maksa-arvot koholla ja myös tulehdusaevot.

Elikkä reilu viikko sitten alko kovalla pääkivulla, kuumeella ja leuassa turvonnut imusolmuke.. lääkäri kirjottti bara-tabsit ja kotiin lepäämään.. sitten tuli kovat mahakivut jonka takia kävin kolmena päivänä päivystyksessä.. jolloin saatiin aikaiseksi ottaa verikokeet ja käydä vatsan ultrassa josta ei löytynyt mitään ihmeellistä muutakuin sappikivet jotka eivät ole tämän kipuilun syynä ja lääkärikin sanoi että ei ole siellä tulehdusta.. maksa-arvot ja crp koholla jolle ei ole selitystä ja edelleen kovat kivut mahassa :/ kotona sairastan ja lääkäristä ei ole apua.. olen 25 vuotias nais puolinen jolla jonkun verran olllut lääkkeiden viihdekäyttöä ja muutaman kerran amfetamiiniä jonka lääkäri tietää mutta ei osaa sano mikä on... vituttaa kuolla himaan ku apua ei saa.. kiitos hyvinvointivaltion hyvät terveyspalvelut =)
1163
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Jos maksa-arvot on koholla, Para-tabsit eivät ainakaan ollut hyväksi, pikemminkin ehkä korottanut maksa-arvoja lisää ja tulehdukseen ei niistä ollut mitään apua. Tutkimista on syytä jatkaa. Leuan imusolmukkeen turpoaminen voisi viitata hammastulehdukseen, mutta joku kurkkutulehduskin voisi turvottaa näitä imusolmukkeita. Vatsakipu tietenkin suuntaa epäilyjä toisaalle, mutta siihen voi olla syynä jonkun muun lääkkeen käyttö jos olet harrastanut lääkkeiden viihdekäyttöä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kwieufghjak kirjoitti:

Elikkä reilu viikko sitten alko kovalla pääkivulla, kuumeella ja leuassa turvonnut imusolmuke.. lääkäri kirjottti bara-tabsit ja kotiin lepäämään.. sitten tuli kovat mahakivut jonka takia kävin kolmena päivänä päivystyksessä.. jolloin saatiin aikaiseksi ottaa verikokeet ja käydä vatsan ultrassa josta ei löytynyt mitään ihmeellistä muutakuin sappikivet jotka eivät ole tämän kipuilun syynä ja lääkärikin sanoi että ei ole siellä tulehdusta.. maksa-arvot ja crp koholla jolle ei ole selitystä ja edelleen kovat kivut mahassa :/ kotona sairastan ja lääkäristä ei ole apua.. olen 25 vuotias nais puolinen jolla jonkun verran olllut lääkkeiden viihdekäyttöä ja muutaman kerran amfetamiiniä jonka lääkäri tietää mutta ei osaa sano mikä on... vituttaa kuolla himaan ku apua ei saa.. kiitos hyvinvointivaltion hyvät terveyspalvelut =)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu