Maalipinnan myllytys

Naarmuja vieläkin

Kuuluuko myllytyksen jälkeen vielä näkyä pieniä naarmuja? Esim bensatankin korkki on jättänyt roikkuessaan loivan U- kirjaimen muotoisen jäljen (koska olin aluksi varomaton) joka näkyy aivan hyvin vielä käsittelyn jälkeenkin. Paljon muitakin pieniä naarmuja. Epäilenkin ettei ole tehty oikeaa myllytystä tai ei ainakaan ammattitaitoisesti. Maksoin koko auton puhdistuksesta sisältä ja ulkoa 400e... Firma on ison kaupungin naapurikunnassa, lähellä keskustaa ja pätevän näköinen. Sisäpuolen lopputuloksesta olen enemmän tyytyväinen. Takapenkillä oli pari vuotta vanha jälki banaanista, joka lähti hienosti. Auto on 3v vanha ja perus-musta. Mustassa toki näkyy jäljet paremmin.

Mitä mieltä on yleinen konsensus, onko kusetettu vai ei?

7

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteella tehden

Valitettavasti monet puunausfirmat tekee hommat ns. juostenkusten. Hommat tehdään kuin liukuhihnalla ja helposti tulee sutta ja sekundaa.

Pitää tietty myös muistaa, että ei sillä myllytyksellä aina ihan uudenveroista jälkeä tule, riippuu naarmujen syvyydestä.

• Myllytys vai kiillotus?

Lisään aloitus viestiin, että myös näyttäisi pyörteetkin näkyvän. Kun heti ajossa likaantui, niin lika ei todellakaan lähtenyt helposti. Voiko jälkikäteen vaatia korvausta luokattomasta työstä? Epäilen jopa ettei mitään myllytystä ole edes tehty... Jälkikäteen mietin tyypin sanoja, niin ei mitenkään ammattilaiselta vaikuta. Harmittaa rahojen viskaaminen. Ei muuten suostunut juuri keskustelemaan autoglymin tuotteista, eikä perustellut miksi ei käyttänyt niitä, vaikka ovat virallinen edustaja.

• tunteella tehden
        Myllytys vai kiillotus? kirjoitti:

Lisään aloitus viestiin, että myös näyttäisi pyörteetkin näkyvän. Kun heti ajossa likaantui, niin lika ei todellakaan lähtenyt helposti. Voiko jälkikäteen vaatia korvausta luokattomasta työstä? Epäilen jopa ettei mitään myllytystä ole edes tehty... Jälkikäteen mietin tyypin sanoja, niin ei mitenkään ammattilaiselta vaikuta. Harmittaa rahojen viskaaminen. Ei muuten suostunut juuri keskustelemaan autoglymin tuotteista, eikä perustellut miksi ei käyttänyt niitä, vaikka ovat virallinen edustaja.

Ei oikein tehdyn myllytyksen älkeen pyörteet näy. Autosi kanssa on valitettavasti hutiloitu. Ne puunausfirmat, jotka tekee hommia autoliikkeille, tekevät monesti työn ns. juostenkusten.
        Myllytys on taitolaji ja sitä ei sovi tehdä hätiköiden.
        Myllytetty pinta pitää tietenkin vahata ja vahaamisen jäljiltä lika lähtee yleensä helposti pois.

Mikäli olet pääkaupunkiseudulta, niin suosittelisin tuota firmaa:
        http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=47770.0

• asfdhfdghdfh

Menet reilusti vaan paikanpäälle ja vaadit selitystä miksi jäljet ei lähtenyt ja vaadit kirjallisen lausunnon on auto myllytetty asianmukaisesti. Tämän jälkeen voit ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä tarvittaessa

• Myllytys

Ok, pitää vielä ennen valitusta lukea kokonaan Klassikko-lehden artikkeli myllytyksestä 3/11. Oli ehkä liian aikaista ottaa myllytys n. 3v ja 100tkm kohdalla. Mutta haluaa sitä itsekin nauttia eikä vasta sitten vasta just ennen myyntiä.

• "Myllytys"

Ei naarmuja kannata myllyttämällä poistaa, koska maalipinta saattaa ohentua olemattomiin ja naarmu jää siitä huolimatta näkyviin. Vahaus ei korvaa maalipinnan ohentumista ja suojavaikutusta kuin korkeintaan osittain.

Myllyttäminen on tarkoitettu "kauhtuneiden" pintojen uudistamiseen ja missään tapauksessa sitä ei pidä käyttää jatkuvasti maalipinnan "hoitoon". Jokainen myllytys ohentaa maalipintaa ja huonontaa maalipinnan suojavaikutusta.

• ei syvältä

Ei syvät naarmut lähde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe