Monta seksikumppania on liikaa naisella?

kolmisenkymmentä

Eli mitä määrä et enää hyväksyisi?
Vai eikö luvuilla ole väliä?
Monta itselläsi on ollut (kerro samalla myös sukupuolesi)?

84

2720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shole

Yhtäaikaa vai erikseen? (mies)

• dfret4567

Niin ja kumpi reikä vai molemmat ? Ja kuinka venytettyjä ovat rei'ät? Kuinka löysiä?

• 9876klh

antakaa tulla kaikki vaan, mitkä koette liittyvän jollakin tavalla aiheeseen

• 24

Oletteko te, arvon miehet, ajatelleet mikä se on mikä naisen tuossa seksissä ja useissa seksikumppaneissa pilaa ja likaa? Eikös se ole MIEHET?? Mikä teissä on niin saastaista, että seksi teidän kanssa, tekee naisesta huonon?

Koskematon nainen on koskematon siihen saakka, kunnes koskette siihen. Mikä tuossa teidän kosketuksessa on niin huonoa, että nainenkin siitä huononee???

Selittäkää bimbo blondille, kun en vaan tajuuuuu....

• darkbrownhair
        24 kirjoitti:

Oletteko te, arvon miehet, ajatelleet mikä se on mikä naisen tuossa seksissä ja useissa seksikumppaneissa pilaa ja likaa? Eikös se ole MIEHET?? Mikä teissä on niin saastaista, että seksi teidän kanssa, tekee naisesta huonon?

Koskematon nainen on koskematon siihen saakka, kunnes koskette siihen. Mikä tuossa teidän kosketuksessa on niin huonoa, että nainenkin siitä huononee???

Bimbo blondilla kuuluu olla paljon mies partnereita, kun
        Ei niillä mitään muuta talenttia ole

• KylläKyllä!
        darkbrownhair kirjoitti:

Bimbo blondilla kuuluu olla paljon mies partnereita, kun
        Ei niillä mitään muuta talenttia ole

Varsinkin sellaisella, jonka tukka on oikeasti tumma rotanharmaa ja se blondaa sitä ja väittää olevansa aito blondi. Se jos joku on varma jakorasian merkki.

• darkbrownhair
        KylläKyllä! kirjoitti:

Varsinkin sellaisella, jonka tukka on oikeasti tumma rotanharmaa ja se blondaa sitä ja väittää olevansa aito blondi. Se jos joku on varma jakorasian merkki.

Totta helvetissä, mikä on kun nykyään tytöt värjää hiuksensa blondiksi, vaikka ovat brunetteja, aikaa kuluu ja se näyttää hirveeltä.
        "rotanharmaa", hahaa, repesin tolle,
        hyvä että ollaan samoilla linjoilla :)
        Hiusten värjäys on OUT

"Tumma rotanharmaa" ei ole luonnollinen väri jos on väri ollenkaan

• Anonyymi
        24 kirjoitti:

Ne on ne mamu miehet tai horo miehet. Ja näihin lankeavat horo naiset.

• er4et3y

Siis reiän kuuluu olla tiukka. Tarpeeksi tiukka täytyy olla ei levähtäneen löysä hyi. Jakarin reikä on visvainen ja haiseva...

• hh

poijjaat menkää kasvamaan..

• Aikuinen nainen

Jaah,sullon sit liian pieni,jos valitat naisen väljyyttä..Ja se on totuus!

• Rakastaja46

Kuka niitä laskemaan jo muuten pyyhkii hyvin

• 44665u76iui

Maksimissaan 1 seksikumppani ja sekin aviossa. Reikää täytyy sitten kanssa jumpata. Jos enenmmän kuin 1 niin nainen on huora.

• ykä352

kyllä yli 10 on liikaa mun mielestä..

• ju98

Reikä ei saa olla käytetty.

Eikä muiden miesten sperman tahrima.

Eikä rystystä saa sinne tunkea.

Eikä hieromasauvaakaan.

Pillun kuuluu siis olla tuore, käyttämätön, raikas ja tuoksua juurikalastetulta silliltä. lisäksi tulee olla ajeltu ja tiukka. Huoraamaton ja antaa vain aviomiehelle- ei muille.

• DA Capo

Yli kaksi alkaa olla jo jakarin merkki. Ei sais enempää olla minun naisellani : )

• Reijän hoito-ohje

Emättimen aukkoa kuuluu hoitaa hajusteilla (kukkaistuoksut, vanilja , mansikka ym.).

Ja sitä kuuluu rasvata myös että sitä ympäröivä iho ei rypisty liikaa.

Sitten sen jälkeen voi jumpata lantio-pohja lihaksia.

Ja muistaa vaihtaa terveysside usein raikkaaseen ja uuteen.

Eikä sinne saa tunkea mitään! Ei edes sormia!

• Kolopesijä

Reikä kuuluu pestä hivenen hajustetulla saippualla jonka ph on matala, emäksinen- ettei tulehdu.

Eikä sinne saa päästää bakteereja kesimään, ne tettävät rihmastoa ja valkoista mömmöä, jota saa sitten nyppiä häpykarvoista suihkussa. Ja se bakteerikanta haisee pahalle siellä!

Pehmeä, huokoinen sieni on paras väline pestä ruusunnuppu.

Ja limakalvot pitää liukkaana säännöllinen kasvisten ja hedelmien syönti.

• cool--87

hyödyllisiä ohjeita

• kynekolooki

Naisen kuuluu olla neitsyt mennessään naimisiin. Pillu korkataan vain aviomiehen toimesta siinä asennossa minkä hän kokee kiihottavimmaksi. Sitten poks poks alkaa bileet ja ydinperheen taivaallinen arki rivitaloyksiössä. Siellä ompi jo perhe-auto pihalla jaa jaa, isot on talossa ikkunat juu juu, autotallissa panevat kissat kisu kisu, lapset riehuvat räkä nenästä valuen kuralätäkössä kääk kääk, iso on asuntolaina voi voi, äidillä synnytyksen jälkeinen haluttomuus ja masennus oi oi, mies käy vieraissa aah aah, serkku antoi luodista ping pong, ehkäisy petti taas tuli lehtolapsi hups hups.

näin se mennoo täe elämähä meinik. Mie poraan vain virossa, olenhan kynekolooki

P.S Varokaa lapset horoja, niiltä saa sukupuolitauteja ; )

• tätin sana

lapset, lapset... Pitäskö teiän puhua vanhempienne kans noista teitä kiinnostavista asioista? Se on ihan normaalia, et alkaa murrosiässä (viimeistään) kiinnostaa seksi..

• Pilluasiantuntija

Niin että kuinka monelle sitä revaa saa jakaa ennenkuin on lutka? No sanotaan nyt ettei kovin monelle.

Naisen värkissä on katsokaas se huono homma että kaikki bakteerit tarttuvat helpommin sinne. Sen limakalvot ovat ohuet ja helposti haavoittuvat. Jos mies (useampi, tai no yksikin kondyloomakyrpä riittää) pääsee painamaan paljaalla useamman kerran niin ne bakteerit jäävät sinne värkkiin. Sitten ne muhivat siellä, lisääntyvät ja tuhoavat limakalvoja, ne voivat edetä kohtuunkin. Ja papilloomavirus on yleinen jo ihan usein yhdynnässä olevalla naisella (vaikka olisi vain yksi mies kyseessä). Liian useat yhdynnät voivat myös aiheutta kasvaimia kohtuun ja sen ulkopuolelle ja hoitamattomina voivat muuttua pahanlaatuisiksi.

Siksi suositeltu yhdyntätiheys parisuhteessa olisi n. 1-2 krt viikko. Ihan oikeasti, liian vilkas seksi-elämä on haitallista naisen fysiologialle. Ja mitä vanhempi nainen kyseessä sitä huonompi homma jos kalua saa kastaa 5 kertaa viikossa. Ei hyvä ei.

Jotenkin kyllä hirveää ajatella että nainen joutuu näin vaarantamaan sukupuolielintensä terveyden parisuhteessa kun mies vonkaa.

Myös tulevan lapsen kannalta olisi edullista ettei naisella olisi montaa seksi kumppania, koska monen miehen sinne ruikkimat bakteerit vaikuttavat sikiön kehitykseen.

Myös raskauden aikana harrastettu yhdyntä on sikiölle epä-edullinen, vaikka muuta väitetäänkin.

Nuorena villiä seksi-elämää viettäneet ihmiset saavat tuta rilluttelunsa pitkäkestoiset vaikutukset keski-iässä. Kasvaimet, virukset, verinen vuoto (ei kuukautiset) ym. vaivaavat ja myös vaikeus tulla raskaaksi.

Paras ehkäisy on olla harrastamatta seksiä.

Abotista voi myös koitua ongelmia, jos niitä tekee liian monta voi raskaaksitulo vaikeutua.

• REPESIN AIVAN TOTAALISESTI!!! XD

Kiitos makeista nauruista. X)

Selvästikkin tiedät aiheesta yhtä paljon kuin sika satelliitista...jatka samaa rataa......

• Emätinmies

Sitä emätintä saa antaa vain sen verran että naisen kunnia säilyy.

Emätin on ihana asia, mutta kohtuus kaikessa.

Tällä kohtuudella tarkoitan siis että emätin on kohdun aukko. Sinne kohtuun siis ruiskitaan alulle huutava rääpäle.

Ihmisnaaraalla viimeistään murrosiässä tulee extempore kiihoittumistiloja ja kiima-aika, jolloin ne siemenet on hyvä ruikkia sisään emättimeen. Emättimen aukko on soikea.

Älkää naiset antako enemmän kuin yhden miehen sinne ruikkia, kohtuus kaikessa!

• Pirjo-Liisa

Olen nainen.

Olen pihdannut kunnes sain parisuhteen.

Mieheni ei ruiki aukkooni kuin sunnuntaisin. Peppua en anna. Enkä niele tai ota sitä suuhun. En ole ollut raskaana ja ehkäisynä käytämme kondoomia.

Mikä on outo valkoinen vuoto alapäässäni yhdynnän jälkeen?

• Lettutieteen Vihtori

Nainen on ollut selvästi huono busineksentekijä (ellei jopa ääliö), ellei ole tajunnut ottaa maksua k.o. transaktiosta, kun määrä on ylittänyt 5 miestä.

Muu on sievistelyä.

Itsellä takana kaksi naista, ja taitaa myöskin loppua siihen....

• mies24v hki

Max 2 saa olla. Muuten nainen on pilalla.

• painukaa muualle

Näköjään sama trolli vastaillut monella eri nimimerkillä muutaman minuutin välein, sen verran samankaltaista tekstiä tänne on ilmestynyt. Säälittävää..

• yepjep..

mietin ihan samaa..

• Shole

No niin, vakavasti ottaen ei kai tuohon voi mitään tarkkaa takarajaa sanoa. Jos naisella on ollut paljon kumppaneita, niin onko huoli siitä, että siellä on ollut joukossa pari kovaa panoa, joille pelkää jäävänsä toiseksi? On siellä todennäköisesti silloin huonompiakin joukossa. Vai mikä tässä nyt taas on ideana?

• xxxxxxxxxx

En minä edes naisena kerro kuinka monen kanssa olen ollut, en tosin ole kirjaakaan niistä pitänyt. Eli en tiedä kuinka monen kanssa olen ollut, eikä sillä ole mitään merkitystä. En minä ainakaan muista jokaista vehjettä ja vertaile niitä...

Vertaileeko miehet 25 kaikkia kokemiaan pimpuloita?

Ehkä teininä laskettiin ja vertailtiin...

• Shole
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

En minä edes naisena kerro kuinka monen kanssa olen ollut, en tosin ole kirjaakaan niistä pitänyt. Eli en tiedä kuinka monen kanssa olen ollut, eikä sillä ole mitään merkitystä. En minä ainakaan muista jokaista vehjettä ja vertaile niitä...

"En minä edes naisena kerro kuinka monen kanssa olen ollut"
        Kuka sitä oikeasti haluaa edes tietää? Jos mies miettii tollasia asioita, niin ei tarvita sammakkoprofessoria ennustamaan lyhyttä parisuhdetta.

• Alle kymmenen
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

Alle kymmenen on kyllä yli kolmekymppisillekin ihan tarpeeksi.

• Ei lutkille

3 on liikaa.

• Ei lutkille

3 on liikaa.

• mies1

Jos panoja on huomattavasti enemmän kuin menneitä seurustelusuhteita on syytä hälytyskellojen soida, ainakin jos vaimoainesta mielii.

• -----------------

Ja se "vaimoaineshan" ihan varmana kertoo just sulle panojensa määrän, niinkö luulet? No ei varmana kerro, se ei myönnä yhtään pelkkää panoa, eikä kerro edes kaikkia seurustelusuhteitaan, väittää olleensa vain muutaman kanssa suhteessa, ja mitenpä sinä asiaa selvität? Et niin mitenkään. Ennenkuin huomaat se on raskaana sulle, kun ehkäisy petti = ei muuten pettänyt, vaan ihan tahallaan se sen teki, ja sun pitää mennä sen kanssa naimisiin. SE on vaimoainesta sen tyyppinen nainen. Se on päättänyt päästä naimisiin ja tulla jonkun vaimoksi ja sitä ei voi kukaan estää.

• Kuolema femakoille!
        ----------------- kirjoitti:

Ja se "vaimoaineshan" ihan varmana kertoo just sulle panojensa määrän, niinkö luulet? No ei varmana kerro, se ei myönnä yhtään pelkkää panoa, eikä kerro edes kaikkia seurustelusuhteitaan, väittää olleensa vain muutaman kanssa suhteessa, ja mitenpä sinä asiaa selvität? Et niin mitenkään. Ennenkuin huomaat se on raskaana sulle, kun ehkäisy petti = ei muuten pettänyt, vaan ihan tahallaan se sen teki, ja sun pitää mennä sen kanssa naimisiin. SE on vaimoainesta sen tyyppinen nainen. Se on päättänyt päästä naimisiin ja tulla jonkun vaimoksi ja sitä ei voi kukaan estää.

Niin, mitäpä jos törmääkin vanhoihin panoihinsa, joilta paljastuu totuus jollainlailla? Tai vanhat kaverit tai muut tutut kertoo asiasta? Tiesitkö muuten että nämä jutut kyllä kiertää :D.

"Ennenkuin huomaat se on raskaana sulle, kun ehkäisy petti = ei muuten pettänyt, vaan ihan tahallaan se sen teki, ja sun pitää mennä sen kanssa naimisiin. SE on vaimoainesta sen tyyppinen nainen. Se on päättänyt päästä naimisiin ja tulla jonkun vaimoksi ja sitä ei voi kukaan estää."

Heh, kuka mua nyt muka pakottaisi edes seurustelemaankaan tuollaisen paskan kanssa. Kirveellä kuule paloittelisin tuollaisen huoran! :D

• Emakko
        Kuolema femakoille! kirjoitti:

Niin, mitäpä jos törmääkin vanhoihin panoihinsa, joilta paljastuu totuus jollainlailla? Tai vanhat kaverit tai muut tutut kertoo asiasta? Tiesitkö muuten että nämä jutut kyllä kiertää :D.

"Ennenkuin huomaat se on raskaana sulle, kun ehkäisy petti = ei muuten pettänyt, vaan ihan tahallaan se sen teki, ja sun pitää mennä sen kanssa naimisiin. SE on vaimoainesta sen tyyppinen nainen. Se on päättänyt päästä naimisiin ja tulla jonkun vaimoksi ja sitä ei voi kukaan estää."

Heh, kuka mua nyt muka pakottaisi edes seurustelemaankaan tuollaisen paskan kanssa. Kirveellä kuule paloittelisin tuollaisen huoran! :D

Mistäpä sinä tietäisit että se nainen olis tuollainen? Eihän se sitä mitenkään paljastais. Sitten kun olis maha pystyssä, niin naimisiin sinä sen kanssa kuitenki menisit. Eikä silläkään ole väliä enää siinä vaiheessa, jos alkaa paljastua että se onkin ollut "silleen" vissiinki aika monen kanssa ennen sua, niin monen että vois jo puhua pahemman luokan jakorasiasta. Siinäpä sitten ihmettelisit.

• jokapaikanhöyläasdas

Jos taudeilta on säästynyt, niin ihan monta tahansa. Ei ole minun asiani, enkä kysele edellisistä suhteista, ellei itse halua kertoa.

• mies...

Ei yhtään ainutta. Itsellä pari.

• hahahahahahah

no eikai sillä oo mitään ylärajaa. tai jos mies asettaa jonkun ylärajan olisi hyvä pysyä samassa itse.... :D ei nainen ole koskaan lutka vaikka muna kelpaa.

• Ja taas mennään...

Taas tää sama kysymys... Jos miehet sais nuorena seksiä yhtä helposti kuin naiset, miesten numerot olis vähintään yhtä korkeat kuin naistenkin. KUKAAN teini-/nuorimies ei kieltäydy seksistä kun pelkää että leimautuu miesh_oraksi. Miksi miehet siis naisilta tätä vaaditte?

• Mr Sexobeat

Joku pari- kolmekymmentä alkaa olla liikaa. Naisen halut eivät kuitenkaan ole niin kovat kuin miehellä, eli tuota enemmän kertoo vain huonosta harkintakyvystä ja liiasta impulsiivisuudesta.

• 21

"Naisen halut eivät kuitenkaan ole niin kovat kuin miehellä,"

Kiva tietää, en ole itse tuota huomannut. Varmaan pääsääntöisesti noin, mutta itse olen kahdessa, pitkässä parisuhteessa ollut se vonkaava osapuoli. Jossain vaiheessa joistakin miehistä tulee sellaisia sohvalla-urheilua-ja-kaljaa mieluummin kuin melkein-kuntoilua-eli-seksiä.

Olen ollut myös suhteessa, jossa noin ei ole ollut ja halukkuus on ollut aika samaa luokkaa.

Miksi naisten seksuaaliseen halukkuuteen pitää liittää lähes aina jotain negatiivisia luonteenpiirteitä? Eikö se voi olla vain yksi naisen piirre kuvaamatta naisen luonnetta sen kummemmin? Jos nainen on sinkkuna, matkustelee, elää ympäri maailmaa ja eikä voi tyydyttää tarpeitaan sen, yhden ja saman kanssa, tekeekö se hänen harkintakyvystään huonon? Entä jos hän vain haluaa kokea erilaisia kumppaneita?

Seksikumppanien määrästä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Jokaisella on myös oikeus harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin itse haluaa ilman, että hänet luokitellaan tietynlaiseksi sen perusteella.

Seksi on "vain" seksiä, ei siitä tehdä ansioluetteloon erillistä arviota.

• tbhret
        21 kirjoitti:

Kiva tietää, en ole itse tuota huomannut. Varmaan pääsääntöisesti noin, mutta itse olen kahdessa, pitkässä parisuhteessa ollut se vonkaava osapuoli. Jossain vaiheessa joistakin miehistä tulee sellaisia sohvalla-urheilua-ja-kaljaa mieluummin kuin melkein-kuntoilua-eli-seksiä.

Olen ollut myös suhteessa, jossa noin ei ole ollut ja halukkuus on ollut aika samaa luokkaa.

Miksi naisten seksuaaliseen halukkuuteen pitää liittää lähes aina jotain negatiivisia luonteenpiirteitä? Eikö se voi olla vain yksi naisen piirre kuvaamatta naisen luonnetta sen kummemmin? Jos nainen on sinkkuna, matkustelee, elää ympäri maailmaa ja eikä voi tyydyttää tarpeitaan sen, yhden ja saman kanssa, tekeekö se hänen harkintakyvystään huonon? Entä jos hän vain haluaa kokea erilaisia kumppaneita?

Seksikumppanien määrästä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Jokaisella on myös oikeus harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin itse haluaa ilman, että hänet luokitellaan tietynlaiseksi sen perusteella.

Ei sillä mitään väliä naiselle itselleen varmaan olekkaan, jos makaa kaikkien kanssa, mutta kaikki miehet ei sellaisia naisia dikkaa. En mä tiedä mistä se johtuu, mutta nin se vaan on

• Schimanski
        21 kirjoitti:

"Jokaisella on myös oikeus harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin itse haluaa ilman, että hänet luokitellaan tietynlaiseksi sen perusteella."

Saa kyllä varautua siihen, että joku luokittelee. Minä en ole se, joka on huutelemassa, mutta joku saattaa hyvin olla.
        Eikä ihmisen seksuaaliset tekemiset ole ilmassa sen muusta persoonasta.

• näintäällä

Et tarvi olla ku yks ajo takana jonkun kanssa kenet tunnen, kaikki romahtaa. En panis ite enään.

• täälläkinnäin

Sama täällä. Se yks ajo pilaa koko jutun ja koko mimmin.

• hottlolitah

Naisena pidän että jo että yksi on liikaa itselleni.. en halua olla mikään jakorasia.
      Kuvottaa sellaset naiset jotka jakaa itteensä vaikka kuinka monelle..

• Minä

Ei luoja, mitä porukkaa te oikein olette? 60 tai syrjäytyneitä? Missä maailmassa elätte, "minulla ollut kaksi, naisellani ei saa olla yhtään". Muahhahhah. Taidatte olla sellasia variksenperseisiä naamaltanne että ette ketään saakaan.. Noloa.

• ?

No monellekkos se arvon rouva vai neiti, on jouluista pipariaan antanut maistettavaksi?

• päinvastoin!!

Variksenperseethän ne juuri jakaakin:
        saavat raukat muka sillä edes hetken huomiota ja rakkautta.

• N 25

Olen myös ollut huomaavinani kaveripiirissäni tuon saman. Pahimmat lukioaikaiset jakarit olivat hieman typeriä (alhainen älykkyys?), rumahkoja ja lihavia. Omasivat ison kaveripiirin ja olivat ilkeitä ja vaatetus hyvin provosoivaa.

Oikeita rääkyviä harakoita naisiksi..

Jakarit voi yleensä jakaa kahteen luokkaan: Huonosti käyttäytyvät ja paljon meikatut rumahkot naiset (käytös "äijämäistä" ja rohkeaa) tai sellaiset kauniihkot kanat jotka hakevat huomiota ja kehuja vastakkaiselta sukupuolelta. Niin ja naiset jotka ovat jääneet johonkin teinin ja pissikseyden välimaastoon..

Jompi kumpi noista yleensä..

Ainoa yhdistävä tekijä on alhainen älykkyys ja elämänkoulussa epäonnistuminen.

• 3+10

Komppaan, naisena.

Ja kyllä, olen todella kateellinen tällaisille.

• trolllolllollol

haha ja tän kirjoitti mies... Hyvä trolli... Nainen tietäis, ettei naisen ulkoisesta käyttäytymistä voi yhdistää siihen monen kanssa hän on ollut.

Tuo lukio-ikäisten rohkeiden ja ulospäinsuuntautuneiden tyttöjen jakariksi nimittely on tunnetusti vain keino yrittää lytätä tuo nuori nainen. Vallankäyttöä..

• trolololo itelles
        trolllolllollol kirjoitti:

haha ja tän kirjoitti mies... Hyvä trolli... Nainen tietäis, ettei naisen ulkoisesta käyttäytymistä voi yhdistää siihen monen kanssa hän on ollut.

Tuo lukio-ikäisten rohkeiden ja ulospäinsuuntautuneiden tyttöjen jakariksi nimittely on tunnetusti vain keino yrittää lytätä tuo nuori nainen. Vallankäyttöä..

Ellei sitten moisesta ole enemmän tai vähemmän varmaa näyttöä, kuten henk.koht. näköhavaintoja tai asianomaisten huutelua (ja eikö jälkimmäinen tee jakariluontoiseksi vaikka rehentelyt olisivatkin täyttä kukkua?).

• .
        trolololo itelles kirjoitti:

Ellei sitten moisesta ole enemmän tai vähemmän varmaa näyttöä, kuten henk.koht. näköhavaintoja tai asianomaisten huutelua (ja eikö jälkimmäinen tee jakariluontoiseksi vaikka rehentelyt olisivatkin täyttä kukkua?).

Olit tirkistelijä? vieläkin?
        No, tuo taipumus selittääkin p-a-l-j-o-n.

Huutelitteko pojillekkin jotka jakoi??

• jooh hei hei...
        trolololo itelles kirjoitti:

eikö juuri nainen, joka nimittelee muita naisia miesmäisesti jakariluontoiseksi osoita oman ajattelun (älykkyyden?) puutetta? Naisen kroppa ja sen käyttäminen hänen oman valintansa mukaan mihin haluaa, ei tee hänestä jakorasiaa. Sovinistiset miehet ja noiden miesten mieliksi käyttäytyvät, omaan ajatteluun kykenemättömät naiset käyttävät tuota termiä, koska nainen, joka tekee kropallaan mitä haluaa, on noille sovinisteille kauhistus. Kaikkien kuuluisi olla niinkuin sinä, miesten mieliksi ajattelevia sätkynukkeja, miesten arvottamia joko "hyviksi" tai "jakariluontoisiksi". Mut ehei, ei me kaikki olla niin epävarmoja itsestämme, me annamme itse itsellemme sen arvon mikä meille kuuluu....

• hohhoojaajaa
        . kirjoitti:

Olit tirkistelijä? vieläkin?
        No, tuo taipumus selittääkin p-a-l-j-o-n.

Huutelitteko pojillekkin jotka jakoi??

Et ilmeisestikään ole vieraillut aikanasi lukiobileissä. Siinä vasta saastetta silmille ilman tirkistelutaipumuksiakin, oikea Sodoma ja Gomorra.

• rgtn
        jooh hei hei... kirjoitti:

eikö juuri nainen, joka nimittelee muita naisia miesmäisesti jakariluontoiseksi osoita oman ajattelun (älykkyyden?) puutetta? Naisen kroppa ja sen käyttäminen hänen oman valintansa mukaan mihin haluaa, ei tee hänestä jakorasiaa. Sovinistiset miehet ja noiden miesten mieliksi käyttäytyvät, omaan ajatteluun kykenemättömät naiset käyttävät tuota termiä, koska nainen, joka tekee kropallaan mitä haluaa, on noille sovinisteille kauhistus. Kaikkien kuuluisi olla niinkuin sinä, miesten mieliksi ajattelevia sätkynukkeja, miesten arvottamia joko "hyviksi" tai "jakariluontoisiksi". Mut ehei, ei me kaikki olla niin epävarmoja itsestämme, me annamme itse itsellemme sen arvon mikä meille kuuluu....

sen arvon mikä teille kuuluu?... eli jakari

• "tirkistelijä"
        hohhoojaajaa kirjoitti:

Et ilmeisestikään ole vieraillut aikanasi lukiobileissä. Siinä vasta saastetta silmille ilman tirkistelutaipumuksiakin, oikea Sodoma ja Gomorra.

Tämä on muuten ihan totta, että meno yltyy silloin tällöin aika hurjaksi noissa teinibileissä. Meillä ei aikanaan (eli noin viitisen vuotta sitten) jotkut viitsineet siirtyä edes bilekämpän makkarin tai vessan puolelle, vaa pistelivät menemään jopa keittiön pöydällä tai kesken saunomisen(?!?!). Eli tirkistelypuheet sikseen, vaikkei asian oikeassa laidassa mitään positiivista olekaan.

• diibidii

tiedän erään ikäiseni akan melanie "babsi" lemppariltaan 15 v vuotiaana 160 seksikumppania piti kirjaa nyt ei varmaan enään jaksa kirjata kumppanien määrää onhan jo liki nelikymppinen meikkibarbi vielläkkin...

• 3+18

Riippuu naisesta. Seurustelin kerran entisen prostituoidun kanssa. Oletin sillä olleen useamman sata partneria eikä se haitannut yhtään. Sitten taas jonkun toisen kanssa jokainen on liikaa. Oleellista on se onko se nainen huorannut kiimasta vai ainoastaan tehnyt sitä rahasta. Täysin tunneperäinen reaktio enkä voi sitä mitenkään logiikalla puolustella. Pitkissä suhteissa harrastettu seksi ei häiritse, mutta lukuisat yhden yön jutut kyllä. Itse en ainakaan halua kuulla partnerini taustoista sen kummemmin.

Niin ja mies olen ja 9 seksipartneria.

• äijä39w

Ihme neitejä tuntuu olevan "mies"vastaajat ettäkö yli 2 jo liikaa. Haittaako teitä jos nainen on kokeneempi tai peräti halukkaampi kuin te itse??? Naisen seks. aktiivisuus ei todellakaan ole merkki älyn puuttesta, melkein päinvastoin sanoisin.

Itsellä kokemuksia yhdestä neitsyt tyttöystävästä ja nykyisestä ex-prostioitu thai-vaimostani ja kaikkea siltä väliltä ehkä n.25 eri naisesta mikä ei ole mielestäni mitenkään paljon, varmaan suht keskivertoa nykyään. Seksi on luonnollinen osa elämää ja kyllä se on vähän epäilyttävää jos nainen on lähes kokematon aikuis-iällä 18-30 vuotiaana.

Pelkäättekö naisen pettävän teitä jos hänellä on paljon aikaisempia seksisuhteita? Voin kertoa että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
        voivoi!

• Elämä on
        äijä39w kirjoitti:

Ihme neitejä tuntuu olevan "mies"vastaajat ettäkö yli 2 jo liikaa. Haittaako teitä jos nainen on kokeneempi tai peräti halukkaampi kuin te itse??? Naisen seks. aktiivisuus ei todellakaan ole merkki älyn puuttesta, melkein päinvastoin sanoisin.

Itsellä kokemuksia yhdestä neitsyt tyttöystävästä ja nykyisestä ex-prostioitu thai-vaimostani ja kaikkea siltä väliltä ehkä n.25 eri naisesta mikä ei ole mielestäni mitenkään paljon, varmaan suht keskivertoa nykyään. Seksi on luonnollinen osa elämää ja kyllä se on vähän epäilyttävää jos nainen on lähes kokematon aikuis-iällä 18-30 vuotiaana.

Pelkäättekö naisen pettävän teitä jos hänellä on paljon aikaisempia seksisuhteita? Voin kertoa että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
        voivoi!

En voi muiden puolesta puhua, mutta henkilökohtaisesti en "kammoksu" sitä seksiä fyysisenä suorituksena (ei se tavara kulu eikä sillä määrällä ole mitään väliä) vaan sitä asennepuolta ja mitä se kertoo siitä naisesta. Tähän liittyy kaksi asiaa: en pidä huoramaisesta käytöksestä ja vihaan takinkääntöä elämässä. Tällä jälkimmäisellä tarkoitan sitä, että en voi sietää sitä "perusjenkkiläistä" ajattelua, jonka mukaan collegessa pitää lesboilla ja käyttää huumeita, mutta sitten aikuisena pitää "elää kunnolla". Samaten esim. ihmiset, jotka polttavat lukiossa kannabista, mutta sitten kieltävät sen lapsiltaan ovat kaksinaamaisia kusipäitä imo.

Siis lyhyesti sanottuna oman maailmankuvani mukaan runsaasti tavaraansa jakanut nainen voi olla kahta tyyppiä: joko sietämätön feikki tai sitten kiimainen lutka, joka tulee sitä tavaraansa jakamaan jatkossakin. Ymmärrettävästi en kumpaakaan tapausta kelpuuta kovin helposti partnerikseni. Ei mulla muuten ole mitään näitä ihmisiä vastaan, mutta oma maailmankuvani ei sovi yksiin näiden maailmankuvan kanssa ja silloin ei yhteiselo luonnollisesti onnistu.

Ja vielä korostan siis sitä, että tämä on sellainen lose-lose-tilanne: joko nainen pettää tai sitten nainen on takinkääntäjä, joka ei taas kelpaa minulle muista syistä.

• janis petke
        äijä39w kirjoitti:

voivoi!

Jos naisella on paljon partnereita (yleensähän sitä ei saa kai tietää), jostain vähän negatiivisesta se kertoo. Miksi niitä on paljon?

• 24
        janis petke kirjoitti:

Jos naisella on paljon partnereita (yleensähän sitä ei saa kai tietää), jostain vähän negatiivisesta se kertoo. Miksi niitä on paljon?

Mutta kun te ette voi koskaan tietää sitä totuutta. EI ole mitään piirteitä, jotka kertoisivat, että haa!tällä naisella on ollut seksipartnereita. Voitte vain olettaa. Ja miksi niin teette, ei ole naisen ongelma vaan teidän ongelma teidän omassa päässänne (sovinistisen isän poikia olette kenties?).
        Jos nainen huononee seksin vuoksi, vika löytyy miehistä. Miesten kanssahan sitä seksiä useinkin harrastetaan. Itse en koe, että olisin seksiä harrastamalla huonontunut, ehkä olen sitten harrastanut sitä teitä parempien miesten kanssa, jotka eivät ole minua "pilanneet".

• aikuinen mies
        24 kirjoitti:

Mutta kun te ette voi koskaan tietää sitä totuutta. EI ole mitään piirteitä, jotka kertoisivat, että haa!tällä naisella on ollut seksipartnereita. Voitte vain olettaa. Ja miksi niin teette, ei ole naisen ongelma vaan teidän ongelma teidän omassa päässänne (sovinistisen isän poikia olette kenties?).
        Jos nainen huononee seksin vuoksi, vika löytyy miehistä. Miesten kanssahan sitä seksiä useinkin harrastetaan. Itse en koe, että olisin seksiä harrastamalla huonontunut, ehkä olen sitten harrastanut sitä teitä parempien miesten kanssa, jotka eivät ole minua "pilanneet".

ihan vaan sivusta huudahdan et on sillä tosiaan merkitystä "miten" sitä harrastaa eli ne jotka muka ajautuu yhden yön juttuihin "kun siinä vaan kävi niin", eivätkä reilusti myönnä tekevänsä sitä omasta tahdostaan, on säälittävämpiä. jos mukamas ei ton vertaa kykene hallitsemaan elämäänsä niin ei kyllä voi kunnon parisuhdettakaan pitää yllä, tai sit jos elää tommosessa valheessa niin sama juttu...

ne jotka reilusti sanoo pitävänsä hauskaa - toisille kelpaa, toisille ei. mut kaikilta pitäs kyl saada täydet pisteet rehellisyydestä. ovat rehellisiä itselleen ja muille.

• janis petke
        24 kirjoitti:

Vedät vähän mutkia suoraksi. Ei nainen huonone seksin takia. Jos nainen "ajautuu" yhdenyön juttuihin jatkuvasti, niin mitä se kertoo naisen harkintakyvystä ja sos. taidoista? Seksitarpeita voi tyydyttää sinkkunakin muutaman ihmisen kanssa. Eikä tämä ole kuin mun mielipide, en tarjoa sitä mikskään yleiseksi säännöksi. Jos haluaa kokeilla vaikka sadoittain miehiä, niin siitä vaan.

• auts

ihmeellistä itkemistä täällä taas, jos ei monen kanssa ollut kelpaa niin ei se kelpaa vaikka kuinka yrittäisitte selittää että ei se käytössä kulu. monet naiset ylpeilee että "te miehet ajattelette vain järjellä, me tunteella!" mut sit kun miehet osoittaa tunteita, kuten tässä asiassa, niin alkaa soimaaminen.

• dingdong

Miesten logiikkaa: Seurustelukuppaneiksi ei kelpuuteta kuin neitysyitä, mutta sitten itkekään kun ei saa naista baarista!

• kikkeliskokkelis

Neekeri

• Miehen näkökulma

Tapasin muutama kuukausi sitten kaikin puolin mukavan neidin, jota tapailin muutaman kerran. Jostain syystä tämä 19v lady näki tarpeelliseksi paljastaa, että hänellä oli ollut jo neljätoista eri petikumppania. "Mutta olin vain niiden kanssa, joita kohtaan mulla oli jotain tunteita." Tässä vaiheessa näin parhaimmaksi lyödä jarrut kiinni ja mennä toiseen suuntaan. Tietysti ihanteellinen pelkän seksin perässä juokseville, mutta tuo pisti pohtimaan millainen luku olisi parin vuoden kuluttua vapailla markkinoilla ollessa...

20v

• dfgfg

petikumppaneita ollu 17 ja oon ihan brunette. Ärsyttää tollanen ylimääränen tukasta lässyttämine

• öblvöbl

Stereotyyppinen "blondius" (mihin tässäkin ketjussa viitattiin) on enemmänkin henkistä sorttia kuin fyysistä. Jonka juuri tulit todistaneeksi.

• Hyihyisentään..

Sellaiset naiset jotka jakavat itseään ja harrastavat seksiä parisuhteen ulkopuolella ovat hyvin epäilyttäviä...

Ja mikä pahinta, näitä on nylyään jo niin paljon että tuota käytöstä aletaan pitää normaalina ja nuoret matkii "coolina" perässä. Hyi helvetti.

• a-asiantuntija

tärkeämpää kuin määrä, on se, miten nainen on kohdellut seurustelukumppaneitaan.

jos joka viikko harrastaa irtosuhteita, tämä tietysti kertoo naisesta ehkä joissain tilanteissa jotain - voiko enää tyytyä seurustelusuhteessa yhteen mieheen?

paljon vakavampaa on kuitenkin Tanja Karpelan tyyppinen "jakorasia" joka jakaa vain "rakkaudesta". tämä tarkoittaa sitä, että nainen ei harrasta sinänsä irtosuhteita, vaan tapailee henkilöitä joiden kanssa seksiä harrastaa. parisuhteeseen tämänkaltainen nainen on huono, sillä hänen on vaikea pysyä uskollisena, ihastumatta, parisuhteessa pitkiä aikoja. Tanja on esim. ollut monta kertaa naimisissa ja kihloissa, vaikka on lapsiakin. hän siis pettää ja jättää aina uuden takia, tai jättää ja aloittaa suhteen seuraavana päivänä.

eli vastaus ei ole niin yksiselitteinen, mutta kyllä kumppanien määrä jotain kertoo naisen käytöksestä ja ominaisuuksista.

• Pleiboi

Juuri näin. Lisään vain sen verran, että toki kumppanien määrä kertoo myös miehen käytöksestä ja ominaisuuksista. Itse olen täysi huoripukki enkä sitä salaile. Tästä syystä myös tiedän sen tosiasian, että toiset naiset vain ovat vähemmän tarkkoja tavarastaan. Englannin termi "party girl" kuvaa tätä hyvin. Mm. tämän vuoden BB-voittaja on party girl. Ei siinä mitään pahaa ole, jos toiset haluavat pitää hauskaa ja elää vapaasti, mutta faktoilta ei tosiaan pitäisi ummistaa silmiään. Kyllä se jotain kertoo henkilöstä eikä seksi(kään) ole kaikesta muusta elämästä irrallinen asia.

• bloodhound

Asiaa tämä kirjoitus. Jos naisen historiassa on tosiaan paljon nopeasti vaihtuvia poikaystäviä, tai paljon yhdenyön juttuja, itse ainakin lähtisin hyvin varovaisesti ja matalin odotuksin mihinkään syvempiin tekemisiin sen naisen kanssa. Miksi se toimisi mun suhteeni eri tavalla kuin niiden pikavauhtiin vaihtuvien exien? Aivan samalla tavalla tuuliviirimäiset tunteet tai jalkoväli riepottaa sen rakkauselämää, kun joku tämän kuukauden suosikkimies alkaa kiinnostaa enemmän. Itseään siinä vain rääkkää, jos alkaa rakentamaan jotain pidempiaikaisia pilvilinnoja tuontyyppisen naisen kanssa.

• Haluamme varmistaa

Mielestäni 20-25 -vuotiaalla alkaa mielestäni 10 olla jo aika paljon. 10-20 alkaisi sen sijaan jo häiritä. Yli 20 alkaa kertoa jo jonkin sortin kevytkenkäisyydestä ja tällaisen naisen kanssa olleen kanssa tuskin haluaisin seurustella.

Itselläni on ollut tähän mennessä kaksi seksikumppania (joista toisen kanssa seurustelen) ja olen 25-vuotias mies.

Niin ja naisille tiedoksi, etteivät kyllä kaikki miehetkään arvosta sellaisia miehiä, joilla on joka viikonloppu kierrossa uusi nainen.

• heti valmis..

öööö... Yli kaksikymmentä alkaa (vasta) kertoa kevytkenkäisyydestä. Tsihi... Parikymppisellä yli kakskyt suhdetta, niin sitten vasta on kevytkenkäistä. Vae, niin. Minun silmissäni tuon tyyppinen nainen on kyllä ihan täys xxxxxx. Toisekseen, voi sanoa, että noin monta petikaveria tarkoittaa sitä, että niitä olisi voinut olla paljon enemmänkin. Kyse on vain siitä, että tuleeko jätkä pokaamaan.Jos tulee, niin aina lähtee ton sortin muija, eli suhteita on just niin paljon, kun on vientiä.

• Kunnian mies

Yli yhden miehen nussima vaimo on huora jonka tappamiseen aviomiehellä tulisi olla laillinen oikeus moraalin ylläpitämiseksi.

• Anonyymi

Samaa miehelle

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1210
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1067
    Aihe