Miksi valitsette niin hirvittävän rumia pokia! Teidät on ilmeisesti aivopesty optikkojen taholta muokkaamaan ulkönäköä silmälaseilla paremmaksi, se ei vaan toimi, te ette voi olla jotakin Jorma Uotisia. Silmälasit ovat näköväline, niitä korostamalla ja muuttamalla raskaammiksi, muututte aina vaan rumemmaksi. Parhaat ovat piilarit, tai sitten malli, jossa sangat ovat kiinni suoraan linsseissä.
EI NÄIN ->
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111314747162_uu.shtml
Pari sanaa naisten silmälaseista
44
3164
Vastaukset
- ääliömäinenkommentti
"te ette voi olla jotakin Jorma Uotisia. "
Miks ei muka voida? Kyllä me vaan voidaan. - Usko.n
Tuollaiset paksusankaiset kekkoslasit hankitaan kun naama on niin muodoton että yritetään saada siihen edes laseilla ryhtiä. Lopputulos on kaamea.
- huono esimerkki
Toi nainen tuskin näyttäisi hyvältä piilareillakaan.
Mutta kieltämättä näyttäisi vähemmän rumalta oikein valitulla kehyksillä, nuo eivät sellaiset ole.
Hyvin valitut kehykset voivat jopa kaunistaa. - usko.n
Ihan normaalinn näköinen nainen kuvassa, ei ollut tarkoitus juuri häntä haukkua vaan laseja. Mutta siis asia pätee suurimpaan osaan suomalaisia naisia: muodottomat kasvot ja kekkoslasit, yhdistelmä on järisytåtvä!
- eryweryry
Ei nuo mitkään Kekkoslasit ole. Kekkoslasit on ns. hipsterilasit. Tällaiset:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOuB9w8bXd5WhukxMz5eguH54lmRMPpp2Zo8cdwKAIw1jNWZh6
http://www.favoptic.fi/imagesfp/5060223_310x413_6_0_FFFFFF.jpg
Riippuu varmaan ihan käyttäjästä, että miten hyvin sopii.
Linkittämäsi kuvan naisella on ihan tavalliset lasit.
Muodottomat kasvot ei varmaan näytä hyvältä ilman lasejakaan, vai mitä mieltä olet? - öäåö
eryweryry kirjoitti:
Ei nuo mitkään Kekkoslasit ole. Kekkoslasit on ns. hipsterilasit. Tällaiset:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOuB9w8bXd5WhukxMz5eguH54lmRMPpp2Zo8cdwKAIw1jNWZh6
http://www.favoptic.fi/imagesfp/5060223_310x413_6_0_FFFFFF.jpg
Riippuu varmaan ihan käyttäjästä, että miten hyvin sopii.
Linkittämäsi kuvan naisella on ihan tavalliset lasit.
Muodottomat kasvot ei varmaan näytä hyvältä ilman lasejakaan, vai mitä mieltä olet?No silloin sitä samaa ihmistä haukutaan, mutta eri syystä.
Itse tykkään katsella ihmisiä, joilla on uskallusta sankojen mallin sekä värin suhteen, selvyydellä että ne pukevat kantajaa. Mutta huomaan, että aloittajalla on tylsä ja väritön maku, pitäköön hän siitä lujaa kiinni. - Tyyliävoioppia
Valitan mutta kyllähän tuon daamin tyyli nyt on hakusessa kokonaan. Silmälasit ovat jopa hyvät. Kampaajalla hän ei ole ollut vuoteen? Toivottavasti Brysselissä on stylisti mukana. Ettei suomalaisena tarvitse hävetä, taas.
- Rillipiruna
Mulla on käytössä sekä piilolinssit että tietenkin tavalliset silmälasit. Ne on mustat, mutta kauniit ja koristeelliset ja mielestäni minun näköiset ja olen niistä kehujakin saanut. Ja valitsin ne itse, kukaan ei tyrkyttänyt tai myynyt niitä väkisin. En silti mielelläni pidä laseja, vaikka ne mielestäni joillekin jopa sopivat.
Toivottavasti ymmärrät, että piilolinssejä ei voi pitää aina, varsinkin jos on kuivat silmät, ne voivat tuntua todella pahalta silmässä. Lisäksi niihin menee rahaa yllättävän paljon.
Myös hienot kehykset ovat usein kalliita. Muoviset kehykset ovat edullisimpia ja yleensä paksumpia kuin metalliset kehykset. Olisin myös halunnut ostaa silhouetten todella hennot ja huomaamattomat kehyksettömät silmälasit, mutta ne olivat niin kalliit, että en voi sellaisia ostaa. Ne myös tuntuvat hajoavan helpommin, kun ovat niin hennot. - vcxvxcfsd
Kyllä joillekkin naisille sopii lasit ja antaa mahdollisuuden muuntautumiseen.
Samaa mieltä olen, että ei kannata kuunnella optikon puheista, että mikä on suosittua, vaan katsoa että mikä näyttää itsellä hyvältä. - noumoorkekkosglaseja
noi paksut muovisankaset on nyt saavuttaneet sen pisteen, et ne on jossain perähikiällä trendikkäät eli meillä täällä trendsettereillä ne on jo out ;).
Nyt pitäs saada ultracoolit, kapeilla, metallikehyksillä olevat, ehkä harjattua metallia ja hieman sellaiset mitä giorgio armanin mallistoissa oli joskus 90-luvulla. Yritin etsiä sellaisia, mutta eipä ole tullut vastaan...
Oisko vinkkejä mistä löytys?- blaaaablaa
Niin, no hipsterit luuleekin aina olevansa ihan in.
Mitä harvinaisempaa ja epämuodikkaampaa joku on, sitä trendikkäämpi juttu se teidän hipsterien mielestä on. Estetiikalla tai sillä, että sopiiko joku juttu kantajalleen, ei näköjään ole mitään merkitystä.
Ja sit kun kaikilla muillakin on se mitä haluatte, se on taas out. - partaonjouut
blaaaablaa kirjoitti:
Niin, no hipsterit luuleekin aina olevansa ihan in.
Mitä harvinaisempaa ja epämuodikkaampaa joku on, sitä trendikkäämpi juttu se teidän hipsterien mielestä on. Estetiikalla tai sillä, että sopiiko joku juttu kantajalleen, ei näköjään ole mitään merkitystä.
Ja sit kun kaikilla muillakin on se mitä haluatte, se on taas out.Idiootti pääsi asian ytimeen. Eli hipsteriys on ultracool. Edellä- ja menneessäkävijyyttä. Miten joku juntti voisikaan ymmärtää. Se heille suotakoon, miten muuten saisimme originelli-idioottivaatteista cooleja ideoita.
- jurpoa vituttaa?
partaonjouut kirjoitti:
Idiootti pääsi asian ytimeen. Eli hipsteriys on ultracool. Edellä- ja menneessäkävijyyttä. Miten joku juntti voisikaan ymmärtää. Se heille suotakoon, miten muuten saisimme originelli-idioottivaatteista cooleja ideoita.
No niitä ysärilaseja löytyy sitten jos ja kun ovat taas muodissa, jolloin ne taas ei olekaan hipsteripellen mielestä enää ultracool, vaan ihan nolot, mut ehkä menee kuitenkin sitten. Who cares. Rumia ne on kuitenkin.
- tyhmää sakkia
partaonjouut kirjoitti:
Idiootti pääsi asian ytimeen. Eli hipsteriys on ultracool. Edellä- ja menneessäkävijyyttä. Miten joku juntti voisikaan ymmärtää. Se heille suotakoon, miten muuten saisimme originelli-idioottivaatteista cooleja ideoita.
Mutta kaikki nauravat idiooteille hipsteripelleille. Myös he itse, koska yrittävät peittää omaa säälittävyyttään coolin itseironian avulla.
- hipsteriys=ultra-out
partaonjouut kirjoitti:
Ongelma onkin siinä, etteivät tyhmät muka-coolit hipsterit voi ikinä saavuttaa haluamaansa, koska mitä tahansa he keksivät tai kuvittelevat keksivänsä, se tulee ennemmin tai myöhemmin muotiin heistä itsestään riippumatta, ja sitten kaikki lässähtää. Se edelläkävijyys on sattumaa, koska kaikki mennyt tulee kuitenkin aina uudestaan muotiin. Eikä ne hipsterit niitä juttuja keksi, vaan trendien luojat _muoti_suunnittelijat. Eli hipsterit ovat kuitenkin idiootteja muodin orjia, vaikka muuta luulevatkin.
- jeejeejeje
tyhmää sakkia kirjoitti:
Mutta kaikki nauravat idiooteille hipsteripelleille. Myös he itse, koska yrittävät peittää omaa säälittävyyttään coolin itseironian avulla.
Hahaa, oon säälittävä. Ihanaa olla säälittävä, sitten saan miehiltä sääliseksiä.
- hipsterit on rumia
ethän luule, että toi olis joku uus juttu? noitahan on ollut jo vaikka kuinka kauan. optikoista löytyy, vähän kalliimpiin liikkeisiin pitää ehkä mennä, että löydät haluamasi.
vähän aiheesta ohi, mutta imagolasit on muuten ehdottomasti tyhmin juttu mitä tiedän. siis lasit ilman vahvuuksia. tosi idioottimaista. - ziiiiiz
jeejeejeje kirjoitti:
Hahaa, oon säälittävä. Ihanaa olla säälittävä, sitten saan miehiltä sääliseksiä.
You nailed it.
- Eläköön Naiseus!
No en varmasti usko! Ja ihan tasan tarkkaan valitsen itseäni miellyttävät silmälasit vastedeskin. Niin me teemme muissakin asioissa, me aidot ja rohkea aikuiset naiset. Te pikkupiipariset voitte repia viimeisetkin hiuslisäkkeenne päästänne takiamme ihan rauhassa!
- iuytrdfghjk
Ei ole kadehdittavaa, jos rohkeus ilmenee vain käyttämällä rumia ja typeriä silmälaseja, siitä on naiseuskin kaukana.
- Hyvä Naiset!"#
iuytrdfghjk kirjoitti:
Ei ole kadehdittavaa, jos rohkeus ilmenee vain käyttämällä rumia ja typeriä silmälaseja, siitä on naiseuskin kaukana.
tavaa uudelleen äläkä analysoi tai tulkitse puutteellisilla valmiuksilla!
- tiuskiiiiiii
Kaikki kun ei voi käyttää edes piilareita, eikä ole varaa aina mennä mihinkään silmien laserleikkaukseen !
- en usko
Valitsen rumia pokia koska ne eivät okeasti ole rumia, sinä vaan luulet niin.
- Into the eyes
Tykkään naisista joilla on kasvoille sopivat lasit jotka ovat vielä nykyaikaa
- Olet väärässä
Kuvassa olevan henkilön lasit näyttävät normaalilta katselukorkeudelta hyviltä ja sopivat hänelle.
- lasillinen
Sitten, kun jotkut tietynlaiset kehykset on muotia, niin Suomesta ei juuri muunlaisia saa.
Itse olen aina suosinut ohuita, metallisankaisia kehyksiä, joissa on pieni salmiakinmuotoinen linssi. Kaksi vuotta sitten, kun ostin nykyiset lasini, ei tuollaisia ollut. Metallilehyksisiä sai vain sellaista Harry Potter-mallia, ei sovi minulle. Kaikki muut olikin leveitä ja isoja muovikehyksiä, hyi.
Lopulta löysin kehykset, joissa sivusangat ovat leveää muovia (inhoan niitä, koska peittävät näkyvyyden sivuille), mutta linssien ympärillä on ohut metallikehys. Mielestäni näissä kehyksissä on liian iso linssi, mutta rehellisesti, missään optikkoliikkeessä ei ollut sen pienempilinssisiä kehyksiä!
Onneksi kehysten väri sopii omaan väritykseeni. Ja ulkonäöllisesti nämä kai sitten sopii minulle hyvin, koska monet miehet on niitä kehuneet.
Mutta voi olla siis TODELLA vaikeaa löytää muita, kuin sillä hetkellä muodissa olevia kehyksiä.
Ja turha tulla sanomaan, että isommalla hinnalla saa. Sekä silmälasini että vahvuuksien mukaan teetetyt aurinkolasini olivat ihan liian kalliit omasta mielestäni, sekä kehysten että huippulinssien osalta. Kummistakin maksoin 800 euroa ja niissä oli vielä tarjouksetkin mukana.
Piilolinssit eivät minulle sovi, eivät ulkonäöllisesti eikä muutenkaan.- hei haloooo
Vaihda hyvä ihminen silmälasien ostopaikkaa, jos ei ole valikoimaa ja hinnat on tapissa. Sinua on suoraansanottuna kustu linssiin, reseptillä saat tilattua laajemmista valikoimista 1/10 osa hintaan. Firmoja on monia..
http://www.lensway.fi/products?productType=FRAME#productType=FRAME&glasses=Naisille&pagesize=30&page=2
Käsittämätön on tuokin väite "piilolasit ei sovi minulle ulkonäöllisesti.." Eihän ne muuta ihmisen ulkonäköä mitenkään, silmälasit muuttavat ja AINA huonompaan, luonnottomat ne häkkyrät naamalla on. Mitä sirommat, sitä vähemmän tulee huonekalut naamalla vaikutelmaa. - hei halooo
hei haloooo kirjoitti:
Vaihda hyvä ihminen silmälasien ostopaikkaa, jos ei ole valikoimaa ja hinnat on tapissa. Sinua on suoraansanottuna kustu linssiin, reseptillä saat tilattua laajemmista valikoimista 1/10 osa hintaan. Firmoja on monia..
http://www.lensway.fi/products?productType=FRAME#productType=FRAME&glasses=Naisille&pagesize=30&page=2
Käsittämätön on tuokin väite "piilolasit ei sovi minulle ulkonäöllisesti.." Eihän ne muuta ihmisen ulkonäköä mitenkään, silmälasit muuttavat ja AINA huonompaan, luonnottomat ne häkkyrät naamalla on. Mitä sirommat, sitä vähemmän tulee huonekalut naamalla vaikutelmaa...ja tuohon miesten kehumiseen lisäisin vielä, ne kehuu vaikka vanhaa lehmää, jotka pil*uu etsii.
- köyhäilijä
hei haloooo kirjoitti:
Käsittämätön on tuokin väite "piilolasit ei sovi minulle ulkonäöllisesti.." Eihän ne muuta ihmisen ulkonäköä mitenkään, silmälasit muuttavat ja AINA huonompaan, luonnottomat ne häkkyrät naamalla on. Mitä sirommat, sitä vähemmän tulee huonekalut naamalla vaikutelmaa.Luin ketjua alhaalta ylös ja jäin ihmettelemään hetkeksi että eihän nyt laseja mistään kympillä saa edes "helpposilmäiset" nyt kun tiimarikin on lopetettu ja sitten vasta luin paljonko rillit maksoi henkilölle jolle vastasit. Parempaa porukkaa siis taidatte olla mutta mielipiteeni sopii tähän kohtaan aika hyvin. Ne pokat on valittava mihin on varaa enkä minäkään koskaan voi ottaa siitä halvimmasta tarjoustelineestä: Hiomisineen se tulisi yhtä kalliiksi kuin seuraavan hintaluokan telineestä otettu koska tarjoukseen ei kuulu kuin yksi hionta. Ja niin edelleen ynnä muuta sellaista. Jos olen koko aikuisikäni ostanut kaiken markettien ja tarjoustalojen alennuksista ja kirpputoreilta niin satanenkin on iso raha ja 800 olisi jo täysin saavuttamattomissa. Siinä välissä on sitten se alue jossa mietitään että kiinnostaako minua ihan todella kymppien ja satasten verran jos lasini ovat jonkun mielestä rumat. Tervetuloa vaan maksamaan ne lasit jos tämäkin asia niin paljon häiritsee? En aio ottaa lainoja, osamaksuja ja luottoja puhtaasti ulkonäön takia, siinä syy pokiini kaikessa yksinkertaisuudessaan. Mielestäni minulla pitäisi olla tähän ratkaisuun oikeus ilman ulkopuolisten urputusta sillä luulen että maailmasta löytyy kyllä niitäkin tyttöjä silmienne iloksi jotka ovat valmiita laittamaan rahaa, oli sitä tai ei, ulkonäköön. Älkää sitten valittako jos sellaisen saatte että heidän ja teidän rahanne menee hänen ulkonäköönsä.
Ps. linkki ei toimi enää joten en sitten tiedä jos ne kympin lasit on olemassa... epäilen kyllä homman toimivuutta. Lisäksi luulisin että ne 800 egen lasit voivat hyvin olla ihan mahdolliset jos on silmissä monenlaista ongelmaa ilman kusetuksiakin.
- prillipää
Mulla on just tollaset pokat niin kuin aloittajan antamassa linkissä ja kiitos vaan mutta pidän näistä. Klassinen malli ja vieläpä musta. Eikä kyseinen malli ketään vähemmän naisellisemmaksi tee.
Aloittaja on outo. Kuka oikeasti kiinnittää huomiota jonkun pokiin? Itse en arvostele miesten käyttämiä silmälaseja.- tääh!
Sinä se outo olet, kun väität, etteivät ihmiset kiinnitä huomiota pokiin, monet siksikin ostavat erilaisia.
- t
Ihmisillä on erilaisia tyylitajuja kuin sinulla, usko jo. Ei kaikki halua olla tylsän hiirulaisen näköisiä lasinpalaprilleineen, vaikka se olis sulle sopivin vaihtoehto.
Tässä eräs, jolle sopii näköjään punaisetkin sangat
http://www.google.fi/search?hl=fi&cp=7&gs_id=o&xhr=t&q=raili hulkkonen&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=622&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3qvcTo34MdT44QTTz82iCw Nämäkin asiat ovat makuasioita, joten miksi niistä pitää marista? Eipä tulisi mieleen ajatella sitä silmalasien ostossa, mitä muut ajattelevat MINUN silmälaseistani! Pääasia, että ne istuvat hyvin nenälle, miellyttää OMAA silmää ja ennenkaikkea näkee eteenpäin.
- huhuu ap!
http://edge.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/1067689/80943775.jpg
Tuokin kuvan nainen pilaa koko ulkonäkönsä noilla laseilla vai?
On kiireestä kantapäähän nyt epäviehättävä ihminen ja ainoastaan noiden silmälasien takia vai?- vcxvcxvxcx
Pilaa ulkonäkönsä ennemminkin noilla järkyttävillä rinnoilla.
- Iso-Göran
vcxvcxvxcx kirjoitti:
Pilaa ulkonäkönsä ennemminkin noilla järkyttävillä rinnoilla.
Vaikka pepun kannattaja vankasti olenkin, niin ei nuo rinnat nyt mitään pilaa.
- Lasit veks!
Joo, jossain opettaja/sihteerifantasiassa ne lasit voi jopa mennä sen ohikiitävän hetken, mutta muuten saavat lentää mäkeen! Tuskinpa tuokaan nainen jatkuvasti pitää noita rillejä, kuvittelepa sama nainen tukka auki, kauniissa iltapuvussa ja sitten noissa silmälaseissa. Niinpä...
- Linnan linssit
Ei kai kukaan kauniiseen iltapukuun yhdistä prillejä... !!!
- 2+8
Ne yhdistävät, jotka eivät voi pitää piilareita esim. kuivien silmien vuoksi. Ainakin minulle silmälasit on ainoa vaihtoehto, kun silmät ei kestä enää piilolinssejä eikä laserleikkaus ole järkevä jatkuvasti heikentyvän näön vuoksi.
Linnanjuhlista kyllä huomasi, että yhdistelmä silmälasit iltapuku on hyvin haastava. Vain muutamilla pokat olivat sopivalla tavalla persoonalliset, että ne olivat ikäänkuinn asusteet. - wergter
Paniski kaikki hipparit samallaiset lasit ku tunari Kekkonen. Ne oli komeat. Hipsterilasitki on kyllä yli-isot mutta kuitenkin sentään ihan eri muotosetku Urholla.
Ei nää myöhempien aikojen "Urhot" oikein nätit oo, ei toimi sen kauniimmin ku new beetle-kupla tai nyky-MorrisMini. Kauheita raiskauksia.
Silmä lepää 70-luvun Kuplassa, newveetle taas aiheuttaa hammasten kiristystä, silmien kiinnipuristelua, hampaiden välistä sähinää ja otan takomista etusormen rystysellä - näins sanoo esko
erityisestiblondeille sopii paksutmustatlasit. olipa naaman muoto mikätahansa.
- Haluan heti
Joo sellaiset pullonpohjalasit joiden läpi he tihrustelevat vaaleine ripsineen... Jee. Ja vekkihame, kokoa 44!
- Näkövälineet
Kieltämättä on vaikeaa löytää sellaiset kehykset, jotka sopivat omaan naamaan. Varsinkin, kun rahaa ei ole niin paljon, että voisi ostaa mitkä tahansa pokat.
Onneksi nämä ovat makuasioita. Nykyiset rillini ovat ainoat, joiden ulkonäköä ventovieraat ovat kommentoineet. Yksi vanhempi nainen sanoi, että ovat rumat, ja eräs nuori nainen kehui niitä tosi kivoiksi. Itse olen tyytyväinen ja se on kai pääasia. - vai niin...
Kiva kuulla, että kun nainen siis laittaa rillit päähän, saa olla rauhassa(?) ääliöiltä!:) Toivottavasti aloituskirjoituksen kirjoittanut ei ole nettiseuranhakija, kävisi nimittäin sääliksi nettiseuranhakijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019