33v.tumma mies hakis varattua tai vapaata hoikkaa tai sopivasti muodokasta nuorempaa naista s.merkeissä..
Vastaukset 9
- minäpäminä
oon varattu ja haluaisin itsekin tällästä salarakastelua kokeilla! olen nuori, mutta hoikasta en tiedä, mut muodokas kyllä!
- hyi helvetti!
Toivottavasti te horot hukutte toinen toisiinne!Maailma ei jäisi kaipaamaan!!!
- kunnollinen n
Aivan samaa mieltäHukuttakaa horot toinen toisenne siihen nusimiseen mitä ristiin rastiin kaikkien kanssa harrastatte.Olette mätiä ulkoa ja sisältä!
- jeo
voi kun tulis joku tyttö ja nais minut puhki
- 30+180/80
Syksyn pimeys taas herätti innostuksen takkatulen loimussa salarakasteluun. Löytyisikö nuorekasta ja notkeaa tyttöä, jolla olisi kiinnostus lihallisiin iloitteluihin?
- Neuvokas1
Ota meno Pattayalle.
- saanut
Neuvokas1 kirjoitti:
Ota meno Pattayalle.
Sehän se suomalaisia nirppisnokka naisia vit...uttaa kun suomipoika saa thaikkunaisilta parempaa kuin suomilahnalta.heh
- jkjkj jkjk
Juu hei, tavataan joo.
Mä otan kameran ja nauhurin mukaan. Sit kilautan sun vaimolle.
Et olis ensimmäin pukki, jonka olen käräyttänyt. Häh hää! - 6+1
No laitas sähköpostiosoitteesi niin vaihdetaan kuvat. Katsotaan niistä että aletaanko millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 102484
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397