Lue thread http://keskustelu.suomi24.fi/node/9378570
Meillä oli vesivahinko ja hometta kodinhoitohuoneen seinät täynnä. hengitystieinfektio-oireita alkoi tulla, ennenkuin vesivahinko huomattiin. Remontin ajaksi emme päässeet uuteen asuntoon vaan kodinhoitohuone "eristettiin". Mutta infektio-oireet eivät hävinneet, luin tuosta jutusta ja kokeilimme tuota D-vitamiinia aivan piruuttani ja ihem kumma meillä se tuntui auttavan. Suomessa vaan d-vitamiini on kauhean kallista ja kuulin että Amerikasta saa D-vitamiinia pilkkahintaan verrattuna Suomeen.
Itse tilasin täältä ja hyvin toimi:
http://www.iherb.com/Vitamin-D
Tällä koodilla: JUH745 saa vielä 5 dollaria alennusta ensitilaajat.
Kannattaa kokeilla, meillä ainakin toimi. Kävin vielä mittauttamassa yksityisellä D-vitamiiniarvot ja nyt ne ovat samat kuin kesällä olisi. Eli hyvät arvot koko vuoden. Vesivahinko on korjattu ja mitään oireita ei ole jäänyt.
D-vitamiini auttaa homesairaita
5
223
Vastaukset
- Juu, oikeassa olet, iHerb hyvä ja edullinen ostopaikka.
Tarkistin juuri, että 22 kertaa on tullut tilattua ja jokainen lähetys tullut perille.
Healthy Origins'in 5.000 kansainvälisen yksikön D-vitamiinia ollaan viime ajat käytetty.
Mutta seuraavan kerran kun tilaan, tilaan 10.000 yksikön D-vitamiinia, jos auttaisi tätäkin enemmän. Poika käyttää 5.000 yksikköä, mutta aion itse alkaa koekaniiniksi. Olen selvittänyt aiemmin jo, ettei tuostakaan määrästä mitään haittaa. Suomalaisetkin iHerbin sivuilla kilvan kehuvat ;)
Influenssarokotukset voi tälläkin annoksella jo unohtaa. Poskiontelot vielä aina vaan vaivaa, muttei flunssat muistaessaan pistää D-vitamiinia poskeen. Taka-ajatuksena, jos 10.000 yksikköä D-vitamiinia auttaisi poskionteloihinkin paremmin...- heh,heh
Kun lukee juttujasi, ei siltä näytä, että tehoa olisi ollut kehuttavasti...
heh,heh kirjoitti:
Kun lukee juttujasi, ei siltä näytä, että tehoa olisi ollut kehuttavasti...
"Kun lukee juttujasi, ei siltä näytä, että tehoa olisi ollut kehuttavasti..."
- Heh, heh, itsellesi vaan. Ei juu 5000 yksikköä D-vitamiinia ja muutakaan ole tähän mennessä auttanut. Beckin laitteet kustansi vaan sen verran paljon, ettei varaa muihin virityksiin vielä.
Mutta vahingonilo se parhain ilo... Varmaan iloitset poikanikin kärsimyksestä, kun olet kerran niin helvetin fiksu.
- tieto_lisää_terveytt
Löysin kanssa yhden tukimuksen home allergioista ja D-vitamiinista. Lousiana state Yliopistossa tehty. Sen mukaan D-vitamiini saa aikaan sen, että keho tuottaa vähemmän allergiaan aiheuttavia/liittyviä proteiineja ja lisää taas proteiineja jotka lisäävät toleranssia homeelle.
http://www.nutraingredients-usa.com/Research/Vitamin-D-could-reduce-mold-allergies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844462Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3192427Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502323Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912173Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111010Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38913- 92888