Siinä ei tule kuin läskiksi joka kerta. Kokeiltu on 4 kertaa ja joka kerta homma mennyt yli. Sitten onkin kova tie saada rasvat pois, ja mitä rasvan alta paljastuu. Melkein sama näkymä peilistä kuin oli ennen bulkkijaksoa paitsi, että olet menettänyt tehokasta treeni aikaa hukkaan ja ollut läski muiden silmissä.
Älkää enää bulkatko, uskokaa minua, se on typerää ja naturaalille aivan väärä tapa!
Naturaalin bulkkaus on typerää
bulkkisika8000
2
378
Vastaukset
- Järjenkäyttö
Bulkkikausihan vois olla vaan pikkasen yli kulutuksen.. www.kalorilaskuri.fi Ei se tolkuton kalorien ahtaminen itsessään mitään muuta kasvata,ku läskiä. Syö arvion mukaan tarpeeksi,mutta älä liikaa.
- sasasafafafafafafafa
Joo, tottakai mutta ei se silloin mikään bulkki ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372