En löytänyt tosta aloitusta täältä. Oon ostamassa poikaystävälle joululahjaksi lippuja sinne ja en ymmärrä ollenkaan mistään mitään! Hartwall-areenalla en ole koskaan käynyt saatika sitten lippuja ostanut. Onko asia siis näin että myytävänä on niin paikoitettuja kuin kenttälippujakin? Kiitos jo etukäteen jos joku osaavampi vastaisi ja pian!
Black Sabbath 23.5.12
5
266
Vastaukset
- Juu juu
Juu näin on ja liput tulee siis myyntiin to 24.11.
- hmmm-mmmmmmmmmm
jep, sillon pitääkin olla vikkelä. :) kenttälippua ilmeisesti kaipailee. onko se jaettu vielä neljään (a, b, c, d(?)) osaan?
- fghh
Täytyy olla yliluonnollisen vikkelä, puhelinlinja oli varattu heti klo 9 eteenpäin ja netissä liput oli menny alle 5 minuutissa! Ja nyt niitä lippuja trokaillaan netissä n 170€ hintaan!!! Että tämmöistä peliä.......................................................................................................................................................................................................
- rokkari ei trokkari
Lipun myynnissä Rllä lippusydeemi kaatusi heti ekaan asiakkaaseen.
Liput saatiin 3lle asiakkaalle n 9.45 kun näkörajoite paikat tuli myyntiin.
Huutonetissä oli jo eilen myynnissä 150€ kpl.
Mitään kontrollia tuskin saadaan ikinä. Ensin rajoitetaan lippujen myyntiä, mutta myydään etukäteen AmEx ja muille kantakortti tai puhelinliittymä asiakkaille.
Lipuissa kauheat ukaasit jälleen myynnistä-Laki ei kuitenkaan trokaamista kiellä pl huumeet ,viina valtion veronalaisetyms.
Niin kauan kun kysyntä ylittää tarjonnan niin meno jatkuu - Bisnestä!
Joku teki huudon huutonetissä neljästä lipusta ja hinta oli 700e, myyjä sulki heti putiikin kun huuto oli tullut, että tämmöstä peliä, mutta ei se mua haittaa ja saahan siitä joku innokas fani lippunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569