muusikoiden.net:stä lähteneitä?

fullhollow

Onko muita? Mitä palstoja seuraatte nykyään? Löytyykö ulkomailta jotain hyviä?

Kaikkein mukavinta olisi löytää jokin vähän rauhallisempi pikkufoorumi. Sellainen jossa ei olisi niin paljon porukkaa ja sitä kautta niin paljon agressiota ja toisten kiusaamista.

Tää foorumi on vähän hiljainen mutta kivaa se, että täällä ei esim. yhtä paljon haukuta toisia soittajia ja naureskella toisten videoille ja kysymyksille, kuten muusikoiden.net:ssä. Siellä on mm. ihan satoja kommentteja joissa naureskellaan toisten videoille.
Tollasesta tulee mulle paha mieli, vaikka en itse ole kohteeksi joutunutkaan. Ei harrastustoiminnasta pidä paha mieli tulla.
Etsin jotain erityyppistä siis.

Oon kattellu esim. tota Thegearpage.com:a, mutta sekin tuntuu rasittavan ruuhkaiselta, joten keskustelu on hirveää mössöä. Ja sekin nyt on aika pitkälle jenkkilän muusikoiden.net. Nälvimistä ehkä hiukan vaan vähemmän.

40

8186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitarren
      • rlyspeedyhöpöhöpö

        rautalankafoorumi on kyllä aika kuollut foorumi. Se mitä kirjoitetaan on yhtä huuhaata siitä speedy ja rly pitää huolen. Jonninjoutavaa ajanhukkaa!


    • Jerez hand

      Huono sen täytyy olla jos jopa suoli24.fi on asiallisempi palsta :-)
      (Vaikkakin mika2 yrittää täällä parantaa keskustelun tasoa).

    • Muusikoille

      Uusi ja laadukas paikka: sekvenssi.fi

      • Heh juum

        Toinen on luumut.


    • -ex-

      muusikoiden.netissä on liikaa ylläpidon suojeluksessa olevia narsisteja, joiden kanssa ei saa olla eri mieltä. Ao. hiekkalaatikon kingit pilaa koko foorumin.

      • sata kiloa lihaa

        Kyllä!Olen suht tunnettu muusikko.Pari kuukautta sitten laitoin muusikoiden.net bändi-ilmoitukseeni:"haen pitkän linjan soittajia,metallipellet älköön vaivautuko"No,tästä seurasi porttikielto ja en lukuisista yrityksistä huolimatta ole saanut ylläpidolta mitään vastausta.Tarkoitukseni ei ollut loukata metallisteja,olenhan itsekin raskaamman,tosin enemmän vanhan liiton heavy äijä.Muusikoiden.netin kaksi perustajajäsentä veti tästä siis herneet neniinsä.Voi hellanlettas mitä äidin pikku mamsseleita ovatkaan nuo nörttisukupolven muka niin katu-uskottavat hiekkalaatikon kingit,heh.Piiloutuvat kuin jänöjussit kun heille antaa palautetta.Muusikoiden.net SUCKS!!!


      • musiikkiäijäjäsen123
        sata kiloa lihaa kirjoitti:

        Kyllä!Olen suht tunnettu muusikko.Pari kuukautta sitten laitoin muusikoiden.net bändi-ilmoitukseeni:"haen pitkän linjan soittajia,metallipellet älköön vaivautuko"No,tästä seurasi porttikielto ja en lukuisista yrityksistä huolimatta ole saanut ylläpidolta mitään vastausta.Tarkoitukseni ei ollut loukata metallisteja,olenhan itsekin raskaamman,tosin enemmän vanhan liiton heavy äijä.Muusikoiden.netin kaksi perustajajäsentä veti tästä siis herneet neniinsä.Voi hellanlettas mitä äidin pikku mamsseleita ovatkaan nuo nörttisukupolven muka niin katu-uskottavat hiekkalaatikon kingit,heh.Piiloutuvat kuin jänöjussit kun heille antaa palautetta.Muusikoiden.net SUCKS!!!

        Mä itse diggaan musaa laidasta laitaan ja noudatan sellaisia hyviä tapoja viestimisissäni ja siltä kannalta annan sulle palautetta.

        Kirjoitit mm. "haen pitkän linjan soittajia,metallipellet älköön vaivautuko" ja perään toteat, että" tarkoitus ei ollut loukata metallisteja" ja perään vieläpä "Voi hellanlettas mitä äidin pikku mamsseleita ovatkaan nuo nörttisukupolven muka niin katu-uskottavat hiekkalaatikon kingit,heh.Piiloutuvat kuin jänöjussit kun heille antaa palautetta.Muusikoiden.net SUCKS!!!
        "

        Ihan vastaisuuden varalle ehkäpä sun kannattaisi kuitenkin tarkistaa hieman mitä päästät pihalle muiden luettavaksi, koska varmaankin tunnet sanonnan "niin metsä vastaa kun sinne huutaa"

        Viisautta on se, että osaa esittää asinasa fiksusti ja ketään loukkaamatta ja jos nyt lukee tuota sun tekstiäsi niin varmaan ymmärrät ettei se täytä tätä kriteeriä eli voidaan puhua sitten "sitä saa mitä niittää"

        Sun lähestymistapa tässä asiassa on vaan suoraan sanoen epäonnistunu vaikka kuvitteletkin, että reteällä esitystyylillä voi sanoa mitä ajattelee, aisa ei ole kuitenkaan ihan näin vaan kannattaa punnita mitä sanoo ja missä ja kenelle sanoo.

        Sun maailmankatsomus kaikenlisäksi voisi olla vähän suvaitsevaisempi mutta näköjään metallihemmot ja nörtit ei oikein kuulu siihen.

        Niin ja sun tunnettuvuus tietty on sun oma käsite ja sillä ei ole todellista pohjaa kun esiinnyt nimimerkin suojissa.

        Varmaan vedät tästä herneet nenääsi mutta kenties se opettaa tai sitten ei, ehkäpä sitten ymmärrät paremmin niitä ketkä sulle heitti tuolta muusikoiden.net sivustolta kenkää perseelle.

        Sen verran vielä, että en ole kyseisen sivun ylläpitäjä, mutta rekisteröiytynyt käyttäjä kylläkin.

        Voit lohduttautua sillä, ette ole ainoa joka omaa hieman vääränlaisen esitystekniikan ulosannin suhteen ja joka siten tuottaa sinulle pettymyksiä ja keräät muitakin kuin kavereita ympärillesi.

        Onnea jatkoon koska tuolla ulosannilla tulet sitä tarvitsemaan.


      • sata kiloa lihaa
        musiikkiäijäjäsen123 kirjoitti:

        Mä itse diggaan musaa laidasta laitaan ja noudatan sellaisia hyviä tapoja viestimisissäni ja siltä kannalta annan sulle palautetta.

        Kirjoitit mm. "haen pitkän linjan soittajia,metallipellet älköön vaivautuko" ja perään toteat, että" tarkoitus ei ollut loukata metallisteja" ja perään vieläpä "Voi hellanlettas mitä äidin pikku mamsseleita ovatkaan nuo nörttisukupolven muka niin katu-uskottavat hiekkalaatikon kingit,heh.Piiloutuvat kuin jänöjussit kun heille antaa palautetta.Muusikoiden.net SUCKS!!!
        "

        Ihan vastaisuuden varalle ehkäpä sun kannattaisi kuitenkin tarkistaa hieman mitä päästät pihalle muiden luettavaksi, koska varmaankin tunnet sanonnan "niin metsä vastaa kun sinne huutaa"

        Viisautta on se, että osaa esittää asinasa fiksusti ja ketään loukkaamatta ja jos nyt lukee tuota sun tekstiäsi niin varmaan ymmärrät ettei se täytä tätä kriteeriä eli voidaan puhua sitten "sitä saa mitä niittää"

        Sun lähestymistapa tässä asiassa on vaan suoraan sanoen epäonnistunu vaikka kuvitteletkin, että reteällä esitystyylillä voi sanoa mitä ajattelee, aisa ei ole kuitenkaan ihan näin vaan kannattaa punnita mitä sanoo ja missä ja kenelle sanoo.

        Sun maailmankatsomus kaikenlisäksi voisi olla vähän suvaitsevaisempi mutta näköjään metallihemmot ja nörtit ei oikein kuulu siihen.

        Niin ja sun tunnettuvuus tietty on sun oma käsite ja sillä ei ole todellista pohjaa kun esiinnyt nimimerkin suojissa.

        Varmaan vedät tästä herneet nenääsi mutta kenties se opettaa tai sitten ei, ehkäpä sitten ymmärrät paremmin niitä ketkä sulle heitti tuolta muusikoiden.net sivustolta kenkää perseelle.

        Sen verran vielä, että en ole kyseisen sivun ylläpitäjä, mutta rekisteröiytynyt käyttäjä kylläkin.

        Voit lohduttautua sillä, ette ole ainoa joka omaa hieman vääränlaisen esitystekniikan ulosannin suhteen ja joka siten tuottaa sinulle pettymyksiä ja keräät muitakin kuin kavereita ympärillesi.

        Onnea jatkoon koska tuolla ulosannilla tulet sitä tarvitsemaan.

        Kiitos mutten vetänyt hernettä nenään,enkä ole metallimusan vihaaja.Lähetin ylläpidolle useita kysymyksiä kuukausien ajan erottamiseni syystä,siis sanasta(pelle?).Mielestäni on asianmukaista vastata asiallisiin kysymyksiin,mutta eivät muusikoiden netissä antaneet mitään selitystä.Voitko kenties ymmärtää miltä tuntuu mm.menettää tuhansien eurojen soitinkaupat sanan "pelle" kustannuksella?Hei haloo!..argumenttisi ovat mustavalkoisia ilman syvällisempää tietoa tapahtumien kulusta.Olet siis nuori henkilö jolle elämä on näyttänyt vasta raapaisun pinnasta.Voit toki ilmaista mielipiteesi,siihenhän on myös minulla laillinen oikeus.Jos olisit joskus kiertänyt maailmaa,tietäisit että suomessa on sananvapaus.Kirjoituksessasi,heh,muuten lukee rivien välissä kuka veti herneen nenään.Pyydä lapsikulta äitiäsi ostamaan peili itsellesi!


      • musiikkiäijäjäsen123
        sata kiloa lihaa kirjoitti:

        Kiitos mutten vetänyt hernettä nenään,enkä ole metallimusan vihaaja.Lähetin ylläpidolle useita kysymyksiä kuukausien ajan erottamiseni syystä,siis sanasta(pelle?).Mielestäni on asianmukaista vastata asiallisiin kysymyksiin,mutta eivät muusikoiden netissä antaneet mitään selitystä.Voitko kenties ymmärtää miltä tuntuu mm.menettää tuhansien eurojen soitinkaupat sanan "pelle" kustannuksella?Hei haloo!..argumenttisi ovat mustavalkoisia ilman syvällisempää tietoa tapahtumien kulusta.Olet siis nuori henkilö jolle elämä on näyttänyt vasta raapaisun pinnasta.Voit toki ilmaista mielipiteesi,siihenhän on myös minulla laillinen oikeus.Jos olisit joskus kiertänyt maailmaa,tietäisit että suomessa on sananvapaus.Kirjoituksessasi,heh,muuten lukee rivien välissä kuka veti herneen nenään.Pyydä lapsikulta äitiäsi ostamaan peili itsellesi!

        No voi voi sinua rukkaa, anteeksi kovasti kun kehtasin antaa sinulle palautetta ja annan edelleenkin, joten lue alta:

        - taisit vetää herneen nenään kun kirjoitat "olet siis nuori henkilö, jolle elämä on näyttänyt vasta raapaisun pinnasta" "jos olisit kiertänyt maailmaa.tietäisit, että suomessa on sananvapaus" "Pyydä lapsikulta äitiäsi ostamaan peili itsellesi"
        Sorry mutta vaikuttaa siltä, ette taida oikein olla henkilö, jolle voi antaa palautetta siitä, että sun tyyli on vaan vääränlainen.

        Ensinnäkin mä olen yli 50 äijä, mulla on lapset jo lähtenyt kotoota maailmalle, teen atk-puolen töitä ja olen kiertänyt maailmaa eli meni vähän pieleen sun aika ihmeellinen oletus iästäni ja elämänkokemuksestani

        - En voi pyytää äitiäni ostamaan peliä minulle.. sorry mutta mulla on äiti kuollu jo vuonna 93, joten tuo sinun heittosi hieman sanoen oli persiistä, mutta pistän sen sinun tyylisi piikkiin.

        Kuten edellisessä viestissäni sanoin, niin sinä et ole ihan kovin järkevästi viestivä ihminen, ihmettelen tätä kyllä kun esität elämäkokemusta omaavaa tunnettua muusikkoa, sorry mutta vähän sun juttus naurattaa ja ihan oikeasti, jos sulla on kokemusta niin ota siihen mukaan peili ja katso missä nyt oikein homma menee pieleen :-)

        Ja lopuksi totean, että edellisessä viestissäni en ottanut kantaa siihen, oliko oikein pistää sinut pihalle muusikoiden.net sivustolla heidän ylläpidon toimesta. Tähän en ota kantaa enkä halua ottaa kantaa koska en tiedä mitä oikeasti teidän välillänne tapahtu, kerroin vain siitä, että sun tapa esittää asiat houkuttaa sitten osaa porukasta antamaan sinulle ei niin hyvää palautetta tai jopa kenkää sivustolta.

        Mutta jatka vaan valitsemallasi tiellä ja omalla tyylilläsi, varmaa on se, että kun noin teet niin törmäät jatkossakin asioihin, jotka sinua jurppii.


      • jep jep ,)

        Mika2??

        Meni aika kaukaa ohi mutta ei se mitään, en ihmettele sun alatyylistä viestiäsi yhtään kun istut niiden aivojesi päällä jos nyt tämän edes tajusit mitä tarkoitan, ei sulta kannata vaatia kauhalla kun on teelusikalla annettu tai sanoisko, että jos sä ajat pärrää niin turhaa sulle on antaa vaikkapa 3-4 litran kypärää kun aivot ei päina edes yhden höyhenen verran.

        Mulla on ainakin kivaa mutta sulla vissiin elämä on potkinut koko ikäs päähän, vaikka ei tuo haittaa, kuten sanoin, sä istut niiden päällä.


      • musiikkiäijäjäsen123
        jep jep ,) kirjoitti:

        Mika2??

        Meni aika kaukaa ohi mutta ei se mitään, en ihmettele sun alatyylistä viestiäsi yhtään kun istut niiden aivojesi päällä jos nyt tämän edes tajusit mitä tarkoitan, ei sulta kannata vaatia kauhalla kun on teelusikalla annettu tai sanoisko, että jos sä ajat pärrää niin turhaa sulle on antaa vaikkapa 3-4 litran kypärää kun aivot ei päina edes yhden höyhenen verran.

        Mulla on ainakin kivaa mutta sulla vissiin elämä on potkinut koko ikäs päähän, vaikka ei tuo haittaa, kuten sanoin, sä istut niiden päällä.

        No, voi, voi raasua. Suu käy ja räkä lentää näppäimistölle - prrrkkklllleleprsss. Hanuri-Hanna kuvaisi sun itsekeskeistä esiintymistä nimimerkkinä paremmin. Tasan sama jannu, joka apinan raivolla yrittää "neuvoa" oikeasti lavalla esiintyviä. Itse, kun ei sinne pääse, vaikka olis kova hinku. Reppanalla, kun ei ole kavereita eikä taitoja. Pistä osoitteesi, niin laitetaan porukalla vähän nättiä mekkokangasta sulle tulemaan :)

        Kovasti näkyy hilsettä kuitenkin kutittavan, kun nuon kovasti pitää itseänsä betonisen vuokra-yksiön nurkasta peukutella! Tökkää se sormi suuhusi ja vaihda sitten sama sormi keskelle hanurisi ilma-aukkoa. Et tainnut ymmärtää... lerppakulli. Oot sä sit nii ihQ ja niin taitava, heh, heh :)


      • musiikkiäijäjäsen123
        musiikkiäijäjäsen123 kirjoitti:

        No, voi, voi raasua. Suu käy ja räkä lentää näppäimistölle - prrrkkklllleleprsss. Hanuri-Hanna kuvaisi sun itsekeskeistä esiintymistä nimimerkkinä paremmin. Tasan sama jannu, joka apinan raivolla yrittää "neuvoa" oikeasti lavalla esiintyviä. Itse, kun ei sinne pääse, vaikka olis kova hinku. Reppanalla, kun ei ole kavereita eikä taitoja. Pistä osoitteesi, niin laitetaan porukalla vähän nättiä mekkokangasta sulle tulemaan :)

        Kovasti näkyy hilsettä kuitenkin kutittavan, kun nuon kovasti pitää itseänsä betonisen vuokra-yksiön nurkasta peukutella! Tökkää se sormi suuhusi ja vaihda sitten sama sormi keskelle hanurisi ilma-aukkoa. Et tainnut ymmärtää... lerppakulli. Oot sä sit nii ihQ ja niin taitava, heh, heh :)

        musiikkiäijäjäsen123, alias Hanuri-Hanna ja taas vietiin 6-0. Ei ääliön kannattaisi soitella hanuristaa aivopieruja, kun eväät loppuu joka kerta.

        Sama surkuhupaisa marakatti,
        Mika_2


      • Arvaakuka_EImika2
        musiikkiäijäjäsen123 kirjoitti:

        No, voi, voi raasua. Suu käy ja räkä lentää näppäimistölle - prrrkkklllleleprsss. Hanuri-Hanna kuvaisi sun itsekeskeistä esiintymistä nimimerkkinä paremmin. Tasan sama jannu, joka apinan raivolla yrittää "neuvoa" oikeasti lavalla esiintyviä. Itse, kun ei sinne pääse, vaikka olis kova hinku. Reppanalla, kun ei ole kavereita eikä taitoja. Pistä osoitteesi, niin laitetaan porukalla vähän nättiä mekkokangasta sulle tulemaan :)

        Kovasti näkyy hilsettä kuitenkin kutittavan, kun nuon kovasti pitää itseänsä betonisen vuokra-yksiön nurkasta peukutella! Tökkää se sormi suuhusi ja vaihda sitten sama sormi keskelle hanurisi ilma-aukkoa. Et tainnut ymmärtää... lerppakulli. Oot sä sit nii ihQ ja niin taitava, heh, heh :)

        vai että oikein kirjoittelet "musiikkiäijäjäsen123 nickin alta vaikka et ole juurikaan tuo oikea henkilö sitä tekemään.

        Yritä nyt vähän zempata ja käyttää edes oikeata nickiä äläkä varasta toisten nickiä tai pistä sun paskakirjoitusta muiden nickien piikkiin.

        Käytä tuota sun oikeaa Hanurista_2 nickiä kun olet tuo sama henkilö.

        Ja mitä tulee tuohon sun alla olevaan toiseen 6-0 ym. juttuun niin osta elämä äläkä luule minua Mika2:ksi kun en sitä ole.

        Sitä paitsi Mika2 kirjoittaa varsin asiaa eikä sekoile niin kuin suurin osa täällä Suoli.24:ssa tekee mukaan lukien sinä.

        Mutta hei, jatka sinä kirjoittamista minä en viitsi sulle enää vastata koska se on ihan turhaa koska sä et tajua yksinkertaisia asioita ja puhut vaan paskaa niin sun kanssa hommat ei etene ja sä taidat olla ihan samanlainen sänkyhommissakin eli hommat ei luista edes siellä puolella joten vedä hernettä nenään ihan rauhassa ja kirjoittele vaikka mitä paskaa se on yks hailee.


      • Arvaakuka_EImika2
        Arvaakuka_EImika2 kirjoitti:

        vai että oikein kirjoittelet "musiikkiäijäjäsen123 nickin alta vaikka et ole juurikaan tuo oikea henkilö sitä tekemään.

        Yritä nyt vähän zempata ja käyttää edes oikeata nickiä äläkä varasta toisten nickiä tai pistä sun paskakirjoitusta muiden nickien piikkiin.

        Käytä tuota sun oikeaa Hanurista_2 nickiä kun olet tuo sama henkilö.

        Ja mitä tulee tuohon sun alla olevaan toiseen 6-0 ym. juttuun niin osta elämä äläkä luule minua Mika2:ksi kun en sitä ole.

        Sitä paitsi Mika2 kirjoittaa varsin asiaa eikä sekoile niin kuin suurin osa täällä Suoli.24:ssa tekee mukaan lukien sinä.

        Mutta hei, jatka sinä kirjoittamista minä en viitsi sulle enää vastata koska se on ihan turhaa koska sä et tajua yksinkertaisia asioita ja puhut vaan paskaa niin sun kanssa hommat ei etene ja sä taidat olla ihan samanlainen sänkyhommissakin eli hommat ei luista edes siellä puolella joten vedä hernettä nenään ihan rauhassa ja kirjoittele vaikka mitä paskaa se on yks hailee.

        Olet sinä säälittävä reppana, kun pitää itse peukutella omia apukoulutasoisia löperryksiäsi. Ymmärrän esiintymispuutteen tuoman katkeruuden ja sen, että kuuppa on kerta kaikkiaan jumissa. Minäkin kelpaisin kaveriksi, vaikka teikäläistä on helpompi viedä kuin marakatin äpärää. 6-0 koko ajan.

        Hoida persoonahäiriösi, syö pillerisi ja soittele per-.. siis hanuriasi. Sitä ainoata, josta saat edes äänen.

        Ei ketään kiinnosta, millaisia perversioita toisen persoonasi, Mika_2:n, kanssa puuhastelet. Jokainen saa räplätä itseänsä niin kuin tahtoo. Voithan lisäksi rassata vaikka arvon penaalia - äitisi sitä. Teillä lestoilla ja helareilla kuuluu uutisten mukaan olevan taipumuksia sellaiseen :)

        Sönkön sönkön, lässyn lässyn, läpäti lää... Heh, heh hee, kusipää!


      • etsätiijäkukamäoon
        Arvaakuka_EImika2 kirjoitti:

        vai että oikein kirjoittelet "musiikkiäijäjäsen123 nickin alta vaikka et ole juurikaan tuo oikea henkilö sitä tekemään.

        Yritä nyt vähän zempata ja käyttää edes oikeata nickiä äläkä varasta toisten nickiä tai pistä sun paskakirjoitusta muiden nickien piikkiin.

        Käytä tuota sun oikeaa Hanurista_2 nickiä kun olet tuo sama henkilö.

        Ja mitä tulee tuohon sun alla olevaan toiseen 6-0 ym. juttuun niin osta elämä äläkä luule minua Mika2:ksi kun en sitä ole.

        Sitä paitsi Mika2 kirjoittaa varsin asiaa eikä sekoile niin kuin suurin osa täällä Suoli.24:ssa tekee mukaan lukien sinä.

        Mutta hei, jatka sinä kirjoittamista minä en viitsi sulle enää vastata koska se on ihan turhaa koska sä et tajua yksinkertaisia asioita ja puhut vaan paskaa niin sun kanssa hommat ei etene ja sä taidat olla ihan samanlainen sänkyhommissakin eli hommat ei luista edes siellä puolella joten vedä hernettä nenään ihan rauhassa ja kirjoittele vaikka mitä paskaa se on yks hailee.

        Perskuleen latvakakkonen. Säälittävä kolmekymppinen peräkamarin äitin poika.


      • etsätiijäkukamäoon
        Arvaakuka_EImika2 kirjoitti:

        vai että oikein kirjoittelet "musiikkiäijäjäsen123 nickin alta vaikka et ole juurikaan tuo oikea henkilö sitä tekemään.

        Yritä nyt vähän zempata ja käyttää edes oikeata nickiä äläkä varasta toisten nickiä tai pistä sun paskakirjoitusta muiden nickien piikkiin.

        Käytä tuota sun oikeaa Hanurista_2 nickiä kun olet tuo sama henkilö.

        Ja mitä tulee tuohon sun alla olevaan toiseen 6-0 ym. juttuun niin osta elämä äläkä luule minua Mika2:ksi kun en sitä ole.

        Sitä paitsi Mika2 kirjoittaa varsin asiaa eikä sekoile niin kuin suurin osa täällä Suoli.24:ssa tekee mukaan lukien sinä.

        Mutta hei, jatka sinä kirjoittamista minä en viitsi sulle enää vastata koska se on ihan turhaa koska sä et tajua yksinkertaisia asioita ja puhut vaan paskaa niin sun kanssa hommat ei etene ja sä taidat olla ihan samanlainen sänkyhommissakin eli hommat ei luista edes siellä puolella joten vedä hernettä nenään ihan rauhassa ja kirjoittele vaikka mitä paskaa se on yks hailee.

        Yhyy;(


      • musiikkiäijäjäsen123
        Arvaakuka_EImika2 kirjoitti:

        vai että oikein kirjoittelet "musiikkiäijäjäsen123 nickin alta vaikka et ole juurikaan tuo oikea henkilö sitä tekemään.

        Yritä nyt vähän zempata ja käyttää edes oikeata nickiä äläkä varasta toisten nickiä tai pistä sun paskakirjoitusta muiden nickien piikkiin.

        Käytä tuota sun oikeaa Hanurista_2 nickiä kun olet tuo sama henkilö.

        Ja mitä tulee tuohon sun alla olevaan toiseen 6-0 ym. juttuun niin osta elämä äläkä luule minua Mika2:ksi kun en sitä ole.

        Sitä paitsi Mika2 kirjoittaa varsin asiaa eikä sekoile niin kuin suurin osa täällä Suoli.24:ssa tekee mukaan lukien sinä.

        Mutta hei, jatka sinä kirjoittamista minä en viitsi sulle enää vastata koska se on ihan turhaa koska sä et tajua yksinkertaisia asioita ja puhut vaan paskaa niin sun kanssa hommat ei etene ja sä taidat olla ihan samanlainen sänkyhommissakin eli hommat ei luista edes siellä puolella joten vedä hernettä nenään ihan rauhassa ja kirjoittele vaikka mitä paskaa se on yks hailee.

        Mikä tuota ääliö123_kakkosta taas oikein vaivaa? Ovat tainneet taas pro-skeba-jullit kusettaa roudaria koko rahalla, :)

        Otan lääkkeet, koska persoonani alkoi taas jakautumaan...: "pippeli, kakka, naapurimummon tissit, pimppi". Siinä teikäläisen kirjoituslahjat.


      • How old r u?
        musiikkiäijäjäsen123 kirjoitti:

        Mikä tuota ääliö123_kakkosta taas oikein vaivaa? Ovat tainneet taas pro-skeba-jullit kusettaa roudaria koko rahalla, :)

        Otan lääkkeet, koska persoonani alkoi taas jakautumaan...: "pippeli, kakka, naapurimummon tissit, pimppi". Siinä teikäläisen kirjoituslahjat.

        Hetkinen, kuulinko tämäntasoisen keskustelun ala-asteen pihassa?


      • Anonyymi
        sata kiloa lihaa kirjoitti:

        Kyllä!Olen suht tunnettu muusikko.Pari kuukautta sitten laitoin muusikoiden.net bändi-ilmoitukseeni:"haen pitkän linjan soittajia,metallipellet älköön vaivautuko"No,tästä seurasi porttikielto ja en lukuisista yrityksistä huolimatta ole saanut ylläpidolta mitään vastausta.Tarkoitukseni ei ollut loukata metallisteja,olenhan itsekin raskaamman,tosin enemmän vanhan liiton heavy äijä.Muusikoiden.netin kaksi perustajajäsentä veti tästä siis herneet neniinsä.Voi hellanlettas mitä äidin pikku mamsseleita ovatkaan nuo nörttisukupolven muka niin katu-uskottavat hiekkalaatikon kingit,heh.Piiloutuvat kuin jänöjussit kun heille antaa palautetta.Muusikoiden.net SUCKS!!!

        Idiootti. "Suht tunnettu muusikko" :) 😀 "metallipellejä" 🐵


    • v...u!!!

      Samoja kokemuksia mistä löyän niitten puhnumerot?ylläpidon numerot?

      • joopajoo

        sie musiikkiäijäjäsen123 muutes taijat kuulua siihe ylläpitoon...


      • Musiikkiaäjijäjäsen1
        joopajoo kirjoitti:

        sie musiikkiäijäjäsen123 muutes taijat kuulua siihe ylläpitoon...

        En kuulu ylläpitoon muusikoiden.net sivustolla.

        Mä teen muutenkin IT-alan töitä enkä enää vapaa-ajallani tee mitään ylimääräistä muusikoiden.net juttuja.


      • Sääliksi käy pentua
        Musiikkiaäjijäjäsen1 kirjoitti:

        En kuulu ylläpitoon muusikoiden.net sivustolla.

        Mä teen muutenkin IT-alan töitä enkä enää vapaa-ajallani tee mitään ylimääräistä muusikoiden.net juttuja.

        Et sä ressu kyllä kuulu muuallekaan :)


    • har-moo-ni

      Lainaus käyttäjältä fullhollow:

      "Kaikkein mukavinta olisi löytää jokin vähän rauhallisempi pikkufoorumi. Sellainen jossa ei olisi niin paljon porukkaa ja sitä kautta niin paljon agressiota ja toisten kiusaamista."

      Musta tuntuu ettei sun toivees täyty tälläkään palstalla...

      • Karijter

        Olen uusi näissä ympyröissä ja olisin halunnut liittyä muusikoiden.nettiin, mutta taitaa olla täysin mahdotonta, kun jostain ihmeen syystä ei sähköpostiini ole tullut
        aktivointiohjeita eikä palautteen kautta saa mitään apuja eikä vastauksia, vaikka
        olen jo pariin otteeseen kokeillut. Mielestäni todella outoa että jätetään vain
        linjoille hengailemaan.


    • Komodo666

      Eissääähh.

    • Ei siis hai?

      Jussiman?

    • Eienää

      Ennen tuli m.nettiä ja erityisesti kitarapalstaa seurattua päivittäin. Nykyään ei vain pysty, koska palstan omakseen ottaneet vakiokäyttäjät tulevat nälvimään ja osoittamaan paremmuuttaan melkeinpä jokaiseen uuteen ketjuun. Sama ilmiö siis jonka tämän keskustelun aloittajakin on huomannut. Pahaa oloaanhan nämä vain purkavat, mutta harmi että ennen niin hyvä foorumi on menettänyt hohtonsa näiden junioreiden kiukuttelun johdosta.

      • UrkkiStadista

        Pahaa oloa tuntuu purkavan yks-sun-toinen (mitenköhän tuokin tulisi tavata?)erinäisillä some-saiteilla. Mukaanlukien tämä. Perussääntö on, että ei kannata provosoitua liikoja. Siellä näppiksen takana kun pystyy olemaan niin kovanaama että. Joskus voi toki huvikseen leikitellä !


    • promaster

      Minulta poistettiin tunnus mitään kyselemättä. Kertaakaan en ole keskustelufoorumille postannut, olen vain myynti-ilmoituksia lukenut ja laittanut yhden laitteen myyntiin. Ilmeisesti sen takia poistivat, kun on joku toinen vuodelta kypärä oleva tunnus siellä, joka on ilmeisesti myös minun tunnus.

      Menetin kaksi hyvää kaupantekomahdollisuutta tämän nerokkuuden takia. Jos olisi vaihtoehto tällaiselle toiminnalle, niin en perään kattelisi.

    • äithee

      Voi noita pentuja, onneks kukaan niistä ei oo ammattimuusikko tai edes sinne päinkään.

    • Trevorsmetal
      • jaska868

        No joo.. ihan jees sivusto, mutta ei tuossa kyllä mitään samaa ole kun muusikoiden netissa


    • mitäpätuosta

      No muusikoiden netissähän kovimmat kilut on kehä kolmosen sisältä muilla ei asiaa mutta mitäpä tuosta elämä kulkee antaa stadin nassukoiden jyllätä.

    • Anonyymi

      Moi. Mä oon Mahe ja olen samaa mieltä tuosta sisäpiiristä. Sisäpiiriin kuuluvat saa heittää muusikoiden.netissä vaikka mitä rölötystä, mutta Mahella (minulla) on elinikäinen banaani. Mut ei se haittaa. Olen tälläkin hetkellä siellä, jopa kahdella eri nikillä. ;)

      t. Mahe (original)

    • Anonyymi

      https://forums.stevehoffman.tv on aika hyvä, tosin se on jämähtänyt enimmäkseen 1960-70-lukujen pop/rockmusiikin setvimiseen.

      Jos Beatles musiikki kiinnostaa niin tuolta foorumilta löytynee jokaikisestä yhtyeen levyttämästä albumista tai yksittäisestä kappaleesta ainakin yksi ketju ja suurimmasta osasta kappaleista albumeista nyt puhumattakaan useita ketjuja jossa niiden taiteellista arvoa milloin milläkin perusteella tai milloin mihinkin näkökohtaan perustuen loputtomiin vatvotaan.

      Joskus joitain vuosia sitten siellä ihmeteltiin jossain P.McCartneyn Beatlesin jälkeisen ajan tekemisistä käsittelevistä ketjuista että onko itse P.McCartneykin mukana kommentoimassa kun eräs nimimerkki tuntui omaavan kumman paljon sisäpiirin tietoa P.M:ää koskevista asioista, mutta kun kyseinen nimimerkki ei myöntänyt tai kieltänyt PM olevansa se taisi jäädä arvoitukseksi että oliko se nimimerkki sittenkään itse PM vaiko joku muu.

      Siellä on silloin tällöin tapahtunut se tilanne että on ketju jossa vatvotaan jonkun yhtyeen tai artistin jonkun albumin tekoon liittyvän ajanjakson tekemisiä ja kommentoimaan ilmaantuu muusikoita jotka olivat soittamassa kyseisellä levyllä ja/tai soittajina/yhtyeen jäseninä mukana kyseisen yhtyeen/artistin sen ajan keikoilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe