Onko kukaan lähössä mukaan? Ajattelin huomenna aloittaa kokeilemaan 5 päivää vauvanruokadieettiä, eli syön vauvanruokaa päivittäin ja lisäksi raejuustoa.
Syön yhteensä 5-8 purkkia pilttiä eli n.350- 560kaloria raejuustoa.
En tiedä tuleeko onnistumaan, mutta kokeilen ainakin!
Ja en ole ylipainoinen, haluisin muutaman kilon vain pois ja kokeilen auttaisiko tämä, kun tuntuu, että kaikki konstit on käytetty. En laihtunut kiloakaan vaikka söin normaalisti liikuin reilu 7tuntia viikossa.
Vauvanruokadieetti!
1
231
Vastaukset
- babyfoodish
Vastaus tulee hieman myöhässä mutta :) Itse olen nyt kolmatta päivää vauvanruokadieetillä ja nyt kolmantena päivänä tuntuu helpommalta kuin nuo kaksi ekaa päivää..
syön 8kk, 12kk, 1-3v, ja 15kk ruokia mitä minäkin päivänä ja kaloreita tulee max. 700/pvä, mutta tuo on tosiaan se oma "rajani" joten todellisuudessa syön n. 600 kcal paikkeilla per päivä.
syömissäni vauvanruoissa mukana esim. bona vihanneksia ja stroganoffia, piltin perunaamuusia ja lohta, piltin villin lännen pataa yms.. jotkut maistuu paremmilta ja jotkut eivät maistu ollenkaan mutta olen ottanut asenteeksi sen että dieettiruoan ei tarvitse olla niin hyvää kunhan saan tarvittavat kalorit päivässä..
ajattelin jatkaa n. kuukauden ja sitten alkaa liikkumaan enemmän ja pikkuhiljaa aloittaa syömään aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. nyt en liiku paljoa, kävelen kauppaan ja pieniä lenkkejä teen kun jaksan.
tosiaan, nyt olen ollut tällä vauvanruoka-trendi-dieetillä 3 päivää ja 3 kiloa on lähtenyt. minulla tosin aika paljon ylipainoa josta lähteä ;)
lisäksi juon vettä jonkin verran ja cokis zeroa! ilman zeroa en pärjäisi.
kiukkua ja houkutuksia on esiintynyt ensimmäisinä päivinä mutta kylläs e olo kummasti alkaa parantua vaikak luovutuskin on jossain vaiheessa ollut lähellä..
nyt olen positiivisella mielellä että onnistun.
noudatan tätä siksi että olen kaikki kuurit koittanut ja melkein aina epäonnistunut mutta nyt ajattelin tuon kuukauden startin vetäistä että lähtee suurin osa pois kiloja ja sitten palaan pikkuhiljaa tosiaan normaaliin ruokaan ja pieniin annoskokoihin :)
onko muita jotka muuten nyt kokeilevat samaa dieettiä? olisi mukava vaihtaa ajatuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984