Ville Valo kuolee piaikkoin...?

onko näin?

Onko totta?

Olen monelta kaverilta ja todeliselta Him fanilta (tatuoineet Heartagrammin käteensä) kuullut että Ville Valon elämän valo alkaa olla lopussa.

Kuulemma itse Villekin sanonut että ei elä yli kolmekymppiseksi... johtuen luultavasti tupakista.

Toki voi olla tottakin, koska tupakki sponsorina (en muista merkkiä) johtaa tietenkin siihen että hänellä täytyy olla mainoksissa, kuvissa, haastatteluissa aina pölli suussa...

Mitä olette kuullut?
Mielipiteitä?

28

12546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erska

      Keuhkosyöpä...

    • Nancy

      Toivon totisesti, että ei.. Ite en kyllä mitään tollasta oo kuullu, mutta kauhee ajatus. :l
      Saattaahan tuo olla vaan jotain juttuakin...

    • Joonas

      Ja eikös kaikki kunnon rocktähdet kuole 27-vuotiaina? Villehän on just sen ikäinen.

      • anna

        Joo, totta. Ajattele: Jimi, Janis, Jim.. ja Ville.


      • test meat
        anna kirjoitti:

        Joo, totta. Ajattele: Jimi, Janis, Jim.. ja Ville.

        Kurt


    • Rock-ari

      Ainahan Ville on halunnut säilyttää sellaisen hämyisen negatiivisen "nuorena ja kauniina kuollaan" linjan ja synkän elämänkatsomuksen mitä on lukenut ja katsellut. Tosin ainakin joskushan kyllä vähän oli juttua että punkkua kului melkeinpä päivittäin sitä tahtia että ei kenellekään kovin hyväksi olisi.

      Tosin vähänhän on nyt sitten ollut että linja olisi entiseen verrattuna rauhoittunut ja lähinnä ainut pahe olisi yletön tupakanpoltto joka taitaa olla vähän sellainen imagokysymys tässä tapauksessa. Enpä montaakaan kuvaa ole miehestä ilman röökiä nähnyt ja jostain haastattelusta kyllä muistaisinkin miehen todenneen tupakasta kysyttäessä että eipä tällä tyylillä varmaan kauan eletä mutta se kuuluu rockmaailmaan, tai jotain sinne päin...

      Tuskinpa nyt kuitenkaan mitään kuolemaanjohtavaa vielä on tuossa iässä ehtinyt tupakkakaan tehdä vaikka ei kyllä varmaan tuollainen määrä päivässä sauhuteltuna hyvääkään. Eiköhän ole taas näitä huhuja ja juttuja yhdistettynä omiin sanomisiin.

    • Pipa

      Mä en oo ensinnäkään kuullu mitään tommosta ja toiseksi, Ville kyllä kestää.
      Mä en kiistä sitä, et jotkut ihmiset jotka polttaa tupakkaa on kuollu siihen, mut mä tunnen pari tai oikeestan aika paljoskin ihmisiä jotka polttaa eikä ne aio kuolla vielä pitkään pitkään aikaan. Että silleen!

      • Viiva

        Eiköhän se noutaja ja ongelmat ainakin tule ihan aikomattakin kun tarpeeksi kiskot norttia.

        Tuskinpa esim. Amerikan yksi suurimpia sankarihahmoikoneita aikanaan eli Marlboro mieskään joka korskeasti poltteli jokaisessa kadunkulmamainoksessa parrua kaavaili ei-niin-vanhalla iällä kuolevansa keuhkosyöpään...Vaikka niin oli tupakka imagokysymys.

        Harvapa alle 30 nyt mitään keuhkosyöpää tai pehampia pysyviä vaurioita saa tupakalla jos nyt ei alle 10 vanhana ole aloittanut mutta katsotaan nyt Villeäkin kun ikää tulee tuollaiset 35-40 täyteen.

        Jos ihminen olisi tarkoitettu polttamaan tupakkaa hänestä olisi luotu savupiippu.


    • Roudari

      Itse olen kuullut että mies olisi hiv-positiivinen!
      Onko kukaan muu kuullut moisesta? Kieltämättä villen ulkonäkö kertoo asiaa...

      • Jone

        Onko toi totta?! Ei jumalauta jos on. Mä olen seurannu sen bändin taivalta jo monta vuotta ja se on mahtava bändi. Surullista jos tuo pitää paikkansa.


      • Save the population

        kääk jos noin on asiat. Minäkin olen kyllä kuullut moista ja vieläpä varsin luotettavalta taholta. Mutta nykyään pystytään jarruttamaan taudin etenemistä melko hyvin. Ja en usko että se on vielä ns.aids-vaiheessa.
        Tämä kyllä lisää nyt spekulaatioita miehen väitetystä homoudesta...


      • jep,jep
        Save the population kirjoitti:

        kääk jos noin on asiat. Minäkin olen kyllä kuullut moista ja vieläpä varsin luotettavalta taholta. Mutta nykyään pystytään jarruttamaan taudin etenemistä melko hyvin. Ja en usko että se on vielä ns.aids-vaiheessa.
        Tämä kyllä lisää nyt spekulaatioita miehen väitetystä homoudesta...

        Voi kuulkaas lapsukaiset! Kaikkea ei kannata uskoa, mitä lehdissä lukee ja mitä " tosi fanit" sanovat.
        Eiköhän silloin jokaisella julkkiksella olisi joku tappava tauti tms.
        Mitä Villen homouteen tulee, niin Ville on seurustellut koko HIM:in ajan, uskokaa tai älkää, naisen kanssa. Se, että ei halua tuoda tyttöystäväänsä julkisuuteen tai ei käy kuksimassa faneja tai bändäreitä, ei tee ihmisestä homoa, vaan vakavasti rakastuneen ihmisen.Ja jos Villellä sattuisi jostain kumman syystä olemaan HIV, niin tuskinpa hän siitä olisi kovin monelle kertonut.
        Jonkinlainen lähdekriittisyys on aina tervettä!


      • joku vaan
        jep,jep kirjoitti:

        Voi kuulkaas lapsukaiset! Kaikkea ei kannata uskoa, mitä lehdissä lukee ja mitä " tosi fanit" sanovat.
        Eiköhän silloin jokaisella julkkiksella olisi joku tappava tauti tms.
        Mitä Villen homouteen tulee, niin Ville on seurustellut koko HIM:in ajan, uskokaa tai älkää, naisen kanssa. Se, että ei halua tuoda tyttöystäväänsä julkisuuteen tai ei käy kuksimassa faneja tai bändäreitä, ei tee ihmisestä homoa, vaan vakavasti rakastuneen ihmisen.Ja jos Villellä sattuisi jostain kumman syystä olemaan HIV, niin tuskinpa hän siitä olisi kovin monelle kertonut.
        Jonkinlainen lähdekriittisyys on aina tervettä!

        Voi kuulkaas lapsukaiset! Kaikkea ei kannata uskoa, mitä lehdissä lukee ja mitä " tosi fanit" sanovat.
        Eiköhän silloin jokaisella julkkiksella olisi joku tappava tauti tms.
        Mitä Villen homouteen tulee, niin Ville on seurustellut koko HIM:in ajan, uskokaa tai älkää, naisen kanssa. Se, että ei halua tuoda tyttöystäväänsä julkisuuteen tai ei käy kuksimassa faneja tai bändäreitä, ei tee ihmisestä homoa, vaan vakavasti rakastuneen ihmisen.Ja jos Villellä sattuisi jostain kumman syystä olemaan HIV, niin tuskinpa hän siitä olisi kovin monelle kertonut.
        Jonkinlainen lähdekriittisyys on aina tervettä!


    • -Poison-

      Siis mitä?????? "Ville Valo kuolee piakkoin...?"
      TOIVOTTAVASTI EI!!!!!! Siis mä en oo ainakaan mitään tollasta kuullu. Elää ne muutkin tupakoitsijat yli kolmekymppisiksi!!!!

    • matilda

      eihän nyt vielä aleta parkua kun mies vielä heiluu ja on hengissä... Himillä menee nyt niin hyvin jenkeissä ja muualla joten luulen ainakin tämän saavan villeen ja kumppaneihin lisää potkua...
      ja tämä tupakka juttu... ei villellä mitään sponsoreita ole.. itse hän ainakin kertoi viimeksi hyppönen enbuskessa ettei sponsoreita ole ollut eikä tule... mutt joo... ei murehdita nyt moisia.... keep on rocking!!!

    • Industry

      "todeliselta Him fanilta (tatuoineet Heartagrammin käteensä)"
      -Näinkö se "tosifanius" mitataan. Mahtaapa vituttaa siinä vaiheessa kun musiikkimaku muuttuu. Todella järkevää tatuoida jonkun listojen kärjessä heiluvan bändin logo omaan kätöseensä. Ei sillä, että tatuoinneissa olisi vikaa, onhan niitä itsellänikin, mutta ei todellakaan mitään bändinimiä.

      Sitten itse asiaan. Ville Valo selitti kovana jätkänä kesällä -98 "tullakseni rock-legendaksi minun on kuoltava 27-vuotiaana", nyt Ville on sen ikäinen(tai ainakin lähelle) ja viimeksi kun ko. henkilöä koskevan otsikon paskalehdistä luin niin Ville taisi mainita jotain lapsista ja muusta "normaalista" sen ikäisille.

      • Rocker 89

        Ei toi ville kyllä yli 55 elä jos jatkaa tota pössyttely vauhtia...mieshän polttaa kuulma 3-4 askia päivässä röökiä HUH HUH se meinaa 60-80 savuketta /24h eli rööki koko ajan huulessa ! Tuskin se ville viel kupsahtaa , mutta 40veenä voi alkaa jo syöpä kokuttelemaan ovea... En oo ihan varma mutta eikös toi Johnny Ramonekin oo kuolemassa syöpään ? ja se on jotain 50 ...varmaan sekin johtuu röökistä! en oo kyllä varma ?


      • onko näin?

        No minä ainakaan tatuoisi mitään logoa minnekkään ilman että rakastaisin asiaa...

        Tuskin ne huvin vuoksi on sitä laittaneet...


      • Pauline
        Rocker 89 kirjoitti:

        Ei toi ville kyllä yli 55 elä jos jatkaa tota pössyttely vauhtia...mieshän polttaa kuulma 3-4 askia päivässä röökiä HUH HUH se meinaa 60-80 savuketta /24h eli rööki koko ajan huulessa ! Tuskin se ville viel kupsahtaa , mutta 40veenä voi alkaa jo syöpä kokuttelemaan ovea... En oo ihan varma mutta eikös toi Johnny Ramonekin oo kuolemassa syöpään ? ja se on jotain 50 ...varmaan sekin johtuu röökistä! en oo kyllä varma ?

        Harva saa tupakoinnista eturauhassyövän, eli ei tainnut nyt ihan siitä johtua.


    • spede

      ainakin uudessa "wings of a butterfly" videossa Ville näyttää varsin hyvinvoivalta. jopa pulskalta, verrattuna vanhaan kallio-narkkari-lookkiin. että tiedä sitten...

    • tupakka-mies

      ei kukaan röökiin noin nuorena kuole. se on jotain 10v pois eliniästä jos sauhuttelee jatkuvasti. tosin keuhkoahtauma sun muut vaivat voi tulla paljonkin aikasemmin, jopa 30v. paljolti yksilöllistä tuokin. telkkarissa oli juuri tarinaa maailman pisimpään eläneistä ihmisistä jossa oli mm. eräs 101-vuotias mies joka edelleen käy joka päivä töissä, polttaa jatkuvasti (on aina polttanut) ja käy baareissa kaljalla.

      • cjhgj

        Niin, eräs ja eräs, mutta se on vain se yksi ihminen maailmalla.
        On ihmisiä, jotka polttavat melkein koko ikänsä, eivätkä kuole syöpään, mutta myös niitä jotka polttavat kymmenisen vuotta ja saavat syövän jo silloin.
        Eli ei se niin varmaa ole, mutta siinä olet oikeassa, että melko harvanoin syöpään noin nuorena kuolevat.


      • villevalofani
        cjhgj kirjoitti:

        Niin, eräs ja eräs, mutta se on vain se yksi ihminen maailmalla.
        On ihmisiä, jotka polttavat melkein koko ikänsä, eivätkä kuole syöpään, mutta myös niitä jotka polttavat kymmenisen vuotta ja saavat syövän jo silloin.
        Eli ei se niin varmaa ole, mutta siinä olet oikeassa, että melko harvanoin syöpään noin nuorena kuolevat.

        Ville on ny jotai 31, ja kyl se kuule iha viä elää! JÄRKI KÄTEEN!!!!!!!!!!!!!


      • north stare
        villevalofani kirjoitti:

        Ville on ny jotai 31, ja kyl se kuule iha viä elää! JÄRKI KÄTEEN!!!!!!!!!!!!!

        Juo polttaa taas vitutukseen, itsekin on selkärankaa se tunnustaa.


    • elämä voittaa.....

      Et sä voi olla tosissas ton röökin suhteen?Emmä usko et toi pelko voi olla vielä aiheellista.

    • letterbombb

      en oo koskaa villen musast tykänny mut nyt tuli vähä haikee olo )8

    • jooo2

      On Valo kyllä laihtunut paljon....kuulemma yskinyt verta.....ja nyt on perunut kaikki amerikan ja kanadan keikat. Ei kyllä hyvltä näytä.

    • Anonyymi

      Joo, ihan just näillä näppylöillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe