33v.tumma mies hakis varattua tai vapaata hoikkaa tai sopivasti muodokasta nuorempaa naista s.merkeissä..
salaista naisseuraa oulusta?
9
1160
Vastaukset
- minäpäminä
oon varattu ja haluaisin itsekin tällästä salarakastelua kokeilla! olen nuori, mutta hoikasta en tiedä, mut muodokas kyllä!
- hyi helvetti!
Toivottavasti te horot hukutte toinen toisiinne!Maailma ei jäisi kaipaamaan!!!
- kunnollinen n
Aivan samaa mieltäHukuttakaa horot toinen toisenne siihen nusimiseen mitä ristiin rastiin kaikkien kanssa harrastatte.Olette mätiä ulkoa ja sisältä!
- jeo
voi kun tulis joku tyttö ja nais minut puhki
- 30+180/80
Syksyn pimeys taas herätti innostuksen takkatulen loimussa salarakasteluun. Löytyisikö nuorekasta ja notkeaa tyttöä, jolla olisi kiinnostus lihallisiin iloitteluihin?
- Neuvokas1
Ota meno Pattayalle.
- saanut
Neuvokas1 kirjoitti:
Ota meno Pattayalle.
Sehän se suomalaisia nirppisnokka naisia vit...uttaa kun suomipoika saa thaikkunaisilta parempaa kuin suomilahnalta.heh
- jkjkj jkjk
Juu hei, tavataan joo.
Mä otan kameran ja nauhurin mukaan. Sit kilautan sun vaimolle.
Et olis ensimmäin pukki, jonka olen käräyttänyt. Häh hää! - 6+1
No laitas sähköpostiosoitteesi niin vaihdetaan kuvat. Katsotaan niistä että aletaanko millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736