Millaiset vaatteet eivät korosta laihuuttani? Millaiset leikkaukset isontavat povea? Olen 172/51 ja muuten täysi terve, mutta kiloja ei vaan tule. Olen iholtani aika tumma suomalaiseksi, ja minulla on siniset silmät ja ruskeat hiukset. Millaiset värit siis pukevat minua? Olen täysin toivoton kun en osaa pukeutua kuin mustaan.
Vaatteita pitkälle ja laihalle
4
1217
Vastaukset
- Linnea
Jaha, yllättäen tämä on ihmisille ihan vieras tilanne kun vastauksia ei tule... Tuttua.
Mä olen 179/54, terve ja ruumiinsa kanssa sinut oleva kolmikymppinen. Vaatteiden etsiminen on todella vaikeaa, ja teen paljon itse. Suurin hankaluus on pitkät raajat, etenkin kädet: hyvin istuvaa kauluspaitaa on täysin mahdotonta löytää. Housuja en käytä, hameissa pituus kun ei ole niin justiinsa. T-paidat ostan lastenosastolta.
Miksi ihmeessä hoikkuutta pitäisi peitellä? Olet varmasti kaunis ja näyttävä nainen, nauti siitä! Hoikka nainen voi hyvin käyttää esimerkiksi isokuosisia vaatteita näyttämättä sohvalta. Käytä ihmeessä iloisia värejä, vartalonmyötäisiä vaatteita ja printtejä. Ja miksi poven pitäisi näyttää isolta? Helpompi pienipovisen on pukeutua, itse en käytä enää edes rintaliivejä. Noin yleisesti ottaen nuoren, hoikan naisen päällä KAIKKI näyttää hyvältä!
Ollaan ylpeitä hoikkuudestamme, sitä ei todellakaan tarvitse hävetä! - ylpeä surffailija
Kiitos, Linnea! Tunsin viestisi jälkeen ylpeyttä siitä että olen pitkä ja laiha, eikä minun tarvitse tuhlata rahojani läskien poistamiseen. Kiitos.
Aloittajalle annan roimasti rohkeutta pukeutua muuhunkin kuin mustaan, kokeile vaikka sinisen eri sävyjä. Itsekin olin sinun tilanteessasi joskus, mutta kokeilemalla löysin vaatteita, jotka sopivat minulle. - eebu
olen Linnean kanssa samaa mieltä, että meidän pitkien ja hoikkien naisten päällä KAIKKI näyttää hyvältä. vuosia sitten itse yritin myös peitellä hoikkuuttani käyttämällä löysiä housuja, liian isoja paitoja ja vaatteita jotka ei korosta hoikkuuttani. onneksi pääsin siitä yli! nyt etsin kaupasta pienimmät koot ja olen ylpeä mallin kropastani. toki vieläkin joudun monesti jättämään ne kaikista tiukimmat paidat kauppaan, en meinaa löytää täydellisiä, istuvia farkkuja jne. mutta loppupelissä nuo taitaa olla pikkujuttuja :) lisäksi: itse pukeudun myös pääasiassa mustaan koska yksinkertaisesti pidän siitä niin paljon, mutta yritän silti elävöittää asuja erilaisilla materiaaleilla, kerroksilla ja hauskoilla koruilla :)
t. 171,5 / 50 - alan mies
Valitettavasti totuus on kuitenkin se, että tietyn painoindeksin alitettuaan kukaan ei näytä hyvältä. Kannattaa pitää paino normaalirajoissa ennen kuin se käy liian vaikeaksi. Siis: syö säännöllisesti, valitse ravitsevia vaihtelevia ruokia ja ota välipaloja vaikka ei olisi nälkä. Jos ruoka ei maistu, satsaa hyvään laatuun ja makuihin, vaikka maksaisikin enemmän. Terveys (ja ulkonäkö) on kuitenkin tärkeämpää kuin raha.
Aloittajalle ehdotan, että kokeilisit mustan sijalle pehmeitä lämpimiä värisävyjä. Pehmeät värit "lieventävät" laihuutta niin että et näyttäisi kovan kulmikkaalta. Musta sen sijaan lisää kovuutta ja terävyyttä olemukseen. Musta myös korostaa esim. kalpeutta ja huonokuntoisuutta ja on harvalle eduksi. jos viihdyt tummissa, niin etsi sävyjä joissa on lämpöä ja hehkua niin ne saavat sinutkin hehkumaan, esim. punaiseen, vihreään, ruskeaan tai violettiin meneviä. Laihalle en käyttäisi myöskään viileitä sävyjä kuten sinisiä tai valkoisia - niissä saatat näyttää aneemiselta.
Vältä liisan väljiä tai liian tiukkoja vaatteita. Vältä myöskin laatikkomaisen suoria leikkauksia. Rypytykset ja poimutukset antavat pehmeyttä, esim lyhyt pystyrypytys rintojen välissä lisää hiukan muotoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139