Nainen pieraisi aamupöydässä

ei todeksi uskois

eikä suostunut pyytämään anteeksi. Tätähän me mökötellään viikkopari, kunnes minä nöyrryn :(

56

4144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      ehdottomasti suosittelen että vaihat ämmää :(

    • kigy

      Hyvä ettei sentään kirkossa...siellä vasta kajahtelis :D

    • Tehkää testi

      Onko tuo pieru nyt niin maailman ihme, voi päästä sinultakin sopimattomasti.
      Tehdä tuosta nyt numeroa, kyllä on pieni maailmanne.

      Minä kllä ihan tahallani piereskelisin, jotta näkisin minkälaisen kumppanin kanssa olen tekemisissä, jos pieru on noin suuri asia, niin mitä ovat sitten suuremmat . Ei varmsti etenisi se suhde.

      • 2+2

        Siis, haisetko paskalle vain jotta selviäisi, miten toinen reagoi? Tiedän tiedän pieru on monella hajutonta ja äänetöntä. :)

        Hieno veto kyllä ja kyllä maailmaan paskaa mahtuu...En koskaan ymmärrä ihmisiä, jotka olettavat sen kaasupäästön olevan jotenkin ylitsepäästemättömän kuvottavaa.


    • Hah !

      Olet ahdasmielinen, toivottavasti nainen ymmärtää vaihtaa sinut parempaan yksilöön.

    • Toleranssii

      Voi jos meillä mökötettäis pierujen takia, niin en kai muuta ehtisikään. Itse kyllä yritän olla kaasuttelematta, vaikka laktoosi-intolerantikko olenkin. Mies rupsuttelee aivan surutta, mutta ei varmaan tykkäisi, jos minä tekisin perässä.

    • Otan osaa

      Voi hellanlettas sentään, ku joku on järkyttynyt yhdestä pierusta. Eikö olekin kauheaa, että naisetkin pierevät joskus jopa vahingossa. Puhumattakaan siitä kaikesta inhottavasta mitä tekevät suljetun WC oven takana. Huuiii...kauheeta.

      Ootko muuten tiennyt, että ihan oikeat prinsessatkin piereskelee ja käy vessassa:)

      • yx mies vuan

        Varmaan aloittaja luulee, ettei naisilla ole aineenvaihduntaa ollenkaan!

        Mutta, eikäs naisen pieru tuoksu ruusulle :D

        Löyhässä on liitto jos se naisen (tai miehen) pieruun kaatuu!


      • Kärpix

        Toi prinsessa juttu ei voi pitää paikkansa. Tais siis prinsessoilta voi joskus päästä kaasua, mutta se tuoksuu ruusulta ja vaniljalta. Kakkaa ei tule, mutta vähän pissaa.


    • Sen siitä peppu seksistä saa...

    • Jorma Esari

      Sulatejuustorasia pieraisi aamupalapöydässä, tai sitten mulla on vaan niin h-tin kova krapula että pistää kuulemaan omiaan.

    • mismäinen eukkoko

      Hyi, piereminen on tosi röyhkeetä ja miesmäistä, ei sovi sitten alkuunkaan naisille.

      • Ei sukupuolijuttu

        Meinaatko, että naisimmeisille ei keräänny kaasuja ollenkaan? Jos se on luonnollista ja hyväksyttävää joillekin, sen pitää olla sitä ihan kaikille.


    • Varsinainen pökäle

      Kyllä aamupalapöydässä voi pieraista rätkäyttää vaikka jalkaa polkaisten, kunhan varoo ettei tule varren kanssa. Se ei sopisi kummallekkaan sukupuolelle.

    • Intiimi'sti

      No hmmm, eihän se nyt tietenkään kuulu hyviin tapoihin ruokapöydässä prutkutella. Mutta jos nainen - tai mies - jonka kanssa harrastaa vaikka minkä paikan nuolemista ja imemistä ja sitä sun tätä, paukauttaa ison tai pienen ilman pois, niin se ei voi kovin anteeksi antamatonta olla. Jos on, niin mieäs on neiti nirppanokka eikä mikään mies!

    • On kyllä ennenkuulumatonta! Vaadi anteeksipyynnön lisäksi myös jonkinlaista korvausta.

    • Kalle_12345

      Jessus sentään! Teillähän on asiat hyvin jos murheet ovat pahimmillaan tätä luokkaa.

    • Vanha lappalainen

      sananlasku: joka pierua pidättää, siinä on muutakin vilppiä. Terkkuja Pasille ruottiin.

    • järkipyllyyn

      samasta syystä minä pistin nirppanokkaisen ukkoni ulkoruokintaan, nyt olen saanut 30 vuotta vapaasti piereskellä aamiaispöydässä ja elämä on tasapainoista, ihanaa ja tuoksuvaa!

    • oonhan mäkin pieraissut ruokapöydässä ! lapsena tosin......ei mitään sen kum-
      mempaa ! Ei siinä nyt ole mitään sen ihmeellisempää, tehdä nyt noin pienestä
      asiasta numeroa.........ei tarvitse pyytää anteeksi noin pientä asiaa ! en mäkään
      pyytänyt.........mökötä yksinäs, jos oot noin ahdasmielinen ! jos mä olisin hän, oli-
      sin lähtenyt lätkimään ajat sitten ! ei kenenkään tuollaista hullua tarvitse sietää !
      tiedoksi vain.

    • typykkä71

      Kyllä paineiden pitää antaa pois tulla!!!! Aatteles jos rupeis korvista tulee jos pidättelee...

    • suosittelen

      >SANOISIN ,että mökötä niin kauan kunnes oppii pyytämään anteeksi. Minä
      sanoin viime juhannuksena ,että mikäli vielä pieree ruokapöydässä niin otan
      eron. Siinä sitten 11.7 tultiin saunasta ja juotiin kahvia kunnes vaimo päästi oikein
      ison pierun kysyin mitä on sovittu ? ei mukamas muistanut ,menin kahden päivän
      päästä virastolle ja jätin eron ja kerroin siitä myös vaimolle. Hän itki koko viikon
      ja rukoili mutta mikä sovittu siitä pidetään kiinni.

    • tuhnutäti

      siis yhden pierun varassako parisuhde on?? ei ole kauhean vakaalle pohjalle rakennettu jos yksi ääni pystyy suhteen rikkomaan..ehkä ero onkin sit hyväks että mies saa aikaa kasvaa aikuiseks.tokkopa hänkään täysin paheetonta elämää elää? varmaan sormi on joskus eksynyt nenään tai korvaan ja sieltä saatu saalis piilotettu sopimattomaan paikkaan??

    • voi, voi.. on sitten ihmisillä pieni sielu..hah

    • ihkupihkupyöriäinen

      VAU! Sait selville että 1. nainenkin on IHMINEN 2. naisilla on SUOLISTO! JIHUU JIPII ILONKYYNELEILLE ei näy loppua

    • Näin,

      Voi käydä,kun tavisperheessä ollaan aamupöydässä. Jos ei ole käytöstavoista tietoakaan,silloin päästellään pieruja missä vain ja syljetään minne tahansa.

    • N 41

      Hieno nainen ei pidä niin pahoja hajuja sisällään!

      • Paukkupimu

        Minä paukuttelen tauotta. Yksin kun asun niin en ainakaan kotona häiritse ketään. Seurassa yritän pidätellä, mutta joskus pääsee vahingossa ihmisten ilmoillakin. Minkäs teet kun on maha täynnä ilmaa. Pitäiskö olla syömättä? Vai pysyä neljän seinän sisällä?


      • täällä toinen
        Paukkupimu kirjoitti:

        Minä paukuttelen tauotta. Yksin kun asun niin en ainakaan kotona häiritse ketään. Seurassa yritän pidätellä, mutta joskus pääsee vahingossa ihmisten ilmoillakin. Minkäs teet kun on maha täynnä ilmaa. Pitäiskö olla syömättä? Vai pysyä neljän seinän sisällä?

        Hyvä Paukkupimu! :D


      • huumattu
        Paukkupimu kirjoitti:

        Minä paukuttelen tauotta. Yksin kun asun niin en ainakaan kotona häiritse ketään. Seurassa yritän pidätellä, mutta joskus pääsee vahingossa ihmisten ilmoillakin. Minkäs teet kun on maha täynnä ilmaa. Pitäiskö olla syömättä? Vai pysyä neljän seinän sisällä?

        Täälläpä olisi mies joka haluaisi tulla huumatuksi pieruillasi.En vaan tiedä miten sinut löytäisin ja mistä.


    • Pierut ovat hauskoja

      Kahdestaan ollessa pierut ovat vain hauskoja.

    • Pierumestari

      Minua ei kyllä yhtään haittaa jos nainen pieree, saapahan itsekin päästellä sitten hyvällä omallatunnolla ja molemmilla on mukavampaa!

    • ww00

      Taidatte olla vanha pariskunta? Riijuuaikana pierukin haisee hyvälle :)

    • hohhhhhhoijjaa

      Voi itq ja parq, jo on aikoihin eletty :( Kyllähän naisen elimistön luonnollisestikkin pitäisi kyetä eliminoimaan mahdolliset suolistossa syntyvät kaasut, ja jos näin ei jostain syystä tapahdu, täytyy naisen tottakai kyetä pitämään kaasut sisällään tilanteessa kuin tilanteessa. Varsinkin omassa kodissaan, jossa koko komppanja on kuulolla! Pidättely tekee sitäpaitsi hyvää jokaisen suolistolle. Suosittelen. Varsinkin jos teillä on laktoosi-intoleranssi.

    • ymmä'rrys

      Jollakin voi tulla tuosta piereskelystäkin sellainen tapa jota vaan ei huomaa ennenkuin taas törähtää


      itse en kyllä kestäisi tuollaista miestä enkä kyllä naistakaan.. aina voi juosta vessaa kohti jolloin jos törähtää niin ainakin on yrittänyt..

      Jollakin jokin selkävaiva voi johtaa myös noihin pidätysongelmiin. kannattaa varmistaa onko mitään tehtävissä vai istuuko vaimo viinikorkki pepussa aamiaisella ??

    • 14+15

      Kyl maar se nyt on niin että oikean naisen perästä tulee vain kukkasia ja hunajaa eikä missään haise ikinä mikään, ei ainakaan ikävästi. Muutoin on mies ja semmoisen kanssa on vain homppelit. Toki miehellä on miehen hajut, myös pierut aina kun siltä tuntuu että on hyvä olo.

      ...vakavasti puhuen, on teilläkin ongelmat.

    • naiset eivät käy paskalla tai jos käymme niin pönttöön tipahtaa vain pieni vaaleanpunainen pastilli, emme osta vessapaperia tai kiroile :)

    • Moi9moii

      Mitä pahaa yhes pierus on?? Määki oon pierassut ruokapöydässä, muttei se kissaani haitannut:)

    • mmixuu

      naiset on ällöi!

      • Kiksauttaja + + +

        Niin ovat. Kannattaa sekaantua vain ja ainoastaan miehiin.


    • Ei uskois, ei!

      Et sinä mikään humoristi ole: olisit vastannut kajauttamalla vähän kovaäänisemmän pierun.

    • voi kauhia

      MIhin tämä maailma oikein on menossa?

    • Pieni69

      Tulukaa tänne!

    • turbomies69

      ihanaahan se vain on kun nainen lähettää tuoksuvia lentosuukkoja

    • turistii1

      itse pieru ei sinänsä ole iso asia. eniten reagoin siihen ettei naisesi näe siinä mitään väärää ja pyydä anteeksi. ei sitä piereskellä ruokapöydässä ja jos vahinko sattuu niin pyydetään anteeksi.
      mielestäni tuo on merkki siitä ettei naisesi tule pyytämään anteeksi muissakaan asioissa. toiset ei osaa pyytää anteeksi. hänen itsepäisyys ei ole hyväksi ja päivien mököttäminen. tulee tuota menoa paljon ongelmia kommunikaation kanssa.

    • HerrasNainen

      Ehken verbaalista kanssakäymistä kannattaa myös kehittää?

      "Anteeksi rakkaani. Meinasi päästä kauhea röyhtäys. Niin kuin huomasit. Onneksemme sain vaihdettua sen pieruksi."

    • meikä

      PROVO ON!

    • ovi on

      Jos ei pyydä anteeksi ei pyydä kyllä mitään muutakaan tekemistään.

    • pierua

      mieluimmin kuuntelen pierua kun elan yksin se on viela pahempaa

    • JJvenemies

      Jotkut naiset ovat varsinaisia jätesäiliöitä ja turauksethan sieltä sitten varoventtiilistä tulee silloin tällöin ulos. Vaihda tämä vanha troolari vähän solakampaan menopeliin.

    • pierupiia

      mitä vittua oikeasti!! kyllä naisetki pieree ja on kuralla ja oksentaa ja p a s k a n t a a ja vuotaa verta v:stä jne ei meistä saa nukkeja tekemälläkään!! ja niinku moni on jo sanonu on sullaki ongelma ja luultavasti naisesi kieltää koko homman ku sitä nolottaa sun asentees takia. ja mikä tuo yks juippi oli mikä kertoi että oli jättäny naisensa pierun takia!! ja sanonu mitä on sovittu! koiralle puhutaan noin koiraa muistutetaan sovituista asioista ja rangaistaan kun ne ei muista mutta ei sentää naista kuulu kouluttaa hyville tavoille! ei suolistoa voi kouluttaa! ja ainakin vielä se peräsuoli myös meille naisille kasvaa :D meillä piereskellään ja nauretaan mutta jos lähetää jonnekki kylään tms. nii ei siellä tietenkää paukutella :D

    • Anonyymi

      Pieraise sinä itsesi Alaskaan, niin ei naisten tarvi sua enää nähdä!!! Hah idiootti!!

    • Anonyymi

      Jää

    • Anonyymi

      Järkyttävää inhottavas haiseeeeee!!!!!!

    • Anonyymi

      Hulluhulluhulluhulluhullu!!!!!

    • Anonyymi

      Jos on oikein tykästynyt johonkin viehättävään naisolentoon, ei siinä kyllä mitkään hajut haittaa, päinvastoin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe