Miten miehet

oma etu ensin vai ei

suhtautuvat esim. menneisyydessä seksuaalisesti haavoitettuun naiseen ensitreffeillä. Haittaako se suhteen etenemistä vai tuleeko miehisyys siinä esiin tyyliin: haluan korjata tuon naisen!

12

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haittaa tai ei haittaa. Riippuu siitä kuinka pahasti tuo nainen on ... ööö ... mikähän olisi poliittisesti korrekti sanavalinta... No se ei ole vioittunut, mutta en muuta keksi.

      • ap. vastaaja

        Et tainnut ymmärtää tai ymmärsit väärin. Haavoitetulla naisella voi tarkoittaa monenlaista asiaa. Jotakin syvempää tai ulkonäöllistä. Toki se on aina vastapuolesta riippuvainen suhtautuminen. Juoksee karkuun tai ottaa haasteen vastaan. Toisaalta haavoista on ehkä parempi olla puhumatta ja katsoo kuinka homma etenee ja mitä tulee vastaan. Menneisyyden traumoja ei kannata korostaa. Kiitos kun vastasit. Ei olekkaan hahmotelmasta kuulunut. Lomalla?


      • ap. vastaaja kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää tai ymmärsit väärin. Haavoitetulla naisella voi tarkoittaa monenlaista asiaa. Jotakin syvempää tai ulkonäöllistä. Toki se on aina vastapuolesta riippuvainen suhtautuminen. Juoksee karkuun tai ottaa haasteen vastaan. Toisaalta haavoista on ehkä parempi olla puhumatta ja katsoo kuinka homma etenee ja mitä tulee vastaan. Menneisyyden traumoja ei kannata korostaa. Kiitos kun vastasit. Ei olekkaan hahmotelmasta kuulunut. Lomalla?

        Tämä viikko on lomaa. Ja mahdollisesti väärin joo... Mieli kuva joka tuli päähän oli joku semmonen joka saa paniikki kohtauksen joutuessaan miehen kanssa suljettuun tilaan.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tämä viikko on lomaa. Ja mahdollisesti väärin joo... Mieli kuva joka tuli päähän oli joku semmonen joka saa paniikki kohtauksen joutuessaan miehen kanssa suljettuun tilaan.

        Eiku ensi viikko se loma siis on... Mutta onhan sitä perjantaina jo vapaalle päässyt, kun ei viikonloppuna töitä.


      • ap. edelleen
        hahmotelma kirjoitti:

        Tämä viikko on lomaa. Ja mahdollisesti väärin joo... Mieli kuva joka tuli päähän oli joku semmonen joka saa paniikki kohtauksen joutuessaan miehen kanssa suljettuun tilaan.

        Aah! Aika hyvin vedetty. Paniikkikohtaus mutta tietyn miehen kanssa. Heh! Olisi pakko selviytyä. Mieti. Kaksi ihmistä jotka juuttuisivat hissiin eikä tietoa miten selviäisivät tilanteesta. Tosin siinä nyt mitään seksuaalista....


    • miehisyys

      eikö tulis ilmi sillai et haluu suojella

    • -----

      Olen nainen ja minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa kesällä. se on viimeinen kokemukseni miehen kosketuksesta.
      Olen miettinyt että jos ja kun tapaan jonkun niin kerronko hänelle, mitä minulle on tapahtunut ja olen tullut tulokseen, että en kerro.
      Tai sitten kerron vasta kun tunnemme tosi hyvin.
      Jos tulee semmonen olo vielä, että on puhuttava jollekin, niin sitten käyn ammattiauttajalle puhumassa.

    • Mua ei haittais yhtään. Itteasiassa haluaisin auttaa tuossa tilanteessa naista... miten vaan on mahdollista. Riippuen tilanteesta hankala ruveta selittään tähän, mutta joo haluaisin rakentaa luottamuksen jne.

      • lättyjä

        Siinä onkin sitten haastetta.


      • lättyjä kirjoitti:

        Siinä onkin sitten haastetta.

        Joo siinä on kyllä varsinkin mun kohdalla haastetta, kun asiassa on sellainenkin puoli että nainen voi pelästyä mun olemusta... ainakin on tullut kommenttia muilta miehiltä että "oot pelottava" ja yks nainenkin on sanonut samaa. Joka johtui taas siittä että mä oon niin iso kokoinen ja hän taas n. 40cm lyhyempi...


    • .................

      Sehän olisi vain kiihottavaa.

    • oma etu ensin vai ei

      Ehkä joku joskus pääsee niin lähelle että voi todeta onko normaali vai haavoitettu seksuaalisesti. Aika näyttää. Siihen asti muurin taidan säilyttää. Kivoja iltoja jokahiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe