Hei. Olen 38 vuotias, painoa nyt 68,5 kg, pituus 160 cm. Vogelin paastopaketin ostin yli 60 euroa maksoi.
Eilen paino oli yli 70 kg.
Söin vain yhden aterian, paino tippui, mutta tulee takaisin jos en ole ny tiukka.
Luin ohjeista että kahvi, tupakka, ja alkoholi on syytä jättää pois viikkoa ennen paaston aloitusta.
Uumoilen että tästä tulee pitkä yksinäinen ketju, kun aion kertoilla totuttelupäivät samaan syssyyn. Tupakka jää tänään.
Kirjoittelen tähän harvakseltaan, saa kommentoida, ja neuvoa jos tahtoo..........
Paasto
2
132
Vastaukset
- ... ... .. ..
Mä olen paastonnut joka vuosi .
Pisin jaksio on 28 päivää.
Kahvia en ole koskaan jättänyt pois, sillä mulle tulee armoton migreeni,
jos niin teen (kofeiiniaddikti).
Alkoholi on tietysti jätettävä pois, sillä riutuvalle eimistölle pienikin annos alkoholia on suorastaan täsämämyrkkyä. Tämänkin opin kokemulsen kautta. :)
Tupakkaa mä en polta, joten en siitä tiedä, mutta kai se viisainta pn jättää pois, keuhkojen takia. Saavat vähän levätä nekin.
Paaston tärkein toimitus on suollihuuhtelu.
Ellet poista kuona-aineita vähintään 36 tunnin välein, on seuraukset sitä myötä. Huuhteluveteen jos sekoitat kamomillaa (ihan vaikka kaupan yrttiteetä) se rauhoitta elimistöä.
Tsemppiä!
Paastoaminen ei ole vaikeaa.
Lopettaminen on sitäkin vaikeampaa.- 2 viikkoa
Arveluttaa myös tuo kahvi. Kahvia tässä juuri juon... Ajattelin aloittaa paaston kuten ortodoksit, ennen pääsiäistä... hehän syö yhtenä päivänä todella hyvin ja sitten pitävät sen 40 päivää paastoa.
Paino nousi 71 kg, sitä tiputtelin 68,4kg, ja nyt en tiedä kun en ole vaa'alla käynyt.
Omat rajat tässä tulee vastaan, minunkin on lähettävä siitä että kahvista en luovu siksi 7 päiväksi.
Mutta yhteen kuppiin vähentäminen onnistuu.
Aloitan maanantaina, kirjoitan sitten lisää. Kiitos viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812