Olen yrittänyt siis etsiä Don Omarin Danza Kuduroa suomeksi joka paikasta kun ei sitä liramastakaan löydä ;(( Voisko joku ketä osaa espanjaa tai muuten tietää tuon suomeksi laittaa sanatt tähän ? Ei mitään mammat riivaa-versioita tähän . ;)) Ja kiire on!
Danza Kuduro suomeksi?
6
3482
Vastaukset
- ddddddddd
mammat riivaa
- Tomppelihhh:)
Mistä noita oikeen tulee?;D On toi mammat riivaaki iha ok mut danza kuduroo ettin...
- Lanza-amiga
Laitan tähän pikaisen käännöksen, mutta vain osasta Danza Kuduroa, sillä välillä kieli muuttuu espanjasta portugaliksi ja sitä en osaa.
Las manos arriva, cintura sola - kädet ylös, vain vyötärö
da media vuelta, danza kuduro - tee puolikäännös, tanssi kuduroa
No te cances ahora - älä väsy nyt
que esto solo empieza - sillä tämä vasta alkaa
mueve la cabeza, danza kuduro, liikuta päätä, tanssi kuduroa
Las manos arriva, cintura sola - kädet ylös, vain vyötärö
da media vuelta y sacude duro, tee puolikäännös ja ravistele lujaa
no te quites ahora que esto solo empieza - älä poistu nyt, sillä tämä vasta alkaa
mueve la cabesa, sacude duro - liikuta päätä, ravistele lujaa
Nämä toistuu ja välillä sitten sitä portugalia. - -qriia--
miten se menee sitten portugalista suomeksi??
- Tomppelihhh:)
Oon homo
- MRMIM
Siis "kuduro" ei taida olla espanjaa. Wikipediassa mainitaa, että se on alunperin afrikkalainen tanssi ja kuduro tarkoittaa enkuksi "hard ass" eli kai jotain "kovanaama".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984