Black Sabbath 23.5.12

hmmmm-mm

En löytänyt tosta aloitusta täältä. Oon ostamassa poikaystävälle joululahjaksi lippuja sinne ja en ymmärrä ollenkaan mistään mitään! Hartwall-areenalla en ole koskaan käynyt saatika sitten lippuja ostanut. Onko asia siis näin että myytävänä on niin paikoitettuja kuin kenttälippujakin? Kiitos jo etukäteen jos joku osaavampi vastaisi ja pian!

5

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu juu

Juu näin on ja liput tulee siis myyntiin to 24.11.

• hmmm-mmmmmmmmmm

jep, sillon pitääkin olla vikkelä. :) kenttälippua ilmeisesti kaipailee. onko se jaettu vielä neljään (a, b, c, d(?)) osaan?

• fghh

Täytyy olla yliluonnollisen vikkelä, puhelinlinja oli varattu heti klo 9 eteenpäin ja netissä liput oli menny alle 5 minuutissa! Ja nyt niitä lippuja trokaillaan netissä n 170€ hintaan!!! Että tämmöistä peliä.......................................................................................................................................................................................................

• rokkari ei trokkari

Lipun myynnissä Rllä lippusydeemi kaatusi heti ekaan asiakkaaseen.
      Liput saatiin 3lle asiakkaalle n 9.45 kun näkörajoite paikat tuli myyntiin.
      Huutonetissä oli jo eilen myynnissä 150€ kpl.
      Mitään kontrollia tuskin saadaan ikinä. Ensin rajoitetaan lippujen myyntiä, mutta myydään etukäteen AmEx ja muille kantakortti tai puhelinliittymä asiakkaille.
      Lipuissa kauheat ukaasit jälleen myynnistä-Laki ei kuitenkaan trokaamista kiellä pl huumeet ,viina valtion veronalaisetyms.
      Niin kauan kun kysyntä ylittää tarjonnan niin meno jatkuu

• Bisnestä!

Joku teki huudon huutonetissä neljästä lipusta ja hinta oli 700e, myyjä sulki heti putiikin kun huuto oli tullut, että tämmöstä peliä, mutta ei se mua haittaa ja saahan siitä joku innokas fani lippunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe