Tuleeko karenssia jos sanoo ittensä irti sellasesta hommasta jossa TJ hakee silmienedestä kassasta 100 euroa ja kertoo syyksi, et se ei saa näkyä muka missään. Ei jaksais kattoo tollasta hommaa kauaa. Määräaikainen työsopimus ja koeaika vielä 3kk:tta. On muutenkin firmalla huonomaine työkkäris. Edelliset työntekijät on ollut alipalkattuja ja ovat alottaneet sodan firmaa vastaan. Oon ainut työntekijä siellä ens viikosta lähtien, kun muilla loppuu sopimukset.
epärehellinen työnantaja
13
3597
Vastaukset
- asiantuntija
miten se on sinun murheesi jos tj hakee kassasta rahaa??????
- rehellinen työntekijä
ei innosta olla töissä tollasessa firmassa jossa otetaan pimeästi rahaa ja ite haluaa olla rehellinen työntekijä. Se satanen olis pitänyt ottaa eilen pojakassasta ja ilmeisesti olla lyömättä kassaan sata euroa. sitähän me ei tehty otettiin myynnistä pois ja pistettiin et tj haki kassasta rahaa sata euroa päivän raporttiin. Mahtaa kyl tj täristä, kun huomaa joskus sen lapon kansiosta ja rahat on viety tilille. Toivottavasti jää kiinni.
- elli
rehellinen työntekijä kirjoitti:
ei innosta olla töissä tollasessa firmassa jossa otetaan pimeästi rahaa ja ite haluaa olla rehellinen työntekijä. Se satanen olis pitänyt ottaa eilen pojakassasta ja ilmeisesti olla lyömättä kassaan sata euroa. sitähän me ei tehty otettiin myynnistä pois ja pistettiin et tj haki kassasta rahaa sata euroa päivän raporttiin. Mahtaa kyl tj täristä, kun huomaa joskus sen lapon kansiosta ja rahat on viety tilille. Toivottavasti jää kiinni.
jos tj on epärehellinen, hän voi kaataa rahn puuttumisen kassasta lopulta sinun syyksesi!
nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin. - ihmettelevä
elli kirjoitti:
jos tj on epärehellinen, hän voi kaataa rahn puuttumisen kassasta lopulta sinun syyksesi!
nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin.ai töitä löytyy muualtakin? On se kummaa miksi meillä yhä on yli 300000 työtöntä, kun töitä tosta vaan löytyy?!?!?!?
- Kaisu
elli kirjoitti:
nyt äkkiä loparit! töitä löytyy kyllä muualtakin.Minulle on käynyt niin. Ylempi työntekijä (minä olin aloittelija) otti kassasta rahaa, ja minua epäiltiin. Kokemus oli niin traumaattinen etten toivu täysin koskaan. Ja koskaan en mene sellaiseen työpaikkaan jossa kassaan pääsee kaikki käsiksi. Jälkeenpäin mahdoton todistaa kuka on syyllinen tai syytön.
- rehellinen työntekijä
Kaisu kirjoitti:
Minulle on käynyt niin. Ylempi työntekijä (minä olin aloittelija) otti kassasta rahaa, ja minua epäiltiin. Kokemus oli niin traumaattinen etten toivu täysin koskaan. Ja koskaan en mene sellaiseen työpaikkaan jossa kassaan pääsee kaikki käsiksi. Jälkeenpäin mahdoton todistaa kuka on syyllinen tai syytön.
Niin et pistääkö työkkäri mulle 3 kuukauden karenssin, jos sanon itseni irti Maanantaina? En oo ainakaan siellä koko vuotta se on varma. Mut täytyy olla ainakin vielä ens kuu, jos tulee karenssi. Ellei sit firma mee kohta konkurssiin. Joutuu niin paljon maksamaan edellisille työntekijöille, kun ovat olleet olleet alipalkkattuja.
Täytyy mennä huomenna lataamaan työkkäriin, et minne firmaan ne mut oikein pakotti töihin. - kaikki
rehellinen työntekijä kirjoitti:
Niin et pistääkö työkkäri mulle 3 kuukauden karenssin, jos sanon itseni irti Maanantaina? En oo ainakaan siellä koko vuotta se on varma. Mut täytyy olla ainakin vielä ens kuu, jos tulee karenssi. Ellei sit firma mee kohta konkurssiin. Joutuu niin paljon maksamaan edellisille työntekijöille, kun ovat olleet olleet alipalkkattuja.
Täytyy mennä huomenna lataamaan työkkäriin, et minne firmaan ne mut oikein pakotti töihin.Pikkunilkit meinaan.
- eli
ihmettelevä kirjoitti:
ai töitä löytyy muualtakin? On se kummaa miksi meillä yhä on yli 300000 työtöntä, kun töitä tosta vaan löytyy?!?!?!?
www.oikeuttatulee.net
jos haluat ottaa riskin ja jatkaa.
- Boss
Jos et ole, tee työsi äläkä puutu asioihin mitä et ymmärrä. Omistaja voi viedä koko kassan joka päivä jos haluaa.
- Jyker
Voi sinua lasta. Ainoa "koko kassa" minkä sinäkään voit viedä on säästöpossu.
- Renki
Nythän puhuttiin TJ:stä, kukaan ei sanonut että hän olisi firman ainoa omistaja. Tarkistatko tietosi yrityselämästä ennen viisaita kommenttejasi; miksiköhän nosto ei saa näkyä missään, jos se on täysin oikeutettu...
- minä
ottaa kans päähän pomon käytös,olen koittanu saada palkan korotusta koska huomasin että saan nykyisestä hommastani alle minimi palkkaa,työn kuva vaihtui kesäkuun alussa.pomo ottaa kassasta joka päivä satasen tai kaksi joskus enemmänkin.sanoo vaan et myykää jotain ilman kuitteja,ja sit häipyy tekemään mökki projektiansa.harmittaa vaan meidän toisen pomon kannalta kun se ei tiettävästi tee tollasta,ja niil on firma puoliksi.tää rahojen viejä sanoo ettei tälle toiselle tarvi kertoo mitään ja mulle ei suostu antaa edes 200 euroo lisää kuussa saatana.
- Anonyymi
Tiedän 2 hyperepärehellistä yritystä Suomessa. Toinenon vakuutusyhtiö if eli entinen Sampo ja toinen LähiTapiol, Mikä kyhättiin lakkautettujen Tapiolan ja Lähivakuutuksen raunioille. Molemmissa vain kyroä imetään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915