"Kirjeenvaihtoystävä" tasokkaasta miehestä.

Maritafemina

Deittiilmoitukset ei oikein kolahda. Mistä voisi löytää tasokkaan miehen, joka nauttii kirjallisesta ajatustenvaihdosta? Saan seuraa mistä vaan ihan livenä, en tarvitse siihen internettiä. Mutta sivistynyt, kolulutettu ja aikaansa seuraava itsestään huoltapitävä huumorintajuinen kirjoitustaitoinen mies saattaisi olla aika hauska. Voisi olla vaikka varattu, koska en tapaamista halua.
Pientä hauskaa ja jännää sutinaa pelkästään koneen välityksellä.

Mikä olisi oikea foorumi löytää ei-epätoivoinen mies tasokkaan elämäänsä tyytyväisen naisen elämään.

9

458

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainhämärää

Elämäänsä tyytyväinen? Hah..
      Hakee varattua salaista kirjeenvaihtokaveria, perverssiä touhua :/

• Ääni

Ei ne tasokkaat miehet taida paljon kirjeenvaihdosta välittää, jollei oo tapaamista tiedossa...

• pen_pal

Tasokkaat, menestyvät, aktiiviset ja menevät miehet ei varmaankaan
      harrasta mitään kirjeenvaihtoa, ei niillä ole aikaa.
      Ennen nettiä lehtien kirjeenvaihtopalstoilla ilmoitteli vain sellaiset
      peräkamarinpojat, eläkeläiset ja muut jotenkin syrjään jääneet
      miehet etsivänsä kirjeenvaihtokaveria. He olivat tyytyväisiä, jos edes
      joku nainen kirjoitti heille, kun muuten he eivät saaneet mitään
      kontaktia muilla keinoin naisiin. Tasokkaiden miesten ei tarvinnut
      silloinkaan turvautua lehtien kirjeenvaihtoseuraa-ilmoituksiin, eikä
      nykyäänkään netin seuranhakupalstoihin, niille riittää vientiä mutenkin.

• oppirahat maksettu!

Eräänkin naisen kanssa tuli kirjoiteltua ja oli mukamas halukas lähtemään uloskin. Eipä halunnut kuitenkaan nimeään edes sitten kertoa, kun lopulta asiaa kysyin, että selvästipä oli joku salasuhteiden pyörittelijä.

Hyi hyi naiset, kaikkee tekin kehtaatte kokeilla :D

• Joopa joooo

kyllä tällä palstalla on niitä jotka todella kaipaa ihan oikeasti sitä vaikka kirj.seuraa. Älkää heti yleistäkö !!!!!!!!

• Maritafemina

Pervoa tai ei. Haluaisin tutustua ihmiseen, joka osaa asetella sanansa hyvin ja joka saa piristystä päivään niinkin "viattomalla" tavalla.

Minulla oli sellainen. Tapasin täällä. Kirjoittelimme kauan ja loputlta oli ihan pakko tavata. Se oli virhe, mitä en toiste uskalla tehdä. Se oli tulta ja menoa heti ensi kerrasta.. Mutta nyt jo ohi. Järki voitti.

Ehkä parempi ettei sittenkään aloita uutta. Kiitos kannanotoista.

• kunpa vastaisit

TÄmä on vanha posti, mutta on vaikea löytää vastakappaletta tämmöiseen. Pettäjiä voi löytyä helposti, mutta tämä mistä sinä puhut on sitten olevinaan "pervoa". Minä ymmärrän ainakin täydellisesti, ei se ole pervoa, tai voi se nyt tarvittaessa... Mutta minäkin haluaisin salaisen naiskirjeenvaihtoystävän, jonka kanssa voisin jotenkin heitellä sanojen leipiä samaan järveen, ei sen tarvi olla pettämistä, mutta se saa olla salaista. ihmissydän tarvii tilaa jaksaakseen, salaisuus voi tuoda sen tilan. Ja se ois hienoa, jos olisi samoilla linjoilla puhumisessa ja yhtä älykkäitä ja semmosta, se muuten olisi vaivaannuttavaa. Se voisi sutista, jos jotenkin samanlaiset yöminät kohtaisi. Ei elämän kuulu olla mustavalkoista!

• Yksi nainen täällä
        kunpa vastaisit kirjoitti:

TÄmä on vanha posti, mutta on vaikea löytää vastakappaletta tämmöiseen. Pettäjiä voi löytyä helposti, mutta tämä mistä sinä puhut on sitten olevinaan "pervoa". Minä ymmärrän ainakin täydellisesti, ei se ole pervoa, tai voi se nyt tarvittaessa... Mutta minäkin haluaisin salaisen naiskirjeenvaihtoystävän, jonka kanssa voisin jotenkin heitellä sanojen leipiä samaan järveen, ei sen tarvi olla pettämistä, mutta se saa olla salaista. ihmissydän tarvii tilaa jaksaakseen, salaisuus voi tuoda sen tilan. Ja se ois hienoa, jos olisi samoilla linjoilla puhumisessa ja yhtä älykkäitä ja semmosta, se muuten olisi vaivaannuttavaa. Se voisi sutista, jos jotenkin samanlaiset yöminät kohtaisi. Ei elämän kuulu olla mustavalkoista!

Onhan meitä muitakin. Minkä ikäinen mies olet itse sillä täytyy olla suhteellisen samanikäinen, jotta löytyy juteltavaa.

• Minttumaija
        kunpa vastaisit kirjoitti:

Olen jo iäkäs nainen, en suuri kaunotar, mu on tta en ihan rumakaan. Vikani on se, että olen kai vähän liian älykkö tavallisille miehille! Seuraan dokumenttia telkkarista ja luen paljon, en välttämättä kaunokirjallisuutta, mutta elämäkertoja yms. Olen ollut kauan sitten naimisissa ja sen jälkeen oli mukavia vuosia miesystäväni kanssa, mutta hän kuoli. Vanha työtoveri rupesi soittelemaan, kun jäi leskeksi, mutta hän on niin kunnollinen, että puupinokin pitää olla sentilleen suorassa pihalla. Eikä osaa itse tehdä treffejäkään, puhuu ummet lammet puhelimessa, minun siis pitää ehdottaa tapaamista. Aika äkkipikainen kun olen (lepyn samassa ja pyydän anteeksi), tuli vähän sanoista, ja nyt ei ole kuulunut miehestä mitään.Kärsin hermokivuista, en rupea enää keittäjättäreksi kenellekään. - Nimim Kunpa vastaisit, kirjoittelehan minulle, enkä muutenkaan ole kovin tiukkapipoinen, kaikkea on koettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      71
      1777
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1277
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1172
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      869
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      682
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      655
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      591
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      62
      540
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      27
      498
    15. 36
      494
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe