Koska ite kannatan nopeata Blast beattia niin paras on Satyriconissa ja 1349 bändeissä vaikuttava Frost (Kjetil-Vidar Haraldstad). Nimenomaan 1349 bändin versio Mayhemin Buried by time and dust -biisistä on loistava suoritus varsinkin kun soitto nopeampi kuin Hellhammerin alkuperäinen veto. Mut kyllähän näitä muitakin riittää, kuten edellä mainittu Hellhammer eli Jan Axel blomberg jonka soittotaidot kokonaisuudessaan on jotain todella hienoa.
Kuka on Paras Black Metal rumpali?
17
387
Vastaukset
- Shellhammer
Frost on kyllä kova . Samoin David Gray (Akercocke) . Se että osaa yhdistää ultranopeaa blastia groovahtavampaan soitantaan ei ole välttämättä helppoa. Iskukyky pitää säilyä myös hitaammissa kohdissa.
- aeya
Trym Torson on aika kova
- Teijoliini
Itse olen tykästynyt Hellhammerin (Blomberg, vai mikä se nyt oli?) soittoon. Sekä Mayhemin että Shiningin levyillä rummut vie ja fiilistelee sopivalla tavalla.
- Blackmetaloperseest
BLACK METAL ON PASKAA KUKA SELLAST SCHAISSEE JAKSAA!
- Jyccä
- 17v poika
Kyll se Hellhammer on vaan aika äijä! =D
Prosprictor.
- McGovern
Kyllä! Muistanko nyt ihan väärin vai oliko tämä kyseinen herra joskus ehdolla Slayerin rumpaliksi.
McGovern kirjoitti:
Kyllä! Muistanko nyt ihan väärin vai oliko tämä kyseinen herra joskus ehdolla Slayerin rumpaliksi.
Ainakin jossain Youtuben videossa se oli käynyt Slayeriin koesoittamassa.
- Kovala B
Suomesta ei ainakaan tuu yhtään hyvää, vai?
- SadChild
aika tiukka on Dark Funeralin Dominator..
- neuvon vain.
Saatananpalvonta musiikista kannattaa pysyä erillään, koko elämä romahtaa ennen pitkää.
- asatru1
dark funeral dominator kyllä vie se jaksaa paukuttaa ja pysyy hyvin tahdissa iso piste hänelle ja onhan niitä vaikka ketä :D
- 123123123123
Hellhammer, inferno ja frost on kyllä hyviä
- no tottakai
Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .
- Hoitoon äkkiä!!!!!!
Suosittelen, että haet äkkiä hoitoa tuohon Criss fanitukseen. Ei ole enään tervettä spammata keskustelupalstoja Peter Crissin ylistyksillä. Suomessa on kuulemma ihan hyviä nuo mielisairaalat ja osastot.
VIELÄ EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569