Talvitakki XXL-koko?

ärsyyntynyt

Mistä löytäisin naisten toppatakkeja xxl-kokoa??? Onko toivoton homma?

12

1542

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyyräPaha

      Kyllä kai xxl kokoa vielä normaalikaupoistakin löytää, mutta toki eri asia on, mahtuuko esim. perus marketin xxl koko, mulle ei kyllä mene. Mut siis, onhan noita perus vaatekaupoissa, missä muitakin isojen naisten mallistoja on (ja monissa takeissa on myös se xxl koko suurimpana, vaikkei ole mikään Plus-mallisto), sitten ihan myös marketeissa. Ja netissä. Itse tilasin just Ellokselta alesta kivan oloisen toppatakin. Mä tarvin jopa kokoa 50 ja se on jo hankala löytää, xxl helpompi joten ei kun etsimään!

    • ärsyyntynyt

      Kiitos juu, tosiaan onhan niitä muka xxl kokoisia monissa mallistoissa, mutkun ne ei todellakaan ole mitään isoja kokoja kuitenkaan. Olen etsinyt kyllä, siksi tämänkin postauksen laitoin kun ei ole löytynyt. Eli siis sä löysit Ellokselta? hmm. kyllä mä olen senkin kuvastot kolunnut...täytyy vaan jatkaa etsimistä.

      • MyyräPaha

        Joo, just laitoin Ellokselle tilauksen :) Mä en olekaan siellä hetkeen asioinut ja oli kiva ylläri, että löytyi tuollainen kiva "kaupunkitakki", eli mun tyylinen, pitkähkö, musta ja nuorekaskin.
        Raiskin mallistoissa on muuten plus-mallisto, jos haluaa urheilullisemman näköisen toppiksen. Mulla on välikausipuku Raiskin, ne on reiluja kokoja.

        Tuossa yhdessä ketjussa puhuttiin Mark&Spenceristä (englannissa) ja katselin kanssa niidenkin sivuja ja siellä oli ihan suht edukkaita talvitakkeja ja isojakin kokoja! Taidan tässä vielä sieltäkin jotain tilata :)
        Eikös sitä saakin tilailla, kun "halavalla" löytyy :D


      • ärsyyntynyt
        MyyräPaha kirjoitti:

        Joo, just laitoin Ellokselle tilauksen :) Mä en olekaan siellä hetkeen asioinut ja oli kiva ylläri, että löytyi tuollainen kiva "kaupunkitakki", eli mun tyylinen, pitkähkö, musta ja nuorekaskin.
        Raiskin mallistoissa on muuten plus-mallisto, jos haluaa urheilullisemman näköisen toppiksen. Mulla on välikausipuku Raiskin, ne on reiluja kokoja.

        Tuossa yhdessä ketjussa puhuttiin Mark&Spenceristä (englannissa) ja katselin kanssa niidenkin sivuja ja siellä oli ihan suht edukkaita talvitakkeja ja isojakin kokoja! Taidan tässä vielä sieltäkin jotain tilata :)
        Eikös sitä saakin tilailla, kun "halavalla" löytyy :D

        halvalla, halvalla tietty :) hitto kun eilen olin miehen kans kaupassa ja ohi meni nainen, mun kokoinen ja just mun makuun olevassa toppatakissa ja meinasin mennä kysymään mistä olet ostanut, mut mies sanoi että etkä mee, höh.


    • <3

      Hobby Hallin sivuilla on useampikin toppatakki, merkki Flo G, koot 56:een asti. Elloksellakin on pari, ja Zizzissä.

      • ärsyyntynyt

        kiitti vinkeistä, hobby hallissa oli mut värit ei miellyttänyt, sitten elloksen olen nähnyt jo. Tarttee kait mennä sit Jumboon.


      • .
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        kiitti vinkeistä, hobby hallissa oli mut värit ei miellyttänyt, sitten elloksen olen nähnyt jo. Tarttee kait mennä sit Jumboon.

        elloksella oli joku uus merkki akkha tai joku sellanen. Isoja toppatakin tyylisiä talvitakkeja, sellasia karvareunahupullisia.

        Lindexiltä oon joskus ostanu isokokosten mallistosta toppiksen, joka oli samanlainen, mitä heil oli ns normimallistossakin. Nyt käytössä h&m.stä ostettu untuvatakki ja erinäisiä villakangastakkeja, joita tulee kaupuntioloissa piettyä...


    • jenimaria

      Poikkesin eilen Kampin Lorellaan ja siellä ainakin oli tosi kivoja takkeja eri hintauluokissa. Kannattaa ainakin käydä kurkkaamassa.

    • löydän takkeja?

      Kuinka suuri on XXL?
      Itse sovittelen kokoja 46-48-50 mallista riippuen, viimeksi vedin päälleni Sokoksella Joutsenen untuvatakin kokoa XXL ja se oli liian väljä mulle, päädyin sitten Luhdan talvitakkiin, jossa oli vyötäröllä kunnon muotoleikkaus, koko 46 oli sopiva, alle ei tarvitse tunkea kolmea villatakkia. Vyötärö oli hiukan liian ylhäällä mutta kaikea ei voi saada (pituuteni 178 cm).

      Välikausitakki seuraavaksi hakusessa, trenssi ohuella vuorella, mielellään tuulenpitävää kangasta, ei tarvitse olla goretex. Usein vyötärö noissa liian korkealla mutta ehkä se oikeakin löytyy.

    • mrsbig

      Minä ostin Sokokselta kokoa 50 olevan takin.

    • apinakäsi-kö?

      Mulla on kaks talvitakkia Ellokselta. Ongelmana on yleensä että hihat jää liian lyhyiksi. Harmaa toppatakki oli kuitenkin malliltaan niin kiva että jäi kotiin pitempivartisten lapasten kanssa käytettäväksi. Villakangastakki puolestaan yllätti positiivisesti laadullaan ja hihojen pituudellakin - ihan lemppari nykyään! :)

    • titinana55

      Toppatakkia voi oman kokemukseni mukaan olla vähän vaikea löytää. Mutta jos on valmis satsaamaan vähän rahaa niin itse olen ainakin tykännyt talvitakeissa villakangastakeista http://muotimaailma.wordpress.com/2011/11/20/talvitakki-joka-kestaa-myos-katseet/ Sellainen laadukas iso villakangastakki voi myös olla todella karismaattinen, paljon enemmän ainakin kuin toppatakki. Naisten villakangastakeista haluaisin myös etenkin just suomalaisessa ympäristössä muistuttaa että aina ei tarvii valita sitä mustaa, kun se on niin ankea. Lokaisessa kaupungissa iso musta villakangasvaate on esteettisesti tosi raskas. Kokeilkaa löytää punaista tai vaikka sinistä, ne on persoonallisia ja kauniita.

      Toppatakeissa isot koot on siitä ongelmallisia mun mielestä, että toppatakeista nyt on ylipäätään vaikea löytää kovin tyylikkäitä tai imartelevia malleja ja tyylejä. Joten sitten kun valinnan vara jää kokovaatimusten vuoksi vähiin, niin ei välttämättä löydy kovin hienoja. Esimerkiksi tollanen muodikas kiiltäväpintanen takki on varmasti aivan mahdoton löytää, siis täysin.

      Parkatakkeja taas ei varmaan löydy ollenkaan, mikä on aika ikävää. Ne kun on nyt niin muodikkaita, tai näin ainakin blogeissa väitetään. Sellainen xxl koossa on varmasti mahdoton löytää naiselle suunnattuna. Tiedä häntä sitten mitä ameriikkalaiset käyttää ulkoillessaan, kun siellä toi ylipainoisuus on kuitenkin enemmän vielä ongelma kuin täällä meillä. Kait ne ei ulkoile kylmässä ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe