Miten saada vaimo huolehtimaan ulkonäöstään?

keke-a

Meillä on takana jo aika pitkä liitto. Arjessa kaikki toimii, ja yhdessä on mukavaa. Mutta seksiä ei juurikaan ole. Vaimo on viime vuosina saanut kerrytettyä kiloja oikeasti todella paljon. Niin paljon ettei ulkonäkönsä puolesta enään vetoa lainkaan. Eikä ole edes kovin helppoa seksi noin ison naisen kanssa...

Tekisi mieli jotenkin kannustaa, saada vaimo innostumaan liikkumisesta, terveellisemmästä ruoasta... tms. Itsensä huolehtimisesta. Miten sen voi sanoa loukkaamatta?

Tuntuu että joka paikassa on kauniita naisia, muttei kotona... Jos nyt tulisi tilaisuus mennä vieraisiin, olisi varmaan vaikea kieltäytyä. Halut on vielä olemssa, mutta kohde meinaa olla väärä.

358

16858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pano mies

      Vonkaa ovelasti ja harrasta niin sisusti seksiä että vaimo laihtuu jo hormonimyrskystään. Toistoja kunnes vaimo hohtaa terveyttä ja intoa.

      Tai jos olet pohjoisempaa voin käydä aloittelemassa treenin ekat viikot

      • Mato mies

        Tai madonmunia sokerissa, tippuu paino vaikk miten syö


      • Harha mies
        Mato mies kirjoitti:

        Tai madonmunia sokerissa, tippuu paino vaikk miten syö

        Tai otat katsojan silmän käteen ja ruiskutat sen täyteen pippurimielikuvitetta.


      • Tervekätinen mies
        Harha mies kirjoitti:

        Tai otat katsojan silmän käteen ja ruiskutat sen täyteen pippurimielikuvitetta.

        Tai etsit netistä tissejä ja harrastat vaimoa turhauttavaa itsepalvelua käänteispsykologiana


      • akkujukka

        aah,niin ihanat suomivalaat!!!


      • muotijobi
        Tervekätinen mies kirjoitti:

        Tai etsit netistä tissejä ja harrastat vaimoa turhauttavaa itsepalvelua käänteispsykologiana

        Tai yksinkertaisesti vain toteat: mussuttelut väliaikoina loppuu just nyt. Ja sitten heti ostamaan uusia merkkikuteita, kun pari kiloo putoo... kyllä toimii!!


      • lataamo vastaa
        akkujukka kirjoitti:

        aah,niin ihanat suomivalaat!!!

        Mitäs kuuluu läskipunkero, roikkutissi ja pikkupili ?


      • Hyvvä liitto.
        muotijobi kirjoitti:

        Tai yksinkertaisesti vain toteat: mussuttelut väliaikoina loppuu just nyt. Ja sitten heti ostamaan uusia merkkikuteita, kun pari kiloo putoo... kyllä toimii!!

        Kyllä. Tantta pöytään eikä mitään kaunisteluja. Ittelläkin oma ryhävalas (huumoria) heittäytyi hällä väliä turvonneeksi tiinuksi. Sanoin sille suoraan, että tuolla menolla olet ennen aikaisesti rollaattorin varressa kun ei nivelet ja jalat kestä tai tulee sydämelle äkkistoppi tai tulppaa sun muuta. Se paskat välitti.
        Sanoin yksi päivä, että leviä läskeinesi loppuelämäksi, joko tiinu tai minä lähtee. Ei huvita katsoa kun itse olin ja olen edelleen fyysisen työn vuoksi normi ja peruskunnossa. Alkoi jo paneminenkin kuvottaa kun se ei meinannut saada henkeä ihransa takia. Painaahan ne, ylikilot.
        Joku valkeus tuli muijan päähän ja pikku hiljaa se aloitti ja kiihdytti ja kiihdytti. Nyt nuoruutensa kiloissa pimppa piukkana, sorja ja norja ja jaksaa mitä vaan. Ai ottiko nokkiinsa, pakkohan se oli ottaa jos aikoi jotain tehdä terveytensä eteen. Mutta tänään lähes päivittäin kiittää, että olin kova ja suorasanainen.


      • Hyvvä liitto.
        Hyvvä liitto. kirjoitti:

        Kyllä. Tantta pöytään eikä mitään kaunisteluja. Ittelläkin oma ryhävalas (huumoria) heittäytyi hällä väliä turvonneeksi tiinuksi. Sanoin sille suoraan, että tuolla menolla olet ennen aikaisesti rollaattorin varressa kun ei nivelet ja jalat kestä tai tulee sydämelle äkkistoppi tai tulppaa sun muuta. Se paskat välitti.
        Sanoin yksi päivä, että leviä läskeinesi loppuelämäksi, joko tiinu tai minä lähtee. Ei huvita katsoa kun itse olin ja olen edelleen fyysisen työn vuoksi normi ja peruskunnossa. Alkoi jo paneminenkin kuvottaa kun se ei meinannut saada henkeä ihransa takia. Painaahan ne, ylikilot.
        Joku valkeus tuli muijan päähän ja pikku hiljaa se aloitti ja kiihdytti ja kiihdytti. Nyt nuoruutensa kiloissa pimppa piukkana, sorja ja norja ja jaksaa mitä vaan. Ai ottiko nokkiinsa, pakkohan se oli ottaa jos aikoi jotain tehdä terveytensä eteen. Mutta tänään lähes päivittäin kiittää, että olin kova ja suorasanainen.

        Väärin käsityksien välttämiseksi en halunnut muijastani mitään prinsessaa ja edustuskelpoista näyttelyesinettä, puoli pyöreäkin olisi voinut olla. Mutta hänen välinpitämättömyyteen hyvinvoinnistaan ja tulevaisuudestaan vittuunnuin tasan.


      • ser9874y9we5706289e5
        muotijobi kirjoitti:

        Tai yksinkertaisesti vain toteat: mussuttelut väliaikoina loppuu just nyt. Ja sitten heti ostamaan uusia merkkikuteita, kun pari kiloo putoo... kyllä toimii!!

        tuossa vaiheessa ei auta enää muoti eikä mikään muukaan jobi.suomalainen nainen on synnynäinen mätisäkki ja se siitä!!! maksullista sexipommia löytyy jos ne eivät vaan hinnoittelisi itseään ulos,niin kuin on käynyt jo kauan sitten...


      • Olet kökkö
        ser9874y9we5706289e5 kirjoitti:

        tuossa vaiheessa ei auta enää muoti eikä mikään muukaan jobi.suomalainen nainen on synnynäinen mätisäkki ja se siitä!!! maksullista sexipommia löytyy jos ne eivät vaan hinnoittelisi itseään ulos,niin kuin on käynyt jo kauan sitten...

        Olet varmaan ruma läski mies ja köyhäkin lisäksi ja ilkeä. Sulle ei taida löytyä ottajaa. Sori.


      • Remontti-Rane

        Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Mietin mitä teen . Päätin panna vaimon hengiltä. Rupesin hommiin ,viikon kuluttua rupes muutosta tapahtuu.Kämppä rupes olee siisti ,pyykit pesty, ruoka oli valmis kun tulin kotiin. Kahden viikon kuluttua näytti vaimo komeelta. Kysyin ,mitä on tapahtunut? Vaimo vastasi. Kun sinä hoidat hommasi niin minäkin hoidan omani.


      • miehiinpettynyt
        ser9874y9we5706289e5 kirjoitti:

        tuossa vaiheessa ei auta enää muoti eikä mikään muukaan jobi.suomalainen nainen on synnynäinen mätisäkki ja se siitä!!! maksullista sexipommia löytyy jos ne eivät vaan hinnoittelisi itseään ulos,niin kuin on käynyt jo kauan sitten...

        Vaan tiedätkös miksi "suomalainen nainen on synnynnäinen mätisäkki"? Siinä vaiheessa kun MIES jättää lapsen elättämisen, kotityöt ja kaiken muun kotihoidon naiselle joissa ei kalorit pala, en yhtään ihmettelekkään miksi nainen alkaa keräämään kiloja ja sulkeutumaan. Teillä miehillä ei pyöri mikään muu päässä kuin seksi! Niin kun on käynyt jo kauan sitten...


      • 4+17
        miehiinpettynyt kirjoitti:

        Vaan tiedätkös miksi "suomalainen nainen on synnynnäinen mätisäkki"? Siinä vaiheessa kun MIES jättää lapsen elättämisen, kotityöt ja kaiken muun kotihoidon naiselle joissa ei kalorit pala, en yhtään ihmettelekkään miksi nainen alkaa keräämään kiloja ja sulkeutumaan. Teillä miehillä ei pyöri mikään muu päässä kuin seksi! Niin kun on käynyt jo kauan sitten...

        Tekosyitä. Sinne suuhun kun ei kannata työntää jatkuvalla syötöllä ruokaa ja herkkuja, senkin ajan voi siis käyttää johonkin hyödylliseen ja samalla laihtuu. Kyllä minä ainakin haluan näyttää miesten silmissä kiihottavalta vaikka kotiäiti olenkin.


      • hei vaan..
        ser9874y9we5706289e5 kirjoitti:

        tuossa vaiheessa ei auta enää muoti eikä mikään muukaan jobi.suomalainen nainen on synnynäinen mätisäkki ja se siitä!!! maksullista sexipommia löytyy jos ne eivät vaan hinnoittelisi itseään ulos,niin kuin on käynyt jo kauan sitten...

        Onpas siinä yleistystä! Maailma pursuaa normaalipainoisia ja kauniita naisia, ja sinä mollaat kaikkia suomalaisia märisäkeiksi! AIKA LOUKKAAVAA! anteeksi vaan.. Tuollaiset kanapäät ajattelevat vain naisen ulkonäköä, eikö luonnetta.. -.- Myönnän kyllä, että ylipainoisten pitäisi alkaa rakastavaan itseään ja kehoaan enemmän, eikä antaisi sen kokea kovia. Ette ehkä ymmärräkkään mikä taakka ylipaino on keholle.. Joten ahkerasti liikkumaan, niin voin luvata, että olette onnellisempia kuin ikinä!


      • mävaan2011
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Mietin mitä teen . Päätin panna vaimon hengiltä. Rupesin hommiin ,viikon kuluttua rupes muutosta tapahtuu.Kämppä rupes olee siisti ,pyykit pesty, ruoka oli valmis kun tulin kotiin. Kahden viikon kuluttua näytti vaimo komeelta. Kysyin ,mitä on tapahtunut? Vaimo vastasi. Kun sinä hoidat hommasi niin minäkin hoidan omani.

        Hyvä asenne!!! Oon ite ollu jo kahdesti naimisissa miesten kanssa, ketkä ei ite edes ole olleet mitenkään komeita mut multa on voineet vaatia laihtumaan, et saisin seksiä. Ja siitäkin huolimatta, et kävin lenkeillä ja huolehdin itsestäni niin sitä seksiä ei tippunu. Nyt jos yhtään vaikuttaa siltä, et mies on pihtaavaa sorttia, niin en viitsi katella kauempaa. Ukko kiertoon ja parempi tilalle.

        Aina meitä naisia syytetään siitä, et me ei pidetä itestämme huolta ja lihotaan ja valivalivali... Jos ukko on pelkkä paskanpuhuja, eikä anna kotona, niin ihmekös tuo jos naista alkaa ahdistaa. Usein on niin, et heikolla itsetunnolla varustettu miehennyhväke vaatii naiselta muutosta mut ite ei laita tikkua ristiin, et se hälle muka niin rakas vaimo voisi hyvin. Seksiä ei tietenkään tipu ja se nainen on lähinnä yleiskone kotona.

        Onkin ihanaa lukea edes yhdestä miehestä, kuka päätti alkaa hoitelemaan naista niin, et nainen alko hehkua ja sitä myötä koti ja kenties vaimon ulkonäkökin muuttu hoikempaan suuntaan. Seksi onnistuu oikeen hyvin vielä siinä vaiheessa, vaikka sitä ylipainoa olisikin jonkin verran. Jos katotaan BMI:tä, niin sairaalloisen lihavalla voi olla jo vaikeuksia nouta portaita, voipi olla et sit jos seksin aikana henki vinkuu, niin olis jo korkee aika alkaa rakastaa itteensä ja laihduttaa. Mut jos nainen on jotain vaan vähän pyöreempää sorttia, niin se peiton heiltus onnistuu kuulkaas miehet ihan hyvin.

        Ja pettyneet vaimot, jos se mies alkaa pihtaamaan ulkonäön takia, niin pistäkää se ukko kiertoon jotain muuta kiusaamaan. Ettikää itellenne Remontti-Ranen kaltainen mies, kuka panee teihin eloa, eiköhän se motivaatio ittensä rakastamiseen löydy ;)

        Ja oikeesti, ittestä huolehtiminen myös liikunnan muodossa tekee ihmeitä vartalolle mut etenki pääkopalle. Eikä tartte olla mikään barbi, normivartalo on ihan hyvä tavoitteen kohde. Mä heräsin siihen, et en voi hyvin, aloin liikkua niin painonpudotus tapahtu kuin itestään. Jätin turhat herkut pois, enkä aina enää sortunu tunnesyöpöttelyyn, niin pakkohan sen oli näkyä hoikempana vartena. Mut mä en ettinytkään arvostusta enää miehiltä, aloin välittää itestäni ennenkaikkea ja sen huomas mun naispuoliset ystävätkin. Mä päätin et petollisten miesten perään en itke, enkä myöskään heidän takia liho. Jos en mä rakasta ensin itteäni, niin kuka mua rakastaa? Kun tajusin tuon, niin mun elämä muuttu kertaheitolla erilaiseksi.


      • peilin paikka?
        mävaan2011 kirjoitti:

        Hyvä asenne!!! Oon ite ollu jo kahdesti naimisissa miesten kanssa, ketkä ei ite edes ole olleet mitenkään komeita mut multa on voineet vaatia laihtumaan, et saisin seksiä. Ja siitäkin huolimatta, et kävin lenkeillä ja huolehdin itsestäni niin sitä seksiä ei tippunu. Nyt jos yhtään vaikuttaa siltä, et mies on pihtaavaa sorttia, niin en viitsi katella kauempaa. Ukko kiertoon ja parempi tilalle.

        Aina meitä naisia syytetään siitä, et me ei pidetä itestämme huolta ja lihotaan ja valivalivali... Jos ukko on pelkkä paskanpuhuja, eikä anna kotona, niin ihmekös tuo jos naista alkaa ahdistaa. Usein on niin, et heikolla itsetunnolla varustettu miehennyhväke vaatii naiselta muutosta mut ite ei laita tikkua ristiin, et se hälle muka niin rakas vaimo voisi hyvin. Seksiä ei tietenkään tipu ja se nainen on lähinnä yleiskone kotona.

        Onkin ihanaa lukea edes yhdestä miehestä, kuka päätti alkaa hoitelemaan naista niin, et nainen alko hehkua ja sitä myötä koti ja kenties vaimon ulkonäkökin muuttu hoikempaan suuntaan. Seksi onnistuu oikeen hyvin vielä siinä vaiheessa, vaikka sitä ylipainoa olisikin jonkin verran. Jos katotaan BMI:tä, niin sairaalloisen lihavalla voi olla jo vaikeuksia nouta portaita, voipi olla et sit jos seksin aikana henki vinkuu, niin olis jo korkee aika alkaa rakastaa itteensä ja laihduttaa. Mut jos nainen on jotain vaan vähän pyöreempää sorttia, niin se peiton heiltus onnistuu kuulkaas miehet ihan hyvin.

        Ja pettyneet vaimot, jos se mies alkaa pihtaamaan ulkonäön takia, niin pistäkää se ukko kiertoon jotain muuta kiusaamaan. Ettikää itellenne Remontti-Ranen kaltainen mies, kuka panee teihin eloa, eiköhän se motivaatio ittensä rakastamiseen löydy ;)

        Ja oikeesti, ittestä huolehtiminen myös liikunnan muodossa tekee ihmeitä vartalolle mut etenki pääkopalle. Eikä tartte olla mikään barbi, normivartalo on ihan hyvä tavoitteen kohde. Mä heräsin siihen, et en voi hyvin, aloin liikkua niin painonpudotus tapahtu kuin itestään. Jätin turhat herkut pois, enkä aina enää sortunu tunnesyöpöttelyyn, niin pakkohan sen oli näkyä hoikempana vartena. Mut mä en ettinytkään arvostusta enää miehiltä, aloin välittää itestäni ennenkaikkea ja sen huomas mun naispuoliset ystävätkin. Mä päätin et petollisten miesten perään en itke, enkä myöskään heidän takia liho. Jos en mä rakasta ensin itteäni, niin kuka mua rakastaa? Kun tajusin tuon, niin mun elämä muuttu kertaheitolla erilaiseksi.

        Voi hyvä luoja. Ihan off topicina, mutta silti: kumpikohan sukupuoli sitä enemmän värkkiänsä pihtaa, noin keskimäärin?


      • enpä tiedä...
        peilin paikka? kirjoitti:

        Voi hyvä luoja. Ihan off topicina, mutta silti: kumpikohan sukupuoli sitä enemmän värkkiänsä pihtaa, noin keskimäärin?

        kyllä taitaa olla aika fifti-fifti nykyään?

        Edelliselle miehelle:
        Hienoa! Olen itse nainen, ja huomannut, että alkaa "hävettää" kun mies tiskaa, kokkaa, nikkaroi jne ---------) alan itsekin pitämään kotia paremmin. Ja itseäni.
        Jos välittää itsestään ja paisuhteesta, haluaa myös kotia vaalia!


      • 186/93kg
        Olet kökkö kirjoitti:

        Olet varmaan ruma läski mies ja köyhäkin lisäksi ja ilkeä. Sulle ei taida löytyä ottajaa. Sori.

        osta sille pari kolme numeroa liian pieniä vaatteita lahjaksi,ilman palautus oikeutta.kyllä se huomaa että taitaa olla jo ylipainoinen possu.jos ei mamma herää sitten se on herätettävä.tai hapatkoon läskeihinsä.


      • telaketjufemakko
        Hyvvä liitto. kirjoitti:

        Väärin käsityksien välttämiseksi en halunnut muijastani mitään prinsessaa ja edustuskelpoista näyttelyesinettä, puoli pyöreäkin olisi voinut olla. Mutta hänen välinpitämättömyyteen hyvinvoinnistaan ja tulevaisuudestaan vittuunnuin tasan.

        Kannattaa hakea niitä kaunokaisia ihan muualta kuin kotisohvalta! Maailma on väärällään naisia, joten siitä vain iloisesti valitsemaan!


      • huoria lisää suomeen
        ser9874y9we5706289e5 kirjoitti:

        tuossa vaiheessa ei auta enää muoti eikä mikään muukaan jobi.suomalainen nainen on synnynäinen mätisäkki ja se siitä!!! maksullista sexipommia löytyy jos ne eivät vaan hinnoittelisi itseään ulos,niin kuin on käynyt jo kauan sitten...

        huorissa on se suomi lisä kun euroopassa huora maksa 50 - 60e suomessa maksaa 300e.jos otetaan huomioon toi et euroopassa on niin iso tarjonta kuin meillä täällä suomessa.


      • lisääkö???
        huoria lisää suomeen kirjoitti:

        huorissa on se suomi lisä kun euroopassa huora maksa 50 - 60e suomessa maksaa 300e.jos otetaan huomioon toi et euroopassa on niin iso tarjonta kuin meillä täällä suomessa.

        Ai että mamuja kuitenkin suomeen lisää? Eikös suomalaiset ole sitä mieltä että ei enää. Vai pitääkö suomalaisia miehiä varten tulla joku huorakiintiö muualta tänne? Pimeänähän he työn tekee ja sosiaalihuolto maksaa elämisen.


      • Laiska-Late
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Mietin mitä teen . Päätin panna vaimon hengiltä. Rupesin hommiin ,viikon kuluttua rupes muutosta tapahtuu.Kämppä rupes olee siisti ,pyykit pesty, ruoka oli valmis kun tulin kotiin. Kahden viikon kuluttua näytti vaimo komeelta. Kysyin ,mitä on tapahtunut? Vaimo vastasi. Kun sinä hoidat hommasi niin minäkin hoidan omani.

        Taisi olla itse Remontti-Raisa joka tän on kirjottanu ;) pientä provoo..


      • Hoikka äiti
        miehiinpettynyt kirjoitti:

        Vaan tiedätkös miksi "suomalainen nainen on synnynnäinen mätisäkki"? Siinä vaiheessa kun MIES jättää lapsen elättämisen, kotityöt ja kaiken muun kotihoidon naiselle joissa ei kalorit pala, en yhtään ihmettelekkään miksi nainen alkaa keräämään kiloja ja sulkeutumaan. Teillä miehillä ei pyöri mikään muu päässä kuin seksi! Niin kun on käynyt jo kauan sitten...

        Nyt on jo pakko älähtää! Meillä on 7 muksua, koiria ja kissoja sekä omakotitalo. Jos todella väität ettei lasten kanssa ollessa ja kotitöitä tehdessä pala kalorit, et taida tietää mistä puhut. Muksujen kanssa noustaan kukonpierasun aikaan ylös ja siitä veetään satalasissa iltaan asti. Juostaan pihalla, veetään pulkkaa, työnnetään pyörää, nostellaan.... Siinä sivussa peset pyykit, siivoat, hoidat tiskit ja vielä ne elukatkin. Ei kuule monista raskauksista huolimatta oo ylimääräsiä kiloja. Ja ukkokulta kiittelee että vielä hänellekkin aikaa riittää.


      • mörri.möykky.
        peilin paikka? kirjoitti:

        Voi hyvä luoja. Ihan off topicina, mutta silti: kumpikohan sukupuoli sitä enemmän värkkiänsä pihtaa, noin keskimäärin?

        Mua kun ei huvita koko seksi, kun on aina kipee jostakin :( lekureistakaan ei oo apua nyt kun selkä ja niska ja lonkat on paskana, vähänkö veetättää tällanen. Ulkonäköä on kyllä paitsi muutama (siis MUUTAMA) liikakilo. Vaan kun ei huvita, niin minkäs teet ja vasten omaa tahtoani minähän en en sitä tee vain toisen mieliksi.


      • Krankkimus
        mörri.möykky. kirjoitti:

        Mua kun ei huvita koko seksi, kun on aina kipee jostakin :( lekureistakaan ei oo apua nyt kun selkä ja niska ja lonkat on paskana, vähänkö veetättää tällanen. Ulkonäköä on kyllä paitsi muutama (siis MUUTAMA) liikakilo. Vaan kun ei huvita, niin minkäs teet ja vasten omaa tahtoani minähän en en sitä tee vain toisen mieliksi.

        Voi sinnuu pientä söpöö mussulii :) *halittaa*


      • lehmä52
        Hoikka äiti kirjoitti:

        Nyt on jo pakko älähtää! Meillä on 7 muksua, koiria ja kissoja sekä omakotitalo. Jos todella väität ettei lasten kanssa ollessa ja kotitöitä tehdessä pala kalorit, et taida tietää mistä puhut. Muksujen kanssa noustaan kukonpierasun aikaan ylös ja siitä veetään satalasissa iltaan asti. Juostaan pihalla, veetään pulkkaa, työnnetään pyörää, nostellaan.... Siinä sivussa peset pyykit, siivoat, hoidat tiskit ja vielä ne elukatkin. Ei kuule monista raskauksista huolimatta oo ylimääräsiä kiloja. Ja ukkokulta kiittelee että vielä hänellekkin aikaa riittää.

        Vaude !! ja hautaan pääsee muutenkin


      • olenko punkero
        hei vaan.. kirjoitti:

        Onpas siinä yleistystä! Maailma pursuaa normaalipainoisia ja kauniita naisia, ja sinä mollaat kaikkia suomalaisia märisäkeiksi! AIKA LOUKKAAVAA! anteeksi vaan.. Tuollaiset kanapäät ajattelevat vain naisen ulkonäköä, eikö luonnetta.. -.- Myönnän kyllä, että ylipainoisten pitäisi alkaa rakastavaan itseään ja kehoaan enemmän, eikä antaisi sen kokea kovia. Ette ehkä ymmärräkkään mikä taakka ylipaino on keholle.. Joten ahkerasti liikkumaan, niin voin luvata, että olette onnellisempia kuin ikinä!

        määritelkään mikä on se normaali paino, meikä 55v nainen pituutta 160 ja painan 56kg painoindeksi on kohdallaan, mutta silti on jenkkakahvat, salilla käyn 2 kertaa viikossa ja työmatkat pyöräilen 10km yhtees.
        Mies valittaa et olen läski, en oikeen ymmärrä millälailla sitä sais nuo 6 kiloo pois, herkkuja en syö vaan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla olen.Nuorena painoin tai vielä 10v takaisin 49 kg mutta iän myötä on kertynyt kiloja.


      • pöljäk
        Hoikka äiti kirjoitti:

        Nyt on jo pakko älähtää! Meillä on 7 muksua, koiria ja kissoja sekä omakotitalo. Jos todella väität ettei lasten kanssa ollessa ja kotitöitä tehdessä pala kalorit, et taida tietää mistä puhut. Muksujen kanssa noustaan kukonpierasun aikaan ylös ja siitä veetään satalasissa iltaan asti. Juostaan pihalla, veetään pulkkaa, työnnetään pyörää, nostellaan.... Siinä sivussa peset pyykit, siivoat, hoidat tiskit ja vielä ne elukatkin. Ei kuule monista raskauksista huolimatta oo ylimääräsiä kiloja. Ja ukkokulta kiittelee että vielä hänellekkin aikaa riittää.

        Jopas on jollain asenne kunnossa!? Haluatko vaimokseni?


      • Todettu toimivan.
        4+17 kirjoitti:

        Tekosyitä. Sinne suuhun kun ei kannata työntää jatkuvalla syötöllä ruokaa ja herkkuja, senkin ajan voi siis käyttää johonkin hyödylliseen ja samalla laihtuu. Kyllä minä ainakin haluan näyttää miesten silmissä kiihottavalta vaikka kotiäiti olenkin.

        Joo se et nainen saa lapsia ei ole syy sille etteikö vois olla hoikka. Ite tunnen 2 lapsen äidin joka on ikinuori, alipainoisen hoikka keholtaan vaikka normaalisti syö, käy päivittäin lenkillä ja elää muutenkin täysipainoista, normaalia elämää.

        Tärkeimmät jutut sille kuulemman on:

        1. Pitäytyy siinä ettei syö enemmän mitä kuluttaa ja liikkuu tarpeeksi
        2. Lapset ei saa viedä kaikkea omaa aikaa, miehenkin täytyy hoitaa osansa. Hyvät isovanhemmat plussaa
        3. Irrotella täytyy aika ajoin
        4. positiivinen asenne
        5. velvoitteet ja pakotteet lenkille, esim. koira joka on lenkitettävä.

        Toimii, ei saa jäädä sohvanpohjalle makaamaan vaikka olisi kuinka raskas työpäivä takana, pakottakaa itsenne liikkeelle ja elämään positiivisena, pirteänä elämää niin terveys pysyy ja ukkokaan ei ala juosta vieraissa.


      • Muutkin sanoo samaa
        peilin paikka? kirjoitti:

        Voi hyvä luoja. Ihan off topicina, mutta silti: kumpikohan sukupuoli sitä enemmän värkkiänsä pihtaa, noin keskimäärin?

        En ole valas, lahna, enkä mätisäkki. En ole ikinä saanut tarpeeksi mieheltä. Ja vain 1/10 osaa tehdä naisen onnelliseksi vuoteessa. Olen 53 v.


      • 4+17

        Miksi en saisi näyttää viehättävältä muitten miesten kuin oman mieheni silmissä? Kuulostat joltain sairaanloisen mustasukkaiselta mieheltä. Kyllä minä haluan ainakin pitää ulkonäöstäni huolta ja näyttää sen muillekin. Ei se sitä tarkoita että miehiä metsästän, päinvastoin, oma kulta paras kulta. Miten voisin edes olla vain yhden miehen silmissä vetävän näköinen?


      • toivoa on
        186/93kg kirjoitti:

        osta sille pari kolme numeroa liian pieniä vaatteita lahjaksi,ilman palautus oikeutta.kyllä se huomaa että taitaa olla jo ylipainoinen possu.jos ei mamma herää sitten se on herätettävä.tai hapatkoon läskeihinsä.

        suosittelen laita jääkaapin ovi lukolla kiinni ja avaat sen kaksi kertaa päivässä,silloinkin siellä on vain vanikkaa syötävissä.
        viikonloppuisin käytte saunassa parin tunnin välein,eiköhän se ihra vähene-ja vielä kolmantena neuvona se aika mikä jää tehkää seksiä ei variaatioin.kyllä se siitä kauneus kukoistaa vielä.


      • sivusta...
        toivoa on kirjoitti:

        suosittelen laita jääkaapin ovi lukolla kiinni ja avaat sen kaksi kertaa päivässä,silloinkin siellä on vain vanikkaa syötävissä.
        viikonloppuisin käytte saunassa parin tunnin välein,eiköhän se ihra vähene-ja vielä kolmantena neuvona se aika mikä jää tehkää seksiä ei variaatioin.kyllä se siitä kauneus kukoistaa vielä.

        saunominen ei hävitä läskiä minnekään. nestettä poistuu ja suolatasapaino menee sekaisin, ei muuta.


      • valinnanvaraa on
        telaketjufemakko kirjoitti:

        Kannattaa hakea niitä kaunokaisia ihan muualta kuin kotisohvalta! Maailma on väärällään naisia, joten siitä vain iloisesti valitsemaan!

        Ja samaten maailma väärällään komeita ja hyväkroppaisia miehiä, eikä jotain kaljuuntuneita idiootteja kotisohvalla, jotka eivät osaa naistansa viehättää millään tavoin. Ei muuta kuin iloisesti valitsemaan kunnon Miehiä, joilla vehjekin toimii.


      • voivoi
        186/93kg kirjoitti:

        osta sille pari kolme numeroa liian pieniä vaatteita lahjaksi,ilman palautus oikeutta.kyllä se huomaa että taitaa olla jo ylipainoinen possu.jos ei mamma herää sitten se on herätettävä.tai hapatkoon läskeihinsä.

        Se on se pahin että pää on noin pehmennyt kuin sulla!


      • naizell78

        heh, vaikka tää olikin kai vitsinä heitetty, niin naisena allekirjoitan tämän.
        Mulla aikoinaan alkoi kertyä elopainoa koska mies ei halunnut mua, vaikka olinkin normaalivartaloinen ja naisellinen.
        Aloin sitte vaan mässäillä suruuni.

        Lopulta sain sanotuksi asiasta ja päätimme yhteistuumin alkaa sekstata useammin, niin alkoi taas minuakin naisellisuus kiinnostaa enempi.
        Enkä tarkoita tätä niin, että oli miehessä vika, vaan se oli meissä molemmissa, me vaan jotenkin unohdettiin seksi kokonaan arjen temmellyksissä, enkä itse ikinä tehnyt aloitetta niin mies oli siitä ottanut nokkiinsa.
        Enkä sitä tajunnut ennen kuin hän sen sai sanotuksi.

        Nyt kumpikin kaikin tavoin nauttii seksistä enemmän=)


      • jehna
        valinnanvaraa on kirjoitti:

        Ja samaten maailma väärällään komeita ja hyväkroppaisia miehiä, eikä jotain kaljuuntuneita idiootteja kotisohvalla, jotka eivät osaa naistansa viehättää millään tavoin. Ei muuta kuin iloisesti valitsemaan kunnon Miehiä, joilla vehjekin toimii.

        Kaljulle ei mitään voi, läskille sen sijaan voi..


      • :-/
        jehna kirjoitti:

        Kaljulle ei mitään voi, läskille sen sijaan voi..

        Ei mahda mitään tyhmyydellekään...


      • niin sanoo
        Muutkin sanoo samaa kirjoitti:

        En ole valas, lahna, enkä mätisäkki. En ole ikinä saanut tarpeeksi mieheltä. Ja vain 1/10 osaa tehdä naisen onnelliseksi vuoteessa. Olen 53 v.

        Aijai virhe!

        Miten tiät että 1/10 osaa, jos kukaan sun kanssa ei ole osannut?

        Painan 72 kiloo.


      • fysioterapeutti pena
        olenko punkero kirjoitti:

        määritelkään mikä on se normaali paino, meikä 55v nainen pituutta 160 ja painan 56kg painoindeksi on kohdallaan, mutta silti on jenkkakahvat, salilla käyn 2 kertaa viikossa ja työmatkat pyöräilen 10km yhtees.
        Mies valittaa et olen läski, en oikeen ymmärrä millälailla sitä sais nuo 6 kiloo pois, herkkuja en syö vaan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla olen.Nuorena painoin tai vielä 10v takaisin 49 kg mutta iän myötä on kertynyt kiloja.

        Et ole punkero, hienot painoluvut.... ei sun tartte 6 tta kiloa pois saada, vaan jebkkakahvat pois.. Hmm.. vehnänalkioölyä muutama lusikallinen päivässä..merilevää...vihannesruokaa.. papuja, erilaisia pähkinälaatuja. tuorejuustoja,...vihannesmehuja...nokkosista, voikukista, puitten lehdistä jne...juot joka päivä 05-1 litraa päivässä. 160cm = 60 kg- 10% on hieno painoindeksi...ja verenpaine 125/ 75


      • pääkipeäkö
        muotijobi kirjoitti:

        Tai yksinkertaisesti vain toteat: mussuttelut väliaikoina loppuu just nyt. Ja sitten heti ostamaan uusia merkkikuteita, kun pari kiloo putoo... kyllä toimii!!

        meitä on iin moneksi, toisilta puuttuu se itseään niskasta kiinni ottamisen taito, toiseet ei oo tavoitteellisia mikä ei johda minnekään ja toiset ei askeettisiksi tule tekemälläkään. kyllä sitä saa kannustaa mutta -0


      • Näin on näreet
        miehiinpettynyt kirjoitti:

        Vaan tiedätkös miksi "suomalainen nainen on synnynnäinen mätisäkki"? Siinä vaiheessa kun MIES jättää lapsen elättämisen, kotityöt ja kaiken muun kotihoidon naiselle joissa ei kalorit pala, en yhtään ihmettelekkään miksi nainen alkaa keräämään kiloja ja sulkeutumaan. Teillä miehillä ei pyöri mikään muu päässä kuin seksi! Niin kun on käynyt jo kauan sitten...

        Jos oikeasti teet kotiTÖITÄ, kyllä siinä kalorit palaa, mutta jos makaat kaiket päivät sohvalla, sinusta tulee läski!


    • Pullukka.

      Eipä taida tuon asian esille ottaminen mahdollista ilman, että se tuntuu vaimostasi kurjalta, mutta koska kyse on sinulle selvästikin merkittävästä asiasta, lienee syytä kuitenkin ottaa asia esille, ennen kuin lankeat oikeasti niihin houkutuksiin.

      Jokin viestissäsi sai minut naisena tuntemaan, että sinulla on vielä tunteita vaimoasi kohtaan. Jokin arvostavuus, joka yleensä puuttuu samasta asiasta täällä purnaavien miesten viesteistä.

      Niinpä uskonkin, että jos saat asiasi viestittyä vaimollesi samaan arvostavaan sävyyn, uskon sen olevan hyvä alku.

      Varaudu voimakkaisiinkin tunteisiin, sillä ei ole helppoa myöntää "epäonnistuneensa naiseudessa", mutta jos lupaat olla tukena ja kuuntelet mitä tukea vaimosi tarvitsee, saatatte onnistua yhdessä.

      Ja muistathan sitten huomioida onnistumiset. Siitä, että toinenkin ne huomaa, saa intoa jatkaa.

      • iita-maria

        OLEN SAMOILLA LINJOILLA TÄMÄN EDELLISEN KANSSA., Mutta minusta vaimollasi on nyt jokin ongelma,kriisi miksi hän syö liikaa? Onko teillä tai hänelle tapahtunut jotakin ikävää lähiaikoina. Jostainhan se johtuu!
        Kysele varovasti asiaa?

        ps kyllä täytyy ihmetellä mitä törkimyksiä tällä palstalla on nuo vastaajat!
        kymmenen ensimmäsitä oli suurinpiirtein törkyä! Taitaa olla tällä sakilla itsellään ongelmia kun ei pysty vastaamaan toiselle muuten kuin törkeyksiä latelemalla!

        Hyvää jatkoa sinulle mies! Ihailen sinua ja suhdettasi vaimoosi, toivon että asia selviää!


      • werdinant
        iita-maria kirjoitti:

        OLEN SAMOILLA LINJOILLA TÄMÄN EDELLISEN KANSSA., Mutta minusta vaimollasi on nyt jokin ongelma,kriisi miksi hän syö liikaa? Onko teillä tai hänelle tapahtunut jotakin ikävää lähiaikoina. Jostainhan se johtuu!
        Kysele varovasti asiaa?

        ps kyllä täytyy ihmetellä mitä törkimyksiä tällä palstalla on nuo vastaajat!
        kymmenen ensimmäsitä oli suurinpiirtein törkyä! Taitaa olla tällä sakilla itsellään ongelmia kun ei pysty vastaamaan toiselle muuten kuin törkeyksiä latelemalla!

        Hyvää jatkoa sinulle mies! Ihailen sinua ja suhdettasi vaimoosi, toivon että asia selviää!

        Aika tyypilistä naislille et ne mässä itsensä jollakin tekosyyllä
        muodottomisi ylipainoisiksi ja se muukin isensä huoltaminen
        jää vähemmälle,siinä sivussa se seksikin jää vähemmälle
        kun ei sieltä läskin joukosta tahdo löytyä sitä pimpaakaan ja
        sekin veltostuu samalla,sit se ylipsino ja polvet romuna et ei
        pysty muuhun kun makaamaan selällään
        Ja sit kaik oleensä miehen vika


      • Hemuli
        werdinant kirjoitti:

        Aika tyypilistä naislille et ne mässä itsensä jollakin tekosyyllä
        muodottomisi ylipainoisiksi ja se muukin isensä huoltaminen
        jää vähemmälle,siinä sivussa se seksikin jää vähemmälle
        kun ei sieltä läskin joukosta tahdo löytyä sitä pimpaakaan ja
        sekin veltostuu samalla,sit se ylipsino ja polvet romuna et ei
        pysty muuhun kun makaamaan selällään
        Ja sit kaik oleensä miehen vika

        Ja kappas vain... taas näitä miehiä jotka kuvittelevat että naisen elämä on helppoa. Naisen pitää näyttää hyvältä, olla laiha, tarmokas, hedelmällinen, suuririntainen, pitkäsäärinen... Ei teillä käynyt mielessä laisinkaan mielessä se että perus perheellinen nainen joutuu kestämään kuukautiskivut, raskauden aikana kolmen ensimmäisen kuukauden pahoinvoinnit, loppuraskauden ajan ummetuksen, lapsen liikehdinnät, supistukset, synnytyksessä aiheutuvat repeämiset tai leikkuu arvet... ja tämän jälkeen te miehet alatte pettämään omaanne sen takia että nainen ei pidä huolta itsestään ja on lihava!! Alatte urputtaa siitä kun ette enää saa! En minäkään antaisi miehelle joka ei tiedä paskaakaan miltä naisesta tuntuu!!!


      • Werdinant
        Hemuli kirjoitti:

        Ja kappas vain... taas näitä miehiä jotka kuvittelevat että naisen elämä on helppoa. Naisen pitää näyttää hyvältä, olla laiha, tarmokas, hedelmällinen, suuririntainen, pitkäsäärinen... Ei teillä käynyt mielessä laisinkaan mielessä se että perus perheellinen nainen joutuu kestämään kuukautiskivut, raskauden aikana kolmen ensimmäisen kuukauden pahoinvoinnit, loppuraskauden ajan ummetuksen, lapsen liikehdinnät, supistukset, synnytyksessä aiheutuvat repeämiset tai leikkuu arvet... ja tämän jälkeen te miehet alatte pettämään omaanne sen takia että nainen ei pidä huolta itsestään ja on lihava!! Alatte urputtaa siitä kun ette enää saa! En minäkään antaisi miehelle joka ei tiedä paskaakaan miltä naisesta tuntuu!!!

        Nyt ei ollut kyse raskaudeta tai sen jälkeisestä ajasta vaan naisesta joka on jo tehyt
        lapset jos on niitä halunnut
        Vakaasta elämän tilanteesta missä jätetään vapaalle,nainen ei huolehdi itsestään
        vaan jättää vapaalle,joillakin on tapumus lihavuuteen tai se tulee elintavoista tankataan enemmän kun kulutetaan,jos paino nousee huomattavasti pitäis hälyytys
        kellon alkaa soida jo hyvissä ajoissa ja tehdä asialle jotain omankin hyvinvoinnin
        takia..
        Paras tapa karkoittaa se mies on vielä laittaa polvet tiukasti yhteen,seksi ei ole väline millä voi panostaa miestä
        Sitäpaitsi jos se on ollut hyvää nainen voi olla siitä enemmän riippuvainen kun mies


      • mistä näitä sikiää?
        Hemuli kirjoitti:

        Ja kappas vain... taas näitä miehiä jotka kuvittelevat että naisen elämä on helppoa. Naisen pitää näyttää hyvältä, olla laiha, tarmokas, hedelmällinen, suuririntainen, pitkäsäärinen... Ei teillä käynyt mielessä laisinkaan mielessä se että perus perheellinen nainen joutuu kestämään kuukautiskivut, raskauden aikana kolmen ensimmäisen kuukauden pahoinvoinnit, loppuraskauden ajan ummetuksen, lapsen liikehdinnät, supistukset, synnytyksessä aiheutuvat repeämiset tai leikkuu arvet... ja tämän jälkeen te miehet alatte pettämään omaanne sen takia että nainen ei pidä huolta itsestään ja on lihava!! Alatte urputtaa siitä kun ette enää saa! En minäkään antaisi miehelle joka ei tiedä paskaakaan miltä naisesta tuntuu!!!

        Että se on niiku tavallaan hyväksyttävää olla läski, kun on synnyttänyt kersan? Ei sun tarvitse antaa, ei kukaan sulta pyydä.


      • mammataikuri
        mistä näitä sikiää? kirjoitti:

        Että se on niiku tavallaan hyväksyttävää olla läski, kun on synnyttänyt kersan? Ei sun tarvitse antaa, ei kukaan sulta pyydä.

        Olen vähän samalla kantilla kuin hemuli. Vaikka lapset onkin jo pyöräytettynä niistä pitäisi pitää huolta seuraavat kaksikymmentä vuotta. Varsinkaan pienten lasten kanssa ei omaa aikaa juurikaan jää tavallinen pienokainen vaatii sen kaksitoista syöttökertaa päivässä ja nekin sessiot kestää normaalisti vartista puoleen tuntiin. ( ja auta armias jos lapsi käyttää rintaa tutin korvikkeena eikä tahdo päästää irti ) siis vähintään neljä tuntia päivä... muu hoito. Monesti raskaus kiloja kertyy joista ei välttämättä tahdo päästä eroon :) Ja taas karattiin aiheesta ja pahasti :D Itse neljän lapsen äitinä tiedän ettei liikuntaan jää välttämättä aikaa ellei isäntä avita välillä :)

        Ja sitten vinkkiä itse asiaan. Jos pieni lapsi on niin siinä on hyvä syy lähteä lenkille naperoineen koko kööri :) Jos Sitä ei ole niin juttele vakavasti asiasta. Äläkä missään nimessä sano läskiksi saatikka tantaksi. Tehkää terveellistä ruokaa yhdessä ja viettäkää enemmän laatu aikaa. Jos peti hommat kuvottaa tässä vaiheessa niin yhdessä liikkumaan... jumppaan tai vesijumppaan, lenkille tai mikä nyt kiinnostaakaan. Kyllä sinä sen emännän sieltä sohvan nurkalta ylös saat jos tahtoa riittää.- Tsemppiä!!


      • neljän pojan äitee
        iita-maria kirjoitti:

        OLEN SAMOILLA LINJOILLA TÄMÄN EDELLISEN KANSSA., Mutta minusta vaimollasi on nyt jokin ongelma,kriisi miksi hän syö liikaa? Onko teillä tai hänelle tapahtunut jotakin ikävää lähiaikoina. Jostainhan se johtuu!
        Kysele varovasti asiaa?

        ps kyllä täytyy ihmetellä mitä törkimyksiä tällä palstalla on nuo vastaajat!
        kymmenen ensimmäsitä oli suurinpiirtein törkyä! Taitaa olla tällä sakilla itsellään ongelmia kun ei pysty vastaamaan toiselle muuten kuin törkeyksiä latelemalla!

        Hyvää jatkoa sinulle mies! Ihailen sinua ja suhdettasi vaimoosi, toivon että asia selviää!

        Minulla on ollut oikeasti kriisi, sellainen kriisi että odottelin jännityksellä olenko edes vuoden päästä hengissä, eli minulla epäiltiin syöpää, nyt käyn vuoden välein tutkimuksissa vieläkin. Minulla on myös todettu sydänvika, synnynnäinen ja astma, silti olen pysynyt hoikkana, kun en syö kuin sen mitä tarvitsee, lapsiakin olen useamman tehnyt, kaksoset kerralla. Olen hoikka ja pidän itsestäni muutenkin huolta = tukka on hyvin aina, meikkaan jopa kotona jne. käyn töissä, teen kotitöitä suurimmaksi osaksi itse, mies huoltaa auton ja siirtää huonekaluja.

        Eli turha on mitään kriisejä syyttää lihomisesta tai mitään muutakaan, esim. sitä että yksin tekee kotityöt tai seksin puutetta. Kyllä sitä puutetta tulee jos itsensä päästää repsahtamaan.


      • Eräs lukija
        neljän pojan äitee kirjoitti:

        Minulla on ollut oikeasti kriisi, sellainen kriisi että odottelin jännityksellä olenko edes vuoden päästä hengissä, eli minulla epäiltiin syöpää, nyt käyn vuoden välein tutkimuksissa vieläkin. Minulla on myös todettu sydänvika, synnynnäinen ja astma, silti olen pysynyt hoikkana, kun en syö kuin sen mitä tarvitsee, lapsiakin olen useamman tehnyt, kaksoset kerralla. Olen hoikka ja pidän itsestäni muutenkin huolta = tukka on hyvin aina, meikkaan jopa kotona jne. käyn töissä, teen kotitöitä suurimmaksi osaksi itse, mies huoltaa auton ja siirtää huonekaluja.

        Eli turha on mitään kriisejä syyttää lihomisesta tai mitään muutakaan, esim. sitä että yksin tekee kotityöt tai seksin puutetta. Kyllä sitä puutetta tulee jos itsensä päästää repsahtamaan.

        Eli kun itselläsi asia X ei vaikuta tietyllä tavalla, niin ei perkele kenelläkään muullakaan voi? Mistä näitä idiootteja riittää... Ihmiset reagoivat elämän kriiseihin eri tavoin, toisilla - tosiaan - nousee se paino. Toisilla saattaa laskea rajustikin, kun eivät kykene syömään. Ja kolmannella vaikuttaa jotenkin muuten. Elämässä on muitakin asioita kuin näyttää hyvältä joka helvetin hetki, mutta kun voi henkisesti hyvin, se myös alkaa näkymään ulospäin (ja vastaavasti ulkonäön rapistuminen voi aiheuttaa lisää pahoinvointia itsetunnon laskemisen myötä). Olisi äärimmäisen mukavaa jos ihmiset oppisivat katsomaan elämää muutenkin kuin sen oman navan kautta.

        (Kotona meikkaaminen päivittäin muuten kuulostaa suht himmeältä)


      • ***********
        Eräs lukija kirjoitti:

        Eli kun itselläsi asia X ei vaikuta tietyllä tavalla, niin ei perkele kenelläkään muullakaan voi? Mistä näitä idiootteja riittää... Ihmiset reagoivat elämän kriiseihin eri tavoin, toisilla - tosiaan - nousee se paino. Toisilla saattaa laskea rajustikin, kun eivät kykene syömään. Ja kolmannella vaikuttaa jotenkin muuten. Elämässä on muitakin asioita kuin näyttää hyvältä joka helvetin hetki, mutta kun voi henkisesti hyvin, se myös alkaa näkymään ulospäin (ja vastaavasti ulkonäön rapistuminen voi aiheuttaa lisää pahoinvointia itsetunnon laskemisen myötä). Olisi äärimmäisen mukavaa jos ihmiset oppisivat katsomaan elämää muutenkin kuin sen oman navan kautta.

        (Kotona meikkaaminen päivittäin muuten kuulostaa suht himmeältä)

        No just, ehkä sinusta moni muukin asia kuulostaa himmeältä, mutta oletkos ajatellut, että me toiset meikataan omaksi iloksi ? No siinäpä sitten märisette kriisienne kanssa ja mätätte kaiken p*skan naamaanne, sillähän niistä pääsee kriiseistäkin syömällä.

        Ja kyllä ulkoinen olemus on suoraan sisäiseen olemukseen verrannollinen. Jos se maantien värinen tukka sojottaa mihin sattuu, naama on kuin petolinnun p*rse ja painoa enemmän kuin pienellä autolla, tuskin löytyy sisältäkään mitään muuta. Turha on väittää vastaan, olen asiakaspalvelu alalla ja kyllä rumat ja läskit ovat kaikkein pahantuulisempia.


      • 160cm/50kg
        *********** kirjoitti:

        No just, ehkä sinusta moni muukin asia kuulostaa himmeältä, mutta oletkos ajatellut, että me toiset meikataan omaksi iloksi ? No siinäpä sitten märisette kriisienne kanssa ja mätätte kaiken p*skan naamaanne, sillähän niistä pääsee kriiseistäkin syömällä.

        Ja kyllä ulkoinen olemus on suoraan sisäiseen olemukseen verrannollinen. Jos se maantien värinen tukka sojottaa mihin sattuu, naama on kuin petolinnun p*rse ja painoa enemmän kuin pienellä autolla, tuskin löytyy sisältäkään mitään muuta. Turha on väittää vastaan, olen asiakaspalvelu alalla ja kyllä rumat ja läskit ovat kaikkein pahantuulisempia.

        kuuleppas kyllä se naaman kauneus/rumuus tulee perimästä ei kahdelta rumalta voi tulla kauniita lapsia, eikä se ole sen lapsen vika, koska vanhempiaan ei voi valita.


    • *Ope*

      1. Mene peilin eteen. Totea että et itsekään enää mikään Adonis ole, jos olet koskaan ollutkaan. Ei ne 20 vuotta nuoremmat kaunottaret enää sinuun lankea. Koska ne kuitenkin houkuttavat sinua, päästä vaimosi vapaaksi mokomasta rumasta luuserista. Elä ilman pi. llua loppuelämäsi tai vielä rumempien kanssa. Et saa edes vaimosi tasoista, ja vaimosi saa paremman.

      2. Tee oman ulkonäkösi eteen kaikki minkä voit. Opiskele ja kerää älykkyyttä, opettele käyttäytymään fiksusti ja kunnioittavasti. Vaimosikin alkaa arvostaa sinua ja saat hänet ehkä pidettyä.

      3. Et voi mitään. Pieni penis on tietysti ikävä ongelma, mutta siitähän se on kiinni, jos seksi ei fyysisesti onnistu. Taitoja tietysti voi opetella, ei se yksipuolinen jyystäminen vaimostasikaan kovin kummoiselta tunnu.

      • ksjdkdjskdjsk

        Joopa joo. Ainahan se on miehen vika, kun vaimo löysäilee. Taas telaketjutantat kirjoittelee.


      • tanttarallallaaa
        ksjdkdjskdjsk kirjoitti:

        Joopa joo. Ainahan se on miehen vika, kun vaimo löysäilee. Taas telaketjutantat kirjoittelee.

        TelaLuuseriTantat tosiaan hyökkää heti silmille, jos vähänkin laukoo totuuksia. Nainenhan on tunnetusti monipuolinen seksipakkaus lahnana selällään maatessaan.


      • ksjdkdjskdjsk kirjoitti:

        Joopa joo. Ainahan se on miehen vika, kun vaimo löysäilee. Taas telaketjutantat kirjoittelee.

        Osta kotiin terveellistä ruokaa. Älä kaljoittele itse. Älä osta karamellia koskaan kotiin. Muuta kulttuurianne vähemmän syöpötteleväksi. Ole ystävällinen vaimollesi.
        Osta kukkia tai jotain kivaa vaimollesi ja sano oikein hitaasti ja pehmeästi, että tämän terveyden vuoksi toivot, että hän pienenisi ja itse omasta puolestasi maksat kuntokoulua tai lääkärissäkäyntia asian tiimoilta.
        Ongelma on ihan todellinen eikä kannata sitä pistää miehen syyksi.
        t.naislääkäri sisätaudeilta


      • tulihan se sieltä
        tanttarallallaaa kirjoitti:

        TelaLuuseriTantat tosiaan hyökkää heti silmille, jos vähänkin laukoo totuuksia. Nainenhan on tunnetusti monipuolinen seksipakkaus lahnana selällään maatessaan.

        Kodin oma Turpauuno. YÄKS !


      • telaketjusovinisti
        tanttarallallaaa kirjoitti:

        TelaLuuseriTantat tosiaan hyökkää heti silmille, jos vähänkin laukoo totuuksia. Nainenhan on tunnetusti monipuolinen seksipakkaus lahnana selällään maatessaan.

        No voi plääh! Olettekko ollenkaan lukeneet näitä keskustelupalstoja aiemmin? Jos olette, niin huomaatte että paaaaljon useammin täällä miehet haukkuu naiset ihan pataluhiksi, kaikki on naisen vikaa. Raikas ja virkistävä tällainen vastaisku!


      • olettaja ja luulija

        Jäätävää syyllistämistä. Alkuperäinen kirjoittaja todella vaikuttaa vilpittömältä.

        Aika tyypillinen kiltin miehen syndrooma kun ei halua aiheuttaa naiselleen negatiivisia tunteita. Ei ilmeisesti halua negatiivista reaktiota ja sitä kautta syyllistä oloa itselleen. Ei pidä ajatella niin, että sanomalla mielipiteensä on tavallaan paha ihminen vaan pikemminkin niin, että on rehellinen ja avoin ihminen.

        Voit vielä tarjota apuasi ja tukeasi, jolloin olet myöskin mielestäni hyvä. Moraalistahan tässä kai aika pitkälti on kyse. Naisellasi on ongelma, joka on hänelle haitaksi ja epäterveellinen.


      • loskasankari
        telaketjusovinisti kirjoitti:

        No voi plääh! Olettekko ollenkaan lukeneet näitä keskustelupalstoja aiemmin? Jos olette, niin huomaatte että paaaaljon useammin täällä miehet haukkuu naiset ihan pataluhiksi, kaikki on naisen vikaa. Raikas ja virkistävä tällainen vastaisku!

        Höpönlöpön. Ei tässä jumaliste se keskeisin asia ole se, kumpaa sukupuolta kukakin osapuoli on. Vaan se, että toinen heistä on nyt kerryttänyt kiloja liikaa. Se on terveysriski. Ja koska ihminen on myös seksuaalinen olento, ja ylipaino vaikeuttaa fyysisiä leikkejä, ylipaino alkaa usein ottaa suhteen päälle. Vaakalaudalla on siis todella isoja asioita.

        **tuttaa tuollainen nalkutus. Pitäisivätpä ihmiset huolta itsestään, ottaisivat viisaista puheista onkeensa, menisivät vaan vaikka edes hitaalle kävelylle säännöllisesti, söisivät monipuolista ja terveellistä ruokaa (eikä mitään karppaussontaa) ja nukkuisivat riittävästi. Ja puhuisivat asiat halki kumppaninsa kanssa ymmärtäen, että kritiikissäkin voi piillä välittämisen ja edistyksen siemen.

        Terveyden ylläpito elintapojen osalta ei ole mitään astrofysiikkaa.


      • erimieltä

        Jopa naisena olen erimieltä. Veikkaan, että ihan sama kuinka miehen ihanne olisikin, että nainen olisi timmi ja hoikka, uskon että tämä mies silti haluaa, että naisensa olisi vain terveen näköinen. Minusta se ei ole todellakaan paljoa vaadittu. Miehen pitää vain erittäin hienovaraisesti sanoa se naiselle, olla tukena ja ymmärtää. Naisen on vaikea pysyä normaalikuntoisena, varsinkin jos ollut raskaana yms. Se pitää myös muistaa miehen, että kaikki ulkoiset ongelmat (kropassa) ei ole aina korjattavissa. Pieni laihuttaminen tietenkin tekee tosi isokokoiselle naiselle (ja miehelle) hyvää, tuntee itsensä terveemmäksi. Voin sen itse sanoa, näin 15kiloa hoikempana.


      • Sammaa mielenpuolta
        loskasankari kirjoitti:

        Höpönlöpön. Ei tässä jumaliste se keskeisin asia ole se, kumpaa sukupuolta kukakin osapuoli on. Vaan se, että toinen heistä on nyt kerryttänyt kiloja liikaa. Se on terveysriski. Ja koska ihminen on myös seksuaalinen olento, ja ylipaino vaikeuttaa fyysisiä leikkejä, ylipaino alkaa usein ottaa suhteen päälle. Vaakalaudalla on siis todella isoja asioita.

        **tuttaa tuollainen nalkutus. Pitäisivätpä ihmiset huolta itsestään, ottaisivat viisaista puheista onkeensa, menisivät vaan vaikka edes hitaalle kävelylle säännöllisesti, söisivät monipuolista ja terveellistä ruokaa (eikä mitään karppaussontaa) ja nukkuisivat riittävästi. Ja puhuisivat asiat halki kumppaninsa kanssa ymmärtäen, että kritiikissäkin voi piillä välittämisen ja edistyksen siemen.

        Terveyden ylläpito elintapojen osalta ei ole mitään astrofysiikkaa.

        Heh, wau, siehän paasaat ihan niin kuin miekin.


      • EI VAAN
        ksjdkdjskdjsk kirjoitti:

        Joopa joo. Ainahan se on miehen vika, kun vaimo löysäilee. Taas telaketjutantat kirjoittelee.

        Kyllä se poijat on maailman sivu ollu niin, että kun naiselta menee halut niin se on naisen läskeistä kiinni ja jos mieheltä menee halut, niin sekin on naisen läskeistä kiinni. MIehen totuus on tiivistettävissä näihin kahteen asiaan. Mutta koskaan ne ei todellakaan muista sitä kalunsa kokoa ja taitoa, että sielläkin usein piilee ongelma, johon ei tahdota puuttua. Mutta naisen pitäisi olla kaikella lailla valmis miellyttämään luomakunnan haalistunutta kruunua.


      • Olen suomalainen
        tanttarallallaaa kirjoitti:

        TelaLuuseriTantat tosiaan hyökkää heti silmille, jos vähänkin laukoo totuuksia. Nainenhan on tunnetusti monipuolinen seksipakkaus lahnana selällään maatessaan.

        Telatanttoja tuntuu kovin riepovan se tosiasia, että nainen rupsahtaa kymmenen vuotta miestä aikaisemmin. Jokaisessa kulmaräkälässä on useampi viisikymppinen karitapion oloinen Pera, joka ei näytä yhtään hassummalta, mutta vastaavan ikäiset Pirret ovatkin sitten osastoa suohirviö. Pätee myös baarien ulkopuolella.


      • werdinant

        Niinpä seksi ei onnistu tai ole tyydyttävää kun sitä pillua saa etsiä sieltä läskin seasta ja polvet ei kestä olla kontillaan et voi vetää takaapäin
        Kyl siinä halut katoaa jos itse on normi mitoissa


      • Nainen eri mieltä

        Kyllä sille asialle voi ja pitää voida! Nuo kaikki kolme asiaa on totta, mutta HALOO!!! Jos kumppani syö itsensä läskiksi, ei välitä terveydestään ja on epämiellyttävä, niin kyllä siitä voi ja siitä PITÄÄ sanoa! Todella typerä viesti ja vastaus ihan suoraan sanottuna. Kyllä se vaan niin on, että jos kumppani on läski, itsestään huolehtimaton ja kaikkea muuta kun mikä seksuaalisesti kiihottaa, niin kaveruudeksi se parisuhde menee. Ei se seksi itsestään pysy enkä itse ainakaan harrata seksiä liian lihavan miehen kanssa. Olen yrittänyt seurustella kerran muuten ihan mukavan, mutta huonokuntoisen ja hampaat huonossa kunnossa olevan miehen kanssa: joo, kun ei kiinnosta. Huonokuntoisen kanssa seksi on masentavan huonoa, ja hampaisen kanssa ei voi suudella. Että se siitä, jos parisuhteessa ei ole seksiä eikä suudelmia, niin mikä se on? Nimenomaan, kaverisuhde.

        Ei kenenkään tarvitse alusta saakkakaan olla prinsessa tai adonis, ei siitä ole kyse. Minä teen ulkonäköni ja kuntoni eteen parhaani. Ja ne ovat molemmat hyviä: miksi minun pitäisi katsella miehenäni jotain laiskaa lihavaa ja pasiivista miestä? Miksi miehen sitten semmoista naista? Olen katsonut joittenkin olemusta, missä ei puhuta 5-10 kilon painon heitosta, mistä tässäkään ei ollut kysymys, vaan kun naisella tai miehellä ei enää edes muodot erotu. Naisella maha on samaa kun tissit, ja perse roikkuu polvissa, tai keho on löysä kasa. Miehellä perse leveämpi kuin hartiat ja olemattomat lihakset, maha peittää pelivaran ja voi kuvitella miltä se ihrapallo tuntuu... Miksi semmoisen pitäisi olla hyvä asia? Se on rumaa, epäterveellistä, jopa vaarallista, liioittelua ja täysin omassa vallassa noin 90% ihmisistä. 60% on ylipainoisia, mutta heistä vain alle 10%:lla siihen on oikeasti mitään terveydellistä syytä!

        Pienelle penikselle ei mahtaisikaan mitään. Törkeää sanoa että se olisi sama asia kuin läski. Ei ole. Läskille mahtaa jotain. Kunnolleen mahtaa jotain. Kaiken ikäisenä. Tekosyitä ja laiskuutta. Seksiä voi kehittää, pienellä peniksellä voi pärjätä hienosti seksissä, mutta jos on keholtaan kokonaisuutena jo epämiellyttävä, löysä kasa joka ei muistuta sukupuoltaan, on mahdollisuudet aika vähissä, suurimman osan kanssa. Jotkut, kuten maailman lihavimma naisen mies, omaa fetissin, mutta sellaisen ihmisen löytäminen on toinen juttu ja vaimonsa hänkin tappaa ja on tehnyt jo liikuntakyvyttömäksi. Mahtaa se olla rakkautta mielestäsi!

        Ope, ei lihavuus ole terveellistä eikä sitä tarvitse puolustella maassa, mikä hukkuu läskiin ja missä ihmiset kuolee ennenaikaisesti omaan syömiseensä, aiheuttaa itselleen sairauksia ja elää huonokuntoisena ja huonolaatuisesti jopa vuosikymmenia ennen kuin olisi vanhuuden takia pakko. Lihavuudesta ei tarvitse syyllistääkään ja tosiaan, kyse ei ole 5-10 kilosta, että kyllä tässä joustoavaraa on ihan riittävästi, mutta ei siitä tarvitse puhua ylipuolustelevasti ja käskeä jotain ihmistä katsomaan, kun puoliso tappaa itsensä ja liitosta koko parisuhde ja seksiosuuden!

        Minulla on kavereita, parisuhde on parisuhde ja siihen kuuluu ystävyys, ja myös seksi. Ystävyyteen kuulee toisenkin ajateleminen ja parisuhteeseen seksi. Laske yhteen.


      • parempi sitten?
        werdinant kirjoitti:

        Niinpä seksi ei onnistu tai ole tyydyttävää kun sitä pillua saa etsiä sieltä läskin seasta ja polvet ei kestä olla kontillaan et voi vetää takaapäin
        Kyl siinä halut katoaa jos itse on normi mitoissa

        Läski, läski, läski. Minun mies sano, että olen nälkiintyt.


      • Eräs lukija
        Olen suomalainen kirjoitti:

        Telatanttoja tuntuu kovin riepovan se tosiasia, että nainen rupsahtaa kymmenen vuotta miestä aikaisemmin. Jokaisessa kulmaräkälässä on useampi viisikymppinen karitapion oloinen Pera, joka ei näytä yhtään hassummalta, mutta vastaavan ikäiset Pirret ovatkin sitten osastoa suohirviö. Pätee myös baarien ulkopuolella.

        Bwahah... toivossa on hyvä elää. :-) Eivät ne Perat oikeasti ole sen hehkeämpiä kulmaräkäliä välttävien mielestä, jonka takia ne Perat seurustelevatkin niiden Pirrejen kanssa. Pätee myös baarien ulkopuolella.


    • entinen pullukka

      Rupea puhumaan kauniisti vaimollesi yhdessä aloitettavasta elämäntaparemontista..Yhdessä kuntosalille ja tapaamaan Personal traineria-kaikllehan hyvää lihashuolto ja kuntoilu tekee..Kun kannustat ja tuet häntä-varmasti onnistuu..Sitten kyllä ne muutkin miehet huomaa vaimosi..että kestät senkin:)

    • yhteisyritys

      Ota asia puheeksi rohkeasti ja avoimesti. Kerro miltä sinusta tuntuu ja että olet valmis auttamaan kaikin keinoin. Aloittakaa yhdessä uusi ruokavalio ja kuntoilu. Osoita usein kiinnostusta ja hellyyttä myös fyysisesti, ilmaise ihailua kaikesta mistä voit. Ole itse niin tavoittelemisen arvoinen että vaimosi haluaa viehättää sinua.

    • ..........

      joskus, voi olla huolehtimatta senkin takia, kun ei välitä kumppanista, mutta ei varmaan tässä tapauksessa..

      • ent. pullukka

        Tämä tuli itselläkin mieleen... aikoinaan olin avioliitossa lasten vuoksi, miehestä oisin halunnut jo eroon. Siinä sitä sitten keskittyi lapsiin ja sieti miehen samassa taloudessa. Ja kun halut oli kuitenkin, sitä söi sitten seksin puutteeseen. Kun se avioseksi ei kyseisen miehen kanssa jaksanut innostaa.

        Kasvoi ne lapsetkin ja uskalsin eron ottaa. Nyt olen taas normaalipainoinen. Laihtuminen lähtee vain itsestä, ei kenenkään pyynnöstä. Ei edes kauniista pyynnöstä, eikä terveydenhuoltohenkilökunnan faktoista.


    • hdis

      Alkakaa yhdessä harrastaa jotain liikuntaa sekä alat ehdotella kaupassa toisenlaisia ruokia. Et voi vaatia toista muuttumaan, jos et ole valmis itse tekemään samaa. Mitä teidän keskinäiseen kemiaan tulee, niin sinun täytyy ymmärtää ettei se ole pelkästään naisen ulkonäöstä kiinni, vaikka silmä on varmasti vaikutusta. Mutta joskus pitää myös käydä siellä peilin edessä pohtimassa vastauksia..

      Mitä noihin houkutuksiin tulee, niin pitkässä liitossa väistämättä kyllästyy toisen ulkonäköön jonkin verran, vaikka toinen olisikin hoikka ja hehkeä. Sinun pitäisi opetella kanavoimaan tuota haluasi toisiin naisiin, esim pornoa katsomalla ja masturboimalla. Niin ei ne vieraat naiset niin kiehtovilta näytä jos itse tajuat hoitaa pahimmat "paineet" pois alta.

      Ymmärrän kyllä paljonkin kirjoituksesi asioita, mutta tuo puhe "vieraisiin lankeamisesta", kuulostaa aika lapselliselta minun korvaan. Kyllä aikuisen miehen pitää osata ottaa itse vastuuta myös omasta seksuaalisuudestaan, nimenomaan puhumalla suoraan ettei ole tyytyväinen seksielämään ja toiseksi tyydyttämällä itseään ja kanavoimalla sen vieraiden ja katselun ja himoitsemisen esim pornoon.

    • 67-v

      Tilanne vakiintui kun minä ryhdyin harrastuksena ostamaan ja tekemään sapuskat.

      Ei se alkuaankaan ollut mikään ongelma.
      Olen huolehtinut itsestäni, treenaan säännöllisesti ja suunnittelen syömiseni.

      Ikääntymisen aiheuttaessa lisäpaineita teippasin jääkaapin oveen itselleni muistutukseksi A4:n kokoisen valokopion kuntoilukuvastani.
      Rinnan ympärys / vyötärö 1,6.

      Vaimo poistatti kuvan mutta eipähän suuttunut eikä asiasta ole sen jälkeen tarvinnut puhua.

    • keke-a

      Kiitoksia asiallisistakin viesteistä. Kyllä noissa ajattelemista on. Toi vieraat naiset on varmaankin enemmän uhoa oman pään sisällä...

      Iltakävelyitä/lenkkeilyä olen yrittänyt ehdottaa, aina on jokin este. Vaimo on kotona joten ruoanlaitto jää väkisinkin vaimon hommaksi. Olen joskus ostanut lahjaksi joitain pieniä kuntoilulaitteita joita voisi sisällä käyttää vaikka telkkaa katsoessa, ne on jääneet turhan pantiksi.

      Eniten mua oikeestaan harmittaa kun ei edes yritä. Syö mitä ja miten sattuu, normipäivänä ison karkkipussin ja suklaalevyn, joskus enemmänkin En minäkään enään nuoruuden mitoissa ole, mutta suht. normi kroppanen kuitenkin. Käyn ohjatussa jumpassa, viikonloppuisin mökillä on monenlaista savottaa josta saa liikuntaa. En syö karkkeja tms. makeeta päivittäin enkä ede viikottain.

      Mutta kiitos näistä, pitänee kait rohkeasti alkaa ehdotteleen muutoksia ja yhdessä tekemistä.

      • Aikapäiviä herännyt

        Rohkeasti kissa pöydälle vaan, sanot ihan suoraan niin kuin aloituksessasikin että haluat kotonasi olevan naisen mallisen etkä ponttoonia. Sellaiset tarvitsevat kovan 'herätyksen', jotka eivät herää itse.

        Terveellisten elämäntapojen toivomisessa ei ole mitään väärää, se on oikeaa välittämistä, että haluat lähimmäisesi olevan ja pysyvän terveenä. Sillä terveys on kauneutta ja päinvastoin.


      • iloinen vaimo
        Aikapäiviä herännyt kirjoitti:

        Rohkeasti kissa pöydälle vaan, sanot ihan suoraan niin kuin aloituksessasikin että haluat kotonasi olevan naisen mallisen etkä ponttoonia. Sellaiset tarvitsevat kovan 'herätyksen', jotka eivät herää itse.

        Terveellisten elämäntapojen toivomisessa ei ole mitään väärää, se on oikeaa välittämistä, että haluat lähimmäisesi olevan ja pysyvän terveenä. Sillä terveys on kauneutta ja päinvastoin.

        Jospa ottaisit asian rohkeasti puheeksi vaimon kanssa, mutta hienotunteisesti kuitenkin. Mitäpä jos sanoisit olevasi huolissasi hänen terveydestään? Se on ehkä helpompi vaimon hyväksyä kuin se että et enää kykene häntä seksuaalisesti haluamaan. Ja siitä vieraisiin menosta.. Kumman luulet olevan suhteellenne tuhoisampaa? Pettäminen vai se että reilusti otat tämän asian puheeksi? Ehkä vaimo aluksi saattaa loukkaantua mutta jos jäät kiinni pettämisestä se on niin suuri loukkaus että sitä et välttämättä enää anteeksi saa.


      • desperatioN

        Mielestäni voisit sanoa olevasi huolissasi naisesi terveydestä ja keksiä joku sellanen harrastus missä saa liikuntaa ja mikä kiinnostaa häntä. Uiminen , keilailu, sulkapallo ja ohan noita . Aina joku löytyy, jos ei sitten ole kyse esim masennuksesta, kun silloin ihminen ei jaksa / halua harrastaa.
        Kysy reilusti häneltä, miksi ei lenkille meno sun kanssasi kiinnosta tai kokeeko hän olevansa masentunut? Huomaatko häntä tarpeeksi noin yleensä ottaen , päivittäin halailemalla ym. mukavilla jutuilla? Ehkä hän vaistoaa,että et enää halua häntä ja on luovuttanut ? Joskus sitä pitää toista itsestään selvyytenä eikä huomioi tarpeeksi vaikka ei sitä ehkä itse tajuaisikaan.
        Yhteistä aikaa ja yhteisiä matkoja ym. tekemisiä kannattaa myös harrastaa. Se piristää suhdetta kuten keskustelut vaikka kynttilänvalossa illalla ennen nukkumaanmenoanne:)


      • Tanssiin vie

        Vaikuttaa siltä, että vaimosi on yksinäinen, ehkä masentunut. Silloin ihminen voi syödä pahaan oloonsa -varsinkin makeaa. Vaimosi voi kokea painonsa nousun itsekin nöyryyttävänä ja menee vain entistä enemmän lukkoon kun yrität painostaa häntä laihduttamaan. Siitä seuraa vain lisää masennusta ja syötyjä suklaalevyjä.
        Minusta ongelman oikea syy pitäisi jotenkin selvittää.

        Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia.


      • iikkinen
        iloinen vaimo kirjoitti:

        Jospa ottaisit asian rohkeasti puheeksi vaimon kanssa, mutta hienotunteisesti kuitenkin. Mitäpä jos sanoisit olevasi huolissasi hänen terveydestään? Se on ehkä helpompi vaimon hyväksyä kuin se että et enää kykene häntä seksuaalisesti haluamaan. Ja siitä vieraisiin menosta.. Kumman luulet olevan suhteellenne tuhoisampaa? Pettäminen vai se että reilusti otat tämän asian puheeksi? Ehkä vaimo aluksi saattaa loukkaantua mutta jos jäät kiinni pettämisestä se on niin suuri loukkaus että sitä et välttämättä enää anteeksi saa.

        Nii, jos käyt vieraissa, on se vaara, ettei oma pipari enää maistukaan.
        Mikäli vaimoltasi loppuu happi, hoida hommat jälestäpäin!


      • latsahdud
        Tanssiin vie kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että vaimosi on yksinäinen, ehkä masentunut. Silloin ihminen voi syödä pahaan oloonsa -varsinkin makeaa. Vaimosi voi kokea painonsa nousun itsekin nöyryyttävänä ja menee vain entistä enemmän lukkoon kun yrität painostaa häntä laihduttamaan. Siitä seuraa vain lisää masennusta ja syötyjä suklaalevyjä.
        Minusta ongelman oikea syy pitäisi jotenkin selvittää.

        Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia.

        Tai vie hänet syömään!


      • rosella
        Tanssiin vie kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että vaimosi on yksinäinen, ehkä masentunut. Silloin ihminen voi syödä pahaan oloonsa -varsinkin makeaa. Vaimosi voi kokea painonsa nousun itsekin nöyryyttävänä ja menee vain entistä enemmän lukkoon kun yrität painostaa häntä laihduttamaan. Siitä seuraa vain lisää masennusta ja syötyjä suklaalevyjä.
        Minusta ongelman oikea syy pitäisi jotenkin selvittää.

        Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia.

        Itsekin samasta ongelmasta naisena kärsivänä uskoisin, että edellisen kaltainen toiminta auttaisi. Itseäni auttoi aikanaan 10 vuotta sitten suhde toiseen mieheen. Kun toinen mies rakastui minuun ja minä häneen alkoi paino tippua ja miehenikin rakastui minuun uudelleen. Painoni tippui koska tämä toinen mies hyväkstyi minut juuri sellaisena kuin olen ja rakasti ja nautti minun jokaikisestä ihoni solusta. Kukaan ei ennen häntä eikä hänen jälkeensä ole saanut minua tuntemaan itseäni niin naiseksi. Enkä edes koskaan ollut hänen kanssaan yhdynnässä, mutta hän tyydytti minua niin ihanasti että ei koskaan kukaan muu. Sai minut puhkeamaan kukkaan, jonka miehenikin huomasi.


      • Itse käytin kakkosta

        Sulla on mies hyvä kaksi vaihtoehtoa. Tasan kaksi.

        1. Et sano mitään. Vaimo syö ja paksuuntuu entisestään. Sinä katkeroidut ja petät jossain vaiheessa.

        2. Sanot akalle, että nyt loppuu se järjetön karkin mussutus ja kropasta lähtee kilot vuodessa. Tai sitten sinä lähdet.

        Ihmisen loukkaaminen on taitolaji. Se pitää tehdä kunnolla, mutta vain kerran. Kun olet mielipiteesi ilmaissut, sitä ei tarvitse toistaa enää koskaan.


      • tri sykerö
        Tanssiin vie kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että vaimosi on yksinäinen, ehkä masentunut. Silloin ihminen voi syödä pahaan oloonsa -varsinkin makeaa. Vaimosi voi kokea painonsa nousun itsekin nöyryyttävänä ja menee vain entistä enemmän lukkoon kun yrität painostaa häntä laihduttamaan. Siitä seuraa vain lisää masennusta ja syötyjä suklaalevyjä.
        Minusta ongelman oikea syy pitäisi jotenkin selvittää.

        Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia.

        Ennen vanhaan lihavat olivat laiskoja, ahneita tai makealle persoja. Nyt ne ovat vit-tuvieköön masentuneita.

        Aika hyvin heitetty pika-analyysi - mitä lääkettä suosittelisit?


      • tanan keittitsyko
        Tanssiin vie kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että vaimosi on yksinäinen, ehkä masentunut. Silloin ihminen voi syödä pahaan oloonsa -varsinkin makeaa. Vaimosi voi kokea painonsa nousun itsekin nöyryyttävänä ja menee vain entistä enemmän lukkoon kun yrität painostaa häntä laihduttamaan. Siitä seuraa vain lisää masennusta ja syötyjä suklaalevyjä.
        Minusta ongelman oikea syy pitäisi jotenkin selvittää.

        Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia.

        "Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia."

        Mitäpä jos mies haluaa jotain tapahtuvan vielä tällä vuosisadalla?


      • Ajattele vähän
        tanan keittitsyko kirjoitti:

        "Ainakin sinun pitäisi hyväksyä vaimosi sellaisena kuin hän on ja osoittaa hänelle rakkautta. Mitäpä, jos ehdottaisit hänelle jotain muita yhteisiä menoja ensin esim elokuviin, teatteriin jne. Voisit myös kysyä vaimolta, minne hän haluaisi mennä ja koska hänelle sopisi. Sitten voisit vähitellen "ujuttaa" mukaan liikunnallisia harrastuksia."

        Mitäpä jos mies haluaa jotain tapahtuvan vielä tällä vuosisadalla?

        Melko itsekeskeistä p***aa minusta keittitsykolta. Kyllä mies on yhtä osallinen suhteessa kuin nainenkin. Jotenkin mies on laiminlyönyt naista, että näin on päässyt käymään. Eli jotain hänenkin täytyy tehdä suhteen eteen. Ei nainen ole mikään käyttötavara, joka toimii miehen ehdoilla.

        Ei läski kerry viikossa, eikä häviä pikana.


    • pitkän liiton m.

      Eroa läskiintyneestä vaimostasi, sillähän siitä pääset, ja etsi ittellesi laiha muija. Mitä tuota täällä alat valittamaan, ja olet todellakin tollo, jos olet mennyt naimisiin aikoinaan pelkän ulkokuoren kanssa. Valitan vaimosi puolesta, joka on varmaan lämmin ja ihana ihminen, jos on vieläpä sama henkilö, jonka vasta tässä eräs päivä tapasinkin. Hän oli niin haluttava, että olisin pannut hänet siinä paikassa, jos vaan olisi tilanne antanut myöten. Oma vaimoni nimittäin on kuin muodoton lankku; itsensä melkein hengiltään laihduttanut rima.

      • läskit oksettavat

        vaihdetaanko? saat mun plussapallon, jos lupaat antaa trimmatun patjasi?


    • uskollinen---

      Mielestäni vika saattaisi löytyä paremminkin aloittajan asenteesta, hän ei vaikuta olevan sitoutunut liittoonsa. Itse olen ollut kauan naimisissa, ja mieheni on muuttunut monellakin tapaa ulkonäöltään vuosien mittaan, välillä oli hyvinkin lihava, eikä se haluja vienyt. Kummaltakaan. En myöskään ole ikinä huomautellut hänelle ulkonäöstä. Jos aloittaja kerran jo ilkuilee muita, niin hän lienee jo luovuttanut liittonsa suhteen. Vika on paljon syvemmällä kuin ulkonäössä.

    • uskollinen---

      Ja korjaus edelliseen: piti kirjoittaa tietenkin "vilkuilee", ei "ilkuilee"...

    • AAHHHH,himottaa

      Erotkaa vaan, niin minä otan eron omasta laihaluikkusesta ja muutenkin kitkerästä vanhasta akastani ja alan seurustelemaan sun ihanan lihonneen eksäsi kanssa.

      • HAAAH,.

        Siinäs sitten rupeat seurustelemaan ison laiskan naisen kanssa jota ei seksi ja liikkuminen nappaa :)


      • Sick person
        HAAAH,. kirjoitti:

        Siinäs sitten rupeat seurustelemaan ison laiskan naisen kanssa jota ei seksi ja liikkuminen nappaa :)

        Jooo, se on sillä lailla pipi, se nauttii siitä, kun naisimmeinen on läskistä sairaan kehonsa vanki eikä pysty päättämään eikä tekemään itse mitään. Sellaiselle voi tehdä väkisin ihan mitä vaan ja jos joku puuttuisi, se sanoisi; "älä nyt hullujas puhu, kato vähän millainen se on".


      • Näin on närehet
        HAAAH,. kirjoitti:

        Siinäs sitten rupeat seurustelemaan ison laiskan naisen kanssa jota ei seksi ja liikkuminen nappaa :)

        Minä pistänkin hänet liikkumaan omilla keinoillani, ja niistä en nyt kerro, koska katsotaan, mitä tuo aloittaja-ukko ylipäätänsä pystyy enää siinä suhteessa vaimonsa innostamiseksi tekemään.
        Seksi kyllä onnistuu lihavankin akan kanssa, kun on sitä "tunnetta" mukana.
        Rako se löytyy läskienkin alta, vaan ei sitä reikää pikkupilillä pystykkään hoitelemaan vaan alkuperäisen muija vaatii kunnon pelin tonkimaan koloaan.


      • desperatioN
        HAAAH,. kirjoitti:

        Siinäs sitten rupeat seurustelemaan ison laiskan naisen kanssa jota ei seksi ja liikkuminen nappaa :)

        höpö höpö . Me lihavat naiset kuules tykätään seksistä ja liikunnasta. Itse lenkkeilen joka päivä 3-6 tuntia ja painan silti vielä 90kg , mutta seksi onnistuu ihan hyvin ainakin normaalin kokoisen miehen kanssa, joka on "mitoiltaan" siis normaali.
        Ei pidä yleistää, jos joku ei liiku tai ei tykkää seksistä. Voihan olla joku muu syy esim. masennus, joka estää tekemästä mitään. Silloinhan tunnetusti ihminen "on vaan"


      • Hoikkeliin
        desperatioN kirjoitti:

        höpö höpö . Me lihavat naiset kuules tykätään seksistä ja liikunnasta. Itse lenkkeilen joka päivä 3-6 tuntia ja painan silti vielä 90kg , mutta seksi onnistuu ihan hyvin ainakin normaalin kokoisen miehen kanssa, joka on "mitoiltaan" siis normaali.
        Ei pidä yleistää, jos joku ei liiku tai ei tykkää seksistä. Voihan olla joku muu syy esim. masennus, joka estää tekemästä mitään. Silloinhan tunnetusti ihminen "on vaan"

        Liikut 3-6 tuntia ja painat 90 kg. Miten jumalattomasti mahdatkaan sen liikunnan lomassa syödä? Tai sitten se "liikunta" on mielikuvitusta,


      • itse ja petos
        Hoikkeliin kirjoitti:

        Liikut 3-6 tuntia ja painat 90 kg. Miten jumalattomasti mahdatkaan sen liikunnan lomassa syödä? Tai sitten se "liikunta" on mielikuvitusta,

        3-6 tunnin liikunnalla pitäisi syödä päivittäin keskikokoinen vasikka, jottei laihtuisi. Veikkaisin tuntimäärän olevan vuodessa tapahtuvan liikunnan määrä. Sekin kevyttä.


      • näin onnnn
        Hoikkeliin kirjoitti:

        Liikut 3-6 tuntia ja painat 90 kg. Miten jumalattomasti mahdatkaan sen liikunnan lomassa syödä? Tai sitten se "liikunta" on mielikuvitusta,

        ja kenellä on varaa edes ostaa noin paljon syötävää?


      • hoplophoplop
        desperatioN kirjoitti:

        höpö höpö . Me lihavat naiset kuules tykätään seksistä ja liikunnasta. Itse lenkkeilen joka päivä 3-6 tuntia ja painan silti vielä 90kg , mutta seksi onnistuu ihan hyvin ainakin normaalin kokoisen miehen kanssa, joka on "mitoiltaan" siis normaali.
        Ei pidä yleistää, jos joku ei liiku tai ei tykkää seksistä. Voihan olla joku muu syy esim. masennus, joka estää tekemästä mitään. Silloinhan tunnetusti ihminen "on vaan"

        Mahtaako pitää paikkansa? Hophop, sohvalta jkaapille?


    • Tri Tolopanen

      Naisilla on tapana lihoa tasaiseen tahtii noin 1 vuoden jälkeen parisuhteessa. Lihominen voi olla todella nopeaakin kun on mies koukussa.

      Kyllä tommoselle sohvaperunalle voi sanoa että hei voisit vähän ruveta liikkumaan ja seksielämämme on olematon. Jos vaimoa ei kiinnosta parisuhde niin siinä hän sitten valastelee läpi elämän jos sinä kestät huonossa parisuhteessa.

    • sairaanhoitaja1

      En lukenut näitä kaikkia viestejä, mutta tuli mieleen, että ehkä vaimosi on masentunut? Ei ole normaalia syödä joka päivä suklaalevyä ja karkkipussia, puhumattakaan siitä kuinka epäterveellistä se on. Tosiaan ihan jo oman terveytensä vuoksi hänen pitäisi aloittaa ravintoremontti ja saada sitä painoa putoamaan niin pian kuin mahdollista. Diabeteksillä sun muilla kun ei turhaan pelotella, vaan ovat vakavia sairauksia, joilla voi olla hyvin ikäviä seurauksia.

      Tämä voisi olla yksi lähestymistapa asiaan. Sano suoraan vaimolle, että olet huolissasi hänen terveydestään. Masennuksen voisin kuvitella omalla kohdallani ainoaksi syyksi lakata lainkaan huolehtimasta ulkonäöstäni myöskin vaimona ja äitinä. Toki ulkonäköasiat ovat toisilleen tärkeämpiä kuin toisille, mutta en usko että kukaan haluaa olla lihava.

      • rahaaaaa kaivoon

        laske, paljonko te kulutatte kuussa hänen jokapäiväiseen sokeriinsa.
        Suklaalevy 2€? Karkkipussi 2€? 4€ *30vrk on jo
        120€ karkkiin!
        Ehkä hän voisi syödä "vain" kuudellakympillä sokeria ja antaa toiset 60€ nälkää näkeville lapsille?


    • B Korhonen

      Vaimosi on itsekäs perus-siiderivalas. Hän v*tut välittää sinun miellyttämisestäsi. Sinuthan on jo pyydystetty joten hänen ei tarvitse välittää ulkonäöstään.
      Keskity sinäkin sohvalla makoiluun ja keskikaljaan.

      • aviomies neuvoo

        Sipsisiiderivalaat haluavat vain luonnollisessa ympäristössään röhnöttää sohvasärkillä. Luonteeltaane ne ovat helposti loukkaantuvia ja suuttuvat milloin mistäkin (johtuu veren sokeriarvojen heittelystä, oletuksien mukaan). Pohjimmiltaan heitä ei kiinnosta uroskumppanin miellyttäminen vaan oma napa.

        Jos puhe ei tehoa niin suosittelen kanssa kaljaa kotona ja ulkona. Ei narsisteja kannata hyysätä.


      • 16
        aviomies neuvoo kirjoitti:

        Sipsisiiderivalaat haluavat vain luonnollisessa ympäristössään röhnöttää sohvasärkillä. Luonteeltaane ne ovat helposti loukkaantuvia ja suuttuvat milloin mistäkin (johtuu veren sokeriarvojen heittelystä, oletuksien mukaan). Pohjimmiltaan heitä ei kiinnosta uroskumppanin miellyttäminen vaan oma napa.

        Jos puhe ei tehoa niin suosittelen kanssa kaljaa kotona ja ulkona. Ei narsisteja kannata hyysätä.

        Höh, kannattaako sitä samaan kelkkaan hypätä kun ulkona on timmejä naaraita pilvin pimein.


      • kannattaa
        16 kirjoitti:

        Höh, kannattaako sitä samaan kelkkaan hypätä kun ulkona on timmejä naaraita pilvin pimein.

        Sillä ukko jatkaa samaa juoksuaan sitten kokonaan portista ulos. Bye bye.


      • siisti nainen
        aviomies neuvoo kirjoitti:

        Sipsisiiderivalaat haluavat vain luonnollisessa ympäristössään röhnöttää sohvasärkillä. Luonteeltaane ne ovat helposti loukkaantuvia ja suuttuvat milloin mistäkin (johtuu veren sokeriarvojen heittelystä, oletuksien mukaan). Pohjimmiltaan heitä ei kiinnosta uroskumppanin miellyttäminen vaan oma napa.

        Jos puhe ei tehoa niin suosittelen kanssa kaljaa kotona ja ulkona. Ei narsisteja kannata hyysätä.

        Voi sentään, miten ällöttävää juttua nämä mielestään niin ihanat uroot tänne suoltavat. Milloin nainen on joku valas milloin mikäkin mätisäkki. Mitä nämä luomakunnankruunut itse ovat; monella hirmuinen maha roikkuu ja vaatteet tosi karseat...kuvottavia ovat monet äijät. Ja sitten arvostellaan naisia.
        Eipä ole tunnetta tai muuta monenkaan korvien välissä, liekö mitään?!


    • Yualle

      Minusta joku naispsykolgogi (parisuhdeterapeutti) kiteytti asian tässä syksyllä jossain lehdessä osuvasti.

      Kyse on parisuhdeterveydestä ja osa sitä on, että pitää itsestään huolta.

    • Pano mies

      MIksihän Avaaja liitti múkaan myös vaiminsa kuvan..? Ruma kuin Lestadiolainen!

      • Jassu

        Tämä sivusto on liittänyt aiheeseen sopivan kuvan, kyseessä ei siis ole aloittajan vaimo.... Oletko juuri noin tyhmä?

        Mitä itse ongelmaan tulee: Vaimollasi ei ole varmasti kaikki hyvin. Hän voi syödä ihan vaan masennukseensa, ja silloihan niitä halujakaan ei ole. Ihminen voi tulla tunnesyöpöksi ilman sitä itse tiedostamattaan. Nosta rohkeasti vain kissa pöydälle. Kysy onko jokin huonosti. Pyri myös häntä kannustamaan kothi tervbeempää elämäntapaa.
        Itsekin olen tunnesyöppö, ja saatuani sperheeltäni huomautuksen lihomisestani purskahdin itkuun. Itselläni ongelma johtui väsymyksestä ja yksinäisyydestä. Nyt ongelma on paranemassa ja olen saanut paremmasta elämäntavoista taas kiinni.
        On hienoa että olet huolissasi vaimostasi ja haluyat tehdä asialle jotain, etkä vain kytlmästi jätä häntä. TSEMPPIÄ TEILLE! :)


      • lohkoperuna....

        Haha :DD Päivän naurut! Kiitos siitä. Onneksi on teitä jotka pelaavat elämänsä vain vasemmalla aivolohkolla!


    • Vieläkölisää

      Joo, sattuu joka tapauksessa.

      Itselläni sellainen tarina taustalla, että olin miehen kanssa joka oli selkeä narsisti. Olen 165cm pitkä ja olin 58 kg painava. Minulla oli pitkät vaaleat hiukset ja kauniit kasvot ja mielestäni (ja muittenkin mielestä kaunis vartalo). Se ei riittänyt miehelleni.

      Jotta olisin ollut miehelleni mieleen, minun olisi pitänyt 1.) käydä säännöllisesti solariumissa 2.) laihduttaa vielä 56 kg asti 3.) käydä salilla joka toinen päivä.

      Alussa olin että mikäs jottei, mutta sitten, kun tajusin, että MIKÄÄN EI RIITÄ. Ei riittänyt sekään, että sitten laihdutin siihen 56 kghen asti, sitten tulivat uudet vaatimukset.

      Nyttemmin olen ajatellut, että mieheni oli täysi kusipää ja halusi pitää valtaa tuolla tavalla. Kun hänellä ei välillä noussut (siis kun olin noissa mitoissa) niin syytti perkele minua.

      Että näinkin voi asiat olla..

      Mutta toisaalta ymmärrän aloittajaa, mutta toisaalta mietin, että vittu menkää miehet itteenne, älkääkä katsoko sitä pornoa joka päivä.

    • Ei lahnoja

      Ota ero. Niin minäkin tein ja enää joudun lahnojen kanssa tekemisiin vain ongella.

    • herkkähipiä

      kivuttomin tapa on kaiketi edottaa yhteisen liikunta harrastuksen aloittamista. Voisi motivaatiokin pysyä korkeammalla, kun ei tarvitse yksin mennä.

    • parikymppinen

      Jos täällä muut miehet on kirjoitelleet ihan oikeasti omista vaimoistaan, ja noin ajattelevat, oli se sitten laiha tai lihava, niin en kyllä halua ikinä naimisiin. Se on ihan sama oletko laiha vai lihava kun ikinä et kelpaa, sopivanakin sulla voi olla selluliittia tai tissit ei oo kauneimmat, aina on jotain moitittavaa minkä takia vois vaihtaa tai ainakin käydä köyrimässä jotakuta muutakin.
      Surullista, että vihaan jo tässä iässä miehiä, ja tulen olemaan varma etten ikinä löydä niin mukavaa miestä että voisin tuntea oloni hyväksi hänen kanssaan, ainakaan koko loppuelämääni.

      Aloittajalle tullut hyviä neuvoja, haukkuminen ja lihavaksi sanominen tuskin auttavat. Eikä kannata heti vaihtaa jos yhtään on rakkautta jäljellä, vaikka en usko että tässä maailmassa mitään oikeeta rakkautta ees on...

      • mammutti

        Tosi Rakkaus ei ole fyysistä eikä romanttista.
        Tosi rakkaus on sen kaiken hyväksymistä,mitä on,mitä on ollut,mitä tulee olemaan ja mitä ei tule olemaan.
        Ei ulkonäkö ole se tärkein asia,on totta että ylipaino vaikuttaa terveyteen,mutta katsokaapa laihaa vanhempaa naista, miten ryppyinen hän onkaan,kun taas kauniisti pullukalla ei ole rypyn ryppyä, sitäpaitsi hormoonit varastoituvat rasvakerrokseen.
        Kaikkein onnellisimmalla ihmisillä ei välttämättä ole kaikkein parhainta vaan he
        tekevät parhaan kaikesta siitä mitä heillä on.


      • ghrhrthrjrgf

        Asiahan on hyvin pitkälle juurikin noin. Aina jossakin toisessa naisessa on jotkin asiat niin paljon paremmin (jos ei ulkonäkö, niin sitten vaikkapa luonne, koulutus tms) että omana itsenäsi et kelpaa. Jos satutkin löytämään niin hyvän miehen että kelpaat, niin äkkiäkös kateelliset (vaikka sen kieltävätkin, mutta sitä se pohjimmiltaan on) kanssasisaret kyllä pitävät huolen siitä että miehesi pian tajuaa miten paljon parempaakin kuin sinä voisi olla tarjolla...eihän nyt sulla saisi olla liian hyvää miestä. Sellaisia on suomalaiset; kateellisia kaikesta (vaikka kukaan ei tietenkään myönnä että kateudesta voisi mitenkään olla kyse). Jos onnistut löytämäänkin hyvän miehen jolle kelpaat kaikkine paskoine vikoinesi, niin varaudu loppuiäksesi siihen, että toiset koittaa rikkoa välejänne tavalla tai toisella.


      • muttakumuttaku
        mammutti kirjoitti:

        Tosi Rakkaus ei ole fyysistä eikä romanttista.
        Tosi rakkaus on sen kaiken hyväksymistä,mitä on,mitä on ollut,mitä tulee olemaan ja mitä ei tule olemaan.
        Ei ulkonäkö ole se tärkein asia,on totta että ylipaino vaikuttaa terveyteen,mutta katsokaapa laihaa vanhempaa naista, miten ryppyinen hän onkaan,kun taas kauniisti pullukalla ei ole rypyn ryppyä, sitäpaitsi hormoonit varastoituvat rasvakerrokseen.
        Kaikkein onnellisimmalla ihmisillä ei välttämättä ole kaikkein parhainta vaan he
        tekevät parhaan kaikesta siitä mitä heillä on.

        Onkin eri asia olla pullukka
        kuin sairaalloisen ylipainoinen, joka pystyy enää vaan haluttomana mättämään herkkuja sumein silmin ja vailla hymyn häivää.
        Ei välitä terveydestä, rahanmenosta, kodin siisteydestä. Vain herkut saavat tuntemaan JOTAIN. Edes jotain.


    • pinpy

      pitkissä parisuhteissa molemminpuolisen rakkauden säilyessä toinen osapuoli (tässä tapauksessa nainen) luottaa siihen, ettei rakkaus lopu ulkonäön muuttumisen tai ikääntymisen myötä. vaimosi saattaa ajatella, että mitä sitä turhia liikkumaan tai syömään terveellisesti, minullahan on jo mies! tämä ajattelutapa on väärä etenkin hänen itsensä kannalta, sillä elämäntapojen epäterveellisyys on vaaraksi vain hänelle itselleen.

      oletko kuitenkin varma, että naisesi loukkaantuisi, jos ehdottaisit yhteistä aikaa liikunnan parissa, esimerkiksi varaamalla keilaus- tai sulkapallovuoron ? liikunnan ilo voi alkaa pienistä asioista. yhteiset kävelylenkit (ja tietenkin talvi-iltojen jälkeen saunaan lämmittelemään!) tai vaikka koiran hankkiminen taloon voisi myös edesauttaa naisen itsetunnon parantumista ! liikunta on yksi tapa ylläpitää fyysistä kuntoa ja terveyttä, mutta myös endorfiinit, eli mielihyvähormonit alkavat virrata elimistössä ja elämä alkaa tuntua kevyemmältä ja olo selvästi paremmalta. murheet unohtuvat ja kroppa on valmis tekemään useammin töitä tämän mielihyvän saavuttamiseksi. on tutkitusti todistettua, että jos liikunta tuntuu heti alussa pakkopullalta, harrastus lopahtaa siihen ja naisen huono itsetunto tulee taas esille.

      tai entä jos alkaisitte kotona huolehtimaan terveellisestä ruokavaliosta yhdessä ? nainen saattaa tuntea olonsa ahdistuneeksi ottaessaan vastuun perheen ruokahuollosta. nykypäivinä halutaan hyvää ruokaa nopeasti, mutta pienikin muutos ruokavaliossa auttaa keventämään oloa ja tietenkin lukemaa vaa'assa. suosittelen siis kevyttuotteita, kovan rasvan ja liiallisen hiilihydraatin- ja suolansaannin vähentämistä.

      suunnitelkaa yhdessä päivän syömiset - myös kevyt on maukasta! kun olo on oikeanlaisesta ruokavaliosta kevyempi, liikuntakin alkaa maistumaan ! :)

      • Viivi

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.


      • Viivi

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.


      • Viivi

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.


      • Viivi

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.


      • Vitun huora
        Viivi kirjoitti:

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.

        Vitun huora.


      • Huolestunut
        Viivi kirjoitti:

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.

        Oletko sinä Viivi-rukka nukahtanut näppäimistön päälle?


      • onks tää se?
        Huolestunut kirjoitti:

        Oletko sinä Viivi-rukka nukahtanut näppäimistön päälle?

        ehkä tää on se salainen intohimosuhde?


    • langanlaihaseksi

      Siinäpä vasta pulma

    • Jos kiinnostaa

      Pyydä mukaan lenkille, aluksi vaikka kävelylle. Tue naista ja ehdota että haluaisit alkaa itse syömään terveellisemmin jos vaimo laittaisi kevyempää ruokaa sinulle. Ottakaa siitä yhteinen harrastus, niin kyllä paino tippuu.

    • fdgsdfg trewgt werer

      Ei muuta kuin elintavat remonttiin myös omalta osalta, saaat sitten vaimon mukaan siihen vähän kuin sivussa. Näi onnistuu ilman että loukkaat, sitten vaan alat kuntoilemaan ja hommaat sykemittarin. Sykemittarilla saat selville vaimollsei parhaan rasituksen laihtumisen kannalta.

      Urheilu toki kiinteuyttää, mutta tunnin köpöttely kerran päivässä, on laihtumisen kannalta yhtä turhan kanssa. Sykkeen pitää nousta jotta liikunta olisi laihtumisen kannalta tehokasta.

      • mielenterveysss

        tunti kävelyä on lihavalle yhdentekevää laihdutuksen kannalta
        mutta
        mielenterveys kohenee, eikä tarvitse siis enää mässyttää ahdistukseen ja tyhjään oloon.


    • :-)

      Minusta olisi hyvä jos pyytäisit että aloitatte yhdessä jonkin mukavan harrastuksen esimerkiksi tämä sali tai spinning ! Ja kaupassa käydessä pitää muistaa jättää kaikki namit sun muut pöpötykset pois.

    • Mistä

      näitä aiheita ja varsinkin niiden kirjoittajia tänne palstoille oikein riittää :D

      Hohhoijja...

      • 15553

        Ja mistä näitä sun kaltasia idiootteja sikiää?


      • Näin
        15553 kirjoitti:

        Ja mistä näitä sun kaltasia idiootteja sikiää?

        vastaa vain suurella älykkyydellä varustettu pieni ihminen ;)


    • Rehellinen mies

      Voi perhana!!!! Että muija vain löhöää verkkareisaan ja löysässä paidassa,ja vielä varmaa estoitta piereskeleekin päivät pitkät??? ULOS!!! Minä en ainakaan tommosta muijaa kattelis. Enkä usko,että koskaan tavitseekaan suuremmin katellakkaan. Ei nimittäin ole aikomustakaan kummemmin sitoutua keneenkään. Sinkkuna pärjää,välillä voi käydä johonkin naikkoseen mällit heittämässä,mutta ei sekään ole välttämätöntä,onhan tässä sentään vielä terveet kädet!

    • iloinen vaimo

      Osta vaimolle joululahjaksi kuukausikortti johokin kivaan kuntokeskukseen, jossa hyvä sali ja kivat jumpat, pilatekset ym JA OSTA MYÖS KORTTI ITSELLESI ja alkakaa yhdessä kohentaa kuntoa ja elämäntapoja. Se on kivaa ja se koukuttaa ja kun huomaa miten hyvää liikunta tekee niin se tekee myös onnelliseksi ja se taas ohjaa moneen muuhun hyvään :) Jos vaimo kokonaan lössähtää niin elämä ei taida olla oikein kivaa....MUTTA tälle asialle voit halutessa tehdä paljonkin!

    • :)

      Lasten teko kato vaan lihottaa.Ottakaahan se huomioon.Jos on montakin muksua ni niistä jää kiloja helposti.Ja voipi olla raskasta olla kotona ja hoitaa muksuja ja ei sitä niin vaan lähdetä lenkille..Lasten hoito käy työstä!! Minkähän painonen se vaimosi mahtaa olla? Onko tosiaan todella isokokoinen vai pitääkö olla niin laiha et luut näkyy?

      • iso?

        240 kg


      • tekosyytön

        just joo. Meillä on neljä lasta ja vaimoni painaa viitisen kiloa vähemmän kuin ennen ensimmäisen odotusta, jolloin hänen painoindeksinsä oli silloinkin alle 25.. Kertaakaan hän ei ole laihduttanut "raskauskiloja" pois, vaan paino on tippunut pitkällä imetyksellä ja terveellisellä ruokavaliolla. Vaimoni ei ole edes ehtinyt paljoa liikkua, koska minä olen tehnyt jatkuvasti pitkää päivää.


      • Kaiken nähnyt

        No eihän se kyllä lasten teko lihota, mitä puppua. Lihominen johtuu estottomasta syöpöttelystä, siis ruoka ja makeat maistuu, LIIKUNTA EI !!

        Jos ihminen syö elääkseen, eikä elä syödäkseen ja kuluttaa energiavarojaan liikkumalla, niin lihominen on mahdollista vain poikkeuksellisen elimistön (sairas) omaavalle.

        Sopii muistaa: jos et hikoile liikkumalla, hikoilet läskitaakan alla ;))


      • äiti+isoäiti

        Lastenteko EI lihota! Ruoka lihottaa, kun sitä syö enemmän kuin kuluttaa.
        Huomauttaja on koko ikänsä saman painoisena pysytellyt hoikka äiti ja isoäiti.


    • Todennäköisesti

      olet surkea sängyssä, eikä vaimoasi enää kiinnosta seksi (pikapanot) sinun kanssa. Kenties olet itsekin vuosien saatossa äijiintynyt vaikket olisi paljoa lihonnut.
      Ehkä vaimosi harrastelee itsekseen "omaa kivaa" ja on huomannut, että molempi on parempi, sekä suklaa että oma sormi. Toisin kuin sinä ja limainen kalusi, josta aiheutuu ikävää suttua naiselle jälkikäteen.
      Naiset kuitenkin tiedostavat, että miltei kaikki miehet on yhtä surkeita sängyssä, joten he eivät viitsi erota jos mies on muuten ok ja talous pyyhkii mukavan rattoisasti.
      Voit yrittää oikeasti antaa naisellesi kunnon orkut, jolloin hänen mieliala luonnollisesti kohenee ja saattaapa alkaa liikunta kiinnostamaan enemmän, kaikissa sen muodoissa.

    • suklaan ystävä

      Mieheni ei liho yhtään, kun taas minä joudun vartioimaan syömisiäni, vaikka liikunkin ahkerammin kuin hän. Tämä on väärin. Ihminen on kokonaisuus. Muutama liikakilo ei haittaa mitään, jos on huumorintajuinen ja positiivisesti elämään suhtautuva ihminen. Huumorintajuhan on tavallaan seksikästä ei ulkonäkö itsestään. Esimerkiksi isokokoisille naisille löytyy nykyisin hyvännäköisiä vaatteita vaatekaupoista ym ym..

      • En hyväksy

        Jos on "muutama liikakilo" ei tarvitse vierailla isokokoisten naisten osastolla....... En sitten tiedä mitä "suklaan ystävä" tarkoittaa muutamalla kilolla, ja mitä tämä syömisen vartiointi sinulle tarkoittaa. Jos täytyy ostaa vaatteet isokokoisten naisten osastolta, on LÄSKI eikä siitä mihinkään pääse, se on huono asia sekä itselle että yhteiskunnalle..


      • Kukaan ei tarvitse
        En hyväksy kirjoitti:

        Jos on "muutama liikakilo" ei tarvitse vierailla isokokoisten naisten osastolla....... En sitten tiedä mitä "suklaan ystävä" tarkoittaa muutamalla kilolla, ja mitä tämä syömisen vartiointi sinulle tarkoittaa. Jos täytyy ostaa vaatteet isokokoisten naisten osastolta, on LÄSKI eikä siitä mihinkään pääse, se on huono asia sekä itselle että yhteiskunnalle..

        sun hyväksyntää yhtään mihinkään, v.itun pelle.


      • v.itun läski
        Kukaan ei tarvitse kirjoitti:

        sun hyväksyntää yhtään mihinkään, v.itun pelle.

        Enkä ole hyväksyntääni antanut, HEH !!


      • Höpsistä
        En hyväksy kirjoitti:

        Jos on "muutama liikakilo" ei tarvitse vierailla isokokoisten naisten osastolla....... En sitten tiedä mitä "suklaan ystävä" tarkoittaa muutamalla kilolla, ja mitä tämä syömisen vartiointi sinulle tarkoittaa. Jos täytyy ostaa vaatteet isokokoisten naisten osastolta, on LÄSKI eikä siitä mihinkään pääse, se on huono asia sekä itselle että yhteiskunnalle..

        Ihan vain tiedoksi: isokokoisten naisten osastolta joutuvat vaatteensa hankkimaan myös hyvin pitkät naiset, vaikka olisivat hoikkiakin, esim yli 180-senttinen ystäväni.


      • tiedoksi itelles
        Höpsistä kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi: isokokoisten naisten osastolta joutuvat vaatteensa hankkimaan myös hyvin pitkät naiset, vaikka olisivat hoikkiakin, esim yli 180-senttinen ystäväni.

        Tässä puhutaankin lihavuudesta eikä pitkäkoipisista senkin päsmäri.. olen 180cm normaalipainoinen kokoa 40-42 ja hyvin riittää normaaliosaston vaatteet. Sitäpaitsi, esim H&M bib (big is beutiful) ei ole pitkien vaan lihavien naisten osasto.. Pitkät on sitten erikseen, mutta lihavien naisten vaatteista puhuttiin nyt.


    • anu saukko

      käy vetäsemäs jotain isoo karvaista miestä tuhkikseen-sen jälkeen maistuu oma valas taas

    • junkulle vaan

      Onko sulla terveet kädet? Nimittäin tervekätinen mies ei naista tarvitse ja vain hiiri menee naimisiin pelkän upean ulkokuoren kanssa.

    • jepjep

      Miten olisi jokin tanssikurssi? Yhteistä tekemistä ja kilot karisivat siinä samalla :)

    • per saukko

      oletkos ikuna kuullu sanontaa:potkitaan paskat pellolle-toimi ainakin meillä-ämmä oli 2kk.sairaalas ja laihtu 25 kiloo ja nykyään jos nään mussuttavan mellei vetäsen samantien avarilla-sipseistä ym.tulee nyrkkiä

      • Vipe

        Vaimosi ei tunne enää sinua kohtaan intohimoa. Jokainen päättää itse, riittääkö elämässä rakkaus ilman kiihkoa.

        Itse laihduin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa ja ulkonäköni muuttui, kun ajauduin salaiseen intohimosuhteeseen, jota kesti 6 vuotta.

        Kun suhde päättyi, turposin nopeasti entiselleni.


    • lortto86

      Baariin vaa ja vieraisii naisii!!

      • varoittava esimerkki

        Meillä on se ongelma, että vaimon terveys on jo mennyt ja ainoa syy miksi jatkan liitossa, on että meillä on alaikäinen lapsi. Vaimo on lisäksi poissa työelämästä eikä tule palaamaan, eli minä elätän yksin perhettäni.

        Olen harkinnut lähtetä sitten kun lapsi täyttää 18. Silloin olen itse jo 58 ja viimeiset hetket nauttia edes jotenkin kunnollisesta elämästä! Ennen sitä eroa hankaloittaa se että joutuisin käytnnössä elättämään varatonta vaimoani joka asuisi eri osoitteessa lapsemme kanssa, koska hän ei takuulla antaisi lasta hoitooni, mutta sitten kun lapsi olisi 18 niin hän ei voisi vaatia enää.

        Olen harkinnut rakastajatarta että kestäisin siihen asti. vaimo tietenkin yrittää estää minua lähtemästä jopa firman juhliin mutta se on lähinnä retoorista uhkailua.


      • oimaikaad
        varoittava esimerkki kirjoitti:

        Meillä on se ongelma, että vaimon terveys on jo mennyt ja ainoa syy miksi jatkan liitossa, on että meillä on alaikäinen lapsi. Vaimo on lisäksi poissa työelämästä eikä tule palaamaan, eli minä elätän yksin perhettäni.

        Olen harkinnut lähtetä sitten kun lapsi täyttää 18. Silloin olen itse jo 58 ja viimeiset hetket nauttia edes jotenkin kunnollisesta elämästä! Ennen sitä eroa hankaloittaa se että joutuisin käytnnössä elättämään varatonta vaimoani joka asuisi eri osoitteessa lapsemme kanssa, koska hän ei takuulla antaisi lasta hoitooni, mutta sitten kun lapsi olisi 18 niin hän ei voisi vaatia enää.

        Olen harkinnut rakastajatarta että kestäisin siihen asti. vaimo tietenkin yrittää estää minua lähtemästä jopa firman juhliin mutta se on lähinnä retoorista uhkailua.

        MIEHINEN TEKO JÄTTÄÄ VAIMO, JOKA ON MENETTÄNYT TERVEYTENSÄ !!


      • varoittava esimerkki
        oimaikaad kirjoitti:

        MIEHINEN TEKO JÄTTÄÄ VAIMO, JOKA ON MENETTÄNYT TERVEYTENSÄ !!

        Vaimon terveyden menetys on suurimalti osin omaa syytä, ei liiku, valittaa kaikesta, ei viitsinyt aiknaan hankkia kunnon töitä itselleen tai edes valmistua, päätti jäädä kotiin vielä siinä vaiheessa kun lapsi oli jo kouluikäinen jne. Itse hoidan huushollinkin kokonaan itse kun vaimo ei jaksa, eikä ole koskaan jaksanutkaan.

        Kun lapsi on 18 hän osaa itse huolehtia itsestään tai saa jäädä minun luokseni asumaan, vaimolla ei ole siihen sanomista siinä vaiheessa enää, vaimo saa lähteä vaikka omien vanhemppiensa luo asumaan jos ei yksin tule toimeen. Mun ei ole pakko roikotttaa sellaista myllynkiveä kaulassa ja oikeus seksiin on mullakin.


      • ------
        varoittava esimerkki kirjoitti:

        Vaimon terveyden menetys on suurimalti osin omaa syytä, ei liiku, valittaa kaikesta, ei viitsinyt aiknaan hankkia kunnon töitä itselleen tai edes valmistua, päätti jäädä kotiin vielä siinä vaiheessa kun lapsi oli jo kouluikäinen jne. Itse hoidan huushollinkin kokonaan itse kun vaimo ei jaksa, eikä ole koskaan jaksanutkaan.

        Kun lapsi on 18 hän osaa itse huolehtia itsestään tai saa jäädä minun luokseni asumaan, vaimolla ei ole siihen sanomista siinä vaiheessa enää, vaimo saa lähteä vaikka omien vanhemppiensa luo asumaan jos ei yksin tule toimeen. Mun ei ole pakko roikotttaa sellaista myllynkiveä kaulassa ja oikeus seksiin on mullakin.

        Et ole korvaamaton vaimosi elatuksessa. Vaimon ei myöskään tarvitse mennä vanhempiensä luo asumaan. Suomessa kyllä tulee toimeen tuilla mitä yhteiskunta tarjoaa. Vaimolla on varmaan syy miksi on poissa työelämästä. Saa eläkettä tai muuta tukea. Sosiaalista tukea ei ehkä sinun kanssa asuessa saa koska tulosi otetaan huomioon. Yksin asuessa tietenkään niitä ei huomioida joten silloin tuet saa.
        Lapsen 18v täyttäminen ei ole mikään ratkaisu. Miksi odottaa sinne asti jos vaimo ei osallistu nykyisinkään mihinkään.
        Teet itsestäsi sankarin "elättämällä" vaimosi. Laita vaimosi pois niin ehkä hänkin herää eloon ja huomaa olevansa nainen. Parisuhteessa muuten on aina kaksi osapuolta ja molemmilla asioihin oma kantansa. Nyt on kuultu vain sinun kantasi.


      • varoittava esimerkki
        ------ kirjoitti:

        Et ole korvaamaton vaimosi elatuksessa. Vaimon ei myöskään tarvitse mennä vanhempiensä luo asumaan. Suomessa kyllä tulee toimeen tuilla mitä yhteiskunta tarjoaa. Vaimolla on varmaan syy miksi on poissa työelämästä. Saa eläkettä tai muuta tukea. Sosiaalista tukea ei ehkä sinun kanssa asuessa saa koska tulosi otetaan huomioon. Yksin asuessa tietenkään niitä ei huomioida joten silloin tuet saa.
        Lapsen 18v täyttäminen ei ole mikään ratkaisu. Miksi odottaa sinne asti jos vaimo ei osallistu nykyisinkään mihinkään.
        Teet itsestäsi sankarin "elättämällä" vaimosi. Laita vaimosi pois niin ehkä hänkin herää eloon ja huomaa olevansa nainen. Parisuhteessa muuten on aina kaksi osapuolta ja molemmilla asioihin oma kantansa. Nyt on kuultu vain sinun kantasi.

        Vaimo ei viitsi anoa eläkettä koska väittää ettei saisi, oli kerran kysynyt Kelalta, mutta siitä on jo monta vuotta aikaa. Nyt hän ei ainakaan ole terveempi eikä nuorempi enää. Pelkään sitä että erotessa hän vaatisi pojan yksin- tai jaettua huoltajuutta ja muuttaisi kotiseudulleen pojan kanssa. Sallisin hänen muuttaa vaikka mihin mutta minä haluan pojan huoltajuuden.En halua muuttaa niiden perässä pois pk-seudulta koska täällä on minun työni, sellaien koulutus mulla on ja ikääkin etten mistään landelta töitä saisi.


      • mk
        varoittava esimerkki kirjoitti:

        Vaimon terveyden menetys on suurimalti osin omaa syytä, ei liiku, valittaa kaikesta, ei viitsinyt aiknaan hankkia kunnon töitä itselleen tai edes valmistua, päätti jäädä kotiin vielä siinä vaiheessa kun lapsi oli jo kouluikäinen jne. Itse hoidan huushollinkin kokonaan itse kun vaimo ei jaksa, eikä ole koskaan jaksanutkaan.

        Kun lapsi on 18 hän osaa itse huolehtia itsestään tai saa jäädä minun luokseni asumaan, vaimolla ei ole siihen sanomista siinä vaiheessa enää, vaimo saa lähteä vaikka omien vanhemppiensa luo asumaan jos ei yksin tule toimeen. Mun ei ole pakko roikotttaa sellaista myllynkiveä kaulassa ja oikeus seksiin on mullakin.

        Muista tehdä enne eroa avioehto ettei tartte turhasta maksaa saamattomalle vaimollesi hirveaäti tasinkoa ett äsileen.


      • Nainen101
        varoittava esimerkki kirjoitti:

        Vaimo ei viitsi anoa eläkettä koska väittää ettei saisi, oli kerran kysynyt Kelalta, mutta siitä on jo monta vuotta aikaa. Nyt hän ei ainakaan ole terveempi eikä nuorempi enää. Pelkään sitä että erotessa hän vaatisi pojan yksin- tai jaettua huoltajuutta ja muuttaisi kotiseudulleen pojan kanssa. Sallisin hänen muuttaa vaikka mihin mutta minä haluan pojan huoltajuuden.En halua muuttaa niiden perässä pois pk-seudulta koska täällä on minun työni, sellaien koulutus mulla on ja ikääkin etten mistään landelta töitä saisi.

        Poikasi on todennäköisesti sen ikäinen, että häntä kuullaan huoltajuusasioissa, joten hän saattaa hyvinkin haluta muuttaa kanssasi!
        Mitä vaimon "elättämiseen" eron jälkeen tulee, sellaista velvoitetta ei Suomessa ole - vain lapset saavat elatusta.
        Miksi odottaisit ja kärsisit enempää?


    • tsuula

      En suosittele, että mainitset lihomisesta suoraan. Sano naisellesi mieluummin, että haluaisit hänen pukeutuvan hienommin. Ehkä kun ostat hänelle nättejä vaatteita, hänen itsetuntonsa kasvaa ja hän haluaa oma-aloitteisesti alkaa pudottaa painoa.

    • roskaposti_robotti

      Yksinkertaista; jätä se.

    • jhuumor

      Tähän sopisi hyvin vitsi-mies katseli 30 v avioliiton jälkeen vaimoaan ja sanoi,ennen asuimme vuokrayksiössä,katselimme mustavalko tv tä ja minulla oli uhkea blondi vaimona.Nyt meillä on iso omakotitalo ja palsmateevee ym.,mutta,jotenkin tunttu,että minua on petetty.
      Vaimo vastasi,hanki vaan uusi uhkea blondi niin minä pidän huolta,että sinulla on jälleen vuokrayksiä ja mustavalko tv !

    • Feminae naturam regere desperare est otium.

    • JättiValas

      Mie kyl ite tykkäisin et mulle sanottas suoraa et oon lihava, oon koittanu itse omalta ukolta sitä nyt kaivella, KUN paino on alkanut vaivaamaan mua itseäni..
      Ja kun ovat niin tiukassa et alkaa usko loppua et näistä ees eroon pääsiskää..
      ja meil oon yhteisen taipaleen aikana lihonu jo sen 45-50kg ja ukko taasen laihtunu sen 10kg..
      muta silti meillä kyllä on vilkasta sängyn puolella......

      • jostain kumman

        syystä varsin "kurvikkaat" naiset ja laihat miehet löytävät toisensa. Ehkä laihoja miehiä kiihottaa pieni "hylly." Heh ;D


      • mukava mies

        Aika invalidi kommentti... Jos kerran tiedät olevasi läski niin silloin olet läski.. miksi se pitää joltain mieheltä lypsää..


    • Lihava tai laiha, siellä takana sama ihminen. Kannattaisiko kenties sinun käydä terapiassa? Ja pillua saa akalta kun häntä kohtelee nätisti.

    • kai53

      Vetoat vaimoosi että haluat viettää hänen kanssaan loppuelämäsi , ja jos ei elämäntavat muutu terveellisempään suuntaan on loppu lähellä .

    • punkero86

      jossei kelpaa sellasena kun on, niin antaa olla! ihminen voi elämänsä aikana lihoa laihtua rypistyä ja vanheta, ja se on vaan luonnollista! Harvemmin kukaan 2kymppinen näyttää samalta enää 70 vuotiaana.
      Itse ylipainoisena naisena voin sanoa että olen ollut elämässäni sinkku n. viikon verran ja seksikumppaneita löytyy lähemmäs 20 henkeä. iKÄÄ mulla ei kyllä ole kun 24. mut kyl niitä ottajia siis on. Jos sulle ei kelpaa LÄSKI VALAS, ni jollekki muulle kelpaa.
      Lisäks te ukot ootte nii paskoja sängys suurin osa,ettei paljo viiitti vaivaa nähdä!!!!

      • tupakka laihduttaa

        Ehkä ne ukot ei viitti vaivaa nähdä ylipainoisen lyllertäjän kanssa... ovat vaan tyytyväisiä, että saavat yhden kokemuksen lisää, millä retostella. Sitä paitsi sun ikäisistä ei meinaa enää nykyään löytää hoikkia millään.


      • Viiskolmonen

        Punkero86, oikeassa olet. Jumankekka, suurin osa miehistä ei osaa sängyssä yhtikäs mitään!

        Luulevat, että ees taas jyystämällä syntyy nautintoja. Eivät tiedä mitään edes naisen anatomiasta. Eivät kykene ilmaisemaan tunteita (kuten täälläkin olevien itsekeskeisistä teksteistä voi päätellä). Eivät kykene alkeelliseenkaan rakkauteen tai edes naisihmisen olemassaolon huomioimiseen. Pakoilevat naistaan muihin töihin ja äijäkavereiden lahkeisiin. Muuta ajattele kun p****a.

        Ei ihme, että nainen suruissaan lihoo ja kärsii. Sitten kyselevät täällä ihmeissään, mitä tehdä kun ei suju. Omaa osuutta asiaan ei ymmärretä pätkän vertaa. Ja jos ottavat eron ja toisen p*****n, niin kohta on sama juttu. Uusi masentunut lahna sohvalla sydänkohtauksen partaalla.

        Menkää itseenne, miehet! Eläkää naistenne kanssa yhteistä elämää! Kiinnittäkää huomiota, antakaa aikaa, mielenkiintoa, hellyyttä, yhteisiä hetkiä, kainaloa, keskusteluja. Uskon, että sillä lailla nainen kuin nainen elpyy taas ennalleen.


      • ei mitään häpyä

        HUHHUH, Ylpeä ylipainostaan ja seksikumppanien määrästä !! Hävettää sun puolesta, se että on ollut noin paljon seksikumppaneita kertoo siitä että on helppo (tai no oikeastaan varma), ja samoin ylipaino kertoo siitä ettei sinulla ole minkäänlaista itsehillintää. Vai onko sellanen olo että lihavan pitää aina suostua seksiin kun sitä tarjotaan?? Hävettää että nuori ihminen ylpeilee tuollaisilla asioilla.. järki käteen nyt. Munaa saa kuka vaan.. Ja läski on haitta..Ps. Olen 20v nainen


      • villevalas, vallaton

        Ei tuo seksikumppaneiden määrä mitään kerro.
        Kertomasi kuulostaa siltä
        - ettet osaa olla yksin (n.1 viikon ollu sinkkuna)
        - että otat kenet tahansa

        No, oma rasia oma asia :)


    • no tuota

      nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.

    • oiristuksenpyy

      vaihdevuodet ja niiden lähentyminen saavat hormooni tasapainon sekaisin ja siinä pakostakin kilot nousetva..mutta jospa hän onkin kyllästynyt sinuun ja koittaa noin ajaa sua pois elämästään..ei ollut yhtään fiksu veto vieraisiin menon mahdollisuus, se jo keroo sinun asenteistasi vaimoasi kohtaan

    • ........idiootti....

      PISTÄ SILMÄT KII KU PANETTE.

    • mieti sitä.

      mitä jos oot itte epäkiihotava tai naistas SINÄ et kiinnosta????

    • Turhautunut nainen

      Kyllähä asia on niin, että liitto on aika köyhä jos ei naisella ole muuta tekemistä kuin syödä ja lihoa.Jos menettää mielenkiinnon huolehtia itsestään.
      Kyllä hän tarvitsee kannustusta, mutta ennenkaikkea jotakin virikkeitä elämäänsä.
      On ymmärrettävää, ettei seksikään maistu jos tuntee itsensä enemmän norsuksi kuin naiseksi.
      Nyt jotakin kivaa ja virikkeellistä tälle itsensä hukanneelle naiselle.
      Kyllä hän siitä herää eloon.

      • Gsjjkjxjujjdj

        Ei ole muuta tekemistä?? Korvien välissä se on ihmisellä tekemisen puute. Jotkut eivät vain viitsi huolehtia itsestään, ei se ole kenenkään muun syy. Mua ärsyttää ihan hirveästi tuo puolustelu. On mullakin 2 lasta, on työ, olen kouluttautunut, laitan ruokaa ja siivoan. Mitä jos lihavat laiskimukset vaikka vaihtaisivat ne lukupiirit, partylite-kutsut sun muut jokailtaiseen kävelylenkkiin? Toisekseen, tekemisen puutteeseen auttaa kirja tai ulkoilu, ei kai siihen karkki auta??


    • Syöttosika

      Ruvetkaa karppaamaan,Kyllä paino lähtee niin kuin tolla wilma swemsewswkilläkin.Se oli kuin syöttösika ennen mutta nykyisin niin seksy.

    • minä myös

      Joulu tulee - osta liikuntakortti tasokkaaseen kuntokeskukseen teille molemmille! Vaimosi on todennäköisesti onneton ehkä masentunutkin... voit auttaa hienotunteisesti häntä saamaan liikuntakärpäsen pureman ja siitähän saatte yhteisen kivan harrastuksen molemmat ja kokkailuun voisit itse ottaa napakan otteen. Ala sinä käydä kaupassa ja katso mitä ostat.

    • karua mutta totta

      Laiskoja, läskejä, muiden siivellä eläjiä on yhä enenemässä määrin keskuudessamme.
      Oma asia on, kuka niitä alkaa elättään...

      • Lintu Sininen

        Oikeassa olet. Tunnen monta sellaista miestä, jotka pyrkivät elämään naisen kustannuksella. Onpa minunkin siivelleni pyrkinyt muutama, mutta olen aina onnistunut lentämään tieheni.


    • yyyyyyyttttt

      Aloittajan nainen on kuitenkin vain sopivan muodokas, naisellinen nainen mutta mies kaipaa missin näköistä timmiä naista... Kuten kaikki miehet...

    • hhuihu

      Tilanne saattaa parantua, kun vaimosi palaa työelämään. Työssä on yleensä joku säännöllinen rytmi, eikä luppoaikaa, jonka käyttäisi herkkujen mässyttämiseen. Lisäksi ympärillä näkee muita aikuisia ja alkaa verrata omaa ulkonäköään/painoaan heihin.

      • siis häh?

        Ai että töissä alkaa vertailla itseään kollegoihin? Voi niitä raasuja, jotka sun kanssa joutuu töitä tekemään. Oikeasti, keskity sinäkin vaan työhösi äläkä muiden ulkonäköön/yksityiselämään!!!!


    • urheilunen mies

      jätä se yli satakilonen valas .... maailmaa on täynnä herkkuja

    • hoopoilija63

      joo mulla kävi just noin.sitten iski vaimoon liikunta kipinä ja painon pudotus alkoi kun laitettiin eropaperit vetämään,ei kimpassa ollessa halunnut risteilylle mut sitten kun erottiin meni risteilylle.

      • Pyha Sylvi

        Eli pääsi lopulta eroon hooposta miehestä, joka ei osannut antaa rakkautta. Mitä nainen tekee risteilyllä tai yhtään missään miehen kanssa, josta ei ole mihinkään?

        Onneksi olkoon ex-vaimollesi, että sai itsensä takaisin ja voi aloittaa uuden, paremman elämän.


    • BiBoy..

      No eipä ne suomen miehetkään mitenkään vetäviä ole ei laihoina eikä lihavina ja varsinkin tämä niiden ajattelumaailma etoo eniten verrattuna ulkomaalaisiin ihmisiin kun kuvitellaan olevansa jotenkin hehkeitä adoniksia pikku kulleinensa ja helvetin isoina kaljamahoineen tai sitten ollaan jotain saatanan kukkakeppejä ja kuvittellaan että naisten pitää olla just sellaisia mitä ollaan kateltu nyrkkikyllikkiin tutustuessa.Vittu se on oravallakin joten väliäkö sillä onko se helvetin moinen valas vai joku anorektinen huora.

    • menolippu kauas ?

      On tämä jännäää ää jooo ..

      Oma vaimo ei ole kovinkaa lihava ehkä juuri voi sanoa että ylipainon puolella, mutta ei kiinnosta ollenkaan itsestä huolehtiminen eli ruokana pitäisi olla vaan kaikkea "roskaruokaa", shipsiä,limskaa,jäätelöä kaikenmaailman keksit makeat munkit yms. yms.
      Kauheea kiukkuuminen kun teen aina itselleni salaattia niin en mie tota syö yms.
      Lapsille aina antamassa vain valmisruokaa... Siksi teenkin meidän ruuat 90%.

      Joka päivä kun seuraava päivä on vapaa niin istutaan viinilasi kädessä ja vapaapäivänä ei voi tehdä mitään ku on rapula ja rapulaan vaan mässyy ja oranvan pyörä on valmis..

      Arvostan vaimoani monessakin asiassa, mutta toi huolettomuus omasta terveydestä kunnosta (ei koskaan halua edes urheilla tai liikkua kysyy vain että miks pitäis ?) loppupeleissä aika kova ryyppääminenkin aina vapaat ja humalahakuisesti ei pari lasia vaan parit pullot viiniä menee.

      Eli se tietää ettei häntä hirveesti kiinnosta tiskit tai sotkut kotona ...

      Raha-asiat ei kiinnosta ollenkaa eli jos on niin ostetaan kaikkea kivaa..

      Tämän ei ole tarkoitus morkata vaikka siltä tuntuu ..

      Itsekkin juon liikaa sekä olen oikea herkkuperse ruuan suhteen, mutta osaan pitää kurin eli syön vaan herkkuja pari kertaa viikossa muuten aika terveellisesti.

      Ihmisenä vaimoni on varmasti parempi ihminen
      MUT stressaa toi hänen saamattomuutensa ja välinpitämättömyys itseään sekä kotitöitä ja rahaa kohtaan..
      Melkein voin sanoa että hoidan meidän asiat täysin(laskut ja kaikki juoksevat asiat oli ne ihan mitä vaan lasten päivähoidot lasten kaverit eli kuten huomaa hän ei ole kovinkaan sosiaalinen tapaus ),,,,, kodin(siivous,pyykki ja ruoka) ainaskin 80% sekä lapset ihan pienistä pitäen kaikki vapaat aina (teen paljon yövuoroja töissä eli olen päivät lasten kanssa.. Toki hän hoitaa myös lapsia melkein samanverran (yötyöni ja pitkien vuorojen takia minulla on enemmän vapaata niin olen siksi lasten kanssa eemmän), mutta kun kuulee etteivät isät hoida lapsiaan...)

      Olenkin miettinyt hänen mottonsa voisi olla miksi tehdä sitä tänään minkä voi tehdä myöhemminkin.
      Eli liikaa jäänyt sitten tekemättä kun tuleekin este ja sitten kaikki kusee aikataulut yms...

      Sorry vuodatus mut raastaaaaaa hermoo välillä ja rajusti.

      voin sanoa että tiesin tämän jo alkuaikoina ettei ole kovinkaan energinen ihminen kyseessä, mutta helpostihan asiat hoituivat kun asuttiin kerrostalossa ilman lapsia...
      Nyt vanha talo jota samalla yritän rempata(olikin aika pommi koko kämppä)..Paljon menee nukkumatta yövuorojen välissä tai niitten jaksoina ihan sellaisia max. tunnin unia välillä vetelee... Menee kauppaan tekee ruuat hoitaa lapset siivoaa yms.. korjaa välillä autoo kaikkia juoksevia asioita.. tuntuu et pää hajooo ... Muutamat vuodet meni hyvin, mut kyl tämä pitemmän päälle tuntuu aika raskaalta.. Ei ole sukulaisia lähelläkään...

      • no joo

        ruokavalio olis hyvä muuttaa terveelliseksi jo lasten takia ja harrastaa edes pientä happihyppelyä.


      • menolipulle

        Menolippu kauas?-kirjoittajalle: Pidä vaimoisi kanssa vakava keskustelu, kijroita vaikka ylös ranskalaisilla viivoilla kaikki kohdat mihin olet tyytymätön.

        Tuolla menolla olet tilanteessa, jossa yliväsyneenä ja stressaantuneena voi tapahtua vaikka mitä hirveyksiä.

        Vaimosi kuuluu tehdä osansa töistä, ja hänen kuuluu myös tehdä terveellistä ruokaa lapsille, eikä syöttää roskaruokaa kasvaville.

        Aluksi voit yksinkertaisesti vaan jättää pyykkäämättä, siivoamatta ja ruuan tekemättä, että saat hänet nostettua sipsejään mässyttämästä sohvalta.

        Sitä paitsi kuulostaa että vaimosi on salakavalasti alkoholisoitumassa. Ettekö voisi koko perheellä lähteä vaikka luontoretkille tai johkin kaikkia kiinnostaviin nähtävyyksiä katsomaan vaimon vapaapäivinä (jos sinullakin on silloin vapaata).


    • suklaa=sexin korvike

      Vika johtuu LÄHES AINA MIEHESTÄ!

      Jos mies ei kykene tyydyttämään naistaan sängyssä, tämä alkaa etsimään lohtua ruuasta.

      Se suklaa on vain läheisyyden ja fyysisen hyvän olon korviketta, kuten kaikki muukin napostelu.

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        100 %ttisesti OIKEA VASTAUS:"Vika johtuu LÄHES AINA MIEHESTÄ!"


        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • NAUTINTO TOD.HARVOIN
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        100 %ttisesti OIKEA VASTAUS:"Vika johtuu LÄHES AINA MIEHESTÄ!"


        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        IHMETTELEN SUURESTI MIESTEN PUHEET PUUTTEESTA, KYLLÄ TOTUUS ON ETTEI NE KEHTAA NÄHDÄ VAIVAA .KYLLÄ MINÄ NAISENA OLISIN PALJON USEAMMIN VALMIS, MUTTA UKKO VAAN KUORSAA.JOTEN ELEKEE PUHUKO PUUTTEESTA!!!!!!


      • jtn rajaa
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        100 %ttisesti OIKEA VASTAUS:"Vika johtuu LÄHES AINA MIEHESTÄ!"


        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Keksikää läskit parempi syy siihen miksi olette läskejä !!!

        Oikeesti naurettavaa tollanen toisten syyttely !!

        Vaihtakaa miestä tai ruvettakaa lesboiksi tai olkaa sinkkuja , mut hei ketäs silloin syytätte ??

        Myöntäkää vaan olette epäonnistuneita luusereita !!!!!!!


      • näin se on
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        100 %ttisesti OIKEA VASTAUS:"Vika johtuu LÄHES AINA MIEHESTÄ!"


        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hah! Jotkut etsivät aina vikaa muista oli asia mikä tahansa. Se on ikävä luonnevika.


    • .......

      mun mielestä pitää vaan sanoa suoraan, tietenkin hienovaraisesti.. Ainakin meillä sanotaan suoraan, mieheni selluliitistani ja itse miehen mahasta heh, kumpikaan ei loukaannu siksi koska molemmat kuitenkin halutaan pitää huolta ulkonäöstä/terveydestä, nyt kesällä kun pidettiin taukoa liikunnasta ja syöty/juotu kaikkea epäteveellistä niin kyllä se alkoi näkyä ja molempia harmittaa, nyt syksyllä pikku hiljaa alkoi kuntoremontti... Mielestäni siinä ei ole mitään hävettävää että haluaa että kumppani näyttää hyvältä. Aika itsekästä jos kuvittelee että toinen rakastaa ja haluaa seksuaalisesti vaikka olisi minkä näköinen tahansa, kyllä sitä voi rakastaa mutta rakkaus voi muuttua pelkäksi ystävyydeksi, kyllä siinä rakkaussuhteessa tarvitaan muutakin kuin vain sen mukavan ihmisen, ja ulkonäkö on siinä aika tärkeä juttu monelle... Jos toinen loukkaantu eikä tee asialle mtn niin se on mielestäni ihan hyvä syy erota, jos ei seksiä kerran tee mieli ja toinen ei tee asialle mitään niin ei sellaista suhdetta ole mitään järkeä jatkaa, meillä on vain yksi elämä kuitenkin..

    • ei kotiorja

      Jos vaimo lihoo
      1.hänellä ei ole riittävästi omaa aikaa,vaan aika kuluu työhön,kotihommiin muksuihi ei sitä kukaan kestä
      2.Teillä on huono seksielämä koska vaimosi ei enää jaksa.
      3.Hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta tai masennus.lääkäriin hopi hopi.
      4.Sinulla miehenä on myös vastuu ,olethan luvannut myötä ja vastamäessä jne.
      Näistä voi selvitä.

    • Kunnossa.

      Läskien puolustelu on yhtä tyhjän kanssa kuin esim alkoholismin tai muun riippuvuuden, joka pilaa terveyden, ulkonäön, itsetunnon ja on siten turmiollista ihmissuhteille.

      Thats it. Ihminen joka ei huolehdi itsestään ei huolehdi suurella prosentilla toisistakaan. Sitten vaan sinkkuläskiksi.

      Itsekuri puuttuu ja sitten turvaudutaan siihen "kuinka normaalia lihavuus on nykypäivänä" ja "kuinka kantaa kilonsa ylpeästi"...
      Tunnen varmaan sata läskiä ja heistä ehkä kaksi kantaa itsensä ylpeästi.

      Teette sen myös läheisillenne minkä teette itsellenne. Mittapuuna ei toimi se kuinka moni mies panee teitä silti. Aina löytyy desperadoja jotka panisivat vaikka sinivalasta.

      No... tässä on trimmatulla miehellä melkoiset markkinat kun jengi ympärillä paisuu ja paisuu...

      • MIKÄ TODELLA RIITTÄÄ

        MIKSI NÄMÄ IHANNE VARTALON OMAAVAT SITTE JATKUVASTI EROOVAT, JOS
        VARTALON ON TÄYDELLINEN??????MIKÄ TÄSSÄ OIKEIN MÄTTÄÄ???


    • kattokaa peiliin !!!

      PESKÄÄ TE MIEHET VAIKKA HAMPAANNE JA MUNANNE, JA RUVEKKAA SIT VASTA VALITTAA JOSTAI LÄSKEISTÄ! ITTE HAISETTE PASKALLE JA PIERETTE JA MÄTÄNETTE SOHVILLA.

      Revi siittä si erotiikkaa ja tihku seksiä jollei haisevalle paskakasalle mikä ei edes sängyssä osaa mitään!

      KYLLÄ KIINNOSTAA JA MOTIVOI!!! :D :D :D

      • valasvalasvalasvalas

        On siinä ryhävalaalle sattunut huono päivä. Et taida sieltä lähipubistas löytääkään muuta kuin yllä olevan kaltaisia miehiä. Tosin et muuta saakaan :D


    • 17 + 14

      Ehkä olisi hyvä jos mies pystyisi antoisaan tasavertaiseen suhteeseen myös sängyn ulkopuolella?
      Aloittajan vaimolla on nyt ikiomia ongelmia itsensäkin kanssa. En ymmärtänyt miksi hän on kotona, lapset/työttömyys/sairaus/eläke?? Vaimo etsiköön itse itselleen apua, kunhan tunnustaa ongelman. Jokin laihdutusryhmä.

    • Vie naisesi tanssimaan.. ei kaljabaariin vaan tanssitunnille.

    • dwightroller

      Kyllä nainen on parhaimmillaan nuorena ja rupsahdus on hyvä tapa suojata naista kilpakosijoilta, tunnen monta nuorelta vaikuttavaa naista joilla parhaat päivät oli joskus 1980 -luvulla mutta parempi kun ei sano heille suoraan että olette aivan kauhean näköisiä. Toisaalta nuoruuden palvonta on aivan hanurista kun suonikohjut ja perän leviämiäminen, siis takapuoli, on nykynaiselle on ok, samoin selluiitti.

    • -- Nainen-- 49v. 64

      Just. Kuulostaa tutulta. Mulla on ollut neljä pitkää suhdetta. Miehet ovat pyytäneet laihduttamaan ja minuun iski menettämisen pelkokin. Onnistuin ja laihduin tuosta vain. Miehet menivät vieraisiin!! Ei auta, vaikka passaisi päivittäin kuin tarjoilija asiakasta ja keittäjä keittiössä. Makuuhuoneessa ja muuallakin on oltu sillee. Mua pidettiin itsestäänselvyytenä. Kun sitten lähdin, niin juoksivat pilluni perässä ajaen satoja kilometrejä luokseni. Mitä mies oikein haluaa?? Vierasta ja taas vierasta. Kuin painoin 105 kg, niin sain seksiä riittävästi. Ei haitannut. Jos nainen on hauska ja pyöreä, niin ei ole kiloilla väliä. ja komeita ja mukavia miehiä, urheilullisia. Olen melko varma, että vaimollasi on tylsää. Todella tylsää! Mitä puuhastelette vapaa-aikana? Passaako hän sua? Onko lapsia? Hoitaako yksin kotiaskareet? Menkää treffeille sinne missä tapasitte ensimmäisen kerran tai ekat treffit. Vaimollasi saattaa olla vaihdevuodet. Voivat olla jo 30 v. Mun Äidillä oli ja likkakaverillakin. Vaimosi ehkä epäilee rakkauttasi eikä tee mitään, koska tahtoo kelvata sellaisena kuin on. Jaa-a. Hän voi myös luottaa rakkauteesi ja on vain, vaikka on tylsää. Jos katselee saippuasarjoja, niin kaipaa hemmottelua ja ruusuja....:) Mitä mieltä olet? Sano hänelle, että rakastat ja et tahdo menettää häntä tyhmälle sohvalle sairastuneena. Kysy mitä ajattelee sinusta ym... Keskustelkaa.. olette pari ja voitte jutella mistä vain.

    • mikä siinä on niin

      vaikeeta? Ämmä ovesta ulos ja nuorta hehkeää lihaa tilalle.
      Jos ämmä on läski se on miehen vika.
      Jos nainen käy vieraissa se on miehen vika.
      Prinsessasyndroomalla varustettu porsas on jotain niin huvittavaa että...

      • FDFDSDFDDDDFDF

        heheh...tuo oli lyhyt ja ytimekäs. Hauska ja TOTTA!


    • Läski lähti

      Mulla on hyvä keino millä läskit lähtee. Toimi ainakin minulla. Lähdin kavereiden kanssa viikoksi viroon ryyppäämään ja virottarien kanssa peuhaamaan. Soitin vaimolle vielä joskus pikkutunneilla ja naiset huuteli takaa. Kuinka ollakkaan kun tulin kotia, niin läski oli lähtenyt. Nyt katselen hoikempaa.

    • N Ä I N : O N

      hmmm...

      monet miehet eivät edes huolehdi omasta hygieniasta.
      Hiukset ovat ku harakanpesä.
      Hampaita ei pestä.
      Kynsiä ei leikata,
      suihkussa ei käydä, vaatteita ei vaihdeta. Parransänki rehottaa. kädet voi olla öljyssä tai muussa paskassa. Karvotus rehottaa muutenkin. Henki haisee.

      .... kropasta ja liikakiloista puhumattakaan......


      onko ihme jos naista ei kiinnosta?

      "vetovoima" ei ole vaan pelkästä ulkonöstä kiinni!!!

      terveisin.....nainen joka on jokaisen miehen joutunut OPETTAMAAN olemaan edes hygieeninen!

    • ei saatana!!!

      KUN TÄTÄ KETJUA LUKEE, NIIN MIESTÄ SYYTETÄÄN NAISEN LIHOMISESTA?????
      VIERITETÄÄNKÖ OMA LIHOMINEN TOISEN SYYKSI???????
      "MULLA TULI PASKAT HOUSUUN, SUN SYY."
      ÄLKÄÄ VAAN NAISET MENKÖ ITSEENNE, VAAN JATKAKAA VALHEESSA
      ELÄMISTÄ. AI NIIN, NAISTA EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA ARVOSTELLA, MUTTA
      MIESTÄ SAA. NAISEN LÄSKIT OVAT HEHKEINTÄ KURVIA MITÄ TIEDÄN.
      JOS MIES ON LÄSKI, HÄN ON LÄSKI.
      MUISTAKAA NAISET, SIIDERILLÄ JA SIPSEILLÄ TURVOTETTU 120KG
      HABITUS EI MISSÄÄN NIMESSÄ OLE HOTTIA, VAIKKA NIIN KUVITTELETTE.

      • VoiVoiVoiiiii

        Älä HUUDA.
        Opettele normaali kirjoitustyyli.


    • zz

      Aloittelijalle halpa neuvo.

      Osta henkilövaaka ja pakota häntä punnituksee.
      Ota valokuva päivittäin

      • Onneliset

        Ja hyvä neuvo : googleta kaloritaulukko , mun vaimo haluaa laihtua , goolesta otin mainitun sivun ja printasin muijalle . Esim. :
        - tiskaus käsin 150-200 kaloria
        -ikkunoidenpesu yli 400 kaloria
        - imurointi jopa 500 kaloria
        - mattojen tamppaus 400-600 kaloria
        Kämmppä on siisti , muija on solakka ja mulla on aikaa harrastaa : kun muija tamppaa mattoja mene pois "alta" sen ajaksi vaikka bupiin .
        Ihan turha tehdä tästä asiasta niin vaikeaa , se on vaan tahdosta kiini .


    • Masennus vie innon.
      Muuten en oikein ymmärrä moista laiskottelua ja herkuttelua. Jotain on pielessä, onko se suhteestanne johtuvaa?
      Useitten vuosien tällainen jatkuminen vie kyllä mehut miehestäkin.
      Tehkää jotain ja nopeasti, muuten kummankin elämä pilattu.

    • A26Ut

      sellaista se parisuhde vaan tuppaa nykyään oleen...pitää tyytyä siihen mitä on.kaikilla ei oo ketää.mutta tottahan se on,että monet elää nykyään vaan kuvien varassa.itselleni ulkonäkö on vähiten tärkein asia.tiedän paljon kauniita naisia/miehiä jotka ovat ihmisenä todella ilkeitä muita kohtaan ja monet vähemmän kauniit toiset huomioonottavia ja hyväsydämisiä.olen mieluummin sinkku kun jonku idiootin kanssa.en enää ihmettele miksi parisuhdetta on nykyään niin vaikeaa aloittaa,kun kaikki vaan etsivät jotain täydellistä.jokaisessa on itsessäänkin ne negatiiviset puolet,et näin!

    • Iloinen mies

      Täällä vaan suomalaiset siiderivalaat puolustelee läskejään ja syyttää miehiään.

      Meikäläinen potki akan pellolle ja haki Thaimaasta 18 vuotiaan uuden vaimon.Ei ole läskiä ja kaikki reiät on tiukat.Ja näin nuoresta saa hyvin tottelevaisen akan.

    • nähty on

      Laita se s...tanan mätisäkki kävelee ja pelasta ittes ettimällä uusi kunnon kissa. Ei se enää parane.

    • onondaga

      Kyllä liikutaan vaarallisilla vesillä...on tietenkin hienoa että mietit ennen kuin teet mitään. Tiedän naisena miltä tuntuu kun saa kuulla että pitäisi jumpata ja syödä tietyllä tavalla. Minä tosin koin sen painaen 60 kiloa ollen 172 senttiä pitkä.

      Rikkoi itsetuntoni täysin vaikka tosiaan paino-ongelmaa ei ollut. Silloinen mieheni ilmeisesti ihannoi liian laihoja naisia.

      Syystä pitää sanoa, se on ihan ok. Miten sen sanoo on ratkaisevaa. Mieleen tulee että tiedätkö sinä mitä vaimosi päässä liikkuu? Hän voi olla onneton, turhautunut tai ihan mitä tahansa. Kyllä pitkässä parisuhteessa vaistoaa vastapuolen fiilikset.

      Miten ikinä sanotkaan tästä asiasta vaimollesi, muista hienotunteisuus ennen kaikkea. Se että hän tuntee itsensä"vääräksi" tms voi olla kohtalokasta.

      • eiköhän

        aikuisen naisen kuuluisi jo tietää mikä on normaalia ja mikä ei! Ymmärrän että teinit ottavat herkästi itsetunnon päälle mm. painosta, mutta ei sentään aikuiset naiset enää. Äijälle kenkää persauksille, jos ei kelpaa. Pääasia on oma hyvinvointi, eikä muiden miellytäminen. Vain sairaalloisesta ylipainosta voi nätisti sanoa terveydellisistä syistä... ja ruokavalion remontista, jos se sisältää pelkkää rasvaa ja sokeria vaikka normaali paino olisi.


    • Suhteessa&hoikkaN

      Oliko vaimosi tutustumisvaiheessakin laiskanpuoleinen ja elämäntavoista tai terveydestä kiinnostumaton hällävälisti? Mikäli oli niin siinä tapauksessa tilanne on vaikeampi, mutta jos ei ollut niin lihomiseen on todennäköisesti jokin syy esimerkiksi liian vähän unta, ei aikaa harrastaa, ei aikaa/varaa tehdä terveellistä ruokaa, masennus, surullisuus, tylsistyminen, vaihdevuodet jne. Kun keksit syyn, niin siihen puuttumalla todennäköisesti liikuntakin alkaa taas kiinnostaa. Mikäli vaimosi on ollut joskus hoikka ja hyväkuntoinen, niin todennäköisesti hän olisi itsekin onnellisempi sellaisessa ulkomuodossa. Todistetusti kaikki naiset ja miehet eivät kuitenkaan liho pitkissäkään suhteissa. Yleensä sellaiset, jotka pitävät liikunnasta ja joiden kumppani kannustaa, sekä auttaa heitä liikkumaan erilaisissa elämäntilanteissa esim. hoitamalla lapsia salikäyntien ajan.

    • EL.a .K:IM

      keke-a

      Teillä on jo kipinä hiipunut.

      Se mimmi ei halua sua enään.

      Muuten se panostais vähän ulkonäköönsä.

      Enkä mä tarkoita mitään laihdutuskuuria.

      Makkaratkin on ihan kivoja, jos on sopivassa kääreessä.

      Sano sille, että haluat seksuaalisuutta enemmän.

      Jos ei mimmiä kiinnosta, niin pistä pihalle.

    • 2369jkloip

      Miten voit sanoa että kaikki toimii ja yhdessä on mukavaa jos ei sexiä ole :))))))))))))))))) Ero on ratkaisu

    • Sopiva

      Taidat ihannoida laihoja,anorektisia naisia.Kuulehan kaikkien ei tarvitse olla laihoja ja se on hyvä että on lihaviakin.Laita muija vaihtoon jos ei enää miellytä,kelpaa.Minä ainakin laittaisin tuollaisin ukon vaihtoon jos alkaa muutamasta ylimääräisestä kilosta urputtaa.Muutama ylimääräinen kilo ei ole maata kaatava,mutta sitten jos sitä enemmän kuin kymmenen kiloa ylipainoa,niin sitten kannattaa tehdä jotain.

      • seliseli2

        Taas tämä "muutama" kilo miellyttää... Aloittaja ei ole valittanut muutamasta kilosta vaan lihavasta laiskasta ja selkeästi häiriintyneet ruokatavat omaavasta naisesta.

        "se on hyvä että on lihaviakin" NIIN siis he muistuttavat normaalipainoisia siitä miksi terveelliset elämäntavat ovat tärkeitä. Lihavat nostattavat hoikkien itsetuntoa ja toimivat varoittavana esimerkkinä muille.

        Lentokentällä, kun laitan matkalaukun hihnalle ja se näyttää ylipainoa, voin puolustautua sillä että olen normaalipainoinen, joten jos minun laukun ylikiloista sakotetaan, on lihavia sakotettava ylipainonsa verran.. REILUUDEN NIMESSÄ


    • paljon kärs

      Oletko koskaan ajatellut, että puolisosi syö tuskaansa helpottaakseen pahaa oloaan. Ja kun hän elättää sinua ja lapsia käymällä töissä, on hänellä myös siihen täysi oikeus. Ja muutenkin. Työelämä jättää jälkensä ja on raatelevan rankkaa: joissakin maissa lihavuus on sitä paitsi vaurauden merkki, mutta ei täällä tietenkään. Mutta ennen on ollut Suomessakin lihavuus vaurauden merkki. Kaikki hikipinkodieetit saavat vain aikaan lisää kiukkuisia ihmisiä, jotka tekevät ja ajattelevat paljon pahaa pahassa olossaan nälkäisenä. Mutta menepä esimerkiksi Italiaan, Englantiin tai Amerikkaan. Amerikassa on ymmärretty, että viileässä maassa tarvitaan panssaria lämpimiksi.

      • Huomautus

        Älä ota kantaa asioihin, kun et viitsi edes lukea, mistä on kysymys!


    • väsynyt lihoja

      Hiero häntä, kehu hänen ihania sääriään ja toru hellästi, että pian kaikki upeudet peittyvät. Osta hänelle numeroa liian pieniä söpöjä vaatteita. Lähde käsi kädessä romanttiselle iltalenkille ja ilmoita teidät molemmat tanssitunnille. Tanssi hänen kanssaan tanssipaikoissa. Tee herkku salaatteja ja hedelmä lautasia iltanaposteltavaski. Älä itse syö hänen nähdensä karkkia, jäätelöä, sipsejä tai muuta ällöttävän lihottavaa äläkä myöskään hanki sitä kotiin,Tee oma osasi kotitöistä, ettei vaimo ole niin väsynyt, ettei jaksa kroppaansa sohvan edestä heiluttaa.

    • Skinny

      No kun sillä on niin kultainen sydän, sellainen ei kuulemma viihdy kauniissa hoikassa vartalossa.

    • Ryyhis

      Jos tän tarinan sukupuolet olisi toisin päin (mies kasvattanut kaljamahan ja vaimoa harmittaa) niin varmasti 101% lukijoista kannustaisi naista koviin otteisiin miehensä kuntouttamiseksi. MIKSEI NÄIN SAISI OLLA MYÖS TOISINPÄIN?!

      Tasa-arvosta ei sen enempää. Ehdottomasti suoraa puhetta kehiin ja vaimolle selväksi, että et enää katsele nykyistä meininkiä. Ei tarvitse olla loukkaava, mutta jämpti.

    • "muutama kilo ylim"

      Naisilla on hauska käsitys tuosta "Muutama kilo liikaa" elopainostaan...

      Muutama kilo tarkoittaa max 5-10 kiloa ylimääräistä.

      Totuus on että suurimmalla osalla se totuus on MUUTAMA- KYMMENEN KILOA LIIKAA eli pituutta on 160cm ja risat ja painoa 80 kiloa ja risat elikä KOLMEKYMMENTÄKILOA LAARDIA.

      Siinä makkarassa ei erota enää mikä poimuista on tissit ja mistä alkaa maha.

      Että se TEIDÄN MUUTAMASTA LIIKAKILOSTA.

      Ymmärrän että kun lihoo pikkuhiljaa niin todellisuudentaju vääristyy. Antakaa miehenne ottaa teistä alastonkuva ja laittakaa se jääkaapin oveen niin totuus valkenee.

      • gugguu

        Mitä h****ttiä? 160-senttisen sopiva paino 50 kiloa?!? Voi luoja... Hollywood, haista jotain.


      • n 54v
        gugguu kirjoitti:

        Mitä h****ttiä? 160-senttisen sopiva paino 50 kiloa?!? Voi luoja... Hollywood, haista jotain.

        kyllä 160 cm niin 50-53kg on hyvä paino.
        Meikä on 160cm ja painan 56kg ja näytän läskiltä, kauheet jenkkakahvat ja paksut reidet, ennen painoin tuon 50kg ja näytin hyvältä.


    • Olet oikeassa..

      Näin jotain suurta vyöryvän ohi, oho se oli akkas..

      Istuuko leffasssa kaikkien viereen..

      T naapurisi.

    • kunto kuin kiviaita

      syöminen tuntuu olevan naisille lähes kaikkein tärkein asia mailmassa! Syitä sille syömiselle on mailma täynnä, kurjat suhteet, huonot miehet, kaamos, synnytys, tylsyys, tyhmyys, masennus, huono lapsuus jne. jne. Kunnon potku vittuun tuollaiselle akalle ja jääkappiin munalukko!

    • Sisäinen kauneus

      ... ratkaisee. Tuo etusivukuvan lotja muistuttaa exää, sillä vain oli harvempi tukka ja parikymmentä kiloa enemmän. Meni vaihtoon koska luonne oli samanlainen kuin ulkonäkökin.

    • hyi saatana

      "Hiero häntä, kehu hänen ihania sääriään ja toru hellästi, että pian kaikki upeudet peittyvät. Osta hänelle numeroa liian pieniä söpöjä vaatteita. Lähde käsi kädessä romanttiselle iltalenkille ja ilmoita teidät molemmat tanssitunnille. Tanssi hänen kanssaan tanssipaikoissa. Tee herkku salaatteja ja hedelmä lautasia iltanaposteltavaski. Älä itse syö hänen nähdensä karkkia, jäätelöä, sipsejä tai muuta ällöttävän lihottavaa äläkä myöskään hanki sitä kotiin,Tee oma osasi kotitöistä, ettei vaimo ole niin väsynyt, ettei jaksa kroppaansa sohvan edestä heiluttaa."

      En minäkään nyt ihan kaikkeen suostu, hyi perkele!!
      Sairaalloisen lihava nainen liian pienissä vaatteissa on tosi
      kivan näköinen...

      • Ero tulisi

        Joo tukkimaisia jalkoja pitää kehua, tehdä toiselle ruuat ja tehdä oma osa kotitöistä, eli ne kaikki kotityöt. Siinä sitten vaimo röhnöttää sohvalla naristen salaatista tiukoissa vaatteissa. EI KIITOS.


    • pkoooon..

      tökkää välillä vika poimujen väliin ja sano että olipas se kuivan rasakka vai miltä se itestäs tuntu senkin haitari misukkani, mutta varo ettei tuu sinusta panda karhu..

    • hot flush

      Jospa vaihdevuodet on tulleet vaimollesi...??

      • 53v

        ei menopaussi lihota.


    • näin se on

      On tullut aika päivittää vaimoa. Suosittelen sirorakenteisia Aasialaisia.

    • huono seksi

      Avovaimosi on pettynyt sinun seksiin....olen huono aviomies seksissä.

    • Sopiva

      Minä laittaisin sen äijän vaihtoon,jos minulle kehtaa alkaa napisemaan jotain muodoistani.

      • järki hohoi

        Todella paljon ylipainoa on muotoja? Omalaatuinen näkemys. Onko sekin sitten ok että että keräisi 50 kg painoa parissa vuodessa ja siitäkään sitten ei saa puhua.


    • biux

      Voi alitajuisesti haluta eroon sinusta. Itse lihoin huonossa suhteessa, jossa miehellä pieni vehje ja kiinnostus vain omaan tyydytykseen. Ei osannut puhua asioista ja hellyyttä ei ollenkaan. En raaskinut laittaa luuseria pihalle; siispä lihoin 20 kg ja aloin hankalaksi akaksi. Tajusihan tuo tappimuna vihdoin lähteä; nyt ihana mies, joka osaa arvostaa naistaan. Haluan pitää itsestäni ja hänestä hyvää huolta eikä ylipainoa enää ole eikä tule. Olemme onnellisia.

    • tarpeeksi kokenut
      • jamespotkukelkkako?

        APUA, AAAAAPUUUUAAAA, APUVA, APUVA, AAAA-PUUU-AAAA!!!!!!!!


    • nobody loves no one

      Missä se ns. rakkaus on kun vaimo ei enää kelpaa? Eikö rakkaus ole jotain henkistä joka on aina olemassa, vaikka ulkomuoto muuttuu? Rakkaus ulkomuotoon on vain rakkautta seksiin ja omistamisenhalua. Minä olen paksu ja ruma yksinäinen nainen enkä enää miestä haluaisikaan kahden liiton jälkeen. Silloin tällöin saan seksiä vieläkin. Mutta en haluaisi enää koskaan kuulla mitään laihdutusvaatimuksia ja ulkonäkösolvauksia ns. 'rakastavan' vakimieheni suusta. Mieluummin yksin, onnellisena!

      • keskilaiha mies

        Onko rakkaus sitten liikakiloja? Jos toinen on lihonut todella paljon viime vuosiana niinkuin aloittaja sanoi, niin kyllä siitä keskustelua on kestettävä. Voi tietenkin olla vähän pimeä ja ottaa ero kun toinen mainitsee TODELLA ison painonnousun.


    • kahden juttu

      Niin koska aloit katsella vaimoasi "kaukaa" - kuinka kauan vaimosi on myös ollut ilman seksiä?
      Ehkä hän masentui, kun etsi vuosikausia? hiljaa syitä miksi ei saanut sinua lähelleen ? - Jos ajattelet, että joku toinen mies rakastaisi hänen valtavia kurvejaan ja hekumoisi hänen suuruudestaan - koskettaisiko se sinun sisintäsi lainkaan?

      Miksi näinpäin? Olen kuulemma kaunis ja alle satakiloinen nainen, mukavakin vielä monen mielestä, ja pidin seksistä paljon mieheni kanssa mutta hän oli aina ollut salaa kuumana isoihin naisiin ja hylkäsi minut yli puolet isomman naisen takia.
      Elämä on. Elämä yllättää....

    • Mrs Robinsson

      Kivat sulle, minä olen oikeasti ihan helevetin hyvännäköinen nainen, mutta niinpä vaan mies ramppaa vieraissa. Ei ole hyvä mikään.

    • niin makaa kuin ...

      Nainen ei enää huolehdi ulkonäöstään syystä, että hänen ei enää tarvitse. Ukko on saatu koukkuun, tehty hänelle liuta lapsia (jotka vaimo hoitaa yksin). Perskuta jätkä, nyt menet pesuhuoneen peilin eteen katsomaan syyllistä suoraan kasvoihin!

    • eestaas,,,,,

      Minun vaimo on vetävä osapuoli ja minä työntävä!

    • Jepjep

      Jätä vaimos ja nää kuinka se puhkeaa kukkaan!

    • syyllistä etsimässä

      kaikesta huomaa , että jotain vaimoltasi uupuu.onko hellyys jäänyt sinulta antamatta, tai ehkäpä et arvosta yms tämä kaikki kuitataan esim.syömällä jotakin joka antaa mielihyvää.kaiken lisäksi kyllä tavallinen arki usein pyörii naisen hartiolla, miehet ei laita rikkaa ristiin kotona.sitten kun vaimo on lopultakin saanut työt tehdyksi on aivan rätti väsyny, mikään sex ei enää jaksa kiinnostaa,mutta
      voin sanoa että, myös lihavan kanssa sex on ihan yhtä hyvää kun jonkun kuikelon anoreetikon kanssa, eipä luut kolise ja syli on todella lämmin.teillä lihavien vaimojen miehillä on joku yhteinen ongelma jota teidän pitäs pohtia kunnolla.

    • a

      Itse ainakin lähtisin litoon suhteesta, jossa kumppani ei halua pitää huolta omasta terveydestään. Normaalipaino, eli hieman rasvakerrosta siellä täällä ei haittaa itseäni yhtään, kunhan yrittää kuntoilla ja syödä terveellisesti.

      Asia puheeksi vain. Jos ei uskalla suoraan, niin vaikka sitten jotenkin kierosti. Kuten hanki jostain lehtiartikkeli, jossa puhutaan terveydestä, lihavuudesta, kuntoilusta ja ravinnosta, eliniästä ja sairauksista. Sitten muka luet sitä ja heittelet jotain iskeviä tietoinfoja siitä. Samoin jotain tulosteita netistä asiaa koskien voi levitellä ympäri huoneistoa. Sitten, kun päässyt alkuun, niin voi alkaa lähestymään suoraviivaisemmin. Jotain tyyliin: "Kulta olen lukenut paljon terveysasioista, ja olen alkanut huolestumaan susta. Et kuntoile, etkä syö terveellisesti. Pelkään, että sairastut ja kuolet aivan liian nuorena." (Ehkä liian suoraviiavaista vielä, mutta jotain vastaavaa).

      Kodin ruoka-aineiden vaihtaminen terveellisemmäksi on myös hyvä vinkki mitä tuolla mainittiin. Tosin aika mahdotonta estää vaimoa ostamasta mitä se haluaa ostaa.

      Pahimmassa tapauksessa joko-tai on vaihtoehtona, että joko lähdet menemään, koska et jaksa katsoa, kun toinen heittää terveytensä menemään, tai hän alkaa pitämään itsestään huolta.

    • Elämästätehtyvaikea!

      Tää alkaa pikkuhiljaa käymään kaaliin ettei tällaisa asiaa voi sanoa mitenkään hienotunteisesti.. Sanot suoraan miten asiat ovat ja alatte vaikka yhdessa harrastaa liikuntaa.. Joitakin asioita ei vaan voi sanoa hienotunteesti... Paljon parempikin se on että sanoo asian suoraan kuin kierrättää sanaa ja mielitietty kuulee asian naapurilta tai muulta henkilöltä... Ihmisessä on silloin jotain vialla jos ei pientä kritiikin sanaa osaa niellä tai sulattaa.... Ei se sitä tarkoitat että henkilö on yksin sen asian kanssa..

    • mummapumma

      Alottajan pitäisi käydä ensin perusasiat läpi. Millaista ruokaa teillä syödään ? Onko liikaa hiilihydraattteja? Liikaa hiilihydraatteja tekee kierteen, mikä useilla lihavilla on ja mikä johtaa sokeriaineenvaihdunnan häiriöihin ja lopulta diabetekseen. Lihomiseen taipuva ei siedä hiilihydraatteja ja jos niitä syö normaaliruoassa liikaa se johtaa jatkuvaan näläntunteen kierteeseen. Kun vaihtaa ruoan vähähiilihydraattiseen ruokaan, veren sokeripitoisuus tasaantuu ja huimia laskuja ja nousuja ei ole. Totuttautuminen kestää noin 3 viikkoa. Sitä kannattaa yrittää. Alottaja voi luvata vaikka etelän loman jos vaimo toteuttaa suunnitelman. Ohjeista ei puutetta.
      Liikunta ei onnistu , ei ainakaan kävely, ennenkuin painoa on jo runsaasti pudonnut. Ainoa liikunta mikä on turvallista, on vesijuoksu.
      Alottajan vaimo on mitä ilmeisimmin masentunut, liika hiilihydraatti aiheuttaa väsymystä ja masennusta jo itsessään, saati jos vaimo on päivät pitkät kotona eikä tapaa muita ihmisiä. Aktiivisuus, uimahallissa käynti, Johonkin kansalasiopiston ryhmään kuuluminen piristää henkisesti ja sitten jaksaakin paremmin hoitaa oikean ruokavalion.
      Miehen huomautteleminen ulkonäöstä ei yhtään edistä masennuksen yli pääsemistä.
      Monet asiat lihottaa, muutkin kuin holtiton ajatus. Heikko hormoonituotanto, huonosti nukutut yöt,geeniperimä, stressi, monet lääkkeet, esim kortisoni, vaihdevuodet. masennus, tässä muutamia.
      Mitä pidemmälle lääketiede kehittyy sitä enemmän saadaan tietoa ja sitä suuremmaksi fyysiset syyt nousevat tuossa lihavuudessakin.
      Nykyisen kaltainen syyllistäminen asian edessä joka itsessäänkin on raskasta monelle, ei auta yhtään voimansa jo menettänyttä.
      Noidankehä pitäisi saada katkaistua. Kokeile jättää perunat ja makaroonit pois ja tilalle kasviksia, joissa 10 g hiilihydraattia sadassa grammassa ja hyvin tehty liha lautaselle ja punaviinilasillinen viereen. Vesilasillinen toiseksi. Kaikki oluet ja makeiset ja pullat ja muut hiilihydraatit tykkänään pois.
      Jospa vaimollesi vielä liikenisi rahaa käydä vesijumpassa ja vesijuoksussa aamupäivisin, kun itse olet töissä.
      Monasti mies on ruipelo suorasuoli, ja hän syö kuin hevonen ja pysyy laihana, koska hänen aineenvaihduntansa on huomattavasti nopeampi , kuin pullukkaaksi helposti tulevalla vaimolla.
      Paras parivalinta olisikin että ruipelot valitsevat toisensa ja lihavuuteen taipuvaiset toisensa, siten ruokavalio olisi kummallekin sopiva, eikä mies voi valittaa että ihan tavallisella ruoalla toi ryhävalas vaan lihoo.
      Tällaisten ruipelomiesten kannataa katsoa peiliin ja tuumata oikein, että mitä siltä vaimokullalta ruokaa vaaditaan, pitääkö olla pullaa joka päivä ja pitääkö olla kunnon perunaa ja läskisoosia , vai kelpaako ihan kasvikset ja liha ilman ruskeaa soosia ja ilman jälkiruokia.

    • Tuota...Aika mielenkiintoisia vastauksia olet saanut... = ) Itse ole NAINEN synnyttänyt, 161 cm, paino keikkuu siinä 100 kg paikkeilla. Enkä omasta mielestäni ole missään nimessä ruma,,enkä muidenkaan mielestä (kassa/asiakaspalvelija) Saan jopa härskejä pyyntöjäkin...Ja oletko koskaan ajatellut....terveellisyys ja kauneus/ haluttavuus ei ole sama asia...En tiedä vaimosi oikeaa kokoa, mutta naisena tiedän, että jos tietää olevansa haluttu,, huomioi myös itsensä paremmin,,ja silloin koolla ei oikeastaan ole väliä. = D

      • Uskon että olet

        Mäkin pidän pyöreämmistä naisista kyllä mutta mutta sun homma on sillä tavalla että jotkut miehet kuvittelee, että se lihava nainen on helpompi ja siksi sua on helpompi lähestyä. Elät harhassa. Kyllä kannattaa huolehtia itsestään. Uskon kyllä että sulla on esim nätit kasvot.


      • Hetkonen...
        Uskon että olet kirjoitti:

        Mäkin pidän pyöreämmistä naisista kyllä mutta mutta sun homma on sillä tavalla että jotkut miehet kuvittelee, että se lihava nainen on helpompi ja siksi sua on helpompi lähestyä. Elät harhassa. Kyllä kannattaa huolehtia itsestään. Uskon kyllä että sulla on esim nätit kasvot.

        Lihava nainen ON helpompi... Kyllähän sen kaikki tietää, vaikkei kukaan myönnä. Iskejiä on ehkä sen takia enemmän että pulskat ja vähän rumemmat miehet uskaltavat lähestyä pullukkaa, koska kokevat olevansa ulkonäöllisesti "tasavertaisia" tai jopa yläpuolella..

        Härskit ehdotukset eivät ole leveilyn aihe, eivätkä todellakaan johdu siitä että olisit heidän mielestään maailman kaunein nainen.... sori vaan.


    • Reilu Peli

      Vaikka tämä on provosoitu aloitus, niin siinä on myös arjen ongelma.
      Olet oikeutettu käymään "vieraissa". Eihän se enää vieras ole jos on tuttu:)
      Yksi elämä, monta naista. Älä jää löhöämään jos kumppanisi jää.

      • Emäntäs

        on yksinkertaisesti masentunut. Lohduttautuu ruualla. Käske sen ostaa ravintolisiä vitam, kivennäis, ja muuta jotka vie makeanhimot.


    • Parannusta luvassa

      Voisitteko ajatella, että ostaisitte kuntokeskuksen jäsenyyden molemmille ja alkaisitte käymään siellä yhdessä? Samalla saisitte yhteisen harrastuksen ja vaimosi voisi kuntosalin lisäksi käydä naisten jumpissa jne.

      Jos teillä on pieniä lapsia, niin silloin ehkä joudutte käymään erikseen, ellei löydy lapsenhoitajaa.

      Meiilä homma toisinpäin, enkä saanut miestäni kuntokeskukseen vaikka yritin, mutta sain hänet lenkille ja hieman on hänellä kunto jo parantunutkin. Kotiin en osta mitään houkutuksia, vain normaalia terveellistä ruokaa ja olen alkanut tekemään enemmän salaatteja jne.

      Osta vaikka joku kevyen ruuan/ salaattikirja. Voit puhua vaikka teidän yhteisestä terveyskuurista....

      • Taikadietti

        Nuoren tyttönä painoin 50. Menin naimisiin, tein kolme lasta painoin 65.
        Sitten laiduin vuodessa 15 - joten painoin taas 50. Miksi - hmmm - siksi että erosin.
        Ikää on 50 ja risat ja näytän 30. Kilot ja ikä väheni kuin mies poistui elämstäni.
        Lihominen on usein lohtu lihomista.


    • dippadai123

      koen aloittajaa kohtaan suurta myötätuntoa. suht samassa tilanteessa itsekkin. On ahdistavaa kun ei koe ihmistä jota rakastaa enään seksuaalisesti haluttavaksi. sen verran on itselläni helpottanut vuosien jälkeen että nyt olen lihonnut itsekkin tässä sivussa, joten ei tarvitse myöskään kuvitella saavansa mistään yhtään mitään, eikä ottaa painettaa seksistä, koska eipä vaimokaan enää halua. ollaan sitten molemmat läskejä perkele.

    • kelevatkoo

      Sitä kun on matkustellut jonkin verran Euroopassa ja Atlantinkin takana, on huomannut että hurmaavia pariskuntia (siis keski-ikäisiäkin) mallia komea mies ja kaunis nainen on tosielämässäkin eikä vaan Hollywood-elokuvissa ja saippuasarjoissa. Sitten kun tulee taas tänne soiden keskelle, näkee täkäläisen todellisuuden. Mies on yleensä lyhyt, paksu, ruma ja haisee. vaatteet ovat epäsiistit ja istuvat huonosti. Nainen niinikään lyhyt, paksu ja ruma muttei niin usein haise. vaatteet kuitenkin hirveitä riepuja. Molemmat vihaisen näköisiä ja molemmat kiskovat röökiä ketjuun. Mies kiroilee, räkii, piereskelee ja valittaa rahasta. Nainen huutaa ja mäkättää mistä vain.

    • Ei muuta possu hankeen.ei kukaan viitsi kahtella possua löhöömässä esim.sohvalla.Yksi suurimpia syitä miksi erotaan.Alussa nainen nätti ja hoikka sitten kun saa lapsen ei edes yritä huolehtia itsestään vaan lihoo entisestään ja sitten ihmetellään kun jäi yksinhuoltajaksi.
      Naiset vaatii nykyään miehiltä mitä ihmeellisempiä asioita niin on meillä miehilläkin oikeus vaatia edes pikkaisen se on sitä tasa-arvoa se.

    • vaari 60v

      Laita kierrätykseen, tai varoita ensin "olette vaarassa pudota" kyllä se siitä piristyy tai sitten ei.
      Itse laitoin ja olen nyt tyytyväinen ja onnellinen

      • ,,,,,,

        Minun mies läksi itse kierrätykseen. Luuli siitä onnen löytyvän. Ei ole ollenkaan tyytyväinen ja onnellinen. Minä olen. Olin hoikka jo ennen hänen lähtöään ja hoikka edelleen.


    • Muuttuneet muuttumat

      1. Lapset hoitoon
      2. Isi tekemään kotitöitä
      3. Yhdessä ulos pitämään hauskaa (myös syömään välillä epäterveellisesti) ja kävelylle
      4. Isi alkaa karismaattiseksi ja vähän mysteeriksi, sellaiseksi joka naisen tekee mieli taas napata

    • Ratkaisu.

      Jätin pöhömahaisen puolisoni ja vaihdoin kauniiseen,sporttiseen naiseen. Miksi taistella tuulimyllyjä vastaan,kun maailmasta löytyy vielä kauniita ulkonäöstään huolehtivia naisia.

    • Kerro vaimollesi tunteistasi ja jos hän siitä välitä niin ota ero ja nuorempi. Kyllä tuo sit huomaa mitä tuli tehtyä kun rupee tekee munaa mieli.

    • Jacob Söderman

      Olisiko aika jättää tuollainen itsestään välittämätön nainen ja aloittaa seurustelu vaikka sievän afrikkalaisen naisen kanssa?

    • määäää

      Entisenä ryhävalaana voi vain todeta, että minäkin laihduin vasta kun tapasin uuden miehen. Eli ehkä vaimosi tarvitsee vaan uuden miehen....

    • vhh on pelastaja

      Karppauksella sain omankin vaimokkeen takas missin mittoihin. Kaunistui myös muutamalla vuodella ja panee kuin pupu (ei tarvitse kerjätä).

    • NORTHERN ELEPANHT

      Mikähän mahtaisi olla vaimosi versio? Katsomalla peiliin, miettimällä suhdettanne5, 10, 15 v taapäin löydät varmaan monta pientä juttua jolloin pidit hänen panostaan yhteisen kotinne ja SINUN eteen itsestäänselvyyksinä.
      Nyt hän yksinkertaisesti nauttii OMASTA elämästään:" syön mitä tahdon, milloin tahdon ja piste."

    • drdeirdre83

      Jos vaimosi on ollut monta vuotta vain kotona, yksin, niin totta kai sitä muuttuu ja laiskistuu! Joka päivä pitää olla jotain mukavaa tekemistä että into elämään säilyy! Jos joka päivä on samaa tylsää siivoomista ja samojen ruokien kokkaamista niin kuka tahansa masentuisi siinä!

      Jos ei ole sairas niin vaimosi pitäisi lähteä töihin tai hankkia edes jotain tekemistä kodin ulkopuolella, lähtis vaikka vapaaehtoistyöntekijäksi jonnekin, ei se niin vaikeaa ole! Kun on mukavaa puuhaa niin ei sitä ajattele seuraavaa sipsipussia!

      Nyt juttelet sen vaimosi kanssa, että elämä lähtee nyt remonttiin, ei kunnon ihminen ole tehty sohvalla makaamiseen, kuka sellaista jaksaisi kattoa! Me nyt ei olla kauaa vielä oltu mun avokin kanssa, pari vuotta vaan, mutta siihen tylsään arkeen on vain pakko etsiä aikaa harrastaa yhdessä, seksiä tai sitten jotain kodin ulkopuolella! Käykää risteilyllä, elokuvissa, yhdessä sunnuntaishoppailemassa, ihan mitä vaan, kunhan hän nousee siitä sohvasta YLÖS.

      Ja itse olen myös ihan hirveä namipossu ja välillä sitä toivoo että rakas tajuaisi vaikka heittää sen puoliks syödyn suklaalevyn ROSKIIN. Tiedän että hän tekisin sen koska rakastaa mua. Ruvet vaikka pitämään kirjaa hänen syömisistään ja näytät viikon päästä hänelle miten paljon hän oikeasti vetää roskaa elimistöönsä. Toivottavasti herää. Toivottavasti et lähde muihin naisiin, se ei ole ratkaisu tässä asiassa, vaan voi pahentaa vaimosi lohtusyömistä!

      Onnea sinulle ja muista RAKASTAA ja NÄYTTÄÄ se JOKA PÄIVÄ. :)

    • itsestä huolehtiva

      Minulla on sama ongelma miehestäni.

    • elämä on

      Näinkin voi käydä hoet vaimoasi laihduttamaan hän laihtuu ja saa toisilta miehiltä kehuja. Sitten hän ihastuu toiseen mieheen ja lähtee hänen matkaan ja sinä jäät nuolemaan näppejäsi.

    • hoikka äippä

      Ei nainen raskauksista liho! Olen seitsemän synnyttänyt ja edelleen missimitoissa:) kyllä se syy hoikkuuteen on mies! Haluan olla viehättävä kaikinpuolin. Itsekkin ihmettelen, miten jo yhden synnytyksen jälkeen moni on kaikkea muuta kuin viehättävä. Puhutaan et et ei ole enää aikaa meikata eikä ees hiuksiä pestä. Ihmettelen kuinka moni viittiikin vedota ajan puutteeseen! Olkaamme naisia ja ylpeitä naisellisuudestamme! Vaalitaan sitä.

    • !!!!!!!!!!!!!!!

      Minä en vois tuollaista ääliötä sietää!!!! toivottavasti vaimosi jättää sinut!!!!!!!!!!!!

    • Tiuku

      Mitäpä jos hankkisitte koiran. Useat tarvitsevat erityisen paljon liikuntaa ja kaikenlaista aktiviteettia. Löytyisikö siitä kipinä yhteiseen ulkoiluun ja liikkumiseen? Kunnon kasvaessa pidemmätkin lenkit sujuvat huomaamattomasti yhdessä jutustellen. Kävelylenkkien päälle jotain terveellistä syötävää. Suosittelen!

    • Stytti

      Kyllähän jokaisen naisen tarvitsee huolehtia ja ajatella omaa terveyttään. Ehkä naisesi on vuosien mittaan lihonnut, mutta ei ole vielä realistisesti havahtunut tähän? Sano asiat suoraan.

      Itselläni mies joka pitää hieman pyöreistä naisista. Olen aina ollut liikunnallinen, mutta syönyt ihan tavallisella kotiruoalla takaisin kuluttamani kalorit, en siis ole MÄTISÄKKINÄ sohvanpohjalla vetämässä sipsejä yms.

      Olen joskus painanut 18kg nykyiseen painooni ja edelleen on hieman ylipainoa. Kysäsisin joskus mieheltäni että tykkäisikö hän ulkomuodostani jos tiputtaisin hieman painoani.

      Vastaus oli kyllä. (ihmettelen suuresti vaikka hän pitää hieman pyöreistä naisista)

      Tästä vastauksesta lähtien olen liikkunut 6h viikossa ja syönyt todella terveellisesti, mutta nyt mies ei suostu syömään samoja rehuja kuin minä, vaan pitäsi hänelle tehdä eri gourme ateriat mitä en itse voi syödä. In your dreams. OMG, mitä miehet oikeasti haluaa, orjan kotiin? Mallin edustustehtäviin?
      Mun puolesta saavat sitte vaikka hakea jonkun aasialaisen minimuijan jos tahtoo. Itsellä ainakin nyt tavotteena täydellinen kroppa jonka aion saada, ja sen jälkeen viroon ottaa uudet tissit omaksi iloksi vaikka rintava olenkin. TÄMÄN TEEN VAIN ITSENI VUOKSI, EN MIEHEN TAKIA.

      Jos joskus tiemme eroavat niin olenpahan kuumaa kamaa markkinoilla.
      KUN MIKÄÄN EI RIITÄ.

      • fsdfdsf

        No tuohon nyt et usko itsekään tuohon "VAIN ITSENI VUOKSI" silikonitissit on vain miehen vuoksi. Kuka hullu niitä muuten laittaisi itselleen


    • öbö

      Off topikki -kommenttina: mistähän johtuu, että minusta tuo suomi24:n toimituksen (?) aihekuvaksi länttäämä nainen on hyvinkin vetävä? Ajattelen just nyt että omalla sohvallani istuisi pyöreä ruskeatukkainen nainen valkkarilasi kädessä ja polttaisi tupakkaa. Sellaiselle tekisi mieli sanoa, että oi kun sä oot ihana, rakastellaanko.

    • Neiti 20v

      Suora puhe on nyt varmaan ainoa mikä tepsii.. Riippuu sitten ihmisestä miten suoraa puhetta hän kestää/tepsii.. Harkinnan mukaan. Itse ainakin otan mielummin suoraa huutoa vastaan kun varovaista vihjailua.

      Jos ostat naikkoselle joululahjaksi jumppapallon tai muuta vastaavaa, hän kyllä tajuaa vihjailut, ja sekö vasta ikävää onkin. Ei kiertoilmauksia vaan rohkeasti asiaan..

      Mikä ihme tän palstan naisia vaivaa? Miten voitte ihan oikeasti syyttää ketään muuta lihavuudesta kuin itseänne?? Jos parisuhteessa on ongelmia, onko se nimenomaan miehen vika? Ja onko vain naisella oikeus oireilla lihoamalla??

      Voi olla, että aloittaja on laiminlyönyt naistaan, mutta tollanen yksin sohvalla mättäminen on vielä pahempaa laiminlyömistä.

      Miksi miehen pitäisi lahjoa laiskaa naista lahjakorteilla tai muilla asioilla?? Keksiä kivaa tekemistä ja nähdä kauheasti vaivaa sellaisen eteen joka ei nää sitä yhtään. Kunnon läksytystä nainen kaipaisi, eikä mitään lahjoja. Voit korkeintaan kantaa sen peilin naisen eteen sinne sohvalle, että katsoisi sinne. Itsestään huolta pitäminen on itsensä ja puolisonsa kunnioittamista.

      Rakkaus ei katso kiloja, mutta vaikeaa rakastaa jossei sitä samaa ihmistä enää kilojen alta löydy. Harva menee ryhävalaan kanssa naimisiin, mutta liian moni herää sellaisen vierestä joka aamu vuosien päästä.

      • Totuuden torvi

        btw:

        Kim Kardashian on kurvikas, tän palstan naisille kurvikas nainen vissii tarkottaa 150cm/100 kg...

        "Rintava/vähän pyöreämpi" taasen on jo reilusti yli sen sadan, siinä 120kg luokkaa..

        "isokokoinen" sitten lähentelee jo 200kg...

        Noh, toiset tykkää muhkummasta, mutta asioista kannattaa puhua niiden oikeilla nimillä :)


    • timo,t

      Tekemällä itse ensin. Ala itse liikkumaan, harrastamaan terveellisempää ruokaa ja ihuolehtimaan itsestäsi. Rohkaise vaimo mukaan, koska se on mukavaa. Jos olette aikoinaan tanssineet, niin jalalla koreasti oman vaimon kanssa.
      Nalkuttamisesta on vain haittaa, se ei tuo muutosta.

    • pano pete

      mä pane vaimooni koko aja tälläki hetkel se o komee blondi joka o 24v ja jätti persee aaah haistakaa vittu ku ette saa muutku jtn valait

      • jens holmström rauma

        mä oon sma mielt pano peten kans jättäkää ne läskit rumat valaat saatte kyl parempii


      • jens holmström rauma kirjoitti:

        mä oon sma mielt pano peten kans jättäkää ne läskit rumat valaat saatte kyl parempii

        een ymmärt mitää täst kiinast.......


    • kohta 46 v. mies

      Todellakin TUTTU tunne! Meillä nyt ei ihan ole tuohon mennyt, mutta on PERKEELEEN ihme kun saadaan sormus sormeen niin.. iän ikuinen tarina. Kai näitä juttuja riitttää molemmin puolin. Meillä työstetään nyt suunnilleen eroa näiden asioiden vuoksi eli kun olen alkanut puhumaan entistä useammin asiasta niin nyt se sitten ahdistaa jo niin paljon myös toista. Ei jumalauta oman miehein vuoksi laittauduta ja kyllä sitten muuten maitokauppaan lähdettäessä tunti naamaa maalataan. Se on VAIN JA AINOASTAAN välinpitämättömyyttä toista kohtaan ja siitä kannattaa tehdä omat johtopäätökset itse kukin. Itse olen aina ensin ajatellut ensin toista tekemisissäni sekä itseäni kunnossa pitäessä. Mutta kun vuosi vuodelta tekee itse uhrauksia ja toinen vain pakollisen niin se loppuu aikanaan. Lopeta suhde ennen vieraisiin menoa, pääset itse myös helpommalla.

    • jc-41

      Miksi naisen pitäisi näyttää keskitysleirivangilta?

    • Sprtti Sprt

      Et millään. Eikä oma vyön yli roikkuva kaljamahasi millään lailla innosta häntä muodonmuutokseen sinun vuoksesi.

    • VjP-4

      Mitäs vikaa lähiösiiderivalaassa on, jos siiderimäärä pysyy kohtuudessa?

    • Tässä vinkki

      Minunkin vaimoni oli kaunis kunnes päästi itsenrä repsahtamaan, eli kiloja tuli enemmän kuin laki sallii. Keksin lahjoittaa vaimolleni kalliin ulkomaanmatkan mikäli kilot tippuvat sovitun määrän ja tämähän tepsi. Vaimo on taas hyvännäköinen katsella ja oikein mielellään tätä taas lemmiskelee... mielummin sopivasti hoikka ja kurvit oikeilla paikoilla kuin muodoton tynnyri :-) Omalla kohdalla taasen on käynyt toisinpäin, eli kiloja tullut liikaa ja ruuan ja oluen kera. Tarttis tehrä varmaan jotain itsellekkin.

      • :))

        Lupaa itsellesi kallis ulkomaanmatka painonpudotuksesta palkkioksi. Vaikka varmaan vaimosi rakastaa ja haluaa sinua paksunakin. Eikö niin??


      • Tässä vinkki
        :)) kirjoitti:

        Lupaa itsellesi kallis ulkomaanmatka painonpudotuksesta palkkioksi. Vaikka varmaan vaimosi rakastaa ja haluaa sinua paksunakin. Eikö niin??

        Näinpä nyt päätin. Kävin puntarilla ja voi hitsi.. painoindeksi ihan poskellaan, näin itsenäisyyspäivän kunniaksi päätin aloittaa laihdutuksen, 10 kg pois !


    • yvel

      Missä kunnossa olet itse? Onko kaljamahaa? Maata retkotat sohvalla, etkä osallistu kotitöihin Ei kyllä ukko kiinnosta. Pyydä vaimo kanssasi lenkille, ensialkuun ei liian tappavaa
      tahtia innostus loppuu pian,jos vauhti on liian kova.pikkuhiljaa vauhtia lisää.
      Sitten voisitte keskustella
      elämästä ja tunteista. Voisit houkutella vaimon jollekin kuntoremontti lomalle,
      jos sieltä saisi eväitä laihdutukseen

    • Se hoikka nainen

      Läskit , rumat äijät, jotka eivät ymmärrä naisten hyvinvoinnista mitään täällä länkyttävät tyhjää.

      Viekää naisenne kylpylään, hierojalle, hoivatkaa ja hellikää, niin kyllä hoikistuu ja saa seksiä.

    • Huonosti kävi

      Ole varovainen.
      Muuta neuvoa en osaa antaa.
      Joillekin naisille on kauhea paikka jos ei ole viehättävä oman miehen silmissä. Näin ainakin minulla.
      Olin ainokaisen lapseni saamisen jälkeen hyvin alakuloinen ja ruokahalut laskivat. Mieheni kommentoi vartaloani ja sairastuin anoreksiaan. Mitä enemmän hän valitti siitä että "en viehätä häntä enää kun minulla ei ole mitään muotoja" sitä vähemmän pystyin syömään. Eromme jälkeen minulle puhkesi bulimia ja tappelen sen kanssa edelleen, vaikka syömättömyys on ruvennut jälleen ottamaan valtaa.
      Teinivuosinani jotain viitettä syömishäiriöön minulla jo oli, mutta vasta kaikkein läheisimmän ihmisen kommentit ja kritiikki herkimpänä aikana sairastuttivat minut kokonaan. Hän katseli vielä jatkuvasti pornoa ja valitsi sen eikä halunnut minua. Tällainen käytös haavoitti minua pahasti ja aikaa on kulunut että olen saanut mieleni paremmaksi.
      Vaimosi syö johonkin ahdistukseen. Ensin pitäisi selvittää pinnan alla olevat ahdistavat asiat jotta tunnesyömisen saisi loppumaan.
      (Ps. Olen nykyään hoidossa syömishäiriöni takia)

    • suominaiset ovat

      maailman kurvikkaimpia ja seksikkäimpiä vosuja mitä maa päällään kantaa.
      Siis ovat omasta mielestään. Eihän MUUTAMA liikakilo haittaa, eihän??
      Jos nainen on 160/100 se on kurvia se.....

    • austextextex

      Yksi syy miksi jotkut suomalaiset naiset lakkaavat huolehtimasta itsestään on se pissapää sika jonka kanssa erehtyivät naimisiin. Suomalainen mies ei ole erityisen tunnettu romanttisuudesta ja naisensa intohimoisesta palvonnasta. Suomalainen mies ei hukuta rakastaan ruusuihin ja rakastele tätä kiihkeästi illasta aamunkoittoon. Lapsentekohommat tehdään yleensä kännissä nopeasti. Muuten vaimo on siivooja, pyykkikone ja ruoanlaittaja.

      • LOLOLOLOLOLOL

        Itsepähän valitsit :D Vakka kantensa valitsee lol Oikea pissapäiden possupariskunta.


      • valitse paremmin

        Urpo!

        Valitse miehesi paremmin, hae vaikka afrikasta itellesi mies, ne tykkäänät myös pullukoista, ja rahoistasi. Ehkä elokuvissa on "intohimoista palvontaa" naista kohtaan, mutta herää todellisuuteen.

        Miksi joku pitäisi hukuttaa ruusuihin? Oletko itse valmis tekemään vastaavaa puolisollesi?

        Tai rakastelemaan aamunkoittoon???? ETKÖ KÄY TÖISSÄ? Pitää välillä nukkuakkin.. sitäpaitsi on fyysisesti mahdotonta rakastella niin kauan, mies varmaankin haluaa laueta joskus ja siinä on sitten pidettävä hetki taukoa.. ei tee varmaan sinunkaan kolollesi hyvää jos sitä jyystetään tuntitolkulla..

        Mikset anna miehelle kuin kännissä? Itsehän en kokkaa, pesen vain omat pyykit ja siivous hoidetaa puoliksi.. Täällä Suomessa ei kukaan pakota pariutumaan, joten kannattaa valita sellainen mies jonka kanssa voi elää..


    • love you so much

      LÄSKI TUPAKOIVA LIHAA SYÖVÄ NAINEN ON NIIN HOT !!!

    • jk

      vai iin

    • liebenroos

      Jos alkaa varhaisvaihdevuodet , eli hormonihäiriö, niin voi helposti lihota vaikka söisi terveellisesti. Tunnen monta, jotka eivät syö juuri mitään mutta kun alkaneet vaihdevuodet, niin lihoo..Vain omasta kokemuksesta voisin sanoa että se seksijutut pistää rasvaa sulamaan, esim takamus, kun seksirasitus tulee. Eli jos vaimosi ei halua lenkille, niin ainoa urheilulaji kotona niin se seksijuttu, kalorit palaa enemmän kun kävelisit tai juoksisit.

      • hoitaja.

        ei pidä paikkaansa menopaussi ei lihota vaan se mitä ajat suustasi sisään, siis kalorit, ei tyhjästä voi lihota.


      • Kakut pullat pannass
        hoitaja. kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa menopaussi ei lihota vaan se mitä ajat suustasi sisään, siis kalorit, ei tyhjästä voi lihota.

        Kyllä hormonitoiminta todellakin vaikuttaa kiloihin(kin), mutta kun immeiset ovat yksilöitä, niin toisella enemmän, toisella vähemmän.

        Ja juuri siksi menopaussi-ikäisen tulisi huolehtia tarkasti, mitä suustaan alas mättää. Silloin kannattaa jättää kaikki muu paitsi oikea terveellinen ja ravintorikas ruoka pois listalta. Siis jos ei halua paisua.


      • karppaaja VHH
        Kakut pullat pannass kirjoitti:

        Kyllä hormonitoiminta todellakin vaikuttaa kiloihin(kin), mutta kun immeiset ovat yksilöitä, niin toisella enemmän, toisella vähemmän.

        Ja juuri siksi menopaussi-ikäisen tulisi huolehtia tarkasti, mitä suustaan alas mättää. Silloin kannattaa jättää kaikki muu paitsi oikea terveellinen ja ravintorikas ruoka pois listalta. Siis jos ei halua paisua.

        niinhän se on kaikilla oli sitte menot tai paussit, joka ainoa lihoo jos syö 3000- 4000 kaloria päivässä. Hormonitoiminnan loppuminen ei tosiaanka lihota, vaan se kalorimäärä.


    • mitähähtä

      Joo mutta kuka harrastaa aktia tuntitolkulla liikuntamuotona?

    • 123omg

      Jos vaikka hankkisit ittelles täysin uuden asenteen muita ihmisiä kohtaa!!! etenkin vaimoasi. Säälittäviä ihmiset jotka menee naimisiin/ alkavat seurustelemaan sen ulkokuoren kanssa. Nylje saman tien naienn jo alttarilla ja heitä se sisus menemään (KUTEN SYDÄN) niin ei tarvitse valittaa jos jompikumpi kumppaneista lihoo suhteen aikana!! HUOOOOH!!!!

    • ukot museoon

      Jaa,että muijassa kaikki vika, niinpäniin- Totuus on kuitenkin, että ukkopahasella ei pelaa mikään. Joojoo, muijan syyksi kaikki laitetahan.vaikka tiedetään, että ukolla tökkii ja pahastikin.
      Totuushan on, että naisella toimiin AINA, mutta heikentyvällä äijällä ei toimi, ja etsii hahautuneena nuota naista itseään pönkittämään, mutta oikeesti nainen tarvitsee nuorta ja VIRIILIÄ miestä.

    • kotimaamme onpi

      "Ryhävalaiden" kaksi kotimaata: USA ja tämä persulandia (ent. kepulandia).

    • Hulluksi

      Puhalla serpentiiniä sen ryhävalaan pimpsalooraan niin eiköhän viesti mene perille....

    • vedä itse tai...

      Jos vaimo ei ennään vedä, vedä itse.
      Se vitsistä.
      Nainen ei ymmärrä suoria vihjeitä. Niitä pitää lyödä vyön alle.

      Tässä on hyvä ärsytys vinkki: etsi vanhoja valokuvia hänestä ja katsele niitä PITKÄÄN huokaillen aina välillä.
      Käytä niitä kuvia runkkusessiossa.
      ...tai liimaa kaappiin, niin että ne löytyy.
      Yöpöydän laatikko nakulehden väliin.
      Johonkin missä ne voi löytää...

      Toinen... heitä kysymys:Tiedätkö kultaseni, kuinka monen kilon kanssa minä en ole virallisesti naimisissa?

    • tästäpä näinn

      "Tekisi mieli jotenkin kannustaa, saada vaimo innostumaan liikkumisesta, terveellisemmästä ruoasta... tms. Itsensä huolehtimisesta. Miten sen voi sanoa loukkaamatta?"

      - Varmasti vaimo itsekin tietää kiloistaan, joten voi olla vaikeaa sanoa asiasta loukkaamatta toista. Ruokavalioon kuitenkin sen verran - varmaan käytte yhdessä tai vuorotellen kaupassa? Voit varmasti vaikuttaa siihen, mitä ruokapöytään kannetaan. Voithan sanoa esimerkiksi, että olet itse innostunut muuttamaan ruokavaliota terveellisemmäksi, vaimo lähtisi varmasti mukaan kokeiluun. Tai kysyt häntä kanssasi uimaan, lenkille, pyöräilemään, mitä näitä nyt on. Harrastakaa yhdessä. Kun tämä "alkuinnostus" on saatu käyntiin, niin voithan vaikka suunnitella teille jonkun mukavan illan. Vaikka ravintolaa, oopperaa, leffaa, jotain sellaista että vaimo saisi tilaisuuden vähän kaunistautua ja laittaa päälle jotain hepenettä.

      Olen itse 30v nainen ja raskaudesta jääneet kilot masensi ja harmitti, etenkin kun tuntui ettei mies enää ollut niin innoissaan minusta. Juuri se sitten auttoi, kun yhdessä hänen kanssaan käytiin lenkkeilemässä, jne, yhteisiä valintoja tehtiin. Ei olisi ollut mukavaa katsoa kun mies vetelee nuhjuiset kalsarit jalassa viipaloitua porsaankylkeä nassuun, samalla kun olettaa minun hoikistuvan ja laittautuvan (en tarkoita että olisit itse jotenkin ruokkoamaton, mutta varmasti esim ruokatottumukset vaimosi kanssa on yhteiset?).

    • pian entinen läski

      Voin myöntää että olen lihava, ja se on nyt vaan voivoi.

      Olen jo vuoden verran joutunut olemaan työttömänä ja masennuin koska en töitä saanut. Mies sitten syytti minua siitä etten saanut mistään töitä ja masennuin vielä pahemmin, kuitenkin olin vuoden aikana pistänyt melkein viikoittain 30-40 hakemusta ja yli 200km säteelle asuinpaikastani. No mitä enemmän masennuin sitä enemmän söin ja nukuin, nyt vuoden ylensyönnin ja liikkumattomuuden jälkeen olen jälleen saamut elämästä otteen. Sain töitä ja maailma näyttää paremmalta.

      Lihosin työttömänä melkein 40kg nyt olen 2kk aikana saamut pois 10kg.

      Annan aloittajalle ihan oikeasti toimivan vinkin, vaikka itse olisitkin hyvässä kunnossa, niin voisitte aloittaa yhteisen harrastuksen esim lenkkeilyn. Anna naisellesi huomiota, hellyyttä ja rakkautta sitä mukaa kun hän laihtuu hän saa siitä puhtia ja piristystä päivään. Tehkää yhdessä terveellistä ruokaa ja siivotkaa yhdessä.

      Niin ja kun kerrot hänelle asiasta, niin suosittelen kertomaan sen juurikin niin että sinua pelottaa että joudut luopumaan hänestä ennen aikojaan, sillä liikalihavuus lisää sairaksia jotka johtaa kuolemaan. Kerro hänelle rehellisesti mitä tunnet ja (niin tee suunnitelma etukäteen) ja kerro hänelle mitä olet suunnitellut että harrastaisitte. Voin luvata että nainen loukkaantuu ja pahoittaa mielensä syvästi, mutta kun hänen antaa hetken miettiä ja tuijottaa sitä peiliä, kuvi ja vanhoja päälle mahtumattomia vaatteita, niin hän ymmärtää mistä on kysymys.

      Ymmärräthän että painonpudotus ei tapahdu päivässä, viikossa tai kuukaudessa.. Siihen menee oma aikansa kilojen määrästä riippuen. esim. 20 ylimääräistä kiloa vie n. 4-5kk jotta iho pysyy mukana. (jos et kykene lihavaa panemaan, niin miksi pystyisit nahkaläjää)

    • Ovesta mahtuu vielä

      No kun nuorena jo opetellaan syömään sipsejä, hamppareita ym. kaloripitoista roskaruokaa ja litratolkulla cokista päälle, myöhemmin olutta ja siideriä niin kyllähän siinä olemus leviää. Varsinkin jos istutaan sohvalla tai läppärin ääressä eikä liikuta muuta kuin jääkaapille. Lihavuus koskee molempia sukupuolia, ei pitäisi urputtaa vain naisten pulskuudesta. Kaljamahainen mies ei ole yhtään sen kummempi otus kuin ryhävalas, joksi hän vaimoaan haukkuu.

      • Pois pois

        Jätä se ryhävalas. Kenellekään sellainen ei kelpaa, hakekoon Gambiasta itselleen miehen (=elätettävän ). Sinne kaikki muutkin hukkaviivat painelee kun kaikki muut torjuu.


      • höpö,höpö
        Pois pois kirjoitti:

        Jätä se ryhävalas. Kenellekään sellainen ei kelpaa, hakekoon Gambiasta itselleen miehen (=elätettävän ). Sinne kaikki muutkin hukkaviivat painelee kun kaikki muut torjuu.

        kelpaa kun löytää toisen isonkokoisen kumppanin, on niitä superläskejä miehiäkin, tilastojen mukaan suomessa enempi, kun naisia.


    • Moi
      Sun pitää vain sanoa karu TOTUUS. Jos se loukkaa vaimoasi, niin sitten se on
      HÄNEN ongelmansa kokonaan. Mun töissäkin on yks tosi läski parikymppinen
      MUIJA, joka EI SYÖ salaattia juuri KOSKAAN. Se vain MAISTAa sitä, ja sit se lait
      taa loput (PALJON!!!!!) syrjään. Siitä on sille läski raakkujalle sanottu useasti,mut
      ta sana ei tunnu menevän perille, mut meillä se ruokailu tapahtuu siten, et ne ns. ohjaajat jakaa sen ruoan, eli kukaan meistä EI SAA OTTAA ITSE MITÄÄN. Joka
      on aika hölmöä, mutta myös järkevääkin..... Eli, jos saa ruoan valmiiksi annostel-
      tuna tai sen antaa joku muu, kuin itse ottaa, niin silloinhan syöjän EI TARVITSE
      syödä MITÄÄN. Mut jos ottaa kaiken itse, niin sitten se on suotavaa, mutta ei vält
      tämättä pakollista, jos EI MILLÄÄN JAKSA. Mutta toi on HYVIÄ TAPOJA.
      Eli toi mun ns todella ärsyttävä läski muijan raakkuja muistuttaa jotenkin sun vai
      moos. Tai sitten uhkaat erota, jos ei asenne muutu mihinkään. Onhan sitä kaike
      nlaisia laihdutusleikkauksia, ja joku sellainen, missä vatsaan laitetaan joku pan-
      ta estämään liian syöpöttelyn yms lihomisen. Tosin ne ei ole ilmaisia..........tiedän
      sen, mutta se varmasti auttaisi.........itse menisin, jos olis varaa, en oo tietty mikää
      n läski, mutten laiheliinikaan.........
      Lähde itse mukaan lenkille, ohjaa hänet kauas pois yhdestäkään kioskista tai menkää vain aluksi kauppaan KÄVELLEN tai PYÖRÄLLÄ, EI AUTOLLA ! itse jou
      dun käveleen kauppaan silloin, kun sinne on asiaa, ei oo muutakaan keinoa, ja
      menisin muutenkin, oli sit autoo yms tai ei.....ja asun vain n. 1:n km:n päässä kau
      poista, tosin niitä on nyt vain Siwa ja R-Kioski.......toinen kauppa on remontissa
      ja se aukaistaan vasta ensi keväällä..........
      Ja TV-Shop ja TVINS mainostaa kaikenkaisia kuntovälineitä, ja muutakin....niitä tosin tuppaa tulemaan silloin, kun ihmiset on töissä tai öisin......ja netistä heidän sivuiltaan löytyy varmasti ne kaikki........
      Ja kyllä sitä nyt jokainen kestää vähän edes asioita ilman, että loukkaantuu. Sitä
      elämä on, että joku jaksaa kannustaa, ei raakkua koko ajan vieressä, et tee tota, tee tätä NYT äläkä nuku siinä.........jos joku hullu huutaa ja raakkuu tuolla tavalla, kuka tahansa nyt siitä voi suuttua......sekin on luonnollista.....
      Jaksamista sinne vain.

    • herttinen

      Sano suoraan mitä sitä kiertämään. Molempien kuuluu huolehtia ulkonäöstäkin. Ja jokaisen ikäinen voi olla kaunis. Ota emäntäsi mukaan liikunnallisiin juttuihin. Jos ajasta emännällä kiinni niin sano että siivotaan yhdessä ja lähetään sitten mielekkääseen harrastukseen. Anna naisen valita mene vaikka tanssikurssille jos se on se juttu. Ja sitten pikkuhiljaa puhu että söisit mieluummin ihan jotain kevyttä keittoa tms. joka ei lihota kovin.

      En kyllä itsekään riemastuisi jos mieheni lihoisi rantavalaaksi. Kyllä jäisi seksi siihen paikkaan.

      Molemmat liikumme ja pidämme itsemme hoikkina ja olemme keski-iässä.

      • liikaa liikkunut

        toisilla on valit. vaikea ottaa itsestään kiinni ja pitää asiat kurissa (herkuttelu!) ja taas harrastaa säännöllisesti ja joskus myös semmsota liikuntaa ettei puhumaan pysty se alkaa kuluttmaan niitä ylim. kiloja.


    • 15v

      television äären kattomaan ylipainoisia ja jne, niin kyllä vaimo/aviomies havahtuu et karsee kohtalo jos ei laihdu, toimi varmaan!

    • kuperkeikkaa

      Saat vaimosi huolehtimaan itsestään kun sinä ukko parka aloitat sen ensin itsestäsi, katsoppas kun vaimosi näkee että sinä pidät itsesi siistinä, puhtaana, huoliteltuna niin eipä se vaimokaan kehtaa jättää itseään hoitamatta, niin ei sinun tarvitse edes huomauttaa mitenkään. Tee ensin itse miten toivot vaimosi tekevän sinulle.

    • hyvöneuvo

      Jätä se, kyllä se sitten jossakin vaiheessa vapailla markkinoilla alkaa laihduttaa.

    • NaituNainen

      Mies lakkasi kohtelemasta kauniisti. Ei kehunut enää ja haukkui. Lihoin, masennuin ja halusin erota, mutta en uskaltanut. Mies haukkui vielä lisää. Lopulta sain tarpeekseni ja erosimme. Laihduin nopeasti eron jälkeen entisiin mittoihini ja tapasin ihanan sydämellisen miehen. Liikumme yhdessä ja hän saa oloni tuntumaan kauniilta. Haluan miellyttää häntä ulkoisesti koska tiedän ettei ulkonäkö ole hänelle kaikki kaikessa. Kannattaa siis miettiä parisuhdetta myös naisen kannalta. Tuskin hänkään on erityisen onnellinen kiloineen ja miehensä kanssa joka vilkuilee muita naisia.

    • näin on näreet

      ei se rakkaus ole kiloista kiinni, yksinkertaisesti teidän avioliitto on tullu tiensä päähän.
      Tietty vaimosi vois terveyssyistä laihduttaa ennenkö alkaa sairaudet kuten diabetes korkeet verenpaineet sun muut..sun takiis hänen ei tarvii lahduttaa, koska olet kohta tuleva ex.

    • S

      Mielenkiintoista on, että 70 % suomalaisista miehistä on ylipainoisia, naisista 50 %. Eli suomalaisten miesten tässä yleisesti ottaen pitäisi olla enemmän huolissaan.

    • roooootunnaaainnen

      Älkää tuoko tauteja kotiin niistä palveluista.En ymmärrä naisena, jos jotkut anoreksikot kiihottaa miehiä?? Tiedän naisia jotka pitää itseään laihana tupakan avulla.Onko kivempi ryppyinen,rykivä ja haiseva akka kuin normaalipainoinen nainen joka ei polta? Rumat miehet kuvittelee, että saavat naisen kuin naisen kunhan vaan on rahaa.Ei sitä kauan ketään sovinistiä katota vaikka olisi rahaa.

    • viidun läskit

      Suomessa naisia ei saa kritisoida juuri niinku Persut
      ja juntit kuvittelee olevansa boddareita...

    • cibu

      muuta omaa ulkoista olemusta paremmaksi, jotta vaimo huomaisi sinut taas....

    • @Erhk

      Ulkonäkö on yliarvostettua.

    • Meigäläinen

      Ymmärrän. "Saatanan läski, missä se vittu on??!!"!

      • Meigäläinen

        ***** on v-i-t-t-u vitun homot (ja hetskut samaan veneeseen saatana!=)


    • jaksamista loppuikää

      tätä minäkin ihmettelen. se tuppaa naisilla se lihominen päästä hallitsemattomaksi. kuntoilemisen säännöllisyys jää. ei se sillon tällön auta harrastaa., kuitenkin ehostamiset sun muut vaatetukset niiistä huolehditaan muttei vaatteiden alla olevasta ropasta. tai kyllä mutta liian vähän. lihavus on valit. syynä moneen sairauteen tai ainakin lisää riskii.

    • -16kg pois

      Hei,
      itse lihosin ensimmäisessä raskaudessani 27 kg koska en saanut liikkua melkein 9kk:teen. Synnytyksen jälkeen minua häiritsi joka päivä lihavuuteni koska sitä oli edelleen jäljellä se 25 kg. Joka kerta kun näki kaupungilla kuinka mies vilkuili kauniimpia laihempia naisia sai minut huonolle tuulelle ja laihduttamaan. Iso ruokaremontti ja liikunnan lisääminen auttoi. Tämä oli hidas prosessi. Meni melkein 3-vuotta että oli entisissä mitoissani. Nyt toista kertaa olisi taas iso prosessi edessä saada 16 kg pois. Minun kroppani on sellaeinen että siihen kertyy ylimääräistä raskauksissa. Itseä häiritsee todella paljon ulkomuoto. Ja tiedän miestäni sen häiritsevän ja paljon.

      Painoa on aina todella vaikea mennä kommentoimaan toiselle toista loukkaamatta.
      Mutta voisi olla ihan järkevää silti että kertoisit vaimollesi miltä sinusta tuntuu. Ehkä myös kauniiden naisten vilkuilukin voisi tehdä tehtävänsä. Voisit kokeilla ensin terveysfaktojen esille tuomista. Voit varata myös ajan ravitsemusneuvontaan jos sinusta tuntuu että ongelma on sillä puolella. Myös salikortin hommaaminen lahjaksi ilman palautusoikeutta saa hänet liikkumaan. Jos teillä on lapsia lupaa hoitaa heitä sillä aikaa kun hän kuntoilee ja siivoa koti. Vaimo huomaa että ei olekkaan korvaamaton vaan voi käyttää myös aikaa itselleen.

      Voit myös tehdä sen että alat itse käymään kaupassa ja näin pystyt kontrolloimaan mitä sieltä tuodaan kotiin. Jos on yhteiset rahat niin voit myös katsoa mihin hän rahansa käyttää.

      Tee kodin ruokakaappien siivous ja heitä kaikki hyväskä pois. Ilmoitat yksinkertaisesti että mässäily loppuu nyt. Ja uusia hyväskiä ei osteta.

      Muista myös kannustaa,lupaa vaikka yhteinen ostosreissu jos hän laihtuu ensin 10kg jne. Minulle ainakin parhaiten sopii että otan välietappeja esim punnitus joka toinen kuukausi jolloin painon olisi pitänyt tippua 5kg. Tällöin palkitsen itseni jollain kivalla. Esim kasvohoidolla tms.

      Itse arvostan sitä kun mies sanoi että olisi ihan hyvä saada vähän painoa pois. Tämän tiesin tosiaan itsekin,mutta kun sen kuulee toisen suusta on konreettisempaa. Olen myös erittäin motivoitunut kun olen saanut vähän kiloja pois ja hän sanoo että näytät laihtuneen. Kannattaisiko punnita itsensä. Iloisena saa huomata kuinka vaatteet jäävät isoiksi.

      Toivottavasti näistä olisi hyötyä.

    • Toivottavasti apua

      HUH. miten asiantuntematonta ja sydämetöntä tekstiä.

      Elämäntaparemontti yhdessä kumppanin kanssa on paras ja pysyvin ratkaisu.

      Lapsenteko lihottaa, mutta imetys laihduttaa , samoin lapsen kotihoito.
      Itsellä viisi lasta, on ollut lihavia ja laihoja aikoja, mies ei ole koskaan läskiksi kutsunut.

      Halunnut lihavana ja laihana.
      Terveyssyitä osaa painostaan tietoinen ihminen itsekin ajatella, etenkin ylipainoiset ihmiset ovat herkkiä tunnistamaan terveysriskit.
      -saarnaaminen ei auta pätkääkään, lisääpä vain ahdistusta.

      Helppoja konsteja , jos asiantila on todellakin noin kriittinen, ettei vaimoa voi rakastaa, vaikka uskon, että teillä oleva parisuhdeongelma saa vaimosi syömään:

      1: Kaupassa käydään kerran viikossa, ja toimeen tullaan pääasiassa juureksilla ja vihanneksilla, sokerituotteet ja einekset tyystin pois perheen jääkaapista. Salaatteja, rohkeasti yhdistelemällä uusia maku- ja maustekokeiluja ! Kesäkurpitsa, paprika, tomaatti arkiruokien perustaksi.
      Käy itse kaupassa.
      Liha, maitotuotteet. levitteet , kaikki vähärasvaisiksi.

      2. teette ruokalistan, josta pidätte molemmat kiinni = sinäkään et juo kaljaa, et syö sipsiä, et mätä karkkia

      3. Perheelle yhteiset ruoka-ajat, kaikilla pakollinen läsnäolovelvoite.
      Yhdistää perhettä ja antaa yhteistä aikaa, lisäksi arvostus ruokaan kasvaa , puhumattakaan, että arvostus ruuantekijää kohtaan kasvaa.

      4. ei snägärille, ei pizzalle, ei kahville, vaan kotiin syömään, sovitusti.

      5. Yhteinen harrastus, esim. luonnossa liikkuminen, jonne eväät mukaan:
      ei makkaraa, ei mitään helppoa, vaan valmistatte ruuan vaikkapa puuroaineksista ja muusta kuivatavarasta, nälkä kun ei katso, millä mahan täyttää, luonnossa maistuu sellainenkin, joka ei muualla mene.

      6. narina pois ja asiat puheeksi.
      puhu seksiasiat, ole hellä ja hyväksyvä, mutta kerro myös, ettei seksi maistu, muista kuunnella myös vaimosi versio asiasta, sillä hänen tarinansa voi olla aivan erilainen.
      Toimin ravintotieteissä,muutama fakta painonnoususta:- ylipaino on hormonaalisten asioitten ja psyyken rasituksen alaisena olemisen tulos, usein pitkäaikainen elämän sisällön puute tai huono unen laatu syötättää.

      kannattaisi tarkistaa seuraavat arvot ja muutenkin tehdä jokunen verikoe:

      Estrogeenitaso ( ehkäisymuodon muutos, jos pillerit tai hormonikierukka)
      Kilpirauhasarvot
      Aivolisäkehormonit
      Munuaisarvot
      Maksa-arvot
      Lasko( Senkka)
      Veren sokeriarvot , pitkäaikainen ja rasitusverensokeri
      Kolesterolitasot

      BMI on hyvä ja luotettava painon arviointimetodi.

      Joillakin ihonalainen rasva ei kuitenkaan näy luotettavasti ns. pihtimittareissa, vaan tarvitaan erillinen kuvaus, jossa rasvan määrä vs. lihasten massa tarkistetaan.
      Jotkut sairaudet ja lääkkeet lisäävät rasvan kertymistä, jolloin elimistössä oleva sisäelinrasva tulehtuu ja aiheuttaa jatkuvaa näläntunnetta. (Mielialalääkkeet, kortisoni, skitsofrenialääkkeet, jotkut verenpainelääkkeet,kipulääkkeistä opiaattipohjaiset kipulääkkeet, reumalääkkeet)
      Samoin on laita noiden kilpirauhas- ja aivolisäkehormonien kanssa.

      Tehokas painonpudotusmetodi on läskileikkaus, mutta BMI:n on oltava yli 34 ja vaimosi on oltava perusterve ihminen, muuten leikkausjono on todella pitkä.

      Kyse on nimenomaan elämäntaparemontista, ja kyse on kummankin elämäntavasta.
      Tutkimuksen mukaan valtaosa ylipainoisista naisista kärsii jonkinasteisesta traumasta parisuhteessa, esim. arvottomuuden ja hyväksymättömyyden tunteista.Sen huomaan minäkin, ap, lukiessani viestiäsi. Et ole kovin mukavan tuntuinen kumppani.

      Eli aloitapa empaattisuudella, ole aito, ymmärtävä, välittävä.
      Komentelevaa kukkoa on vaikea sietää.

      Kun kumpikin on toiselleen se maailman tärkein ihminen ulkoisista asioista huolimatta, elämäntaparemontti on mahdollinen.

      Ai niin, noista luettelemistani kohdista tärkein jäi pois:

      Talon arkilautaset pienempään kokoon, niin annoskoko pienenee huomaamatta.

    • Kärpix

      Puristelin tänään itse inhon vallassa läskejäni peilin edessä. Minulla oli syyllinen olo, kun olin päivällä sortunut isoon Bic mac ateriaan juustohamppi päälle. Tästä kostoksi tempaisin pari kostoksi pari lihistä naamaan jäätelöä jälkäksi :-)))

    • sipesontapukki

      Yksi keino löytyy. Jätä se, vapailla markkinoilla eukkosi saattaa tajuta ettei kelpaa läskinä kenellekään.

    • tömpsy

      Sano:
      Kyl meidän pitää muru saada sut hoikistumaan, koska haluun nauttia susta vielä 40 vuoden päästäkin.

    • ++++++++212

      Ala käydä kaupassa etkä osta mikä lihottaa.Vie se lenkille ja kävelkää pitkiä lenkkejä.Ala itse muttamaan ruokavaliota niin vaimokin muuttaa sitä.Siirry kasvis linjalle.Puhu sille et sairastuu jos ei ala laihduttaa.Vie se tansseihin niin siinä saa liikuntaa hyvin.Etsi netistä nitkä pillerit lisää naisen seksuaalista halukkuutta.Hyvä neuvo on käydä erotikkaliikkeessä kysymässä kaikenlaista MENE ROHKEASTI VAAN.Laita ne pillerit väärään purkkiin ja sano et lisää sinun ulkonäköä kun nyt olet vieläkin niin kaunis.Ajattelin sinua kun ostin näitä.Pienivalkoinen valhe paikallaan.Kyllä vaimo kohta laihtuu kun jaksat olla kärsivällinen.Muista se suihkuleikki.Eli suihkuta G-pistettä kovalla painella tästä tulee hyvä kova orkku.KYSY NEUVOA VIELÄ JOSTAIN TÄSSÄ ALKUA SINULLE.TSEMPPIÄ!

    • mek

      Tuo painon lisays pitää vihjata jo kun ensimmäiset 10 kg tulee ja snaoa ihan suoraan ettei viitti läskiä kotonaan katella ja se siitä. Itse miehnä pidän itse nin kunnossa pelaamalla koripalloa ja käyn punttisalilla säännöllisesti ja kylla sen kavereihin huomaa jotak eivät treenaa ollenkaan ja ovat ihna rapakunnossa.

    • Nappis

      Mikäli tuolle tuntuu niin tee vaimollesi palvelus ja ala nostella (ellet jo ole ymmärtänyt lähteä). Pian saatatkin huomata että kaikkien mielestä vaimosi ei olekaan epämiellyttävä ja lihava vaan voi olla jopa haluttua seuraa joka mielessä. Tuskinpa itsekään olet enää siinä terässä ulkoisestikaan kuin menitte yhteen, vaimollasi saattaa olla jopa samat ajatukset, mutta ei ole vain kehdannut siitä sanoa että alat olla hieman kulahtanut vanha kunttura...

    • Anonyymi

      Minä olen meillä se lihonut nainen. Nyt olen laihtunut 30 kg, mutta ei miestä edelleenkään seksi kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ite kävin panemassa nuorta komeaa kollia. Ei vaikeuksia missään 😂 Taitaa aloittajan asenne ja libido oll ongelma. Jospa erosivat? Joskus 2011. Jos aidosti rakastaa niin tuo tuskin maailmanloppu on. Alunperin menty vääristä perusteista yhteen. Toisaalta ymmärrän kun nykynuoret eivät jaksa tavallisia suhteita. Kehenkään ole voinut koskaan luottaa. Ei tule jatkossakaan pystymään. Siksi vapaat avoimet suhteet lisääntyy. On toki harvoja vanhoillisia poikkeuksia jotka sitten tyytyy vaikka seksittömään loppuelämään kun muuten on onnellinen. Ihmisen elo tässä somepaskamaailmassa on niin vaikeaa että somesta pois ja etsimään vanhaa hyvää normaalia. Yksin saat olla. 🤣🤣👍


    • Anonyymi

      Koita olla hyvä mies joka ei pidä naistaan itsestäänselvyytenä. Tai etsi uusi. Joku syy tuohonkin alamäkeen on. Sen sijaan että johtuisi naisen peilistä, voikin syy olla omassa peilissäsi. Tai molemmissa. Älä ole nössö kitisijä. Joo vanha aloitus mut aina joku nössö pelle kitisee.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe