yhden yön tyypit ei jätä rauhaan

Anniina. K

Joskus nuorempana harrastin paljon yhden yön juttuja,kun olin eronnut silloisesta parisuhteesta ja hain yhden yön jutuista lohtua ja sekoilin miesten kanssa.
Nyt olen ollu parisuhteessa puolitoista vuotta.
Nämä miehet keiden kanssa olen silloin kauan sitten harrastanut seksiä vainoamat minua. Minulla on netissä kuvia ja facebook profiili. Nämä miehet laittelet viestiä sinne ja ehdottelevat seksiä.
Olen joutunut estämään monet näistä miehistä netissä erillaisilla sivustoilla.
Eräskin mies kerran kysyi asunko enää samassa osoitteessa,kun sillon ennen.. Onneksi en. Varmaan tämä mies olisi tullut oven taakse ruikuttamaan seksiä.
Itse olen unohtanut jo nämä miehet. Mutta he eivät suostu unohtamaan minua.

21

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vcxxcvdsf

Miksi hyväksyt heidät Facebookissa kaveriksi? Miksi et estä viestejä muilta kuin kavereiltasi? Miksi et vaihda puhelinnumeroa?

Seksi on sellainen asia, että saa ihmiset ihastumaan. Sitten kun vielä viedään karkki pois, alkaa se kiinnostamaan vielä enemmän ja kun aika kultaa muistot ja unelmat korjaavat loputkin puutteet, vainoaja on valmis.

• Anniina.K

En ole hyväksynyt kaveriksi. Voi facebookissa laitella toisille viestiä ilman,että pyytää kaveriksi.
      Olen vaihtanut numeroa ja estänyt suurimman osan.
      Silti näitä miehiä tulee nuoruudest puun takaa..

• syytä ittees

pitikö levitellä haaroja joka miehelle.

• vccvxfdssfd

"Voi facebookissa laitella toisille viestiä ilman,että pyytää kaveriksi."

Niin voi jos et ole sitä yksityisasetuksesta poistanut käytöstä. Minulle voi lähettää viestejä ainoastaan kaverini ja minun seinälleni ei voi kirjoittaa kukaan muu kuin minä.

Kaverini on hommannut salaisen numeron, koska hänen exänsä vainoaa häntä. Lähettelee kylläkin viestejä muille tämän perheenjäsenille.

• Tälläkään

viestillä ei ollut mitään muuta tarkoitusta kun tulla kehuskelemaan itseä. "Oi voi, tunsin nämä miehet vain yhden yön ajan, olen heidät täysin unohtanut. He eivät vaan voi minua unohtaa, koska saivat minulta NIIN täydellistä seksiä, että vielä vuosienkin päästä stalkkaavat ja muistelevat...Olen niin ihqdaaihana ja se täydellinen nainen...Oi voi, kuinka rankkaa olla näin viimeisen päälle perfecta ja jokaisen miehen unelma!"

• ---

Mistä tiedät, jos kohde tuntee häirinnän hyvinkin ahdistavaksi, ja jokatapauksessa jokaisella on oikeus olla rauhassa.
        "Niin mielettömän eroottinen" suhde on voinut usein naisen mielestä olla kuin hakopölkky sängyssä.
        Puhutaan oikeilla nimillä, se on pirullisuutta.

• vainoaminen
        --- kirjoitti:

Mistä tiedät, jos kohde tuntee häirinnän hyvinkin ahdistavaksi, ja jokatapauksessa jokaisella on oikeus olla rauhassa.
        "Niin mielettömän eroottinen" suhde on voinut usein naisen mielestä olla kuin hakopölkky sängyssä.
        Puhutaan oikeilla nimillä, se on pirullisuutta.

on vakava asia. Kukaan ei tahdo mielisairaita stalkkaajia elämäänsä.

• hagfsyy
        vainoaminen kirjoitti:

on vakava asia. Kukaan ei tahdo mielisairaita stalkkaajia elämäänsä.

siinä tapauksessa ei kannata levittää haarojaan mielisairaille stakkaajille

• huono puoli?
        hagfsyy kirjoitti:

siinä tapauksessa ei kannata levittää haarojaan mielisairaille stakkaajille

No mut sähän jäisit sitten ilman kokonaan?

• hagfsyy
        huono puoli? kirjoitti:

No mut sähän jäisit sitten ilman kokonaan?

aina löytyy horoja, jotka haluaa

• ugbvuybby

Näin siinä käy,
      kevytkenkäinen elämä on vaarallista ja "maine" menee eli petikaverit kummittelee koko loppuelämän joka nurkan takana, marketin kassalla, työpaikoilla, parvekkeen alla rallattelemassa, eikä ikinä enää ole turvallista, rauhallista taviselämää.

• Wau!

Selvästi hyvä pano. Olis pitänyt vain pitää siinä eikä tutustua niin paljon että miehet jää roikkuman helmoihin...

• olet helppo

Kevytkenkäisiä ilmaisia naisia on melko harvassa. Mitä ilmeisemmin olit äärimmäisen helppo nakki ennen ja siksi kannattaa nytkin kysyä seksiä suoraa. Mies ei menetä siinä yhtään mitään. Helpot naiset kiinnostavat varsinkin huppelissa poikamiehiä ja varattuja pettäjiä.

• De Facto Totta!?

Olit ilmeisesti aikamoinen "seksipeto"!
      Kaikki muistavat miten ihanaa oil naipotella kanssasi ja kaikki haluavat sitä lisää!

• antilutka

Sen siitä saa kun lutkailee ympäriinsä.

• aaksth

Ensinnäkään, älä välitä tippaakaan noista lutka yms haarojen levitys kommenteista.. jokainen toimii elämässään juuri niinkuin toimii jos on senluokan ajanjakso käynnissä, siihen ei ole yhdelläkään olevinaan "täydellisellä" ihmisellä mitään vitun sanomista oletko maannut sadan vai yhden miehen kanssa.

Toiseksi, jokaikiselle miehelle joka sinua stalkkaa tai ehdottelee seksiä, vastaat viestinä vaikka sen fb:n kautta "sori, oli kivaa sillon, elämä on muuttunut, olen onnellisesti parisuhteessa enkä ikinä pettäisi miestäni, joten moikataan jos nähdään, ei muuta"

Ongelma on sillä ohi ja jos joku tosiaan alkaa vainoamaan ilmoitat suoraan tekeväs vaikka poliisiasian ellei tilanne lopu.
      Suorapuheisuutta kehiin, jos et ilmoita suoraan ettet halua mitään henkilön kanssa hän ei välttämättä koskaan tajua sinun olevan vakavassa suhteessa jossa et myös mitään ylimääräistä tahdo.

• Uskispuskis

Sano niille, että olet tullut uskoon, etkä enää harjoita haureuksia.

• 20+15

Aloittajalle: Sä olet yksinkertaisesti vaan niin hyvännäköinen ja mukava mimmi, sen takia ne suhun ottaa yhteyttä. Jos mies ei ota yhteyttä yhdenyön jutun jälkeen, silloin hän ei sinusta halunnut muuta kuin seksiä.

Jotkut naiset valittaa että miehet haluaa heistä vain seksiä, sinä valitat kun miehet haluaa jotain muutakin. On teitä naisia näköjään monenlaisia. Olisit nyt vain tyytyväinen.

• ??

Pitäsköhän sun????Ihan ehdotus vaan >>
      Hakea jotain apua tohon seksi pakkomielteesees, ei tuo ole enää normaalia. Tai jos oot ihan kokematon niin koeta joltain sellaiselta joka varmemmin antaa vai oisko se liian pelottavaa yrittää joltain kokeneelta?

• panojen numerot

Minä säilytän kaikkien nussimieni pillujen numerot aina kännykässä ja tekstailen ehdotuksia kun tekee taas mieli nussia.

• Hessu P.

Avaaja = HUO*RA mikä HUO*RA!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3658
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      41
      3602
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3392
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2655
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1728
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      401
      1182
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      58
      1150
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      988
    Aihe