Osaisiko kukaan sanoa, miten saisin kerättyä asiakaskuntaa itselleni?
Olen siis juuri opetellut tekemään Universal Nails 1-vaihe geelejä.
Nyt pitäisi kerätä asiakaskuntaa, jotta saisi harjoitusta, jotta saisi ton diblomin ja millaista hintaa voi pyytää uusista kynsistä ja huolloista?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Rakennekynnet
12
662
Vastaukset
- Karoliinalimppu
Ja täällä olisi tosiaan kynsiä harjotustyönä halvalla: 40€uudetkynnet ja 30€ huoltokynsille.
Luulisin, että hinnat kohdillaan?
Mitä kautta siis lähtisin itseäni mainostamaan, koska olen vasta aloittelija ja haluaisin kerätä asiakkaita, jotta saisin harjoitusta tarpeeksi?- hm
paikallislehteen pieni ilmoitus, facebook sivulle, lähikauppojen ilmoitustauluille... muista nostaa hinnat kesään mennessä, muuten asiakkaat tottuvat halpoihin hintoihin, etkä koskaan saa kunnon palkkaa työstäsi. muistathan myös ilmoittaa jossain kohden verottajalle, ettei tule yllätyksiä. asiakkaat myös seuraavat, saavatko kuitin vai eivät..
- 4+10=14
Voisit vaikka alottaa kertomalla, missä päin olet.
Hinnat on ainakin kohillaan. - happy nails
Happy Nail..
Ripsien pidennys 55 euro- huolto 45 euro
Uudet geelikynnet 40 euro- huolto 32 euro
3D kukka, kuvia, timantti ILMAINEN
PUH: 046 526 7995
TERVETULOA!!!!!!!!!!!!!
Pikku Huopalahti- Kytösuontie- Sad Nails
Ei voi suositella kellekään. Surkeaa.
- hhr63
Järkyttävän huonoa jälkeä niin rakennekynsissä kuin ripsien pidennyksessä. Likainen paikka, epähygieenistä touhua, ei putsannut työvälineitä välillä, viilasi omia kynsiä ja pisti makaamaan likaisen pyyhkeen päälle. Vessassa suorastaan saastaista. Hyi hitto
- Mm550
hhr63 kirjoitti:
Järkyttävän huonoa jälkeä niin rakennekynsissä kuin ripsien pidennyksessä. Likainen paikka, epähygieenistä touhua, ei putsannut työvälineitä välillä, viilasi omia kynsiä ja pisti makaamaan likaisen pyyhkeen päälle. Vessassa suorastaan saastaista. Hyi hitto
Millaiset kynsistäsi tuli?? Ku oon itte varannu ajan ja toi kommentti vähä pelottaa!! Haluisin stilettot.
- hahhahhhhaaaahaha!
haloo! menit harjoittelijalle. äl'ä valita. siitäs sait alennuksen perässä juoksija!
- OneTwoThreeHappyFace
Itse olen harjoitellut kavereille ja joka kerta sanon, että takuuta kestävyydestä en anna! Hintaa en ole laitosta ottanut, mutta huoltoja en ihan ilmaiseksi tee.
Ja sinä Sad Nails, kun menet harjoittelijalle, niin itselläsi on silloin tiedossa, että kyseessä ei ole ammattilainen! Turha siis rutista! - sad bad nails
Tosi surkea paikka! Kynnet teki omistaja, joka sanoi tehneensä kynsiä jo vuosia. Ei kestänyt päivääkään, kun reunat alkoivat irtoilla. Muoto on ruma, kynsinauhoja ei huollettu. Ei kannata mennä, vaikka hinta onkin halpa.
- Laadun.tae.hyvä.koulutus
Pyydät neuvoa pimeän työn tekemiseen? Jos aiot kasvattaa asiakaskuntaa, työ on selkeästi työtä eikä sitä verottajan silmin katsota harrastukseksi.
Vain harrastuksen verot voi maksaa omassa verotuksessa.
Ansaintitarkoituksessa työn tekemiseen pitää olla joko yritys, osuuskunta, 4H, tms
Miten hoidat vakuutusasiat jos teet pimeänä? Jos aiot alalle, hanki kunnon koulutus.
Entä asiakas? Miksi luulet että halvalla saisi hyvät kynnet? Ja kuka haluaa rumat kynnet?- verottajajavakuutus
Harmaa talous, pimeä tulevaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974