Nyt multakin vietiin venttiilinhatut.
Kuka oikeesti on niin v...n köyhä ja laiska ettei viitti hakea omia venttiilinhattuja kaupasta.
Ei siinä muuta, mut ÄRSYTTÄÄ!!
HATUT!!!
13
322
Vastaukset
- mph43
Vitut muakin ärsyttää. Perjantaina olin kapakassa ja multa jäi penkille hattu. lauantaina käviín kysymässä niin ei löytynyt. Joku oli nyysiny sen.
Kuka oikeesti on niin v...n köyhä ja laiska ettei viitti hakea omia hattuja kaupasta - maamaama
Puirun kova tuuli tänää. Tuuli nyysi mun hatun
- :DDD
Taitaa neidillä tuuli viuhoa pään läpi.
- ex poikakaveri
Hatuttaa kun joku vei mun vitun. Eikun toisinpäin!
- tyt ty re
Löysin tänään pari venttiilihattua jalkakäytävältä. ne on varmaan nuo sun? Laita vistiä niin soviitaan mitenm saat ne takaisin
- tyt ty re
Jos sä et enää halua niitä venttiilihattujas niin tarvitseko joku muu?
- maamaama
Taas myrskyä. Tuuli vei hatun ja rikkoi sateenvarjon. Kelle voin valittaa?
- gfdhshdfh
Seppo lainas mun hattua eikä oo palauttanu vieläkää. Saako seppo vankeustuomion?
Muttajoo mopopojathan niitä taitaa viedä - Ari job
Joku kollega varmaan vienyt. Niistä saa keltasessa pörssissä 5snt/kpl.
Ite vein kanssa ennnen ja tienasinkin mukavat rahat. Sitten siirryin hatuista sukkiin. Sukilla tienaan jopa 8e/kk. Voi teitä köyhiä. Kyllä jobbarin elämä on auvoista- want sukka job
Et viittis laittaa vinkkiä misrtä sukkia saa? lasten, miesten vai naisten sukkia? ksesä vai talvikukkia?
- Joulumieltä
want sukka job kirjoitti:
Et viittis laittaa vinkkiä misrtä sukkia saa? lasten, miesten vai naisten sukkia? ksesä vai talvikukkia?
Hattuja ja sukkia voi lahjoittaa pelastusarmeijalle. Jos on ylimääräisiä
- Sukaton ja hatuton
Mäkin haluun sukat. Laita yv mistä saa
- hattupää
Onhan kaikilla hatut tallessa? On kylmä taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782