Miten tällainen isketään? Pitänee olla aika rauhallinen ja varovainen ettei hätkäytä matkoihinsa häntä.. :)
Olen itse aika lailla päinvastainen, sosiaalinen, temperamenttinen, supliikki nuori nainen. Tämä mies puolestaan vaikuttaa aivan äärettömän ujolta. Siis oikeasti, TOSI ujolta. :) Hän on todella hiljainen, ei hirveästi katsele ihmisiä silmiin, on enimmäkseen omissa oloissaan ja jotenkin viestii myös olemuksellaan että häntä ei ole kaikista helpoin lähestyä. Tiedä sitten onko! Mutta tällainen kuva hänestä ulospäin tulee.
Mitenkä tällainen ujompi ihminen saadaan "iskettyä"? Ilman että omalla puheliaisuudellani ahistan häntä.. :D Hän vaikuttaa kuitenkin tosi mielenkiintoiselta ja on hirmu söpö :) Pelkään että jos tyylilleni uskollisena pamahdan hänen "reviirilleen" lörpöttelemään tai tinkaamaan kahville tms. niin hän alkaakin vaan vältellä minua.
TODELLA ujo mies...
8
1743
Vastaukset
- raskasta aina
Todella ujot on vaikeita, eivät oikein koskaan luota itseensä eikä siihen, että heihin voidaan ihastua...? Saat aina olla tekemässä aloitteita joka asiaan jatkossakin, mies ei torjunnan ja naurunalaiseksi joutumisen pelosta tee niitä juuri koskaan.. Kokemusta on. Mies aivan ihana, mutta se suhteen ylläpito jäi yksin minulle ja päättyikin sitten suht nopeasti..
- varmasti mukava
Ole vain hiljaa ja anna hänen tulla luoksesi. Nauttikaa toistenne seurastaypuhumatta yhtään mitään. Sekin voi antaa mukavia hetkiä. Ei painostusta, hyökkäilyjä. Menee omalla painollaan suuntaan tai toiseen.. Joskus käy niin että ujo jää ilman seuraa. Sille ei voi mitään.
- vastakohta..
Mutku miten voin antaa hänen tulla luokseni kun hän ei edes tiedä että olen kiinnostunut? :D Paitsi tietty hymyistä ja katseista, mutta tuskinpa UJO ihminen niiden perusteella lähtee ketään jututtamaan, kyllä veikkaan että aloitteen on tultava minun suunnaltani.
- varmasti mukava
Kyllä hymyt ja katseet on merkki siitä että kannattaa lähestyä.
- 35j77ukry6ilk
Ei muuta kuin aloitetta kehiin jos toinen kiinnostaa, ei kannata odotella mitään.
Joku kirjoitti että toinen oli niin ujo että kaikki aloitteet jäivät hänen harteilleen ja suhde päättyi nopeasti, mutta tuokin on yksilöllinen asia millainen ujous/persoona on kyseessä, eikä se selviä ennen kunnollista tutustumista. - mielipide......
Niinhän sitä sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan.Mutta hei, se ei pelaa, joka pelkää. Katsot jonkun sopivan rauhallisen tilanteen, ja siitä se homma sitten lähtee etenemään tai sitten ei. Ilman kontaktia sitä et muuten koskaan saa tietää.Elämä on täynnä onnistuneita valintoja ja mahdollisuuksia...
- tiutiutiuli
Ihanaa että jollain muullakin on sama tilanne! Elikkä olen nyt noin puoli vuotta tapaillut aivan ihanaa, mutta aivan järjettömän ujoa nuorta miestä. Minun onneni oli se että meillä oli sama kaveri piiri ja yksi yhteinen tuttu vähän tuuppi minua että sain tehtyä aloitteen, sillä se ei ollut mitenkään helppoa kun toinen ei edes katsonut päin. Kun sitten pyysin häntä varovasti kahville, hän lähti kuin lähtikin:) Itse olen melkein kaikki tapaamis aloitteet saanut tehdä, mutta se on ollut sen arvoista, sitä paitsi se on ihana huomata miten toinen pikku hiljaa rohkaistuu enemmän ja enemmän! Taikka huomata miten silmissä pilkahtaa hän huomaa että olen hiukan mustasukkainen jne :D Mitään kädestä pitämisiä, halailuja ja pussailuja on turha heti odottaa, eikä kannata edes alkaa yrittää, ujon miehen kanssa kaikki tapahtuu todellakin HITAASTI! Mutta jos jaksat yrittää, odottaa ja antaa hänelle aikaa niin palkinto mitä todennäköisemmin on sen mukainen:P
Kai ujojakin on erilaisia, mutta itse olen sellainen, että ikään kuin häkellyn nuorten naisten huomiosta. Ehkä en saa sanaa suustani, tai ainakaan ulos ei tule mitään järkevää. Tai jos joku katsoo pitkään, tulee ensin mieleen, että unohdinko kenties partavaahdon naamaan tms. En minä pakoon pötki, vaikka joku ilmaisisikin kiinnostuksensa, mutta aika lailla rautalangasta se pitää kyllä vääntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621