaan käännyttää naapuria ovelta, niin ehkä se mukaan änkeäminen voisi olla kokeilemisen arvoista. Näet miten sinuun suhtaudutaan. Oletko yhtä tervetullut, kun ilmoitat haluavasi kokeilla pelaamista tms. mitä sinne nyt yleensä on kutsuttu tekemään?

      Jos käy niin, että huomaat sinuun suhtauduttavan torjuvasti, huomauta tästä miehellesi. Kysy huomasiko hän saman ja että mistä se johtuu.

      Jos sitten oletkin tervetullut niin naapuri on vain yksinäinen ja ehkä hieman takertuva. Voisitteko käydä välillä yhdessä hänen luonaan, mutta sitten toisaalta sinulla olisi mahdollisuus perustella hänelle, miksi ette voi aivan joka kutsuun vastata myöntävästi?

      Suoraan, mutta asiallisesti puhuminen on parasta. Ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia.

    • mk

      Kannattaa sammutaa puhelimet aina yösi ettei kukaan soita ennen kymmentä. AIkoinan naiseni äiti soitteli klo8 aikoihin meille ja kun oli melkein aino joska silloin lankapuhelimeen soitteli niin ei me siihen aikaa puhelimeen vastattu ja itse sanoisin aika äkkiä ettei sovi koskamiehelle se puoliso on kaikkea muita tärkeämpi kun joku kaveri.

    • hmm.

      Ihme ettei miehesi tajua että kaveri soittaa jo liian usein.. Onko miehellä joku lamppu jäänyt syttymättä asiassa? Miksi on?
      Miehen pitäisi asettaa rajat kaverille, tosiaan jos vaan kaveruudesta on kyse.. Kavereille on omat ajat, eikä vähästä omasta ajasta ..

      Haluaako mies olla parisuhteessa kanssasi vai onko hänellä muut intressit. Kauanko katsot sitä menoa, muttet sano mitään kunnolla? Pitäisikö sun muuttaa pois omaan asuntoon jonnekin kunnes asia selviää.

    • jk

      vai iin

    • tätivanhus...

      Itselläni oli samantapainen tilanne parikymmentä vuotta sitten.

      Tuli vastaan sitten se viimeinen pisara ja kylmän rauhallisesti jätin silloisen poikaystäväni. Hän ei varmaan vieläkään tajua, että pääasiallisin syy olivat ärsyttävät naapurit ja se, ettei poikaystävä suostunut muuttamaan asunnosta minnekään.

      No, minä pääsin. Sain kahdessa päivässä järjestettyä itselleni uuden kodin. Muutto oli helppoa, kun ei lapsiakaan ollut eikä juuri yhteistä omaisuutta eikä yhtään lainaa.

    • Ollixxxx

      Jos pitäisi puhelimen kiinni välillä, tai vaihatisi numeron?

    • mmm

      sekin jonkun verran auttaa jos vaihtaa puhelinnumerot esim.salaiseksi tai laittaa prepaid.-liittymät ni eivät voi soitella..mut jos minulla olis tollasia naapureita ni menisin kyllä sanomaan suorat sanat. Se on pelkuri joka ei osaa mieltänsä osoittaa.

    • dsdJHHJJH

      Siiss....angrybirdin naapurit pakottavat hoitamaan omia asioita miehellään? O.o Siis miten voi edes olla mahollista, aikuset ihmiset??? O____O Nyt jokin haiskahtaa...

      • Nisse setä

        Niinpä.. Kerronpa oman tarinani, joka ei välttämättä liity edellisiin, mutta kerron sen kuitenkin. Olen 65v. leskimies, eli seitsämäskymppi pian ovella. Miltei neljännesvuosisata sitten asuimme Espoon lähistöllä rivitalokolmiota. Silloinen vaimoni koki erittäin häiritsevän tunkeilevina lähinaapurimme, meitä vanhemman lääkäripariskunnan. Tottahan toki he meilläkin jonkunkerran vierailivatkin . Asia, joka silloista vaimoani eniten häiritsi oli se että, tämä naapuri liian usein soitti ja pyysi apua minulta monenmoiseen kotiaskareeseensa. Tietenkin kyydityksiä sain tehdä usein ja monenmoisia... Sen viisi vuotta minkä seudulla asuimme, paljon tuosta naapuriavusta kotona isoilla kirjaimillakin puhuttiin. Silloinen vaimoni oli todella aneeminen seksin suhteen, mutta tämä vanhempi pariskunta olikin jo toiselta planeetalta. Ne avunannot, mitä kävin suorittamassa oli ihan 100% :sti kaikki erotiikka juttuja. No emännälleni ei naapuriapuni laatu koskaan selvinnyt, parempi niin. Huh, isäntä tykkäsi katsella vierestä, kun hänen rouvaansa leivoin. Vieläkin kaiholla muistan sormenpäissä sen vaalean silkinpehmeän ison takamuksen. Tuo aika muistuu usein lämpöisenä mieleeni. Itse ainakin nautin koko sydämestäni tuosta ajasta. Toki en enää koko touhuun alkaisi, mutta silloin sille oli oivallinen tilaus.


    • Naapurin kuskailija

      Ap:llä ja miehellä on siis vaan eri käsitys tilanteesta.
      Minusta on kiva olla naapureiden kans tekemisissä ja jeesata PUOLIN ja toisin. Sit pitää vaan sanoo suoraan jos on semmonen olo ettei huvita/halua/pysty jeesaa.
      Mut jos toista häirihtee ja toista ei niin kai teidän pitäis yrittää löytää joku kultainen keskitie tuossa asiassa.

    • ängryböörd

      vaihda puhelinnumeroa!

    • hiutalepuuro

      Voi myös sanoa ystävällisesti, että me olemme tässä vähän tuumanneet sellaista, että jatkossa voisimme kuskata teitä naapureita kauppaan kerran viikossa lauantaisin puolen päivän aikaan samalla, kun käymme itsekin, mutta muuten ei oikein sovi, kun meillä on niin paljon muuta puuhaa.

      Jos aamuisin viikonloppuna puhelin soi aikaisin, niin sitten vaan päätätte, että ette vastaa puhelimeen esim. ennen klo 10, joten puhelimet äänettömälle ja jos ihmettelevät, niin sanotte, että työ on niin rankkaa, että pitää nukkua univelat pois.

      Jos soittavat silloin, kun olette juhlissa, niin jätätte vastaamatta tai vastaat puhelimeen ja vastaat tylysti, että ollaan juhlimassa, soita parin päivän päästä vasta.

      Hyväksikäyttäjiä löytyy aina. Nainen voi kummassakin näissä tapauksissa sanoa miehelleen, että kumman asetat ykköseksi minut vai naapurin... Jos mies ei uskalla kieltäytyä, niin seuraavalla kerralla, kun puhelin soi, sinä voit vastata miehen puolesta ja sanoa, että kuule kun ollaan tuumailtu, että voisko sitä yhteydenpitoa vähentää aluksi vaikka joka toiseen päivään, että soita huomenna uudestaan ja pistä luuri kiinni.

      Jos ovikello soi, niin voi aloittaa seksisession saman tien ja uikuttaa niin kovasti, että taatusti kuuluu ulko-ovelle asti:)

      • Tarinoita 01

        On tämäki eräänlainen viestiketju.. NAAPURIN KUSKAAJASTA---NAAPURIN KUKSIJAAN.. hoh hoi!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe