Kumman kaa?

Katselen tässä flunssan kourissa Maikkarilta toisella silmällä "Korkojen kera"-ohjeelmaa, mitä juontavat Jenni Pääskysaari ja Vappu Pimiä. Niinpä kysynkin legendaarisen kysymyksen, että kumman kaa?

Ps. Vastaukseksi ei kelpaa, että olen heteronainen, homo tai että molemmat ovat puumaiässä ja katselen vain "teininaisia".
1782
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

vastaan iliman kuvaa näkemättä että jennin kaa
koska en pidä vapusta ja pelekään pimiää,

mur

Äänestä

Aika paha, mä en käytä naisia. Olen hetero nainen.
Onko ap vetävä mies? Onko se vaihtoehto? Ketään?
Apua tää oli ansa :(

Äänestä
  • ai niin....pikaista paranemista ap:lle

t. lentsu ollut jo toista viikkoa...hiipuu hitaasti

Äänestä

• Aloittaja

pimeaä vappu kirjoitti:

ai niin....pikaista paranemista ap:lle

t. lentsu ollut jo toista viikkoa...hiipuu hitaasti

Kiitos myötätunnosta ja samoin sinne! ;-)

Äänestä

Olen kiinnostunut vain mummoikään ehtineistä rouvista! Perkele!

Äänestä
  • Aloittaja

Juorulehdet väittävät, että hallitseva Miss Isoäiti on jotakuinkin saman ikäinen, joten epäilen Feikki-Kaarnen perimmäiseksi motiiviksi vastaamattomuuteen homoseksualismia. Eikä sillä, ettäkö se mikään synti tai häpeä olisi. ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Juorulehdet väittävät, että hallitseva Miss Isoäiti on jotakuinkin saman ikäinen, joten epäilen Feikki-Kaarnen perimmäiseksi motiiviksi vastaamattomuuteen homoseksualismia. Eikä sillä, ettäkö se mikään synti tai häpeä olisi. ;-)

Perkele! Ja minä kun olen hämätäkseni postannut lukuisia Siwa-tytsyjen kuvia!

Äänestä

• Aloittaja

kaarne. kirjoitti:

Perkele! Ja minä kun olen hämätäkseni postannut lukuisia Siwa-tytsyjen kuvia!

Yritys hyvä kymmenen, onnistuminen onneton hylätty. :-(

Äänestä

Aloittaja

Kolmesta ensimmäisestä vastauksesta voinee päätellä, että mielikuvat ja naisten ulkonäkö kiinnostaa lähinnä naisia.

(Paatunut, keski-ikäinen heteromies alkaa huolestumaan.)

Äänestä
  • Naisista kiinnostunut nuoret miehet ovat tällä hetkellä baarissa uimassa liiveihin! Perkele!

Äänestä

olen yllättynyt että katselet edes ohjelmaa korkojen kera 8)

Äänestä

Kuules Ratikkakuski: kysyin oletko vetävä mies, ei tarkoita ulkonäköä.
Kauneus on katsojan silmissä ja vetävyys ei muodostu vain ulkonäöstä.

Etsin ennemmin persoonallista haalariduunaria, jolla on pilke silmässä, kuin
hermonsa menettänyttä röyhkeää pörssimeklaria. Persoona ja sellanen...inhimillisyys. Voiko mieheen luottaa? Kestääkö mutkissa?

Lämmin sydän ja ne kliseiset muut kivat arvot.

S24treffipalstan perusteella sanoisin, että suomalaista n 40v miehiä kiinnostaa naisessa ulkonäkö ja raha. Sydäntä ja luonnetta niistä ei saa esille pyytämälläkään. Etsivät ja tarjoavat rahaa.

Äänestä
  • Sxthsenseltä, oletko se?

Äänestä

• Aloittaja

Vastaukseni näköjään hävisi tunteja sitten bittiavaruuteen.

Noin muuten minulle riittää, että vedätän 12:sta vuotta Rouva Ratikkaa. Ja joo, olen yhtä hyvä univormussa kuin siviiilissäkin.

Äänestä

Onks ihan pakko? Oli aika outo se Vapun tekotukka, jota se suki koko ajan. Muuten kuitenkin ehkä se, koska Jenni vaikuttaa jotenkin kuitenkin kireältä tyypiltä, en tiä. Mikä on sun valinta?

Äänestä
  • Aloittaja

Olen hämmennyksen vallassa. Minä olen aina ollut brunetteihin päin kallellaan. Vaan niinähän kysyin asiantuntevan raadin mielipidettä enkä julistanut omaani.

(Tämä taisi olla liian vaikea, joten bygone...)

Äänestä

Molemmat sit tai en ala.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Katselen tässä flunssan kourissa Maikkarilta toisella silmällä "Korkojen kera"-ohjeelmaa, mitä juontavat Jenni Pääskysaari ja Vappu Pimiä. Niinpä kysynkin legendaarisen kysymyksen, että kumman kaa?

Ps. Vastaukseksi ei kelpaa, että olen heteronainen, homo tai että molemmat ovat puumaiässä ja katselen vain "teininaisia".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu