Olen yrittänyt siis etsiä Don Omarin Danza Kuduroa suomeksi joka paikasta kun ei sitä liramastakaan löydä ;(( Voisko joku ketä osaa espanjaa tai muuten tietää tuon suomeksi laittaa sanatt tähän ? Ei mitään mammat riivaa-versioita tähän . ;)) Ja kiire on!
Danza Kuduro suomeksi?
6
4093
Vastaukset
- ddddddddd
mammat riivaa
- Tomppelihhh:)
Mistä noita oikeen tulee?;D On toi mammat riivaaki iha ok mut danza kuduroo ettin...
- Lanza-amiga
Laitan tähän pikaisen käännöksen, mutta vain osasta Danza Kuduroa, sillä välillä kieli muuttuu espanjasta portugaliksi ja sitä en osaa.
Las manos arriva, cintura sola - kädet ylös, vain vyötärö
da media vuelta, danza kuduro - tee puolikäännös, tanssi kuduroa
No te cances ahora - älä väsy nyt
que esto solo empieza - sillä tämä vasta alkaa
mueve la cabeza, danza kuduro, liikuta päätä, tanssi kuduroa
Las manos arriva, cintura sola - kädet ylös, vain vyötärö
da media vuelta y sacude duro, tee puolikäännös ja ravistele lujaa
no te quites ahora que esto solo empieza - älä poistu nyt, sillä tämä vasta alkaa
mueve la cabesa, sacude duro - liikuta päätä, ravistele lujaa
Nämä toistuu ja välillä sitten sitä portugalia. - -qriia--
miten se menee sitten portugalista suomeksi??
- Tomppelihhh:)
Oon homo
- MRMIM
Siis "kuduro" ei taida olla espanjaa. Wikipediassa mainitaa, että se on alunperin afrikkalainen tanssi ja kuduro tarkoittaa enkuksi "hard ass" eli kai jotain "kovanaama".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694989KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893901- 1943784
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783359Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503019- 252014
- 252004
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991447