Euron taru loppui nyt!

Se on menoa nyt!

77

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahaa palaa

Antaa mennä vaan... Ei tule ikävä.

• lapsellista !

EI EUROA VOI LOPETTAA...Mahdoton ajatus "

• niin on
        lapsellista ! kirjoitti:

EI EUROA VOI LOPETTAA...Mahdoton ajatus "

EI NEUVOSTOLIITTO VOI SORTUA...´Mahdoton ajatus"

• ninolitaaas
        niin on kirjoitti:

Mielenkiintoista: "Neuvostoliitto ei voi sortua..Väyrysen väikkärin mukaan, mutta MARKKAAN JA ORAVANNAHKAAN voi palata Soinin ja berlusconin kainalossa. Siitä vaan, silmät kiinni, letkut irti ja vauhdilla vapaaseen pudotukseen.

• ex-suomalainen
        niin on kirjoitti:

Suomikin voi sortua milloin vaan . Sitä ei vaan kerrota vielä kansalle miten huonosti Suomessa menee . Kunpa vaan tietäisitte .

• Pahan Akseli Löytyi!
        ninolitaaas kirjoitti:

Mielenkiintoista: "Neuvostoliitto ei voi sortua..Väyrysen väikkärin mukaan, mutta MARKKAAN JA ORAVANNAHKAAN voi palata Soinin ja berlusconin kainalossa. Siitä vaan, silmät kiinni, letkut irti ja vauhdilla vapaaseen pudotukseen.

RTV: Eurokriisi on Maailman Suurin Ponzi-Huijaus!

Virtuaalifirmat taustalla hävittävät satoja miljardia veronmaksajien rahoja, minne????

Tämä, sekä myös USA:n huijaus, tähtää maailmanherruuteen. Kolme asiaa haluavat tässä vaiheessa:

1. Maailman resurssit, kuten öljy ja vesi, haltuunsa

2. Näiden resurssien markkinat haltuun

3. Näiden markkinoiden kuljetuskanavat haltuun.

Tämä kolmipäinen Pahan Akselin Atrain tarkoittaa toteutuessaan kansallisvaltioiden lakkauttamista maailmanhallinnon orjiksi.

• Rehnin olli
        ex-suomalainen kirjoitti:

Suomikin voi sortua milloin vaan . Sitä ei vaan kerrota vielä kansalle miten huonosti Suomessa menee . Kunpa vaan tietäisitte .

HAHHAH hah hah....

siitäs saitte suomalaistollot!

• Itketkö Jyrki?

• 19

Berlusconi on ulkona ja pörssit laskevat. Itse kuvittelin että Bersusconin eroilmoituksen ansiosta eurostalinistien korttitalo olisi saanut viikon tai pari lisäaikaa, mutta ilmeisesti olin väärässä.

• euron puolesta

Jotenkin minusta tuntuu että euro ei kaadu vielä tähän. Voin tietty olla väärässä mutta sellainen aavistus minulla on. Minä itse toivon että euro ei kaaatuisi.

• Eurolorun luppu
        euron puolesta kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu että euro ei kaadu vielä tähän. Voin tietty olla väärässä mutta sellainen aavistus minulla on. Minä itse toivon että euro ei kaaatuisi.

Saksalaisten lehtien mukaan Italia tarvitsee vähintään 1200 MILJARDIN apupaketin selvitäkseen. Jokainen varmasti tajuaa mitä tämä tarkoittaa ...

• kunhan..

Olet oikeASSA EI VIELÄ TÄHÄN..

http://turjalainen.blogspot.com/

• fggffgfgjjjj

"Jotenkin minusta tuntuu että euro ei kaadu vielä tähän. Voin tietty olla väärässä mutta sellainen aavistus minulla on. Minä itse toivon että euro ei kaaatuisi."

edellinen vastaaja tais olla jyrpä

• mutkaitulee
        Eurolorun luppu kirjoitti:

Saksalaisten lehtien mukaan Italia tarvitsee vähintään 1200 MILJARDIN apupaketin selvitäkseen. Jokainen varmasti tajuaa mitä tämä tarkoittaa ...

Katainen jo valmiina veronmaksajien lompsalla. Sitten ilmoittaa, että edut valtion tarjoamat palvelut pitää leikata köyhälistöltä pois. Edut kuuluvat vain rikkaille. Niin Katainen ja EU tuntu toimivan. Tyyli on ollut koko ajan kokoomuksen tavoitteena ja pankkikonien ideoima huijaus onnistuu nyt eurolaman varjolla. Omaisuumassat vaihtavat omistajaa pilkkahinnalla. Jutta nyökyttää taustalla. Mutta katsotaampa tuleeko Ninistöstä pressa. Saattaa tulla yllättäviä mutkia matkaan.

• Kati Käteinen

Katainen vois muuttaa Italiaan hoitamaan Italian taloutta .

• Nyljetyt MAat RY
        mutkaitulee kirjoitti:

Katainen jo valmiina veronmaksajien lompsalla. Sitten ilmoittaa, että edut valtion tarjoamat palvelut pitää leikata köyhälistöltä pois. Edut kuuluvat vain rikkaille. Niin Katainen ja EU tuntu toimivan. Tyyli on ollut koko ajan kokoomuksen tavoitteena ja pankkikonien ideoima huijaus onnistuu nyt eurolaman varjolla. Omaisuumassat vaihtavat omistajaa pilkkahinnalla. Jutta nyökyttää taustalla. Mutta katsotaampa tuleeko Ninistöstä pressa. Saattaa tulla yllättäviä mutkia matkaan.

Päinvastoin, mitä huonommin valtioilla menee, sitä paremmin voi
        Eurostoliitto. Jo 6 hallitusta on kaadettu EU:n monopolikapitalistien toimesta.

Valtiot hukutetaan tahallaan velkamereen jotta niiden reaaliomaisuu voi vaihtaa omistajaa.

• raakkuna1

Tajuatteko, että kun Italian 10 vuotisen velan korkoprosentti nousee eilisestä 08.11 2011. arvosta 6.74% tämänpäivän lukemiin, joka oli klo 14.00 mitattuna jo 7,45% Niin tuollainen koronnousu tarkoittaa jättimäisen lainan korkoa, joka on jo korkoprosentin osuudessa aika huima. Ja tuo yhden vuorokauden aikana tapahtunut nousuluku kertoo katastrofista Italian taloudenpidon suhteen. Ja voidaan odottaa kustannuslaskelman mukaan että korkoprosentti kipuaa koko ajan ylöspäin, ja mitkään Italian toimet eivät riitä sitä tasapainoittamaan. Hoop.

• Hyvä muistaa kuitenki ettei Italia nyt koko lainastaan tuollaista korkoa maksa, mutta uusista se joutuisi maksamaan ja koko ajanhan ne joutuvat ottaamaan uutta lainaa. Voipi käydä kohta niin ettei Italia pysty enää markkinoilta enää lainaamaan ja silloin käydään käsiojossa kerjäämään. Aika huolestuttavaa käppyrää piirtää bloombergilla, kun kävin katsomassa. Ja varmaankin EKP koko ajan ostelee bondeja minkä kerkiää. Ei laske ei käyrä.. Kestoerektio päällä

• raakkuna1
        abckissakävelee kirjoitti:

Hyvä muistaa kuitenki ettei Italia nyt koko lainastaan tuollaista korkoa maksa, mutta uusista se joutuisi maksamaan ja koko ajanhan ne joutuvat ottaamaan uutta lainaa. Voipi käydä kohta niin ettei Italia pysty enää markkinoilta enää lainaamaan ja silloin käydään käsiojossa kerjäämään. Aika huolestuttavaa käppyrää piirtää bloombergilla, kun kävin katsomassa. Ja varmaankin EKP koko ajan ostelee bondeja minkä kerkiää. Ei laske ei käyrä.. Kestoerektio päällä

Italia on jumissa omaan kunniaansa, ja sulku on edessä, eikä sellaista tahdota tunnustaa kuitenkaan. Niin eiköhän italialaiset ole jo selvillä tilanteesta, ja eivät tahdo muuta kuin syöstä Berlusconin vallasta, ja antaa sosiaalidemokraateille tilaisuutensa. Silloin pyritään työllisyyden lisäämiseen, ja sitä kautta tilanteen parantamiseen. Vaan uskon että työllisyystoimetkin tyssää varojen puutteeseen, ja tullaan toteamaan tosiasia tilanne, ja mennäänkin sitten Vatikaaniin ja ollaan messussa mukana, mutta tahdotaan puhua myös politiikasta. Joop.

• Osta vakuudet

Pitäisiköhän Urpilaisen lähteä jo hakemaan vakuuksia Italialta.

• :DDDDDDDDDDD

Berlusconin pimeiden pizzojen syy sitä se harmaatalous teettää:DDDDDDDDD

• Suomessa on paljon yksityishenkilöitä,jotka eivät pysty maksamaan lainoistaan kuin korot. Hengissä silti selvityivät. Rotat jättävät uppoavan laivan. Ja pakenevat ennen maanjäristystä. Ovat sosiaalisempia kuin ihmiset ja niillä on terveet vaistot.

• gfvbnnjy

Jos nyt leikitellään sellaisella ajatuksella että euro hajoaa niin kuinka se käytännössä tapahtuu ja millä aikataululla ?? Ei kai se euro nyt sentään ihan yks kaks vain kaadu? Eihän?

• gfvbnnjy kirjoitti:

Jos nyt leikitellään sellaisella ajatuksella että euro hajoaa niin kuinka se käytännössä tapahtuu ja millä aikataululla ?? Ei kai se euro nyt sentään ihan yks kaks vain kaadu? Eihän?

Kyllä rikkaat maat antavat vielä sen verran eurolle jatkoaikaa, että saavat pelastettua oman maansa. En minä päättäjien finanssiälyä aliarvioi, vaikka joskus pottuilenkin. Tän päivän iltalehdessä on 4 mahdollisuutta, mitä tapahtuu asiantuntijan mukaan.

• hgfddsf
        gfvbnnjy kirjoitti:

Kun Viro erosi itäisestä Euvostoliitosta, niin maalla meni puolitoista 1 1/2 vuotta ennen kuin he saivat oman kruunun käyttöön. He käyttivät ruplia siihen asti

• ei rahaa
        hgfddsf kirjoitti:

Kun Viro erosi itäisestä Euvostoliitosta, niin maalla meni puolitoista 1 1/2 vuotta ennen kuin he saivat oman kruunun käyttöön. He käyttivät ruplia siihen asti

Euron taru loppui just sillon, kun raha katosi markkinoilta. Minä vuonna se muuten katos?

• hiton pörssi
        ei rahaa kirjoitti:

Euron taru loppui just sillon, kun raha katosi markkinoilta. Minä vuonna se muuten katos?

Oli kyseessä sitten euro tai dollari, niin pelaajat osaavat hommansa. Älytön meno rahanahneudessa, ei enään mitään tolkkua. Kokoomuskin on mennyt asteen ylemmäs ja ajaa vain pelureiden asiaa....kaukana isänmaallisuus, vaikka muuta väittävätkin. Kokoomuksen ajama linja on juuri pelureiden puolustamista. Pörssiyhtiöt saavat kaikki mennä Aasiaan pelaamaan voittoa voitoille, kunnes katto tulee vastaan. Suomeen toivon pikkuyrittäjiä, joilla myöskin olisi hyvät mahdollisuudet vientiin.

• Viro myi kruununkin
        hgfddsf kirjoitti:

Eipä ole neuvostoliitossa enää kruunuakaan viropoloisilla

• iso d

niin kauan, kun jostain voidaan kupata, euroa tekohengitetään. onhan meillä varaa. paitsi: homekoulujen korjaamiseen, vanhusten hoitoon, tie- ja rautatieverkon edes jonkinlaiseen huoltoon. puhumattakoon pienellä palkalla sinnittelevien väliinputoajajien elämän laadun takaamisesta. on varmaan palkitsevaa ja työnsankari fiilistä elää nälkärajalla, kun maksaa itse liksastaan sikamaiset vuokrat, ja naapurissa katsellaan aamuyöhön asti satelliittikanavia valden piikkiin. on varmaan aamulla kiva muistaa, että osallistuu toivotalkoisiin....

• Inside Job

Fakta 1. Italiaa ei pelasteta, jos rahat loppuu, niin se on finito.

Fakta 2. Jos Italia menee nurin menee Kreikka, Portugali, Irlanti, Espanja, Belgia, Ranska, Saksa, Englanti, USA ja myös Suomi.

Fakta 3. Pankit sulkee ovensa parissa viikossa kun ketjureaktiot alkavat.

Fakta 4. Rahaliikenne pysähtyy. Kauppaa käydään vaihdantataloudessa. Elintarvikkeiden hinnat nousevat pilviin, koska tuotanto pysähtyy, jopa nälänhätä Suomessakin mahdollista.

Fakta 5. Armeijaa tarvitaan turvaamaan järjestys. Liikekannallepano.

Fakta 6. Järjestyksen palauttaminen kestää ja maailma ei ole järjestyksen palautuessa enää entisensä.

• näin ennen

Just, meen keräämään oravannahkoja.

• 3J5YU

Ja vielä : THEY KILLED KEN!

• Turvassa paremmassa

Suomella on Kreikan valtion vakuudet!

En ole vähäisessäkään määrin huolestunut näistä Euroopan viimeisistä hälinöistä. Me Suomessa olemme turvassa tuon Kreikka-sateenvarjon alla.

• noin on

Heh :)

• Rahat meni jo

Joo saadaan niitä takaisin joskus 15 vuoden päästä ja mikä on rahan arvo silloin. Ehkä joku sama kuin vessapaperilla nyt. Rahat on jo menetetty kiitos Oikeistopolitiikan missä autetaan pääasiallisesti rikkaita.

• puntissa salaisyuus

Siitä se taas romahtaa, se Rooma. Puntista sille tippui jyviä, ja nyt se luulee, että sen vihallinen on jossakin Puntissa. Ei ole.

Kutsukaa se lennokkimestari takaisin ennen kuin tulee vahinkoa! Germaanit ja muut teutonit Rooman ennen vanhaan kaatoivat!

• Kyllä eunukkipaavi

jakaa Italian mafiakansan kahtia,jolloin köyhät suorittaa demokraattisen vallan-
      kumouksen.

• Yualle

Höpsistä! Italiassa tehdään koneita ja laitteita joka lähtöön. Kreikan talous perustuu höpsis-pöpsisille, joten ihan eri tilanne kuin Italiassa...

• älä naurata

Mitä laitteitä Italialaiset osaa tehdä? Jotain oliivinpuristimia korkeintaan.

• Eräs123
        älä naurata kirjoitti:

Ferrari on italialainen, samoin Lambrghini, Alfa Romeo, Lancia ja Fiat.
        Lentokoneita, junia, painokoneita ja ties mitä, ja hyviä sellaisia.
        Itsellänikin on aika monta italialaista vempainta.

• remonttireiska2
        älä naurata kirjoitti:

Erittäin huonosti kestäviä talouskoneita tekevät, sekä junia ja nostureita, joilla on kyllä remonttimiehiä työllistävä vaikutus.

• Yualle
        remonttireiska2 kirjoitti:

Erittäin huonosti kestäviä talouskoneita tekevät, sekä junia ja nostureita, joilla on kyllä remonttimiehiä työllistävä vaikutus.

Tekevät tekevät, mutta sehän siinä juuri onkin ideana ja joka Italian pelastaa...=) Jos koneet ei kestä kuin hetken ja taas saadaan myytyä uusi =)

Olin ehkä hieman liian tyli kreikkalaisia kohtaan tuossa yllä, mutta kreikkalaisen konesuunnittelun puolesta voidaan sanoa ehkä se, että ovat keksineet kassakoneen, joka jättää verot pois myyntihinnasta. Onhan sekin keksintö, jonka hintaa nyt maksaa koko Eurooppa =)

Kiitos muuten teille hömelöille turisteille, jotka olette suosineet Kreikkaa matkaillessanne. Talousmöhlinki on osin myös teidän syytänne =)

• alamäki eessä
        älä naurata kirjoitti:

no nyt tultiin siihen minkä havaitsin muutama päivä sitten...

sitä en tiedä mitä OSAAVAT tehdä, mutta tekevät kuitenkin .

töissä suuri osa sähköosista esim. carlo cavazzi.
        toimistoa jäähdyttävä iso ilmastointilaite myös italiasta.
        hydrauliikkaosia, autovaraosia, auton renkaita, valaisimia.......

oikein ihmetytti, miten paljon on italiassa valmistettua tavaraa itsellä ja firmalla.

ja silti sitä ollaan niin suoli pitkällä.

• 4

mitenkähän suomen kansa tästä selviää

• Sano jepjep!

Jumala pelastaa ennen kaikkea Suomen työläiset sielunlaissa - muille turpiin.

• älytöntä

Ihmetyttää jos muiden maiden pitää Italiaakin ruveta auttamaan. Esim Ferrari laittaa älyttömiä summia jo formuloihin ja rakentaa mielettömiä rakennuksia ym ympäriinsä. Voisi laittaa osan rahoista Italiaankin. Samoin mafiakin.

Tulee Amerikan tyyli mieleen laitetaan sotiin miljardeja ja sitten pyydetään rahaa muualta, kun omat varat menee taivaan tuuliin.

• metkaa

Niin todellakin menee tuuliin, avaruuteen asti.

• Syrra100

Tää leikki vaan tulee kalliiks Suomelle.

No, onhan meillä onneksi yksi herra, joka osaa ratkaista muiden maiden ongelmat.. Herra Käteinen.

• niin aina

Talouskriisi on tähänasti edennyt täysin käsikirjoituksen mukaan. Seuraava tartunnan saanut maa on sitten Espanja.

• Tosi on

Ja Soinilla oli tuo käsikirjoitus luettavana jo yli vuosi sitten ja sitä ei uskottu, vaan naurettiin päin näköä. Mitenkä nyt naurattaa noita irvailijoita, kun homma on mennyt todella käsikirjoituksen mukaan? Kansaa ei ainakaan naurata yhtään.

• Tosi on

Ei tässä mitään maita pelasteta, vaan pankkeja ja suursijoittajia. Tämä kouhkaaminen paketeilla on vain ajan osatmista, että saadaan sijoittajien rahat veroparatiiseihin suojaan. Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää TV:ssä tai Mediasssa.

• 26

kyllä katainen-urpilainen panee suomalaiset vielä kontalleen

• seri52

Italia pärjää, onhan se koko maailman seitsemänneksi suurin kansantalous. Pelottelua enimmäkseen.

Ja nyt kun Berlusconi on päättänyt luopua vallasta niin, uudet tuulet alkavat puhaltaa (toivottavasti).

Berlusconi itse oli veronkiertäjä ja kannusti kaikkia omalla toiminnallaan siihen.

Italia saa helposti taloutensa kuntoon, jos tahtoa on ja EU laittaa tarvittavat sanktiot jos se ei toteudu.

• En kyllä usko ollenkaan tuohon Berlusconi-domino-teoriaan. Taitaa Italian ongelmat olla vähän syvemmällä kuin yhdessä elostelijassa.. Luulen, että Italiaan tarvitaan aika massiivista EKP:n väliin tuloa, mitä nyt onkin jo kohtuudella harjoitettu.

• Kataisella ja

urpilaisella valmis lääke tähänkin:

"Suomen on kannettava vastuunsa. Fantastisesti."

Seuraavaksi suomessa pistetään iso kirves viuhumaan. Sairaanhoito, koulutus, vanhustenhoito... Kaikki vielä nykyisestä alhosta pahemmin retuperälle.

Että riittää ylimielisille italiaanoille proscuttoineen rahaa annettavaksi taas kymmenin miljardein.

• vihainen köyhä

Kreikan ja Italian holvit on täynnä taideaarteita, kultaa ja kaikkea myytävää. Näistä ei valtiot vaan halua luopua. Meidän pitää auttaa näitä reppanoita maksamalla verot kiltisti että Katainen pääsee auttamaa yhdessä Stubin kanssa :( Paskaa politiikkaa toden totta.

• Terve MENOA

Ihan tervetullutta että maat pakotetaan ulos eurosta. Naurettavaa että Suomalaisten veronmaksajien pitää hyysätä kaiken maailman kuramaita ja rikkaiden epäonnistuneita sijoituksia. Saa nähdä kuinka paljon oikeistopolitiikkamme yrittää vielä heittää rahaa pohjattomaan kaivoon, vaikka Suomessakin on ihmisiä ruokajonoissa.

• Sekä Katainen

että Urpilainen ovat samaa imperialistista herrakastia kuin myös Olli Rehn.

• tulevaisuus valoisa

Toisaalta näissä maissa on myös paljon syyttömiäkin, jotka joutuvat kärsimään.

Yhden ihmisen kärsimys satuttaa enemmän kuin suuren joukon ajatteleminen, ja niputettuna nimikkeisiin kuten "kansa" tai "kuramaalaiset".

Onko oikein, että syyttömät joutuvat kärsimään typeristä päättäjistä ja niistä, jotka ovat kiertäneet veroja, tai muuta pskaa tehneet?

Maa menee konkurssiin, niin romahtaa kaikki tuet mm. köyhille, sairaille ja eläkeläisille.

• Kauko S

Paljonkos tuo kokonaisvaelka Italialla olla ja mitä se tekee nuppia päälle.
      Oli sitä tai tätä olen aina pitänyt etelänmaiden asukkaina manjana-miehinä ja
      taskuvarkaina, siksi en siellä ole koskaan käynytkään!

• Suomalainen mies

Hyvästi euro ja markka ja menetetty Itsenäisyys takaisin. Ei tule ikävä euroa.Toivottavasti nyt vihdoin suomalaiset pölkkypäät oppivat.

• mammamiinala

Katsos, kun Kataisen ja kumppaneitten imago kärsii, jos ei kiltisti makseta tuhlareitten lainoja. Suomen maine menee lisäksi siitä, kun köyhät kunnat eivät suostu ottamaan ns. pakolaisia elätettäväkseen ja siedettäväkseen.
      Voi pyhä yksinkertaisuus.
      Juuri suitsutettiin Ahtisaarta televisiossa, mutta paras lausunto häneltäkin oli tässä taannoin kun hän korosti, että työperäinen maahantulo on ihan OK, muu ei.

• KJBN44F

Tässä vielä käy niikuin entisessä huoltoasema mainoksessa, hinnat vain POMPSAHTAA ylös yhtäkkiä. Ja Käteinen katselee pöllähtäneenä että mites se ny näin kävä, kun mäki olin niin kova VASTUUNKANTAJA.

• Eurobondi.

Eurobondit tulee ja pelastaa tilanteen. Otetaan 2300 miljardia uutta lainaa. Jolla hoidetaan Italia ym rupusakki kuiville.

• oujeeesss

Kyllä se Euro Bondi onkin aivan toista kuin James Bondi. James pani rosvot kyykkyyn ja Euro köyhät kyykkyyn.

• * Manne *

Ei Italialla mitään hätää ole. Käteinen rientää apuun ja katajainen kansa maksaa.

• Silvio Burleskoni
    • hlgljh

Suomen pitää liittoutua samanhenkisten pohjoismaiden kanssa, ei manjanamaiden kanssa ja Ruotsin kruunu valuutaksi.

• Kyllä se on päivä päivältä selvempää, että euroon liittyminen oli suuri virhe. Eurosta saadut haitat ja tappiot ovat melko varmasti jo nyt suurempia kuin siitä saadut hyödyt kokonaisuudessaan. Pitää kyllä nostaa hattua Väyrysen Paavolle, joka tuonkin asian aikanaan näki. Pave on kyllä ollut monesti oikeassa, vaikka pilkankin uhalla. Ajattelijana hakkaa muut nykyiset pressa ehdokkaat 3-1 (mun arvio :-) ). Jokin pohjoismaiden valuutta olisi ollut aikoinaan tosi passeli. Hyvin samanlaiset yhteiskunnat, viennistä riippuvaiset hyvinvointi yhteiskunnat, joissa korruptio matalaa.

• Countries Ripped Up

Max Keiser hauskuttaa katsojia kertomalla Globalismin Papistosta.

http://www.youtube.com/user/RussiaToday?feature=grec_index#p/u/25/tIiH4RwM5pk

Onko tämä korruptokraattien korkovelan palvonta se uusi maaailman-uskonto josta Vatikaanin 'Paavi on puhunut?

Tuossa mainittiin myös että Irlanti maksoi vajaa miljardi velkoja joita sen ei olisi tarvinnut maksaa, ja ne rahat otettiin rahastosta jota olisi käytetty talouden vauhdittamiseen maassa. Tämä hipoo jo hulluuden ruumiillistumaa??

• Global Money Sect

Ripped up, voisi suomentaa että valtiot ovat ripillä velkaorjuuden alttarilla?

• Raha kuin Raha

Eihän tuo rahan vaihto mitään merkitse, jos uusi markka vastaa yhtä euroa, sehän on aivan sama miksi rahaa kutsutaan...

• tosi äkänen akka

Onkohan Italiassa olemassa sellaista kuin varallisuusvero? Entäs Kreikassa?
      Nyt olisi aika pistää italialaiset mafiosot verolle korkeimman prosentin voimalla. On niitä rikkaita Kreikassakin, laivanvarustajia ym:ta.

Minkä ihmeen takia ensimmäiseksi pitäisi muitten maitten auttaa. Tutkisivat ensin omat taskunsa tarkkaan. On suorastaan häpeällistä odottaa, että muut maat kiristävät vöitään heidän ylellisen tuhlauksen vuoksi, jolla ei näytä olleen mitään määrää.

Noustaan parrikaadeille. Emme enää osallistu, olemme jo tarpeeksi olleet mukana rahoituksessa. Ei mitään Eurobondeja. Ei meidän pidä suostua maksamaan alvia sen vuoksi, että se sitten luovutetaan johonkin yhteiseen Euroopan yhteiseen rahastoon, josta sitten jaellaan näille tuhlareille lisää tuhlattavaksi.

• me-262
    • känä2

Koko EU sinäänsä on naurettava juttu. Alussa varsinkin, mepit puuhasivat ja näpräsivät jonninjoutavien pikkuasioiden parissa. Oli vääriä kurkkuja ja kaikenlaista muuta roskaa, josta tehtiin päätöksiä suurella palkalla.
      He olivat niin innoissaan suurista tuloistaan, että unohtivat sen, että monet yksittäiset EU-maat ottivat mallia ja alkoivat elää yli varojensa, koska EU-herrat eivät huomanneet valvoa heidän toimiaan.
      Samaan aikaan on otettu jäseniksi jo valmiiksi kuralla olevia maita, mikä sekin menee ammattitaidottomien EU-herrojen piikkiin.
      Nyt on tullut tilinteon aika ja ilmeet alkavat olla vakavia ja etsitään kuumeisesti maksumiehiä niistä maista, jotka ovat tyhmyyttään hoitaneet asioitaan hyvin.
      Tyhmyyttään siinä mielessä, että se kaikki voi lopulta mennä yli varojensa eläneitten maiden laariin.
      Nyt pitäisi kysyä myös sitä kuka on vastuussa tästä ja alkaa laihduttaa heidänkin pankkitiliä huonosti hoidetusta työstä johtuen.
      EU-herrojen työtä voitaisiin hyvin verrata tähän huippuhyvään valelääkäriin, joka ilman varsinaista ammattitaitoa on hankkinut valtaisan omaisuuden.
      Valelääkärin omaisuutta on takavarikoitu, mutta onko valemeppien.

• Mä olen hieman sitä mielipuolta, ettei tästä koko sekametkasta kokonaan voida syyttää yksittäisiä maita ja euroa. Aika ärjestäänhän euroopan maat ovat velkaantuneet 2000-luvulla ns. "hyvinkin asiansa hoitaneiden" maiden kohdalla. Tuottavien töiden valuminen Kiinaan sun muihin halpatyömaihin, mikä on sitä globalisaatiota, pakottaa euroopan vanhat valtiot elämään velaksi yhä enemmän.. Jotenki tuntuu, että euroopassa on pudottu kärryiltä ja eletään kuin ennenkin. Es. syydetään rahaa pitkin maailmaa kehitysavun muodossa vaikkei meillä semmoiseen todellisuudessa enää ole varaa. Samalla oma vanhustenhoito, koululaitos, poliisitoimi, tie- ja rautatieverkko jne jne. rapautuu.

• niin sitä pitää

Aika laittamattomasti sanottu, vaikea lisätä muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      162
      2938
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2620
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      68
      1741
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1276
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1194
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1154
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      350
      1075
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe