33v.tumma mies hakis varattua tai vapaata hoikkaa tai sopivasti muodokasta nuorempaa naista s.merkeissä..
salaista naisseuraa oulusta?
9
1064
Vastaukset
- minäpäminä
oon varattu ja haluaisin itsekin tällästä salarakastelua kokeilla! olen nuori, mutta hoikasta en tiedä, mut muodokas kyllä!
- hyi helvetti!
Toivottavasti te horot hukutte toinen toisiinne!Maailma ei jäisi kaipaamaan!!!
- kunnollinen n
Aivan samaa mieltäHukuttakaa horot toinen toisenne siihen nusimiseen mitä ristiin rastiin kaikkien kanssa harrastatte.Olette mätiä ulkoa ja sisältä!
- jeo
voi kun tulis joku tyttö ja nais minut puhki
- 30+180/80
Syksyn pimeys taas herätti innostuksen takkatulen loimussa salarakasteluun. Löytyisikö nuorekasta ja notkeaa tyttöä, jolla olisi kiinnostus lihallisiin iloitteluihin?
- Neuvokas1
Ota meno Pattayalle.
- saanut
Neuvokas1 kirjoitti:
Ota meno Pattayalle.
Sehän se suomalaisia nirppisnokka naisia vit...uttaa kun suomipoika saa thaikkunaisilta parempaa kuin suomilahnalta.heh
- jkjkj jkjk
Juu hei, tavataan joo.
Mä otan kameran ja nauhurin mukaan. Sit kilautan sun vaimolle.
Et olis ensimmäin pukki, jonka olen käräyttänyt. Häh hää! - 6+1
No laitas sähköpostiosoitteesi niin vaihdetaan kuvat. Katsotaan niistä että aletaanko millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056