Kertokaas vähän auto- ja sähköalan palkoista.
Ammatteina esim autoasentaja, autokorinkorjaaja ja sit sähköst sähköasentaja ja automaatioasentaja. Oon 9lk ja pitäis vähä vertailla noita kahta alaa ja miettiä kumpaan lähtee..
Autoala ja sähköala
7
1523
Vastaukset
- insignööri
Merkkiliikkeiden tuntiveloituksista päätellen vähän paremmat kuin insinööreillä. Mun työstä laskutetaan (ri) 63 €/h, autonasentajasta 65€.
Renkaanvaihtajilla vasta hurjat veloitukset on, 150 €/h.- autovssähkö
paljon sulla sitte on kuukausipalkka?
- Nimimerkki varattu.
Sillä mitä firma veloittaa työstä on aikalailla vähen tekemistä sen kanssa mitä firma maksaa työntekijälle palkkaa. Esim. omalla työpaikalla erästä valmista tuotetta myydään ulos 1.500 euroa/kg, mutta palkkaa maksetaan "vain" 15euroa/tunti.
- insignööri
autovssähkö kirjoitti:
paljon sulla sitte on kuukausipalkka?
2900,- e/kk puhelin ja bonarit
- kolmepluskymppi
Ei missään tapauksessa ainakaan automaatioasentaja. Niiden työt menee ulkomaille, suurilta osin menneet jo eli jos sen alan valitset, valitset samalla työttömyyden. Autoilla ajellaan aina, minä satsaisin siihen. Sähköasentaja siinä ja siinä, puolalaiset tekee samat asennukset puolta pienemmällä liksalla joten työantajat suosivat niitä. Toisaalta samat polakit varmaan valtaa vähitellen muutkin alat, esim. autonasennuksen.
- Autonasentaja
12,5e/h saan auton asentajana!!! Eli ei ole todellakaan mitään kovin ihmeellistä elämää meilläkään. En itsekään oikein tiedä miksi jaksan sitä, mutta eipä oikein mikään muu ala kiinnosta, jonka koulustus ei kestäisi kymmentä vuotta. Länsi-Suomesta olen, pääkaupunki seudulla luonnollisesti aikaslailla kovemmat palkat.
- Anonyymi
mitä sä ny selität heebo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html206967- 46920
- 58839
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660