Miten tärkeä on naisen ulkonäkö?

miten on

Miten tärkeä sinulle on naisen ulkonäkö suhdetta ajatellen? Onko naisen kauneus sinulle tärkeä? Kelpuuttaisitko tavalllisen näköistä tai ulkonäöltään rumaa naista?

38

612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      En.

    • hmmno

      Vaikea sanoa, kun en pääse tilanteisiin, joissa voin jutella naisten kanssa. Tämä johtaa siihen, että ihailen vain niitä näyttäviä naisia kaukaa, enkä juuri katsele niitä ns. tavallisen näköisiä. Ilman muuta henkinen pääoma on ulkonäköä tärkeämpää, mutta tällainen luuseri ei vaan pääse sitä koskaan missään arvioimaan. Ehkä se sitten aiheuttaa sen, että kun saan rohkeutta iskemiseen, niin suuntaan ensiksi niiden paremman näköisten luo. Ei vaan ole mitään kontaktia naisiin, joten teen arvion pintapuolisesti. En usko, että kauneus tekee ilkeäksi ja rumuus kivaksi, joten mahdollisuus osua kivaan naiseen on sama joka tapauksessa. Kunhan kiertää ne tyrkyn ja koppavan näköiset kaukaa.

      • ....................

        "En usko, että kauneus tekee ilkeäksi ja rumuus kivaksi, joten mahdollisuus osua kivaan naiseen on sama joka tapauksessa."

        Ei tietenkään tee, eihän miehilläkään komeus ole sikamaisuuden eikä rumuus jaloluonteisuuden synonyymi. Vaikka tämän palstan miehet usein niin tuntuvat ajattelevan, kun automaattisesti haukkuvat naisia siitä jos he ovat onnistuneet saamaan komean miehen.

        Omakohtaista kokemusta nimittäin on paljon epäsuosituista, rumista miehistä jotka haukkuvat naisen ulkonäköä vaikka ko. nainen ei olisi koskaan tehnyt heille mitään, sekä suosituista, komeista miehistä joilla on ihanteelliset käytöstavat.


    • normaali

      kyllä miehille ulkonäkö merkkaa tosi paljon. tästä ihan omakohtaista kokemusta.vuosi sitten olin tosi lihava ja täysin näkymätön muille. otin itteäni niskasta kiinni ja vuodessa on tippunut 30 kiloa. rupesin käymään kuntosalilla ja muutenkin ulkoisesti huolehdin itestäni. kyllä nyt miehiltä huomioo saa kun näyttää hyvältä. tätä se on tämä maailmanmeno ett kauniit kyll pärjää vaikka oliskin menneisyydessä ollut ei niin ihana

      • ....................

        No minulle se paino ei kyllä ole auttanut koska olen aina ollut hoikka eikä vientiä ole käytännössä lainkaan...


      • I hear u...
        .................... kirjoitti:

        No minulle se paino ei kyllä ole auttanut koska olen aina ollut hoikka eikä vientiä ole käytännössä lainkaan...

        Sama juttu täällä, hoikka ja sporttinen olen mutta miehille kuin ilmaa...Ärsyttää, kun tällä palstalla sanotaan aina naisille, jotka kertoo kärsivänsä yksinäisyydestä, että laihduta. Olisikin niin helppoa!


      • ....................
        I hear u... kirjoitti:

        Sama juttu täällä, hoikka ja sporttinen olen mutta miehille kuin ilmaa...Ärsyttää, kun tällä palstalla sanotaan aina naisille, jotka kertoo kärsivänsä yksinäisyydestä, että laihduta. Olisikin niin helppoa!

        Joo, tuo sama ärsyttää minuakin. Ja muutenkin yleistykset tyyliin "hoikka nainen saa aina lähes kenet vaan"...


    • "Kelpuuttaisitko tavalllisen näköistä tai ulkonäöltään rumaa naista"

      -En.

      Varsinkin alussa ulkonäön merkitys on suuri. Mutta kun tutustuu paremmin, ni sen merkitys vähenee. Ajan kuluessa sen luonteen merkitys nousee ulkonäön ohi.

      • tavis

        Tuolla ajatustavalla ei voi tutustua suurimpaan osaan ihmisistä.


      • tavis kirjoitti:

        Tuolla ajatustavalla ei voi tutustua suurimpaan osaan ihmisistä.

        Suurin osa ihmisistä ei ole muutenkaan tutustumisen arvoisia..


      • tavis
        TheOne kirjoitti:

        Suurin osa ihmisistä ei ole muutenkaan tutustumisen arvoisia..

        Ja silti tiedät minusta aika paljon XD


      • ehjghd2

        No sinulla on erittäin harvassa naiset, joista voisit kiinnostua, kun ei tavalliset eikä rumat kelpaa. Voihan tietenkin noinkin asennoitua, kunhan et vaan valita sitä että olet sinkku.


      • tavis kirjoitti:

        Ja silti tiedät minusta aika paljon XD

        En ole väittänyt tietäväni sinusta yhtään mitään.

        Kyse oli siitä, että onko naisen ulkonäkö tärkeä vai ei.
        Ja kuten jo sanoin, ni minulle se ainakin on. Niin upeaa luonnetta ei olekkaan, jolla korjaisi todella puutteellisen ulkomuodon. Eli jos se ulkoinen habitus ei kolahda, ni ainakin meikäläisen on turha tehdä sen enempää tuttavuutta ja tuhlata kummankin aikaa...
        Ei kannata ottaa hernettä nenuunsa rehellisestä mielipiteestä. ;)


      • ehjghd2 kirjoitti:

        No sinulla on erittäin harvassa naiset, joista voisit kiinnostua, kun ei tavalliset eikä rumat kelpaa. Voihan tietenkin noinkin asennoitua, kunhan et vaan valita sitä että olet sinkku.

        "No sinulla on erittäin harvassa naiset, joista voisit kiinnostua,"

        -Erittäin totta. Rimani on korkealla.

        "kunhan et vaan valita sitä että olet sinkku. "

        -Olen onnellisessa parisuhteessa ollut jo vuosia. =)


      • tavis
        TheOne kirjoitti:

        En ole väittänyt tietäväni sinusta yhtään mitään.

        Kyse oli siitä, että onko naisen ulkonäkö tärkeä vai ei.
        Ja kuten jo sanoin, ni minulle se ainakin on. Niin upeaa luonnetta ei olekkaan, jolla korjaisi todella puutteellisen ulkomuodon. Eli jos se ulkoinen habitus ei kolahda, ni ainakin meikäläisen on turha tehdä sen enempää tuttavuutta ja tuhlata kummankin aikaa...
        Ei kannata ottaa hernettä nenuunsa rehellisestä mielipiteestä. ;)

        Minuahan huvitti ajatus, jossa et halua tuntea tavallisen näköistä, ehkä jopa tylsän näköistä naista, ja silti satut tietämään. Minä siis nauran täällä, en vetäissyt nokkaani mitään XD


      • tavis kirjoitti:

        Minuahan huvitti ajatus, jossa et halua tuntea tavallisen näköistä, ehkä jopa tylsän näköistä naista, ja silti satut tietämään. Minä siis nauran täällä, en vetäissyt nokkaani mitään XD

        Pointti oli se *rautalankaa* että jos ei ole omaa silmää miellyttävää ulkonäköä, ni sellainen hlö ei voi olla minulle mitenkään mielenkiintoinen.

        Miksi pitäisi tyytyä johonkin tylsän näköiseen naiseen kun maailma on täynnä kaunottaria. =)


      • tavis
        TheOne kirjoitti:

        Pointti oli se *rautalankaa* että jos ei ole omaa silmää miellyttävää ulkonäköä, ni sellainen hlö ei voi olla minulle mitenkään mielenkiintoinen.

        Miksi pitäisi tyytyä johonkin tylsän näköiseen naiseen kun maailma on täynnä kaunottaria. =)

        Lopetan sun kiusaamisen nyt, mutta se rautalanka on täällä tankona :D koska et löytänyt pointtia.


      • fdfeee
        TheOne kirjoitti:

        "No sinulla on erittäin harvassa naiset, joista voisit kiinnostua,"

        -Erittäin totta. Rimani on korkealla.

        "kunhan et vaan valita sitä että olet sinkku. "

        -Olen onnellisessa parisuhteessa ollut jo vuosia. =)

        Ei taida olla kovin onnellinen parisuhde kun Sinkut-palstalla roikut.


      • tavis kirjoitti:

        Lopetan sun kiusaamisen nyt, mutta se rautalanka on täällä tankona :D koska et löytänyt pointtia.

        Ai...enpä edes tajunnut sun "kiusaavan" mua?! XD

        No ihmekkös ei menny sulle sitten heti jakeluun jos sulla on se rautalanka tankona! ;D

        Mut eipä siinä mitään, hyviä jatkoja. =)


      • fdfeee kirjoitti:

        Ei taida olla kovin onnellinen parisuhde kun Sinkut-palstalla roikut.

        Ajan tappamista työaikana ohjausten ja asiakastapaamisten välillä. =)

        Ja olen tälle(kin) palstalle kirjoitellut jo vuodesta 2003 asti, säännöllisen epäsäännöllisesti. Parisuhde-statuksestani riippumatta.

        Vai meinaatko, että on pakko olla sinkku voidakseen kirjoittaa sinkut-palstalle?! XD
        Taidat nyt sekoittaa tämän treffi-palstoihin. ;)


      • haha jepa
        TheOne kirjoitti:

        Ai...enpä edes tajunnut sun "kiusaavan" mua?! XD

        No ihmekkös ei menny sulle sitten heti jakeluun jos sulla on se rautalanka tankona! ;D

        Mut eipä siinä mitään, hyviä jatkoja. =)

        Teillä on erona se, sinä treenaat salilla ja tavis kirjastossa. Ei siinä mitään, molemmat ihan hyväksyttäviä harrastuksia.


      • haha jepa kirjoitti:

        Teillä on erona se, sinä treenaat salilla ja tavis kirjastossa. Ei siinä mitään, molemmat ihan hyväksyttäviä harrastuksia.

        Itseasiassa minä teen työtä salilla ja kirjojen parissa sitten enempi harraste pohjalta.
        Sen parempaa lepoa/palautumista ei olekkaan kuin hiljaisuus kera hyvän kirjan. =)


      • tavis
        haha jepa kirjoitti:

        Teillä on erona se, sinä treenaat salilla ja tavis kirjastossa. Ei siinä mitään, molemmat ihan hyväksyttäviä harrastuksia.

        Olen hyvin harvoin kirjastossa, kirjallisuus jota käytän, on pitkälle työhuoneessani :)


      • tavis
        TheOne kirjoitti:

        Itseasiassa minä teen työtä salilla ja kirjojen parissa sitten enempi harraste pohjalta.
        Sen parempaa lepoa/palautumista ei olekkaan kuin hiljaisuus kera hyvän kirjan. =)

        Lukutekniikkaan kuuluukin säännöllinen lukeminen. Rentoutumiseen käytetään vain eri kirjoja kun työhön XD

        Kuin vanhoja muksut on jo?


      • tavis kirjoitti:

        Lukutekniikkaan kuuluukin säännöllinen lukeminen. Rentoutumiseen käytetään vain eri kirjoja kun työhön XD

        Kuin vanhoja muksut on jo?

        Eri ihmisille toimii eri kirjat. Itse luen tällä hetkellä (tai siis illalla sitten kun päivän kaikki treenit/työt tehty) Kung-futsen keskusteluja.
        ..hidasta luettavaa, mutta paikka paikoin hyvinkin oivaltavaa. =)

        Toinen muksu käy koulua ja toinen vielä kotona.


      • tavis
        TheOne kirjoitti:

        Eri ihmisille toimii eri kirjat. Itse luen tällä hetkellä (tai siis illalla sitten kun päivän kaikki treenit/työt tehty) Kung-futsen keskusteluja.
        ..hidasta luettavaa, mutta paikka paikoin hyvinkin oivaltavaa. =)

        Toinen muksu käy koulua ja toinen vielä kotona.

        Aika juoksee, minä en :D Ite luen edelleen sitä kotimaista kaunokirjallisuutta. Noo, välillä muutakin soopaa :D


      • bhvfg

        Minkä näköinen olet itse, ruma, tavallinen vai komea?


    • mies, 30

      tavallinen sopii hyvin. en tiedä olenko koskaan tavannut ketään ikäistäni niin rumaa ettei voisi tulla kysymykseen. joissakin tapauksissa ulkonäkö paljastaa että päässä kumisee tyhjyys joten on ulkonäöllä merkitystä. tällöin on kyllä kyse myös käytöksestä

    • "Miten tärkeä sinulle on naisen ulkonäkö suhdetta ajatellen? Onko naisen kauneus sinulle tärkeä? Kelpuuttaisitko tavalllisen näköistä tai ulkonäöltään rumaa naista?"

      Kyllähän ulkonäkö on tärkeä. Vaikka jotkut yrittävät olla eri mieltä. Mutta ei tietenkään pelkällä ulkonäöllä pärjää. Selailin viime yönä naisten deittiprofiileja, ja aika rumia kyllä ovat. Sanotaanko että vain 5-10% naisista siellä ovat sellaisia että kuvan perusteella haluaisi tavata. Useimmat vaan ovat vastenmielisen näköisiä. Toisaalta live-elämässä vaatimukset ovat pienemmät ulkonäön suhteen, koska siellä voi muodostaa mielipiteensä myös muiden seikkojen perusteella.

      Rumaa en kelpuuttaisi, tavallisen näköinen varmaan kelpaisi. Todelliset kaunottaret ovat usein sen verran ylimielisiä, että luonteen kanssa tulisi taas ongelmia.

      • ,.,..,

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että deittisivuilla n. kahtasataa miestä kohti on yksi komea tai sellainen jota ylipäätään haluaisi nähdä livenä. OMA MIELIPIDE...


      • bttthjhjjk

        Minkä näköinen olet itse. Omantasoisen yleensä saa rumalle ruma ja kauniille komea.


    • "Miten tärkeä on naisen ulkonäkö?"
      Kyllähän sillä on merkitystä ainakin alussa aika paljon, mutta sitten tilanteen edetessä ei niinkään väliä. Eli kyllä sen ensivaikutelman on miellytettävä silmää.

      "Kelpuuttaisitko tavalllisen näköistä tai ulkonäöltään rumaa naista?"
      No riippuu kenen mielestä? Jos joku toinen sanoo että hyh kun on ruma... niin kun mä silmäilen niin en näe vastaavaa, vaan päinvastoin yleensä. Sitten kun joku toinen sanoo että on kaunis niin mulle se onkin sitten mitäänsanomaton. Joten kyllä kelpuuttaisin, kun sehän saattaa olla kultainen luonne :) Joka muuten voittaa ulkonäön 100-0.

    • maxmax28

      Kyllä se on tosi tärkeää. Yhden yön seuraksi kelpuutan suht hyvännäköisen nuorehkon naisen jolla ei ole ylimääräisiä kiloja.
      Parisuhteeseen kriteerit ovat korkeammalla. On oltava kyllä aikamoinen beibe.

    • Dyyppi

      En näe naisia rumina ja kauniina. Näen naisia vaan viehättävinä ja sitten sellaisina jotka erityisesti viehättävät minua. Omaan naismakuuni kuuluu tumma tukka, ja erityisesti katson aina ensimmäiseksi kasvoja, joissa taitaa vedota eniten sellainen söpöys ja tyttömäisyys. Toki sellaiset naiselliset kauniit kasvot saavat huomioni tiettyyn pisteeseen asti, mutta eniten minua kiinnostaa juuri mitä tuossa mainitsin. Ehkä esimerkkinä Mad Men- sarjan sihteeri Peggy: pyöreät söpöt kasvot.

      Tietty jos kumppania etsitään, niin monet toivovat, että nainen sekä mies ovat nähneet edes jonkin verran vaivaa ulkonäkönsä ja hygieniansa eteen. Esimerkiksi suomi24:n treffi-profiileissa on joitakin naisia (miehistä en ole etsinytkään), jotka kai etsivät yhtä rentoa miestä kuin he ovat itse ja laittaneet itsestään enemmän kuin arkisen kuvan, mutta tuulipuku ei viehätä kaikkia eikä tee naisesta (tai miehestä) kovinkaan edustavan näköistä. Joten jos on haku-päällä, niin voisi nähdä edes vähän vaivaa sen eteen, että toisi ne omat fyysisesti parhaimmat puolensa mahdollisimman hyvin esille. Sitten kun mies näkee naisen ja huomaa tämän olevan tyyppiään, niin seuraavaksi kiinnostaa tietenkin että onko luonne millainen. Ja luonne ja sitä kautta keskinäinen kemia on se tärkein tekijä kuitenkin. Mutta ensin pitää herättää kiinnostus sillä mitä on.

    • ...........

      On se siinä mielessä tärkeä, että rumalla naisella ei tee mitään. Naisen täytyy miellyttää silmää, jotta suhde olisi mahdollinen.

    • Mies

      Mulle ulkonäkö on tosi tärkeetä. Ainaki se että hymyilee :) ja että ei pidä itteensä rumana, oli minkä näkönen tahansa. Luovuttaja-asenne ei kaunista. Oon saanu sen käsityksen et oon komee mutta mun jalat on hyvin maan pinnalla sen suhteen miten ulkonäöllä voi pelata, tiiän ihan omasta takaa siks että pelkällä komeudella/kauneudella ei tee mitään jos ei oo semmonen ihminen mistä tykkää ja joka tykkää susta. Eli ulkonäkö toki merkitsee, mutta ei varmaan ihan sillä tavalla kun joiden miesten kohalla.

      • vvggggg

        Myös miesten ulkonäöllä on väliä lähes yhtä paljon kuin naisella. Sen näyttävät miehet jättävän huomiotta näköjään.


    • epätoivoinen ätmi

      Ei tärkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe