Kun täsmälleen oikean sävyistä värivahaa on vaikea löytää esim. tumman harmaata, niin tuleeko hyvää jälkeä jos korvaa sen käyttämällä esim. mustaa värivahaa? Onko värivahat kuinka ronkeleita värisävyjen suhteen ja näkyykö se vahausjäljessä?
Värivahoista
6
3225
Vastaukset
- -R-
ainakaan mustaa värivahaa harmaaseen autoon laita, varmasti löytyy harmaata värivahaakin, ainakin hyvinvarustelluista autotarvikeliikkeistä..
- Kiiltoa pintaan
Auto on todella tummanharmaa, kaukaa sitä voisi luulla mustaksi. Olen vertaillut kolmea löytämääni värivahamerkkiä ja niiden harmaat ovat vaaleita, lähinnä hopeanharmaita. Jos tiedät valmistajan jolla löytyy todella tummaa harmaata värivahaa niin olisin tiedosta kiitollinen.
Tuo vaaleanharmaa taitaa olla yhtä tyhjän kanssa noin tummaan autoon vai? - -R-
Kiiltoa pintaan kirjoitti:
Auto on todella tummanharmaa, kaukaa sitä voisi luulla mustaksi. Olen vertaillut kolmea löytämääni värivahamerkkiä ja niiden harmaat ovat vaaleita, lähinnä hopeanharmaita. Jos tiedät valmistajan jolla löytyy todella tummaa harmaata värivahaa niin olisin tiedosta kiitollinen.
Tuo vaaleanharmaa taitaa olla yhtä tyhjän kanssa noin tummaan autoon vai?Turtlewax:in Color Magic :aa pitäisi löytyä harmaana, jos autosi on lähes musta/mustanharmaa, niin voithan kokeilla ensin pienelle alueelle miltä näyttää, ainahan sen saa liuotinpesuaineella pois...
- Passat
Mihin ihmeeseen tarvitaan värivahaa, ei ole selvinny minulle vielä?
- Maailman ihmeitä
Mitäs sillä WC-paperilla tekee kun voi ihan hyvin pyyhkiä sormellakin... Eikö vaan?
- Petri
Ainakaan minun mielestäni värivahoilla ei ole lopputuloksen kannalta minkäänlaista eroa normaaliin vahaan. Minulla oli metallinhohtosininen auto ja ostin siihen Turtlewax:in Color Magic -vahaa. Auton väriin/kiiltävyyteen/pinnan siloisuuteen ei vahan värillä ollut mitään merkitystä. Ainut hyvä puoli tuossa vahassa oli sen helppotöisyys. Lähestulkoon koko auton sai vahata ja sitten vasta aloittaa kiillottamisen. Myöhemmin kokeilin Turtle Waxin Top Coat Kirkasta Kiiltovahaa. Hieman kovempitöinen, mutta lopputulos on täysin eri luokkaa, kuin noilla värivahoilla.
Niin, ja se Color Magic plussan mukana tuleva meikkauskynä on aivan hanurista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733