Kysymys yh:tsa

Ole vaan rehellinen

Kelpaako, vai ei? Siis kaikessa mielessä. Vai onko kaikki yh:t käytettyä luuskia joihin ei kajoaisi kun seksin merkityksessä, jos edes siinä?

Itse olen yh:na ollut hetken, nuori olen, enkä seuraa ole etsinyt. Mietin vain millaisen vastaan oton saa kun ilmaisee olevansa äiti?

Kelpuuttaisitko yh:n parisuhteeseen? Vai olisitko vain seksin perässä, kun kuulemma yh:t antavat helpommin? (kumma kyllä ei omalla kohdalla pidä paikkaansa vaikka tarjouksia onkin tullut)

Nyt on myös haukut tervetulleita, kunhan vaan kerrot todellisen mielipiteesi, KIITOS :)

20

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluiten ei

      Vastaan naisena, sillä yh voi tietysti olla mieskin. Miksei kelpaa? Koska en halua edes omia lapsia, niin miten sitten toisen. Petikaveriksi - miksi ei, mutta ei pidempään suhteeseen. Tarkoitan myös yhteishuoltajuuslapsia.

      Mutta se miksi yh-äitejä mollataan tietyiltä tahoilta jatkuvasti ei mitenkään liity siihen ettei heidän kanssa haluta suhteita, vaan muista syistä. Yksi on tietysti katkeruus (jätetyt), toisena syynä tulee vanhoillisten miesten pelko ettei miestä tarvita enää mihinkään ja että on naisten (yh-äitien) syy, että ydinperheen arvo ja ennenkaikkea miehen arvo siinä perheen päänä, on romuttunut tai romuttumassa.

    • En nyt sitten onnistunut laajalla haulla löytämään yhtä aikaisempaa samaa keskustelua, jotta olisin voinut copy/pasteilla... Joten lyhyestä virs...

      Joo kelpais. Tai ei kelpais. Riippuu muista tekijöistä kuin lapsista. Yksinhuoltajien joukossa on kyllä useammin yhden avainkriteerini rikkojia, kuin lapsettomissa. Eli suurentunut mahdollisuus että ei kelpaa, mikä tosin ei siis johdu siitä että heillä on jo lapsia.

      • Ole vaan rehellinen

        Lievästi sanottuna aika tylkinnan varainen vastaus.. "avainkriteerini rikkoja"


      • Ole vaan rehellinen kirjoitti:

        Lievästi sanottuna aika tylkinnan varainen vastaus.. "avainkriteerini rikkoja"

        Ei ollut mitään epärehellistä tuossa vastauksessa. Sillä että naisella on lapsia, ei ole mitään väliä. Sillä jos hän ei halua lapsia on. Ja mikäli naisella on jo lapsia, niin todennäköisyys, että hän ei niitä halua, nousee.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei ollut mitään epärehellistä tuossa vastauksessa. Sillä että naisella on lapsia, ei ole mitään väliä. Sillä jos hän ei halua lapsia on. Ja mikäli naisella on jo lapsia, niin todennäköisyys, että hän ei niitä halua, nousee.

        Ja huomasinkin, että nikki ei ollut valikoitunut minulle vastaukseen viestiksi. Vaan ei siinä ollut mitään epäselvääkään.

        "Riippuu muista tekijöistä kuin lapsista."

        On aika vähän tulkinnan varaa jättävä... Ehkä se olisi voinut olla muotoilutuna, jo olemassa olevista lapsista.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei ollut mitään epärehellistä tuossa vastauksessa. Sillä että naisella on lapsia, ei ole mitään väliä. Sillä jos hän ei halua lapsia on. Ja mikäli naisella on jo lapsia, niin todennäköisyys, että hän ei niitä halua, nousee.

        Tuo on kyllä hyvä mielipide. Eli periaatteessa nainen kääntää mielellään tuon faktan, että evää mieheltä tulevaisuudessa lasten hankinnan siten, että hän ei kelpaisi miehelle, koska on jotenkin "käytetty". Naisilla on kaikenlaisia fantasioita...


      • Ole vaan rehellinen
        dazu kirjoitti:

        Tuo on kyllä hyvä mielipide. Eli periaatteessa nainen kääntää mielellään tuon faktan, että evää mieheltä tulevaisuudessa lasten hankinnan siten, että hän ei kelpaisi miehelle, koska on jotenkin "käytetty". Naisilla on kaikenlaisia fantasioita...

        Eipä nyt kyse ole siitä että yh nainen haluaisi kääntää asian noin, vaan siitä ettei kukaan ole väittänyt ettei lapsia enää halua. En itse ainakaan voi sanoa mitä tulevaisuudessa teen, koska olen nuori(silloinkin kun lapseni ovat isoja) joten tuskin päätöksiä vielä tarvitse tehdä.

        Toki miehelle on helppo ja kaunis tapa sanoa ettei yh kelpaa koska hän TUSKIN lapsia enää haluaa :) Miehet kun mielellään asian noin kääntää.. Onhan se suurentunut riski, ettei yh kelpaa kellekään ;)

        Eiks oo helppoo toi miesten "kieli" jestas mitä shaissee :D


    • Ollaan sitten

      Minä nostan hattua yksinhuoltajille, koska lapsista huolehtiminen näkyy kahteenkin pekkaan olevan niin rassaavaa hommaa, että siitä yksinään selviävien on oltava aika sitkeitä ihmisiä tai ainakin tultava semmoisiksi.

      Yksinhuoltajaa en kuitenkaan ottaisi miehekseni. Jos olisin halunnut lapsia, olisin toki hankkinut niitä tavalla tai toisella, mutta enpä tullut edes harkinneeksi mokomaa. En halua lapsia elämääni missään roolissa.

      Tunnen työympyröistä monta miestä, joilla on tai joiden vaimolla on aiemmista suhteista lapsi tai useampi. Jotkut ovat tehneet sitten yhteisenkin, mutteivät kaikki. Vaikka tältä palstalta saisikin kalsean kuvan yksinhuoltajiin suhtautumisesta, todellisuudessa yh-äiti kyllä kelpaa monellekin puolisoksi.

      • Ole vaan rehellinen

        Tämän ymmärrän hyvin, koska omaan lähipiiriini kuuluu muutama ihminen joka ei pysty kuvittelemaan itseään vanhempana. Eivät tosin "inhoa" lapsia, mutta syystä tai toisesta eivät niitä halua.


    • Kuten olen jo aiemmin kertonut parissakin ketjussa, niin ei missään tapauksessa.

      Koska en ole asunut kenenkään kanssa yhdessä, saati sitten tällaisessa tapauksessa pitäisi hypätä suoraan valmiiseen perheeseen. Ja kun ei omiakaan lapsia ole niin se vaan tuntuu aivan liian paljolta kerralla.

      Itse haluan tutustua ja oppia tuntemaan naisen sekä asua yhdessä ennen kuin yhtään mitään lapsen hankintaa edes voi harkita, koska tiedän että ehkä tulevaisuudessa haluaisin omia lapsia.

    • muusi ja lihapullat

      Yh-mies... Voisihan hän olla helpommin sopeutuva kuin vanhapoika, joka on aina ajatellut vain itseään.

    • eräs mies

      Kelpaisi. Olen jo pitkään kuolannut erään YH:n perään. Mutta en kelpaa.

    • desimal

      YH:ihin pätee samat säännöt kuin ihmissuhdemarkkinoilla yleensä: suhdeluku 10 miestä - 1 nainen. Mies-yh:lla mahdollisuudet löytää puoliso ovat luonnollisest huonommat kuin naisilla. Tilanne tasoittuu ikäluokissa yli 50v, mutta vain suurissa kaupungeissa. Maaseudulla miehiä riittää enemmistö hautaan asti.

    • .................

      Tapailen tällä hetkellä yhtä ja ehdottomasti haluan tämän suhteen kehittyvän. Toki molemmat ovat jo vähän elämää nähneitä ja se varmasti vaikuttaa suhtautumiseen.

    • .............

      Voisin nussia, mutta en missään tapauksessa seurustella yh:n kanssa.

    • ..

      Ei Yh:ta. En ole Atm, eikä minulla ole ehdotonta vaatimusta että naisen pitäisi olla neitsyt, eli ei tarvitse olla neitsyt, jokunen suhdekkin saa olla taustalla. Mutta lapsissa on kuitenkin jotain sellaista mikä ei koskaan voisi olla ehdottomasti minun. Se olisi myös valttikortti muille mahdollisissa riitatilanteissa, tai ehkä voisin käyttää sitä itsekkin. Toisen lapset olisivat EI siitäkin huolimatta, vaikkei tarvitsisi osallistua heidän elatukseensa.
      Kenelläkään ei ole velvollisuutta ottaa Yh:ta, on yh:n oma ongelma että on jäänyt yksinhuoltajaksi.

    • Pano ehkä, muu ei

      Ei kelpaa. Kiksauttaa voin jos on vielä pantavan näköinen eikä synnytyksissä rappeutunut. Suhteeseen ei kelpaa, en suostu katselemaan toisen miehen siittämiä pentuja, eikä se niilekään olisi hyvä saada isäpuoli joka vihaa niitä.

      Sitten se entinen äijäkin saattaa vielä käydä nurkissa pyörimässä aina välillä ja joka kerta taatusti naamalla sellainen vittumainen "nuole mun jämät aisuri" -virne.

    • huohhh

      En jaksa alkaa kirjoittamaan mitään nättiä liirum laarumia, mutta miksei kelpaisi. Ok, naisella on edellisestä suhteesta lapsi(a), mutta niin on monella miehelläkin.

    • Mies30+lapseton

      Todellakin kelpaa, mutta riippuu aivan muista seikoista, kuin siitä lapsesta. Normaaleiden yhteensopivuusasioiden lisäksi otan huomioon ex-miehen: millainen luonne ja onko miten paljon kuvioissa mukana/millä mielellä. Jos ex roikkuu vielä naisessa kovin hanakasti kiinni vaikka lapsenkin varjolla, niin harkitsen asiaa kaksi kertaa. Mutta jokainen tapaus katsellaan erikseen :)

    • Mies1985

      En vihaa yh-naisia mutta en voi suhtautua heihin kovin seksuaalisesti. Näen heidät äiteinä enkä 'naisina'. Koen muutenkin olevani henkisesti sen verran nuori että tuntuisi kummalliselta että naisystävällä olisi jo oma, elävä lapsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe