Hei!
Minulla on uudehkot kengät joista on alkanut vesi tulemaan pohjien läpi! Riittää että asfaltti on kostea niin minulla kastuu sukat kun pidän näitä kenkiä. Kengät ovat olleet usein baarissa jalassa, joten ilmeisesti lasinsirut ovat tehneet reikiä pohjiin. Suutarillekkaan ei huvittaisi kenkiä viedä. Onko olemassa mitään vedenpitävää voidetta tms. mitä voisi levittää pohjallisten alle, ettei vesi tulisi läpi?
Kengänpohjista tulee vesi läpi!
3
575
Vastaukset
- kokemusta löytyy
perus rasva auttoi ainakin minulla :) Vaikka saattaakin kuullostaa aika hassulta/oudolta, mutta totta se on! Levität n. kourallisen sitä rasvaa sinne kengän pohjaan ja annat kuivua jonkun aikaa, niin johan vesi ei tuu läpi!!
- ....
Vie vain suutarille puolipohjattavaksi. Pieni investointi ja ei tule enää vesi tupaan.
- purkkaa kengänpohjii
Sen 30e puolipohjauksesta säästää kun kiinnittää kengänpohjaan käytettyjä purukumeja ja kävelee hiekkatiellä kengät jalassa. Sen jälkeen kengänpohjat eivät enää tartu sisätiloissa lattiaan eivätkä kiinnitarttuneet purkat lähde pois kuin veitsellä raaputtamalla.
Itseäni aiemmin ärsytti kengänpohjiin (varsinkin sileisiin nahkapohjiin - karkeakuvioisissa kumipohjissahan tätä ongelmaa ei ole) tarttuneet purukumit yli kaiken, mutta nykyään olen jo luopunut niiden poisraaputtelusta ja hyödynnän kengänpohjien kulumisen estämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574