Kenelle tekstailet unissasi?

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ok-

      en saa näppis lukkoa auki nukkuessa:(

    • Mä tuppaan höpöttämään unissani ja kerran löysin jopa aamulla itseni nukkumasta olohuoneen sohvalta. Outoa.
      Kelasin, että 2 viikkoa selvinpäin on liikaa tälle päälle ja sen jälkeen mennyt suht hyvin.

    • unetovatuniaaina

      näin ihmeellisen mutta olkoon nyt sanomatta mutta liittyi kauniiseen serkkutyttöön johon en ole ihastunut... sellainen uni oli.

    • dfghlpuyrw.

      Voi luoja sä oot sairas ihminen! Sulla on paljon pahoja päähänpinttymiä ja tasan varmasti olet myös narsisti. Oot helvetin kieroutunut.

      • eewariii!!!

        Jos se on vaan normiakateeminen????


      • mwtnclkty.

        siel ihan terve ihminen :P


    • o+0

      En kellekään mut se olis kätevää jos unessa näkyville ihmisille lähtis viesti. Et mitä unessa tapahtuu ja mitä kyseinen hlö siinä tekee :-)

    • No luulis, että unissaan soittaminenkin olis helpompaa.

      Mä olen niin mämmikoura, että tuskin onnistuisi näpyttely unissaan. Vaikka puhelin herätyskellona arkisin yöpöydällä onkin...

      Luin muuten ton jutun ensin niin, että ihmiset näkisivät unta tekstiviestien lähettämisestä :) Sen luulisi olevan todennäköisempää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2545
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1783
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1693
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      112
      1289
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      832
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      700
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe