"Kirjeenvaihtoystävä" tasokkaasta miehestä.

Maritafemina

Deittiilmoitukset ei oikein kolahda. Mistä voisi löytää tasokkaan miehen, joka nauttii kirjallisesta ajatustenvaihdosta? Saan seuraa mistä vaan ihan livenä, en tarvitse siihen internettiä. Mutta sivistynyt, kolulutettu ja aikaansa seuraava itsestään huoltapitävä huumorintajuinen kirjoitustaitoinen mies saattaisi olla aika hauska. Voisi olla vaikka varattu, koska en tapaamista halua.
Pientä hauskaa ja jännää sutinaa pelkästään koneen välityksellä.

Mikä olisi oikea foorumi löytää ei-epätoivoinen mies tasokkaan elämäänsä tyytyväisen naisen elämään.

9

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainhämärää

      Elämäänsä tyytyväinen? Hah..
      Hakee varattua salaista kirjeenvaihtokaveria, perverssiä touhua :/

    • Ääni

      Ei ne tasokkaat miehet taida paljon kirjeenvaihdosta välittää, jollei oo tapaamista tiedossa...

    • pen_pal

      Tasokkaat, menestyvät, aktiiviset ja menevät miehet ei varmaankaan
      harrasta mitään kirjeenvaihtoa, ei niillä ole aikaa.
      Ennen nettiä lehtien kirjeenvaihtopalstoilla ilmoitteli vain sellaiset
      peräkamarinpojat, eläkeläiset ja muut jotenkin syrjään jääneet
      miehet etsivänsä kirjeenvaihtokaveria. He olivat tyytyväisiä, jos edes
      joku nainen kirjoitti heille, kun muuten he eivät saaneet mitään
      kontaktia muilla keinoin naisiin. Tasokkaiden miesten ei tarvinnut
      silloinkaan turvautua lehtien kirjeenvaihtoseuraa-ilmoituksiin, eikä
      nykyäänkään netin seuranhakupalstoihin, niille riittää vientiä mutenkin.

    • oppirahat maksettu!

      Eräänkin naisen kanssa tuli kirjoiteltua ja oli mukamas halukas lähtemään uloskin. Eipä halunnut kuitenkaan nimeään edes sitten kertoa, kun lopulta asiaa kysyin, että selvästipä oli joku salasuhteiden pyörittelijä.

      Hyi hyi naiset, kaikkee tekin kehtaatte kokeilla :D

      • Joopa joooo

        kyllä tällä palstalla on niitä jotka todella kaipaa ihan oikeasti sitä vaikka kirj.seuraa. Älkää heti yleistäkö !!!!!!!!


    • Maritafemina

      Pervoa tai ei. Haluaisin tutustua ihmiseen, joka osaa asetella sanansa hyvin ja joka saa piristystä päivään niinkin "viattomalla" tavalla.

      Minulla oli sellainen. Tapasin täällä. Kirjoittelimme kauan ja loputlta oli ihan pakko tavata. Se oli virhe, mitä en toiste uskalla tehdä. Se oli tulta ja menoa heti ensi kerrasta.. Mutta nyt jo ohi. Järki voitti.

      Ehkä parempi ettei sittenkään aloita uutta. Kiitos kannanotoista.

      • kunpa vastaisit

        TÄmä on vanha posti, mutta on vaikea löytää vastakappaletta tämmöiseen. Pettäjiä voi löytyä helposti, mutta tämä mistä sinä puhut on sitten olevinaan "pervoa". Minä ymmärrän ainakin täydellisesti, ei se ole pervoa, tai voi se nyt tarvittaessa... Mutta minäkin haluaisin salaisen naiskirjeenvaihtoystävän, jonka kanssa voisin jotenkin heitellä sanojen leipiä samaan järveen, ei sen tarvi olla pettämistä, mutta se saa olla salaista. ihmissydän tarvii tilaa jaksaakseen, salaisuus voi tuoda sen tilan. Ja se ois hienoa, jos olisi samoilla linjoilla puhumisessa ja yhtä älykkäitä ja semmosta, se muuten olisi vaivaannuttavaa. Se voisi sutista, jos jotenkin samanlaiset yöminät kohtaisi. Ei elämän kuulu olla mustavalkoista!


      • Yksi nainen täällä
        kunpa vastaisit kirjoitti:

        TÄmä on vanha posti, mutta on vaikea löytää vastakappaletta tämmöiseen. Pettäjiä voi löytyä helposti, mutta tämä mistä sinä puhut on sitten olevinaan "pervoa". Minä ymmärrän ainakin täydellisesti, ei se ole pervoa, tai voi se nyt tarvittaessa... Mutta minäkin haluaisin salaisen naiskirjeenvaihtoystävän, jonka kanssa voisin jotenkin heitellä sanojen leipiä samaan järveen, ei sen tarvi olla pettämistä, mutta se saa olla salaista. ihmissydän tarvii tilaa jaksaakseen, salaisuus voi tuoda sen tilan. Ja se ois hienoa, jos olisi samoilla linjoilla puhumisessa ja yhtä älykkäitä ja semmosta, se muuten olisi vaivaannuttavaa. Se voisi sutista, jos jotenkin samanlaiset yöminät kohtaisi. Ei elämän kuulu olla mustavalkoista!

        Onhan meitä muitakin. Minkä ikäinen mies olet itse sillä täytyy olla suhteellisen samanikäinen, jotta löytyy juteltavaa.


      • Minttumaija
        kunpa vastaisit kirjoitti:

        TÄmä on vanha posti, mutta on vaikea löytää vastakappaletta tämmöiseen. Pettäjiä voi löytyä helposti, mutta tämä mistä sinä puhut on sitten olevinaan "pervoa". Minä ymmärrän ainakin täydellisesti, ei se ole pervoa, tai voi se nyt tarvittaessa... Mutta minäkin haluaisin salaisen naiskirjeenvaihtoystävän, jonka kanssa voisin jotenkin heitellä sanojen leipiä samaan järveen, ei sen tarvi olla pettämistä, mutta se saa olla salaista. ihmissydän tarvii tilaa jaksaakseen, salaisuus voi tuoda sen tilan. Ja se ois hienoa, jos olisi samoilla linjoilla puhumisessa ja yhtä älykkäitä ja semmosta, se muuten olisi vaivaannuttavaa. Se voisi sutista, jos jotenkin samanlaiset yöminät kohtaisi. Ei elämän kuulu olla mustavalkoista!

        Olen jo iäkäs nainen, en suuri kaunotar, mu on tta en ihan rumakaan. Vikani on se, että olen kai vähän liian älykkö tavallisille miehille! Seuraan dokumenttia telkkarista ja luen paljon, en välttämättä kaunokirjallisuutta, mutta elämäkertoja yms. Olen ollut kauan sitten naimisissa ja sen jälkeen oli mukavia vuosia miesystäväni kanssa, mutta hän kuoli. Vanha työtoveri rupesi soittelemaan, kun jäi leskeksi, mutta hän on niin kunnollinen, että puupinokin pitää olla sentilleen suorassa pihalla. Eikä osaa itse tehdä treffejäkään, puhuu ummet lammet puhelimessa, minun siis pitää ehdottaa tapaamista. Aika äkkipikainen kun olen (lepyn samassa ja pyydän anteeksi), tuli vähän sanoista, ja nyt ei ole kuulunut miehestä mitään.Kärsin hermokivuista, en rupea enää keittäjättäreksi kenellekään. - Nimim Kunpa vastaisit, kirjoittelehan minulle, enkä muutenkaan ole kovin tiukkapipoinen, kaikkea on koettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe