moi! olen käyttänyt kyseistä lääkettä n.3 vuotta! 20-10mg/vrk! nyt olenollut 2viikkoa ilman ja ennen lopettamista popsin abaut 1kk 1/4 10mg pilleristä per päivä! kysyisinkin nyt että onko kellään kokemuksia vieroitus oireista! mulla on meinaan vasta nyt alkanut tulemaan aivan järjetöntä ns.keinumis huimausta! silmiä kun kääntelee niin kieleen tulee n.s sähköiskuja! nämä oireet aiheuttavat suurta ahdistumista! onko nämä oireet vierotuksesta vai onko kyse jostain muusta? ja jos on viekkareita niin kestääkö tällainen kauan? toi huimaus meinaan häiritsee rotanlailla!
sitalopramin vieroitus oireet lopettaessa
keinuvamies 30v
166
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Vähensin Sertralinia kolme viikkoa sitten 25 mg:lla (nyt 200 mg) ja eilen vielä huimasi ilkeästi mutta nyt tuntuu jo paremmalta. Masennuslääkkeet kannattaa ajaa hitaasti alas, sanoisin että sinun lääkkeelläsi 2,5 - 5 mg/2-3 viikkoa, nin silloin lopetus sujuu varmaan aika kivuttomasti.