Okkeido!
Kun saavuin palstalle, niin mikä oli tilanne versus nyt?
(Jos joku osaa vaikuttaa, niin se olen minä, et sinä.)
Summa summaarum
21
<50
Vastaukset
Hähä
(momentilla).- niin?
cillae kirjoitti:
(Räps)
(Räps)
(Sivukuvia)
(Asentoja)
(Stailausta)Hyvä. Susta saadaan hyvä myyntivaltti sotaisiin maihin. Ei sinne peilaamatta pääsisikään.
niin? kirjoitti:
Hyvä. Susta saadaan hyvä myyntivaltti sotaisiin maihin. Ei sinne peilaamatta pääsisikään.
Ja mikä ihmeellisintä: tekemättä lähes mitään.
cillae kirjoitti:
Hanki mulle sota, niin mä tarjoan sulle rauhan.
Aika Jeesusta. Eikö vain?cillae kirjoitti:
Hanki mulle sota, niin mä tarjoan sulle rauhan.
Aika Jeesusta. Eikö vain?Muut ne niin häärää ja fundeeraa, rauhatta paahtavat ja jäseniään vääntelevät. Minä olen pelastus kaikesta tuosta. Minä olen vapaus, koska minä anna sen sinulle vaatimatta mitään itselleni sinulta mitään.
cillae kirjoitti:
Muut ne niin häärää ja fundeeraa, rauhatta paahtavat ja jäseniään vääntelevät. Minä olen pelastus kaikesta tuosta. Minä olen vapaus, koska minä anna sen sinulle vaatimatta mitään itselleni sinulta mitään.
Jos sanoo kaksi kertaa yhdessä lauseessa sanan mitään, niin voidaanko tästä vetää jotain nenään?
(naurua)cillae kirjoitti:
Jos sanoo kaksi kertaa yhdessä lauseessa sanan mitään, niin voidaanko tästä vetää jotain nenään?
(naurua)Entä tuo minämuoto: kulle, aiggas arveluttavaa. Mun hristimet olis ainasgi ihna töröllää.
- niin?
cillae kirjoitti:
Aivan!
Tietenkin poisluettuna tuhannet ja taas tuhannet muiden mieliharmiksi kirjoittamasi viestit tälle palstalle.
Olet käyttämätön voima yhteiskunna tarpeisiin. Sota-ase, hyttyskarkoitin, rotanmyrkky mikäli rotat osaisivat lukea. Olisiko ideaa opettaa rotat lukemaan, ja sitten tuhota ne sinulla paikoissa missä tällainen ongelma on? cillae kirjoitti:
Entä tuo minämuoto: kulle, aiggas arveluttavaa. Mun hristimet olis ainasgi ihna töröllää.
Kaikkihan kirjoittavat vain yhden seikan vuoksi: itsensä.
Entä ketä vittua kiinnostaa jokin "itse", kun niitä on jokapuolella?cillae kirjoitti:
Kaikkihan kirjoittavat vain yhden seikan vuoksi: itsensä.
Entä ketä vittua kiinnostaa jokin "itse", kun niitä on jokapuolella?(Olen itseyden myllerryksessä)
(Olen suluissa)
(Olen mykkä kuin monoliitti)cillae kirjoitti:
(Olen itseyden myllerryksessä)
(Olen suluissa)
(Olen mykkä kuin monoliitti)Mä olen siinä mielessä tämän paskapalstan (koko serverin) autenttisin jäbä sanoessani, että päivääkään en ole valehdellut itselleni.
(naurua kolmannella)- nörtti3310
cillae kirjoitti:
(naurua)No ei voi. Olet itsensäkanssa keskustelijoiden aatelia. Parempi sekin, kuin kukaonkuka-idiootit.
cillae kirjoitti:
Mä olen siinä mielessä tämän paskapalstan (koko serverin) autenttisin jäbä sanoessani, että päivääkään en ole valehdellut itselleni.
(naurua kolmannella)Miltä se tuntuu, kun toinen on totuudessa ja toinen ei?
Piirrä siitä vaikka kuva, jos hallitse kirjasimia allasi.cillae kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun toinen on totuudessa ja toinen ei?
Piirrä siitä vaikka kuva, jos hallitse kirjasimia allasi.(Kauhean vaikeaa sanoa ET.)
Tulee jokin ET mieleen, siis lentävä pallopää jossain vitunbasketissa.- .
nörtti3310 kirjoitti:
No ei voi. Olet itsensäkanssa keskustelijoiden aatelia. Parempi sekin, kuin kukaonkuka-idiootit.
montte?
- nörtti3310
niin? kirjoitti:
Aivan!
Tietenkin poisluettuna tuhannet ja taas tuhannet muiden mieliharmiksi kirjoittamasi viestit tälle palstalle.
Olet käyttämätön voima yhteiskunna tarpeisiin. Sota-ase, hyttyskarkoitin, rotanmyrkky mikäli rotat osaisivat lukea. Olisiko ideaa opettaa rotat lukemaan, ja sitten tuhota ne sinulla paikoissa missä tällainen ongelma on?Ehkä sinun olisi aika vähentää mieliharmia??
- niin?
nörtti3310 kirjoitti:
Ehkä sinun olisi aika vähentää mieliharmia??
Jep, ja siksi toivoisinkin tonoun lopettavan tuon höpötyksen. Pian se on katsos jollain banaanivaltiolla aseena, ja kuinka muun maailman sitten käy. Olen rauhan mies.
cillae kirjoitti:
(Kauhean vaikeaa sanoa ET.)
Tulee jokin ET mieleen, siis lentävä pallopää jossain vitunbasketissa.Ihanaa purkaa itseään. Siis siistin terapeuttista.
Venaas vaan ens vknlppua. Cuul.cillae kirjoitti:
Ihanaa purkaa itseään. Siis siistin terapeuttista.
Venaas vaan ens vknlppua. Cuul.Muista antaa ihmisille toivoa.
Toivo on kiinni siinä luottamuksessa, joka on jo aikoja sitten ansaittu.cillae kirjoitti:
Muista antaa ihmisille toivoa.
Toivo on kiinni siinä luottamuksessa, joka on jo aikoja sitten ansaittu."Kuljettaa eksyneitä ja sokeita vesimiehen aikaan varmoin ja asiantuntevin käsin."
Olkoon taivas yllämme, kun me muutumme kanoista scorpioneiksi, ja veden, tuon virvoittavan, kaataa päällemme ajaton taivas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472