epärehellinen työnantaja

rehellinen työntekijä

Tuleeko karenssia jos sanoo ittensä irti sellasesta hommasta jossa TJ hakee silmienedestä kassasta 100 euroa ja kertoo syyksi, et se ei saa näkyä muka missään. Ei jaksais kattoo tollasta hommaa kauaa. Määräaikainen työsopimus ja koeaika vielä 3kk:tta. On muutenkin firmalla huonomaine työkkäris. Edelliset työntekijät on ollut alipalkattuja ja ovat alottaneet sodan firmaa vastaan. Oon ainut työntekijä siellä ens viikosta lähtien, kun muilla loppuu sopimukset.

13

3491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija

      miten se on sinun murheesi jos tj hakee kassasta rahaa??????

      • rehellinen työntekijä

        ei innosta olla töissä tollasessa firmassa jossa otetaan pimeästi rahaa ja ite haluaa olla rehellinen työntekijä. Se satanen olis pitänyt ottaa eilen pojakassasta ja ilmeisesti olla lyömättä kassaan sata euroa. sitähän me ei tehty otettiin myynnistä pois ja pistettiin et tj haki kassasta rahaa sata euroa päivän raporttiin. Mahtaa kyl tj täristä, kun huomaa joskus sen lapon kansiosta ja rahat on viety tilille. Toivottavasti jää kiinni.


      • elli
        rehellinen työntekijä kirjoitti:

        ei innosta olla töissä tollasessa firmassa jossa otetaan pimeästi rahaa ja ite haluaa olla rehellinen työntekijä. Se satanen olis pitänyt ottaa eilen pojakassasta ja ilmeisesti olla lyömättä kassaan sata euroa. sitähän me ei tehty otettiin myynnistä pois ja pistettiin et tj haki kassasta rahaa sata euroa päivän raporttiin. Mahtaa kyl tj täristä, kun huomaa joskus sen lapon kansiosta ja rahat on viety tilille. Toivottavasti jää kiinni.

        jos tj on epärehellinen, hän voi kaataa rahn puuttumisen kassasta lopulta sinun syyksesi!

        nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin.


      • ihmettelevä
        elli kirjoitti:

        jos tj on epärehellinen, hän voi kaataa rahn puuttumisen kassasta lopulta sinun syyksesi!

        nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin.

        ai töitä löytyy muualtakin? On se kummaa miksi meillä yhä on yli 300000 työtöntä, kun töitä tosta vaan löytyy?!?!?!?


      • Kaisu
        elli kirjoitti:

        jos tj on epärehellinen, hän voi kaataa rahn puuttumisen kassasta lopulta sinun syyksesi!

        nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin.

        Minulle on käynyt niin. Ylempi työntekijä (minä olin aloittelija) otti kassasta rahaa, ja minua epäiltiin. Kokemus oli niin traumaattinen etten toivu täysin koskaan. Ja koskaan en mene sellaiseen työpaikkaan jossa kassaan pääsee kaikki käsiksi. Jälkeenpäin mahdoton todistaa kuka on syyllinen tai syytön.


      • rehellinen työntekijä
        Kaisu kirjoitti:

        Minulle on käynyt niin. Ylempi työntekijä (minä olin aloittelija) otti kassasta rahaa, ja minua epäiltiin. Kokemus oli niin traumaattinen etten toivu täysin koskaan. Ja koskaan en mene sellaiseen työpaikkaan jossa kassaan pääsee kaikki käsiksi. Jälkeenpäin mahdoton todistaa kuka on syyllinen tai syytön.

        Niin et pistääkö työkkäri mulle 3 kuukauden karenssin, jos sanon itseni irti Maanantaina? En oo ainakaan siellä koko vuotta se on varma. Mut täytyy olla ainakin vielä ens kuu, jos tulee karenssi. Ellei sit firma mee kohta konkurssiin. Joutuu niin paljon maksamaan edellisille työntekijöille, kun ovat olleet olleet alipalkkattuja.
        Täytyy mennä huomenna lataamaan työkkäriin, et minne firmaan ne mut oikein pakotti töihin.


      • kaikki
        rehellinen työntekijä kirjoitti:

        Niin et pistääkö työkkäri mulle 3 kuukauden karenssin, jos sanon itseni irti Maanantaina? En oo ainakaan siellä koko vuotta se on varma. Mut täytyy olla ainakin vielä ens kuu, jos tulee karenssi. Ellei sit firma mee kohta konkurssiin. Joutuu niin paljon maksamaan edellisille työntekijöille, kun ovat olleet olleet alipalkkattuja.
        Täytyy mennä huomenna lataamaan työkkäriin, et minne firmaan ne mut oikein pakotti töihin.

        Pikkunilkit meinaan.


      • eli
        ihmettelevä kirjoitti:

        ai töitä löytyy muualtakin? On se kummaa miksi meillä yhä on yli 300000 työtöntä, kun töitä tosta vaan löytyy?!?!?!?

        www.oikeuttatulee.net

        jos haluat ottaa riskin ja jatkaa.


    • Boss

      Jos et ole, tee työsi äläkä puutu asioihin mitä et ymmärrä. Omistaja voi viedä koko kassan joka päivä jos haluaa.

      • Jyker

        Voi sinua lasta. Ainoa "koko kassa" minkä sinäkään voit viedä on säästöpossu.


      • Renki

        Nythän puhuttiin TJ:stä, kukaan ei sanonut että hän olisi firman ainoa omistaja. Tarkistatko tietosi yrityselämästä ennen viisaita kommenttejasi; miksiköhän nosto ei saa näkyä missään, jos se on täysin oikeutettu...


    • minä

      ottaa kans päähän pomon käytös,olen koittanu saada palkan korotusta koska huomasin että saan nykyisestä hommastani alle minimi palkkaa,työn kuva vaihtui kesäkuun alussa.pomo ottaa kassasta joka päivä satasen tai kaksi joskus enemmänkin.sanoo vaan et myykää jotain ilman kuitteja,ja sit häipyy tekemään mökki projektiansa.harmittaa vaan meidän toisen pomon kannalta kun se ei tiettävästi tee tollasta,ja niil on firma puoliksi.tää rahojen viejä sanoo ettei tälle toiselle tarvi kertoo mitään ja mulle ei suostu antaa edes 200 euroo lisää kuussa saatana.

    • Anonyymi

      Tiedän 2 hyperepärehellistä yritystä Suomessa. Toinenon vakuutusyhtiö if eli entinen Sampo ja toinen LähiTapiol, Mikä kyhättiin lakkautettujen Tapiolan ja Lähivakuutuksen raunioille. Molemmissa vain kyroä imetään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe