33v.tumma mies hakis varattua tai vapaata hoikkaa tai sopivasti muodokasta nuorempaa naista s.merkeissä..
salaista naisseuraa oulusta?
9
1026
Vastaukset
- minäpäminä
oon varattu ja haluaisin itsekin tällästä salarakastelua kokeilla! olen nuori, mutta hoikasta en tiedä, mut muodokas kyllä!
- hyi helvetti!
Toivottavasti te horot hukutte toinen toisiinne!Maailma ei jäisi kaipaamaan!!!
- kunnollinen n
Aivan samaa mieltäHukuttakaa horot toinen toisenne siihen nusimiseen mitä ristiin rastiin kaikkien kanssa harrastatte.Olette mätiä ulkoa ja sisältä!
- jeo
voi kun tulis joku tyttö ja nais minut puhki
- 30+180/80
Syksyn pimeys taas herätti innostuksen takkatulen loimussa salarakasteluun. Löytyisikö nuorekasta ja notkeaa tyttöä, jolla olisi kiinnostus lihallisiin iloitteluihin?
- Neuvokas1
Ota meno Pattayalle.
- saanut
Neuvokas1 kirjoitti:
Ota meno Pattayalle.
Sehän se suomalaisia nirppisnokka naisia vit...uttaa kun suomipoika saa thaikkunaisilta parempaa kuin suomilahnalta.heh
- jkjkj jkjk
Juu hei, tavataan joo.
Mä otan kameran ja nauhurin mukaan. Sit kilautan sun vaimolle.
Et olis ensimmäin pukki, jonka olen käräyttänyt. Häh hää! - 6+1
No laitas sähköpostiosoitteesi niin vaihdetaan kuvat. Katsotaan niistä että aletaanko millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379