tuli tämmönen asia mieleen: autostani meni takaikkuna rikki ja laitoin tilalle pressun teipillä kiinni väliaikaisesti, autossa minulla on täyskasko ja lasi meni täysin itsestään rikki :O noh kysymys kuuluu että jos joku venkula päättää parkkipaikalla murtautua autooni ja varastaa sieltä jotakin tavaraa tai koko auton niin korvaako vakuutus kun takalasi on ollut ennestään rikki ja tilalla on teipattu pressu?
Korvaako Vakuutus?
6
2764
Vastaukset
- Tuskin korvaa
Ihan mutuna sanoisin, että tuossa tapauksessa ei korvaa.
Aivan sama kuin että olisit jättänyt autosi lukitsematta. - Lerpsu
Ihan mutuna sanon että riippuu sun vakuutuksesta. Mutta ihan mutuna sanon että 99,99% vakuutuksista vaatii että jotta saa korvausta niin auto on ollut lukittu ja että siihen on murtauduttu. Miten pressun poisto tuohon suhtautuu niin se selviää sun vakuutusyhtiöstä.
- ei maksa..
Ei maksa.Auto pitää olla siinä kunnossa kun katsastus vaatii eli ei tarvitse korvata ollenkaan jos pressu tai muovi.
- 6+6
Mutumutumtuuttut. Teippasitko pressun illalla ja seuraavana aamuna oli rosvo käynyt vai oliko pressu ollut jo viikon siinä? On nimittäin hiukkasen eri suhtautuminen asiaan. Samoin vaikuttaa sekin mikä oli tilanne sen takalasin korvaamisen kanssa. Kaskoonhan sekin menee.
Seuraava vaihe onkin sitten mitä vietiin. Pyörikö takapenkillä irtonaisena kiikareita, kameroita, vuosikertaviinejä ym. autoillessa ehdottoman välttämättämiä tarvekaluja? Jostain kumman syystä nimittäin kaskosta edelleen korvataan noita. Miksi kysyy ihmettelijä? - kysymys13112011 (1)
siis autoon ei ole kukaan murtautunut! lasi meni jännitteen tai jonkin vastaavan takia rikki ja siksi kysyin että korvaako vakuutus mikäli joku sinne murtautuu että osaan kiirehtiä uuden ikkunan kanssa :) ja että uskaltaako autoa pitää parkkipaikalla mutta hyvin on nyt 2 yötä mennyt ja huomenna olisi tarkoitus uusi lasi hakea!
- kysymys13112011 (2)
ja ps. lasiturva ei korvaa koska kyse on jännitteen aiheuttamasta rikkoutumisesta ja luin täysi kaskon vakuutuksista niin omaan taskuun mahtaa mennä :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809