Youtubessa katsokaa videot.
Olen paastonnut ennen pelkällä vedellä 12 päivää joskus kolme vuotta sitten.
On aika puhditustumisen ja ylimääräset kilot pois. Olen ylipainoinen.
168/75kg
30 päivän mehupaasto, ketä mukaan?
7
504
Vastaukset
- No jopas jotakin
Jaha.
Ja mitenkäs meni?? - Snorkkeli9999
Tuli varmaan karistetut kilot tuplana takas!! :O
- ylipainoinenn
Mulla on nyt 9. päivä paastoo menos. Tällä hetkellä paino 67,5
Heleppoo ku lastenleikki, kuhan on korkea motivaatio. - paastoajamyos
Harvoin paasto on helppoa kuin lastenleikki, vaatii paljon tahdonvoimaa.
- buranax-
MINÄ mukana! Alotan huomenna ja vappuun saakka ois tarkotus! Ois kiva jos laitettas tänne tuloksia? Ajattelin et pelkällä vedellä,kahvilla, pepsi maxilla töissä voisi välillä syödä proteiiniiä sisältävän salaatin ja ehkä välillä jotain hedelmää? Mut ei muuta. Laitan huomenna tai ylihuomenna mun "lähtöpainon" en uskalla nyt just mennä vaallle :D
- oivavoi
buranax-: ei se sillon oo paasto jos syöt salaattia tai hedelmiä...
- shamefulpaasto
Kuoli. Typerien touhua tämmöset paastot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931