Nyt multakin vietiin venttiilinhatut.
Kuka oikeesti on niin v...n köyhä ja laiska ettei viitti hakea omia venttiilinhattuja kaupasta.
Ei siinä muuta, mut ÄRSYTTÄÄ!!
HATUT!!!
13
293
Vastaukset
- mph43
Vitut muakin ärsyttää. Perjantaina olin kapakassa ja multa jäi penkille hattu. lauantaina käviín kysymässä niin ei löytynyt. Joku oli nyysiny sen.
Kuka oikeesti on niin v...n köyhä ja laiska ettei viitti hakea omia hattuja kaupasta - maamaama
Puirun kova tuuli tänää. Tuuli nyysi mun hatun
- :DDD
Taitaa neidillä tuuli viuhoa pään läpi.
- ex poikakaveri
Hatuttaa kun joku vei mun vitun. Eikun toisinpäin!
- tyt ty re
Löysin tänään pari venttiilihattua jalkakäytävältä. ne on varmaan nuo sun? Laita vistiä niin soviitaan mitenm saat ne takaisin
- tyt ty re
Jos sä et enää halua niitä venttiilihattujas niin tarvitseko joku muu?
- maamaama
Taas myrskyä. Tuuli vei hatun ja rikkoi sateenvarjon. Kelle voin valittaa?
- gfdhshdfh
Seppo lainas mun hattua eikä oo palauttanu vieläkää. Saako seppo vankeustuomion?
Muttajoo mopopojathan niitä taitaa viedä - Ari job
Joku kollega varmaan vienyt. Niistä saa keltasessa pörssissä 5snt/kpl.
Ite vein kanssa ennnen ja tienasinkin mukavat rahat. Sitten siirryin hatuista sukkiin. Sukilla tienaan jopa 8e/kk. Voi teitä köyhiä. Kyllä jobbarin elämä on auvoista- want sukka job
Et viittis laittaa vinkkiä misrtä sukkia saa? lasten, miesten vai naisten sukkia? ksesä vai talvikukkia?
- Joulumieltä
want sukka job kirjoitti:
Et viittis laittaa vinkkiä misrtä sukkia saa? lasten, miesten vai naisten sukkia? ksesä vai talvikukkia?
Hattuja ja sukkia voi lahjoittaa pelastusarmeijalle. Jos on ylimääräisiä
- Sukaton ja hatuton
Mäkin haluun sukat. Laita yv mistä saa
- hattupää
Onhan kaikilla hatut tallessa? On kylmä taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875