Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

http://www.bayliyleningit.com/index.php#.TsunyXJP8U9

Kohta valmistuva

Hei!
Tarkoituksenani olisi tilata itselleni valmistujaismekko tuolta, todella kivannäköisiä mekkoja ja erityisen halvalla..
Rupesinpa siis miettimään sivun luotettavuutta ja että onkohan kukaan mahdollisesti tilannut kyseiseltä sivulta koskaan mekkoa itselleen?
Oletteko olleet tyytyväisiä ja syntyykö mahdollisia lisäkuluja?

Tahtoisin siis kaikki mahdolliset tiedot sivusta, mikäli jollain sellaisia on :)

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selmase

      minä olisin kiinnostunut myös..

    • Jaa ei juu

      En juuri tuolta tilannut, mutta lightintheboxista. Päälle tulevat tulli ja alv. Eli noin 50 euroa puku n. 150€. Laatuun en ollut tyytyväinen, puku oli leikattu hieman toispuoleisesti ja useampi päättelemätön lanka roikkui. No ompelija sai istuvuutta hieman parannettua ( joka myös maksoi sitten 40 euroa ) niin puku oli juhlissani päällä. En voi siis suositella, palauttamisessa olisi postikulut itse pitänyt maksaa ( n. 65 euroa)...Ja ehkä sitten olisi saanut rahapalautuksen.

    • kermamunkki

      Hei,minä olen tilannut leningin 8.1.2012 .Nyt odotan päivittäin koska tilaamani leninki saapuu.Laitan uutta viestiä tulemaan sitten ,voin sanoa tuliko sitä mitä tilasin.

      • Ninni54846

        Hei miten kävi saitko hameesi? Miettinyt itse että ostaisiko tuolta kaasojen puvut häihini, kun tosiaan ovat edullisia että miten oliko hame sitä mitä tilasit ja tuliko joitain lisä kuluja tullista tai vastaavasta?


    • hfjown

      mun on pakko hehkuttaa että mun mekko tuli tänään tuolta sivuilta just ja oon tosi tyytyväinen!! luin jostain että tonne sivun henkilöihin on tosi vaikeeta ottaa yhteyttä mutta minä laitoin sinne kaksi viestiä ja molempiin tuli vastaus alle päivässä mutta tosin huonolla suomella mutta kuitenkin ymmärsin asian sisällön. ja mekkoni oli mittatilaustyönä tehty ja mekko saapui kotiovelleni vain kolmessa viikossa normaali tilauksena siis ettei sillä kiiretilauksella! voin sanoa että itse olen tyytyväinen sivun palveluihin. ja ainiin ei mulle ainakaan mitään tulli maksuja tullu mutta mekko maksoi 130e.

    • hfjown

      ainiin ainut miinus oli se ettei nettisivuilla pystynytkään seuraamaan tilauksen kulkua vaikka siellä sellainen palvelu on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe